Snelle levering, goed product, prettige duidelijke website. Enige aanmerking is, is dat als je het pak aan de deur accepteert, accepteer je het in die staat, dus als het beschadigd mocht zijn... Snelle levering, goed product, prettige duidelijke website. Enige aanmerking is, is dat als je het pak aan de deur accepteert, accepteer je het in die staat, dus als het beschadigd mocht zijn tijdens de levering en je hebt het zelf niet gezien als klant, kan je de schade niet meer verhalen. Dat is dus oppassen geblazen aan de deur als het pak wordt geleverd. Vind ik een beetje gek en niet heel erg 2018. Stond in eerste instantie ook niet duidelijk op de website vermeld, anders had ik me als klant misschien bedacht en had de aankoop niet gedaan. Al met al blij met mijn prikbord, mooie kwaliteit en goede prijs.

Zie bij mijn ervaring met de website. Als jullie iets aan die leveringsvoorwaarde doen, zou ik jullie zeker aanbevelen.

Reactie Prikbordshop.nl:

De soep wordt niet zo heet gegeten als deze wordt opgediend. De mail is niet om de klant de schuld in de schoenen te schuiven, maar om de klant er bewust van te maken dat bij zichtbare schade... De soep wordt niet zo heet gegeten als deze wordt opgediend. De mail is niet om de klant de schuld in de schoenen te schuiven, maar om de klant er bewust van te maken dat bij zichtbare schade weigeren beter is dan aannemen. Dit zorgt voor een betere bewustwording bij de vervoerders dat ze voorzichtig met de pakjes om dienen te gaan. Wij lossen alle problemen in de regel netjes op ook als er al getekend is voor goede ontvangst :)

Jo

Bestelling ging zeer goed. Toen transporteur adres niet vond, vriendelijke telefoon gekregen om adres te verduidelijken. Pakje is echter nog steeds niet op bestemming geraakt. Na melding aan... Bestelling ging zeer goed. Toen transporteur adres niet vond, vriendelijke telefoon gekregen om adres te verduidelijken. Pakje is echter nog steeds niet op bestemming geraakt. Na melding aan klantendienst kunnen ze me niet helpen omdat ze geen rechtstreeks contact hebben met transporteur.

Opvolgen van leveringen verbeteren zodat klanten de bestellingen krijgen.

Reactie Prikbordshop.nl:

Dit is echt heel vervelend. Wij hebben inderdaad in overleg met de klant een alternatief adres opgegeven waardoor de "nieuwe" straat eenvoudig vindbaar zou moeten zijn. Blijkbaar is de chauffeur in... Dit is echt heel vervelend. Wij hebben inderdaad in overleg met de klant een alternatief adres opgegeven waardoor de "nieuwe" straat eenvoudig vindbaar zou moeten zijn. Blijkbaar is de chauffeur in deze niet in staat de straat te vinden. Echt heel triest dat u als klant hiervan de dupe bent. Wij gaan opnieuw contact opnemen met de vervoerder om er zorg voor te dragen dat de order bij u terecht komt.

Gebruikte Keukens Emmen

ga zo door

Eerste bestelling.
Wel duur, maar goede qualiteit

Beter aangeven dat er geen pinnetjes bij zitten

Victoria van der Meulen

Met het product ben ik tevreden. Alleen is het niet op de afgesproken datum afgeleverd.
Er werd door u beloofd dat het woensdag geleverd zou worden.
Ik heb woensdag, donderdag, vrijdag,...
Er werd door u beloofd dat het woensdag geleverd zou worden.
Ik heb woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag gewacht en ben speciaal thuisgebleven omdat dit aangeraden werd i.v.m. kwetsbaarheid en controle.
Ik ben dus voor niks 4 dagen thuis gebleven en ik had ook geen kerstcadeau voor mijn lootje.
Een grote teleurstelling.
Uiteindelijk is het pakket woensdag (een week later) bezorgt bij notabenen de buren....... ????
Ik heb het pakket nu niet kunnen weigeren, er zat een deuk in de verpakking....
Zoals u kunt lezen is het op alle vlakken en lang verhaal geworden en ook mis gegaan.
Ik hoop dat u mij op een manier tegemoet kunt komen.

De klant duidelijkheid verschaffen over de levering.
Ik snap dat er kerstdrukte is, maar dan moeten er geen beloftes gedaan worden die niet nagekomen kunnen worden.
Tevens de transporteur op de hoogte brengen dat ze het uitsluitend bij de klant leveren i.v.m. controle!

Reactie Prikbordshop.nl:

Erg vervelend allemaal dat erkennen wij direct. Helaas hebben wij dit niet kunnen voorzien. Het is keurig op tijd verzonden, maar bij de vervoerder fout gegaan helaas. En hiervan krijgen wij geen... Erg vervelend allemaal dat erkennen wij direct. Helaas hebben wij dit niet kunnen voorzien. Het is keurig op tijd verzonden, maar bij de vervoerder fout gegaan helaas. En hiervan krijgen wij geen tussentijdse meldingen. Zie hier de vervoersgeschiedenis: Statusinformatie Datum Tijd Land Depot Handeling Status/Info 19-12-2017 21:25 Nederland Zwolle Vertrek 20-12-2017 06:48 Nederland Amsterdam Aankomst 22-12-2017 01:15 Nederland Utrecht Overslag LC Noco 22-12-2017 06:57 Nederland Amsterdam Aankomst 22-12-2017 11:57 Nederland Amsterdam N. in bestelling Foutsortering 22-12-2017 18:34 Nederland Amsterdam Vertrek Correctie bezorgdepot 27-12-2017 07:01 Nederland Alkmaar Aankomst 27-12-2017 07:45 Nederland Alkmaar Bestel details 27-12-2017 14:08 Nederland Alkmaar Aflevering Getekend met: VRIES|BUREN20

P. Slager

Prima. Snel geleverd en goed verpakt.

André

Prima!