Frank lievegem belgie

Product perfect ingepakt doch linkertrapper vertoonde schade aan het begin van de schroefdraad zodat trapper niet kon bevestigd worden en de kleindochter met traantjes in de ogen niet kon fietsen,... Product perfect ingepakt doch linkertrapper vertoonde schade aan het begin van de schroefdraad zodat trapper niet kon bevestigd worden en de kleindochter met traantjes in de ogen niet kon fietsen, was geen 99% voorgemonteerd.

Mooie fiets, blij mee, snelle levering

Ik had mijn bestelling geplaatst en betaal en ik kreeg netjes een paar mails achter elkaar met bevestiging en een tracking nummer van het postbedrijf. Nadat ik 3 dagen belde om te vragen waar mijn... Ik had mijn bestelling geplaatst en betaal en ik kreeg netjes een paar mails achter elkaar met bevestiging en een tracking nummer van het postbedrijf. Nadat ik 3 dagen belde om te vragen waar mijn bestelling bleef werd ik doorverwezen naar het postbedrijf. Alsof ik mijn bestelling bij het postbedrijf had geplaatst. Voor de rest wat het product in orde, jammer dat het een dag nadat ik die ik ontvangen had 20 euro goedkoper.

Kwaliteit van het product

Postbedrijven afrekenen op hun service

Kees Kes

Slecht tot zeer slecht

neen

Bestelling afleveren op dag en tijdstip zoals aangegeven

Ray

Snelheid, goed product

Jamal

Geweldig, klant vriendelijk en ik raad het iedereen aan.

Klantvriendelijkheid.

Geen.

Roel

Super snel en absoluut de goedkoopste

Heel snel onze nieuwe fiets geleverd.

B. hanraets

Ervaring met het bedrijf was gewoon goed

Kwaliteit-prijsverhouding

Geen, althans nog niet. Heb de bestelde kindersteps nog niet uitgepakt, ze zijn voor kerst.

Berry

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Snelle service en probleem oplossend!

Snelle levering en goede service toen de standaard kapot bleek werd er direct een nieuwe verzonden. De fiets was 1 maat te groot en ze kwamen het thuis ophalen en een nieuwe weer besteld.....

telefonische bereikbaarheid kan sneller en het terugstorten mag ook sneller.

A.dijk

Duidelijke foto's