Laura

Bestelling save the dates

Snelle levering, mooie afwerking, mogelijk om proefdruk te bestellen

Martine

Andere jaren bestelde ik zelfgemaakte Nieuwjaarskaarten, waarover ik heel tevreden was. Dit jaar bestelde ik een eerste reeks, die nogal donker uitviel. Daarop wijzigde ik de foto iets van kleur en... Andere jaren bestelde ik zelfgemaakte Nieuwjaarskaarten, waarover ik heel tevreden was. Dit jaar bestelde ik een eerste reeks, die nogal donker uitviel. Daarop wijzigde ik de foto iets van kleur en koos ook een andere kwaliteit van papier, doch het resultaat was idem: ietsje te donker! De frisheid van mijn werk ontbrak. Jammer.

Ashley

Super mooie geboortekaartjes met koperfolie!

Koperfolie! Wauw

Ann

Top

Super snelle levering

Frederic

Zeer vlotte levering, en een hulpvaardige klantenservice!

Goeie klantenservice

Sofie

Snelle levering. veel keuze. jammer dat de gepersonaliseerde sluitstickers qua kwaliteit van druk en kleur de wensen overlaat

Kris

Geboortekaartjes

snelle levering, makkelijk ontwerpen op de site

Ann

Vlotte service

Gebruiksgemak

Fidan

Ik was aangenaam verrast door Pretty Orange. Er is veel keuze, de website is gebruiksvriendelijk en je kan het kaartje naar eigen wens aanpassen. De kaartjes werden tijdig geleverd en de kwaliteit... Ik was aangenaam verrast door Pretty Orange. Er is veel keuze, de website is gebruiksvriendelijk en je kan het kaartje naar eigen wens aanpassen. De kaartjes werden tijdig geleverd en de kwaliteit is uitstekend!

- gebruiksvriendelijke website
- mooie designs