Ine

Zeer goede service! Toen we onze geboortekaartjes bestelden, bleek een decoratie uit ons ontwerp niet bij onze bestelling te zitten. We werden meteen opgebeld met de vraag of het wel klopte dat dit... Zeer goede service! Toen we onze geboortekaartjes bestelden, bleek een decoratie uit ons ontwerp niet bij onze bestelling te zitten. We werden meteen opgebeld met de vraag of het wel klopte dat dit er niet bij zat. Onze bestelling werd geannuleerd en meteen terugbetaald zodat we een nieuwe bestelling mét alle nodige dingen konden doen.

Super klantenservice!

Kira

Top!

Snelle verzending, goede prijs/ kwaliteit

Robin

Goede ervaring. Onze proefdrukken werden snel geleverd en waren van goede kwaliteit.
Dez kaarten hebben we zelf gemaakt via de site. Deze ontwerp module kan wel iets beter, af en toe loopt deze vast waardoor sommige wijzigingen niet werden opgeslagen

Snelle levering, goede kwaliteit, site vs werkelijkheid is representatief

Sofie

Fantastische service. Er wordt heel snel geantwoord op mails en je wensen worden ingewilligd.

Snelle communicatie.

Sabine

Zeer positief! Veel mogelijkheden om helemaal je eigen creatie te maken! Bestelling en levering zijn erg vlot verlopen!

Mieke

Correct, vriendelijk, steeds snelle reactie

Snelle reactie per mail

Nele

Zeer goed

Snelle en goede service. Gemakkelijke site om zelf je kaartje te kunnen ontwerpen!

Elsi Spanoghe

Zeer vlotte service en erg mooi drukwerk. Zeer mooi vormgegeven. De verpakking van je bestelling is ook met zorg samengesteld en duurzaam!

- Duurzaam
- Kwaliteit
- Mooie kleuren
- Snelle levering
- Persoonlijk

Naomi

Keuze genoeg en betaalbaar.

Vlot bereikbaar en snelle levering.

Anneleen

Super service!

Duidelijke communicatie, praktische editor voor het maken van het kaartje en vlotte verzending en ontvangst!