Ronald

Ik heb een Alphatronics ML alarmsysteem gekocht en ben zeer tevreden over de gebruiksvriendelijkheid van het systeem.

Preventiestore heeft veel vakkennis over hun producten. Bij vragen over het alarmsysteem krijg je per mail of telefonisch uitgebreide toelichting. Binnen een dag wordt er gereageerd op je... Preventiestore heeft veel vakkennis over hun producten. Bij vragen over het alarmsysteem krijg je per mail of telefonisch uitgebreide toelichting. Binnen een dag wordt er gereageerd op je vragen.

Snelle aankoop via site en snelle levering.

Kwam ons goed uit daar we zonder accu voor het alarm zaten.

Peter Buitenhuis

Camerasysteem gekocht met 4 infrarood cameras en na installatie bleek dat ik het niet volgens de beschrijving gedaan had. Preventiestore gebeld en na 5 minuten uitleg was het geklaard. Super service... Camerasysteem gekocht met 4 infrarood cameras en na installatie bleek dat ik het niet volgens de beschrijving gedaan had. Preventiestore gebeld en na 5 minuten uitleg was het geklaard. Super service en verstand van zaken.

Dit bedrijf blijkt niet alleen te verkopen maar ook zelf te installeren wat verklaard dat ze mijn probleem snel opgelost hebben.

Nee prima zo moesten er meer zijn

Maurice

scherpe prijs

nvt

Evertjan

Goed doorzoekbare site

Aangeven van de echte levertijd.

Overzichtelijke site, duidelijke informatie en snelle levering

kwaliteit van het geleverde product

leveringskosten wat hoger dan gewoonlijk

Gilbert Bongers

De verkoopdienst heeft mij heel duidelijk te woord gestaan en bij deze heb ik 2 toestellen gekocht.

Chantal Folcher

Un point fort à signaler c'est des prix imbattables qu'on ne trouve nul part ailleurs.
Merci beaucoup de mettre en vente des produits de grandes marques à la porté "de gens au revenu moyen ...

Au niveau du paiement pour l’international le virement bancaire seulement doit arrêter beaucoup de personne, pourquoi le règlement par c.b. n'est il pas envisageable ?