8.3/10

Beaujean Sylvie

Duidelijke informatie gevonden op het internet. Bestelling geplaatst die vlot verlopen is. Voordeel dat je als school niet op voorhand moet betalen.

Neen

Zeer goed

neen

Wat problemen gehad met de levering, maar die zijn adequaat en professioneel opgelost. Klantvriendelijkheid is dus top.

Reactie Prikbordshop.nl:

Bedankt voor de positieve reactie. Wij hebben inderdaad getracht het zo snel mogelijk op te lossen. Gelukkig heeft dat tot een positieve ervaring geleid.

Kints R.

Veel uitleg en een snelle ontvangst.

Alles ok.

P. de Ruiter

Omvang van het aanbod is prima. De levering op een ander adres dan het factuuradres ging zonder probleem. Ook de wijziging daarvan naar een ophaalpunt ging prima.

Helaas is/lijkt bij...

Ik begreep vorige week tijdens mijn telefoongesprek met Verkoop van Prikbordshop dat beschadiging vaker voorkomt. En dat wordt geweten aan de transporteur. Dan is de voorzichtige conclusie, dat de verpakking wellicht niet voldoende geschikt is?

Super

Nein

Elke Fransen

Heel positief. Ik had een vraag over een bestelling en ze hebben mij direct geholpen via mail.

De doosjes waarin mijn vlaggetjes zaten waren een beetje beschadigd. Eventueel meer bescherming tijdens het vervoeren. Natuurlijk geen groot probleem, het is een kleine tip.