8.3/10
8.3/10

Rick stortelers

Voldeed aan vereachting

Sneller uitleveren

Duidelijke website, snelle levering, goed product

Na telefonisch contact duidelijkheid gekregen waarom mijn bestelling na bijna 1 week wachten nog niet was geleverd.
Een vriendelijke medewerker heeft me geholpen en excuus aangeboden voor de...

Beter communiceren wanneer een artikel later wordt geleverd dan aangegeven in de webshop.
Zodat ik er zelf niet achteraan moet bellen.

Ch. Vrijenhoek

Prima geregeld, gemakkelijk besteld, order informatie goed.

De order bevestiging was er snel, maar status van de order was niet te traceren, dit werkte niet op de website. Dat kan beter.

Anne

Prima service. Mijn vragen werden direct en duidelijk beantwoord.
De borden zijn echte eye catchers en van en van goede kwaliteit.
Ze bevallen zo goed dat we nog een zelfde bord gaan...

Bijpassend producten als opties bij je bestelling tonen (zoals extra letters die je kunt bijbestellen).

l.heerholtz

Agidens Proces Automation BV

Erg snelle en fijne service

Geen verbeterpunten

Duidelijke site, snelle levering en goede kwaliteit van de spullen

Alles heel duidelijk, geen aanmerkingen

Prima levering

Contact via website gezocht, maar kort een medewerker aan de telefoon gesproken. Overall prima

Het heeft meer dan 1 week geduurd eer het presentiebord is geleverd, terwijl op de site aangeduid staat dat ze de borden de volgende werkdag kunnen leveren. 6 November bestelling geplaatst en pas 21e geleverd, dus dat is een teleurstelling. Ik heb tevens geen berichtgeving ontvangen wat de redden is van deze late levering.

Reactie Presentieborden.nl:

Wij hebben de orderhistorie even bekeken en zien dat er inderdaad veel tijd is verstreken tussen de dag van de order en het versturen.

Er zijn inderdaad geen mails met informatie aangaande de verlengde levertijd geweest. Helaas is het bord op het moment van bestellen in backorder gekomen. Er is toen vertraging ontstaan omdat er opnieuw geproduceerd moest worden. Normaal krijgt de klant hier meldingen van of wordt er door ons telefonisch contact opgenomen. Dit alles is helaas niet goed gegaan.

Onze excuses voor de vertraging en de slechte communicatie hiervan.