Info over het verloop van de order
Kwaliteit van het product

Hannah

Zeer goede service. Bestelling zeker op tijd. Goede betaling.

Goede communicatie.

Liza

Zeer professioneel, leuke website

Goeie service, snelle reactie op vraag via mail

Britt

Ik heb mijn huwelijksuitnodigingen ontworpen en besteld bij Pretty Orange.
Het zijn prachtige kaartjes geworden waar mijn genodigden alleen maar lof over spreken.

Mooie druk
Gemakkelijk bewerkbaar
Brede waaier aan keuzes
Goede prijs - kwaliteit

Melissa

Ik liet het geboorte kaartje voor mijn dochter maken via Prettyorange eveneens als gepersonaliseerde sluitzegels. Heel mooi werk, snelle levering, super snelle reacties op vragen en ontzettend... Ik liet het geboorte kaartje voor mijn dochter maken via Prettyorange eveneens als gepersonaliseerde sluitzegels. Heel mooi werk, snelle levering, super snelle reacties op vragen en ontzettend vriendelijk en professioneel!

Mooi en proper werk.
Vlotte communicatie.
Snelle levering.

Ine

Zeer goede service! Toen we onze geboortekaartjes bestelden, bleek een decoratie uit ons ontwerp niet bij onze bestelling te zitten. We werden meteen opgebeld met de vraag of het wel klopte dat dit... Zeer goede service! Toen we onze geboortekaartjes bestelden, bleek een decoratie uit ons ontwerp niet bij onze bestelling te zitten. We werden meteen opgebeld met de vraag of het wel klopte dat dit er niet bij zat. Onze bestelling werd geannuleerd en meteen terugbetaald zodat we een nieuwe bestelling mét alle nodige dingen konden doen.

Super klantenservice!

Kira

Top!

Snelle verzending, goede prijs/ kwaliteit

Robin

Goede ervaring. Onze proefdrukken werden snel geleverd en waren van goede kwaliteit.
Dez kaarten hebben we zelf gemaakt via de site. Deze ontwerp module kan wel iets beter, af en toe loopt deze vast waardoor sommige wijzigingen niet werden opgeslagen

Snelle levering, goede kwaliteit, site vs werkelijkheid is representatief

Sofie

Fantastische service. Er wordt heel snel geantwoord op mails en je wensen worden ingewilligd.

Snelle communicatie.

Sabine

Zeer positief! Veel mogelijkheden om helemaal je eigen creatie te maken! Bestelling en levering zijn erg vlot verlopen!

Mieke

Correct, vriendelijk, steeds snelle reactie

Snelle reactie per mail