Tes

Makkelijk te bestellen, netjes binnen de afgesproken tijd bezorgd

Het vreemde was dat ik een artikel op de computer wel kon vinden maar op de IPad niet

Reactie Prikbordshop.nl:

Dank u wel voor de review. Wij gaan de klacht over de vindbaarheid intern onderzoeken.

Will Breuls

Super snel en correct

Geen verbeterpunten tot nu toe; jullie zijn al top

Goede afhandeling,

neen

Beaujean Sylvie

Duidelijke informatie gevonden op het internet. Bestelling geplaatst die vlot verlopen is. Voordeel dat je als school niet op voorhand moet betalen.

Neen

Zeer goed

neen

Wat problemen gehad met de levering, maar die zijn adequaat en professioneel opgelost. Klantvriendelijkheid is dus top.

Reactie Prikbordshop.nl:

Bedankt voor de positieve reactie. Wij hebben inderdaad getracht het zo snel mogelijk op te lossen. Gelukkig heeft dat tot een positieve ervaring geleid.

Kints R.

Veel uitleg en een snelle ontvangst.

Alles ok.

P. de Ruiter

Omvang van het aanbod is prima. De levering op een ander adres dan het factuuradres ging zonder probleem. Ook de wijziging daarvan naar een ophaalpunt ging prima.

Helaas is/lijkt bij...

Helaas is/lijkt bij het transport de lijst onherstelbaar beschadigd.

Retourzending werd vlot en "vakbekwaam" afgehandeld.

Ik begreep vorige week tijdens mijn telefoongesprek met Verkoop van Prikbordshop dat beschadiging vaker voorkomt. En dat wordt geweten aan de transporteur. Dan is de voorzichtige conclusie, dat de... Ik begreep vorige week tijdens mijn telefoongesprek met Verkoop van Prikbordshop dat beschadiging vaker voorkomt. En dat wordt geweten aan de transporteur. Dan is de voorzichtige conclusie, dat de verpakking wellicht niet voldoende geschikt is?