Netjes en snel geregeld

Nvt

Netjes en snel geregeld

Nvt

Joke

Prima product, maar levering kostte ruim een week. Volgens de website moet die sneller.
Er werd overigens wel snel gereageerd op email hierover.

als verzending vertraagd wordt, dit melden aan de klant.

Reactie Prikbordshop.nl:

Dank voor de feedback. Communicatie is inderdaad niet juist verlopen. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Goede prijs, product was zoals geadverteerd en feilloze bezorging. Niks mis mee.

Jeannette Schuiling

Prima. Snelle levering en fijn meedenken van medewerkers

Wouter

Enkele misverstandjes werden keurig opgelost; ben helemaal tevreden met producten en service!

Kirsten B.

Mijn broer had voor de Kerst een wereldkaart op vilt besteld. Deze was niet naar mijn zin, maar door vakantie hebben wij de kado's pas enkele weken later uitgepakt. Ik heb contact opgenomen met... Mijn broer had voor de Kerst een wereldkaart op vilt besteld. Deze was niet naar mijn zin, maar door vakantie hebben wij de kado's pas enkele weken later uitgepakt. Ik heb contact opgenomen met IFM-Ecom en werd daar zeer vakkundig geholpen. Ik mocht een ander product uitzoeken of mijn geld terug ondanks dat de termijn van 2 weken allang was vervallen. Mede door deze vriendelijke benadering heb ik een ander product uitgezocht, want een bedrijf dat zo soepel met retouren omgaat verdient deze omzet. Zeer klantvriendelijk en zeer snelle levering.

geen negatieve feedback

Snelle levering, goed product, prettige duidelijke website. Enige aanmerking is, is dat als je het pak aan de deur accepteert, accepteer je het in die staat, dus als het beschadigd mocht zijn... Snelle levering, goed product, prettige duidelijke website. Enige aanmerking is, is dat als je het pak aan de deur accepteert, accepteer je het in die staat, dus als het beschadigd mocht zijn tijdens de levering en je hebt het zelf niet gezien als klant, kan je de schade niet meer verhalen. Dat is dus oppassen geblazen aan de deur als het pak wordt geleverd. Vind ik een beetje gek en niet heel erg 2018. Stond in eerste instantie ook niet duidelijk op de website vermeld, anders had ik me als klant misschien bedacht en had de aankoop niet gedaan. Al met al blij met mijn prikbord, mooie kwaliteit en goede prijs.

Zie bij mijn ervaring met de website. Als jullie iets aan die leveringsvoorwaarde doen, zou ik jullie zeker aanbevelen.

Reactie Prikbordshop.nl:

De soep wordt niet zo heet gegeten als deze wordt opgediend. De mail is niet om de klant de schuld in de schoenen te schuiven, maar om de klant er bewust van te maken dat bij zichtbare schade... De soep wordt niet zo heet gegeten als deze wordt opgediend. De mail is niet om de klant de schuld in de schoenen te schuiven, maar om de klant er bewust van te maken dat bij zichtbare schade weigeren beter is dan aannemen. Dit zorgt voor een betere bewustwording bij de vervoerders dat ze voorzichtig met de pakjes om dienen te gaan.
Wij lossen alle problemen in de regel netjes op ook als er al getekend is voor goede ontvangst :)