Prikbord besteld, correcte en snelle afhandeling.

Judith

Ik heb 2 weken geleden een canvas wereldkaart met prikkers besteld en nog steeds niets ontvangen.

Informeer de klant als het product later geleverd wordt.

Reactie Prikbordshop.nl:

Helaas hebben wij deze melding niet ontvangen bij de klantenservice.
Wij zijn direct gaan kijken en na het verzenden op 30/8 is er inderdaad geen enkele data terug te vinden. Het lijkt dan oko dat het zoek is geraakt bij de transporteur.

Dit zou u ook in de track en trace mail van 30/8 moeten kunnen zien. Wij gaan direct werk maken van deze melding en gaan een nieuwe sturen!

Onze excuses voor het ongemak.

Aanvulling: vandaag 10/9 wordt de nieuwe verzonden en deze wordt 11/9 geleverd bij u.

Sander

Bestelling gedaan op 23 aug helaas was er iets fout gegaan & had ik na 1 week nog niks in huis. Toen tog maar even gebeld en te horen gekregen dat er iets fout was gegaan bij de expeditie. Daarna...

Makkelijke betaling, snelle en duidelijke mogelijkheden voor levering van het pakket!

Na aanleiding van mijn bestelling geen verbeterpunten.

Zeer vriendelijk en snel

De bestelling is snel geleverd maar helaas beschadigd. Het vermeldde e-mail adres werkte niet. Na een telefoontje en nog een mailtje hebben we nu een paar dagen later nog geen reactie. We gaan er...

Duidelijker en eenvoudiger beleid retour bij beschadiging

Reactie Prikbordshop.nl:

Vervelend dat er met schade geleverd is, maar dat lossen wij normaal altijd netjes op hoor.

Welk mailadres gebruikt u want u kunt ons altijd bereiken op helpdesk@ of CS@ of gewoon info@. Ook telefonisch zijn wij gewoon bereikbaar op diverse nummers.

Nick

Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

Eens moet de eerste keer zijn, zo ook dee bestelling via prikbordshop.
naar onze mening een duidelijke website, goede informatie en ook een leuke aanbieding als je meerdere prikborden wil...

Eigenlijk een hele goede en duidelijke website, informatie is ook top. misschien een kleine tip wat betreft de achtergrond kleur, deze is grijs, misschien fleurt een licht subtiel kleurtje de pagina helemaal op, maar verder is het gewoon een prima website.

Snelle, correcte levering

P.A.Exel

Bestelling is goed en snel geleverd. De mail over de ontvangst en de staat van de verpakking vind ik zeer waardevol. Zou iedereen moeten doen.