Offermanns

Hele snelle levering

X

OBS Socrates

Heel blij met Frank en Remco. Ze zijn proffesioneel, raken niet in paniek als er iets niet klopt of misgaat en ontzettend vriendelijk en behulpzaam.
Communicatie ging snel en was duidelijk. Het...
Communicatie ging snel en was duidelijk. Het was snel geleverd en de prikborden zien er heel mooi uit.

Geen.

Reactie Prikbordshop.nl:

Heel erg bedankt voor de goede zorgen, voorbereiding en uiteraard de koffie :-)
Wij zijn blij dat we het op hebben kunnen lossen conform plan.
Heel veel plezier met de borden en mocht er wat...
Heel erg bedankt voor de goede zorgen, voorbereiding en uiteraard de koffie :-)
Wij zijn blij dat we het op hebben kunnen lossen conform plan.
Heel veel plezier met de borden en mocht er wat zijn dan weten jullie ons te vinden.
Met hartelijke groet,
Remko & Frank

Volker de regt

Slechte beschadigde levering en ook nog te laat

Beter leveren en communicatie

Marja Oost

Super goed

Heb geen verbeter punten. Super zo

Jolanda

ESMA International B.V.

Uitstekend, snelle afhandeling, duidelijke communicatie, prima verpakt.

Theloosen

Ik had een prikbord besteld bij de Prikbordshop. Per ongeluk, blijkt later is er een verkeerd pakket verzonden. Dit per formulier op site duidelijk gemaakt. Maandagmorgen al gelijk een telefoontje... Ik had een prikbord besteld bij de Prikbordshop. Per ongeluk, blijkt later is er een verkeerd pakket verzonden. Dit per formulier op site duidelijk gemaakt. Maandagmorgen al gelijk een telefoontje met de juiste en snelle oplossing. Foutje kan gebeuren. Service geweldig goed en snel.

Misschien nog een dubbelcheck op bestelling die verzonden moet worden.

M.L. van Dijk-Maasdam

Goede, snelle en leuke afhandeling van mijn Sinterklaascadeau voor onze dochter. Werd meegedacht om de bonnen niet in de doos te doen zodat ik het direct in kon pakken! 5 sterren voor Remco :-)

Ik kon de vlaggetjes bij de wereldkaart niet in de zoekmachine vinden, gelukkig stond er een link in de tekst bij de kaart. Dit wist ik toevallig nog omdat ik zelf ook de kaart heb.
Dat het...
Dat het zoeken niet lukte kan ook aan mijn zoekkwaliteiten liggen.

H. van Veghel SBO De Koppeling

Super service kan niet anders zeggen.

Misschien de verpakking aanpassen aan wat er in zit.
Scheelt volgens mij een hoop gedoe.

Prima, snel en duidelijk

advies aanbrengen van prikborden