Het rpikbord is erg mooi en kwam snel

graag een nota sturen

J. Cornelissen

Ik heb een waardeloos prikbord gekocht. De bijgeleverde pinnen gaan er dwars door heen. twee cm pin aan andere zijde en steekt gelijk het karton aan de achterzijde volledig kapot. Een... Ik heb een waardeloos prikbord gekocht. De bijgeleverde pinnen gaan er dwars door heen. twee cm pin aan andere zijde en steekt gelijk het karton aan de achterzijde volledig kapot. Een heuvellandschap en scheuren aan de achterzijde.

Betere materialen verkopen of niet verkopen!!

Snelle levering en zonder beschadiging.

Fijn en duidelijke site, ook veel keuze in verschillende ontwerpen en kleuren dat was onze rede om ook voor dit bedrijf te kiezen. Het groene prikbord staat mooi bij ons aan de muur en onze... Fijn en duidelijke site, ook veel keuze in verschillende ontwerpen en kleuren dat was onze rede om ook voor dit bedrijf te kiezen. Het groene prikbord staat mooi bij ons aan de muur en onze uitstraling!!

plesman

Goed, alles was duidelijk

nee heb ik niet

A

Verkeerde product geleverd en telefonisch niet te bereiken.

Betere bereikbaarheid klantenservice.

Reactie Prikbordshop.nl:

Wij zijn enigzins verrast aangaande deze review. Wij zijn uitstekend bereikbaar op twee verschillen de telefoonnummers. Ook via de mail kun je ons altijd bereiken en krijg je keurig een reactie op... Wij zijn enigzins verrast aangaande deze review. Wij zijn uitstekend bereikbaar op twee verschillen de telefoonnummers. Ook via de mail kun je ons altijd bereiken en krijg je keurig een reactie op jouw vragen, klachten of opmerkingen.
Wij hebben inmiddels een voicemail achtergelaten bij jou met het verzoek ons nogmaals te bellen. Op geen van de toestellen zien wij jouw nummer terug komen als gemiste oproep. Mailen mag natuurlijk ook altijd.

Één enkele bestelling, werd na het weekend opgepikt maar vervolgens snel geleverd

Prima webshop met correcte levering en een goed product, wat wil je nog meer?

Houten prikborden vallen tegen, had betere kwaliteit verwacht. Nu had ik net zo goed bij de action wat kunnen kopen.

Verkoop dit niet als je voor kwaliteit wilt staan