Belinda

Perfect!

Fijne communicatie en meedenken.

Femke

Opmaken & bestellen geboortekaartjes

Heel veel voorbeelden & inspiratie, super intuïtieve tool om de kaartjes aan te passen.

Mike

Hele leuke kaarten

Proefkaartje

isabelle

Top

super programmas, heel mooie kwaliteit!

Maaike

Ongelooflijk tevreden!
snelle respons op e-mails en telkens mooie aanpassingen

snelle email respons
kaartje in werkelijkheid is exact wat je ziet op de website.

Lusine

Ik ben teleurgesteld omdat we 7 beschadigde verjaardagskaarten kregen, dus moesten we de beschadigde naar enkele van onze vrienden en familieleden sturen. Het is niet leuk om meer dan 200 EUR te... Ik ben teleurgesteld omdat we 7 beschadigde verjaardagskaarten kregen, dus moesten we de beschadigde naar enkele van onze vrienden en familieleden sturen. Het is niet leuk om meer dan 200 EUR te betalen en om kaarten van lage kwaliteit te krijgen.

Grote keuze

Reactie Prettyorange.be:

Beste Lusine,
Beste Lusine,
Bedankt voor je bestelling geboortekaartjes bij Pretty Orange en je review hier bij de Feedback company. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je kindje. Naar aanleiding van jouw review heb ik nog even contact met je gehad via de mail en heb ik je voor de beschadigde kaarten nieuwe aangeboden.
Je mag in het geval van beschadigde kaarten of kaarten die niet goed gedrukt, gerild of gesneden zijn, altijd contact opnemen met onze klantenservice. Onze klantenservice zal dan samen met jou kijken naar een passende oplossing.
Fijn dat je uiteindelijk toch tevreden bent.
Ik wens je veel geluk met je kindje!
Hartelijke groet,
Pretty Orange - Customer Happiness
Jacqueline

Inge

Ik heb het geboortekaartje van onze zoon via deze site gemaakt. Dit ging heel vlot! Ook het leveren van producten verliep zeer snel!

Vlotte levering en mooie producten

Sofie

Zeer vlotte samenwerking tot nu toe. Geboortekaartje ontworpen op jullie site, twee keer een proefdruk besteld en het kaartje staat nu op punt. Gepersonaliseerde sluitstickers laten ontwerpen en ze... Zeer vlotte samenwerking tot nu toe. Geboortekaartje ontworpen op jullie site, twee keer een proefdruk besteld en het kaartje staat nu op punt. Gepersonaliseerde sluitstickers laten ontwerpen en ze zijn super mooi geworden! Hiermee al aan de slag kunnen gaan voor het doopsuiker.