8.3/10

Wouter

Enkele misverstandjes werden keurig opgelost; ben helemaal tevreden met producten en service!

Kirsten B.

Mijn broer had voor de Kerst een wereldkaart op vilt besteld. Deze was niet naar mijn zin, maar door vakantie hebben wij de kado's pas enkele weken later uitgepakt. Ik heb contact opgenomen met...

geen negatieve feedback

Snelle levering, goed product, prettige duidelijke website. Enige aanmerking is, is dat als je het pak aan de deur accepteert, accepteer je het in die staat, dus als het beschadigd mocht zijn...

Zie bij mijn ervaring met de website. Als jullie iets aan die leveringsvoorwaarde doen, zou ik jullie zeker aanbevelen.

Reactie Prikbordshop.nl:

De soep wordt niet zo heet gegeten als deze wordt opgediend. De mail is niet om de klant de schuld in de schoenen te schuiven, maar om de klant er bewust van te maken dat bij zichtbare schade weigeren beter is dan aannemen. Dit zorgt voor een betere bewustwording bij de vervoerders dat ze voorzichtig met de pakjes om dienen te gaan.

Wij lossen alle problemen in de regel netjes op ook als er al getekend is voor goede ontvangst :)

Jo

Bestelling ging zeer goed. Toen transporteur adres niet vond, vriendelijke telefoon gekregen om adres te verduidelijken. Pakje is echter nog steeds niet op bestemming geraakt. Na melding aan...

Opvolgen van leveringen verbeteren zodat klanten de bestellingen krijgen.

Reactie Prikbordshop.nl:

Dit is echt heel vervelend. Wij hebben inderdaad in overleg met de klant een alternatief adres opgegeven waardoor de "nieuwe" straat eenvoudig vindbaar zou moeten zijn. Blijkbaar is de chauffeur in deze niet in staat de straat te vinden. Echt heel triest dat u als klant hiervan de dupe bent. Wij gaan opnieuw contact opnemen met de vervoerder om er zorg voor te dragen dat de order bij u terecht komt.

Gebruikte Keukens Emmen

ga zo door

Eerste bestelling.
Wel duur, maar goede qualiteit

Beter aangeven dat er geen pinnetjes bij zitten

Victoria van der Meulen

Met het product ben ik tevreden. Alleen is het niet op de afgesproken datum afgeleverd.
Er werd door u beloofd dat het woensdag geleverd zou worden.
Ik heb woensdag, donderdag, vrijdag,...

De klant duidelijkheid verschaffen over de levering.
Ik snap dat er kerstdrukte is, maar dan moeten er geen beloftes gedaan worden die niet nagekomen kunnen worden.
Tevens de transporteur op de hoogte brengen dat ze het uitsluitend bij de klant leveren i.v.m. controle!

Reactie Prikbordshop.nl:

Erg vervelend allemaal dat erkennen wij direct.
Helaas hebben wij dit niet kunnen voorzien. Het is keurig op tijd verzonden, maar bij de vervoerder fout gegaan helaas. En hiervan krijgen wij geen tussentijdse meldingen.

Zie hier de vervoersgeschiedenis:

27-12-2017 07:01 Nederland Alkmaar Aankomst
27-12-2017 07:45 Nederland Alkmaar Bestel details
27-12-2017 14:08 Nederland Alkmaar Aflevering Getekend met: VRIES|BUREN20

P. Slager

Prima. Snel geleverd en goed verpakt.