De Tender

Prima geholpen. Mijn bestelde pakketje bleek binnen de school zoekgeraakt. Henry heeft me hierin uitstekende info verstrekt. Uiteindelijk was het pakketje gevonden, maar bleek dat ik het verkeerde... Prima geholpen. Mijn bestelde pakketje bleek binnen de school zoekgeraakt. Henry heeft me hierin uitstekende info verstrekt. Uiteindelijk was het pakketje gevonden, maar bleek dat ik het verkeerde product had besteld. ook dit werd zeer snel en professioneel opgelost.Dik tevreden dus!!

Visbar Beet

We hadden de verkeerde borden besteld/gekregen. Zonder iets te hoeven doen werden de verkeerde opgehaald en de juiste bezorgd. Erg netjes! vriendelijke mensen en makkelijk bereikbaar.

Annet Kemmer

Handig te bestellen, snelle levering, goed product.

Hester Gersonius

Fijne ervaring en leuk, persoonlijk contact

Verzend- en retourkosten zijn vrij hoog.

SwimMere

Snelle levering, echter geleverde kwam niet overeen met beschrijving. Besteld bord 40x30, volgens beschrijving 21 letters van 20mm in de breedte. Hiervoor gekozen daar dit meer was dan het bord... Snelle levering, echter geleverde kwam niet overeen met beschrijving. Besteld bord 40x30, volgens beschrijving 21 letters van 20mm in de breedte. Hiervoor gekozen daar dit meer was dan het bord 30x40 (15 letters in breedte). Bord zou dan dwars moeten zijn (anders niet mogelijk dat het meer is dan 30x40). Een recht opstaand bord ontvangen en daardoor maar 15 letters in breedte. Dus of verkeerd bord ontvangen of beschrijving fout. Bord gehouden en teksten aangepast. Ter voorkoming van heen en weer sturen, dit niet gemeld.

Geef bij beschrijving van de borden op wat de hoogte en wat de breedte is.
Een manier om de letters het eenvoudigst op het bord te bevestigen.

Reactie Presentieborden.nl:

Tegenwoordig in de teksten 30x40cm (hxb)

Kennis Centrum Sport

Ik heb nog heel weinig ervaring met dit bedrijf maar wat ik in korte tijd mocht mee maken is alleen maar positief

Op dit moment heb ik geen verbeterpunten of tips

Polman Interieur Projecten

Top!

Overzichtelijk, duidelijk en snelle verzending

Fyffes B.V.

Snel en netjes

Via internet gevonden duidelijke informatie over te leveren goederen.