Wat ik nodig had was snel te vinden. de betaling en de levering verliep eenvoudig.

Prima ervaring, geen bijzonderheden.

Kwaliteit van het product dat ik heb besteld was iets minder dan ik had verwacht.

Irene

Ik heb een goede ervaring met de prikborshop. Mijn prikbord had schade bij levering en binnen enkele dagen werd een nieuw prikbord verzonden. Goede en snelle service.

Duidelijke website, snelle levering. Allemaal OK.

Zou het niet weten.

Ml Hulsmans

Gebruiksvriendelijk site en vlotte levering

Moon Illustraties & Ontwerp

Makkelijke website, snelle levering.
De kwaliteit van het product viel me echter tegen.
Makkelijke website, snelle levering.
De kwaliteit van het product viel me echter tegen.
De opdruk van het prikbord is mooi, maar het prikbord zelf is erg dun van kwaliteit en de lijst is wiebelig. Lijkt alsof ie elk moment uit elkaar kan vallen.

Ik wil adviseren om betere, dikkere kwaliteit kurk te gebruiken en degelijkere lijsten.

Reactie Prikbordshop.nl:

Bedankt voor de feedback. Wij gaan het doorgeven aan de fabrikant, maar de kwaliteit verbeteren zal de prijs aanzienlijk doen stijgen. Het is in dit geval prijs in verhouding tot de kwaliteit.

Prikbord besteld, correcte en snelle afhandeling.

Judith

Ik heb 2 weken geleden een canvas wereldkaart met prikkers besteld en nog steeds niets ontvangen.

Informeer de klant als het product later geleverd wordt.

Reactie Prikbordshop.nl:

Helaas hebben wij deze melding niet ontvangen bij de klantenservice.
Helaas hebben wij deze melding niet ontvangen bij de klantenservice.
Wij zijn direct gaan kijken en na het verzenden op 30/8 is er inderdaad geen enkele data terug te vinden. Het lijkt dan oko dat het zoek is geraakt bij de transporteur.
Dit zou u ook in de track en trace mail van 30/8 moeten kunnen zien. Wij gaan direct werk maken van deze melding en gaan een nieuwe sturen!
Onze excuses voor het ongemak.
Aanvulling: vandaag 10/9 wordt de nieuwe verzonden en deze wordt 11/9 geleverd bij u.

Sander

Bestelling gedaan op 23 aug helaas was er iets fout gegaan & had ik na 1 week nog niks in huis. Toen tog maar even gebeld en te horen gekregen dat er iets fout was gegaan bij de expeditie. Daarna... Bestelling gedaan op 23 aug helaas was er iets fout gegaan & had ik na 1 week nog niks in huis. Toen tog maar even gebeld en te horen gekregen dat er iets fout was gegaan bij de expeditie. Daarna binnen een dag de bestelling in huis, al met al goede service en een fout kan gebeuren