Info over het verloop van de order
Gebruiksgemak bij ontwerpen en bestellen
Productaanbod / Designs
Kwaliteit van het product

Lucie

Goede service, mooie kaartjes!

Arne

Snelle service, kaartjes voldeden aan de verwachting! Intuïtieve tool

Leslie

Heel vlot, gebruiksvriendelijk en correct

Wim

Handige website en top klantenservice

Zeer goede en responsieve service! Leuke designs en fijne website.

Anthony Raemdonck

Bestelling geplaatst voor geboortekaartjes. Hadden zelf gemerkt dat er een foutje in was geslopen daarmee even de order op hold gezet. Met wat moeite langs mijn eigen kant waarmee ze veel geduld... Bestelling geplaatst voor geboortekaartjes. Hadden zelf gemerkt dat er een foutje in was geslopen daarmee even de order op hold gezet. Met wat moeite langs mijn eigen kant waarmee ze veel geduld hadden alles in orde gekregen. Super costumer Service!

Costumer Service

Reactie Pretty Orange België:

Beste Anthony,
Bedankt voor jullie prachtige review!
We zijn blij dat we jullie goed hebben kunnen helpen en jullie mooie kaartjes zijn momenteel naar jullie onderweg.
Met vriendelijke...
Beste Anthony,
Bedankt voor jullie prachtige review!
Met vriendelijke groeten,
Robin
Pretty Orange

Elena

Very professional service and helpful personnel!

nice designs and intuitive tools; good quality; fast delivery; timely and clear information;

Elvi

Snelle en zeer goede service

Sara

Geboortekaartjes gemaakt (proefdruk besteld), stickers voor doopsuiker, enveloppes en op maat gemaakte doosjes besteld

Originele kaartjes. Snel antwoord

Katrien

Uitstekend!

Mooie en kwalitatieve ontwerpen, makkelijk aan te passen, snelle levering, uitstekende en persoonlijke klantendienst, goede communicatie

Joke

Kwaliteit niet goed, voorkant was zichtbaar op achterkant, zelf bij een herdruk.

Mooie ontwerpen

Reactie Pretty Orange België:

Beste Joke,
Bedankt voor je review.
Beste Joke,
Bedankt voor je review.
Naar aanleiding van je review hebben we je nog een mail gestuurd om te kijken of we nog iets voor je kunnen betekenen. Weet dat je hier altijd op mag reageren.
Met vriendelijke groeten,
Robin