1927 beoordelingen

1927 Reviews

Arnoud Veldhuis

Een zeker gevoel.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Zeer professioneel en volledig traject (Kliniek Baarn) met zeer kundig personeel. Uitstekend uitleg en een heel fijn gevoel weer te weten dat ik op dit moment gezond ben wetende dat dit een... Zeer professioneel en volledig traject (Kliniek Baarn) met zeer kundig personeel. Uitstekend uitleg en een heel fijn gevoel weer te weten dat ik op dit moment gezond ben wetende dat dit een momentopname is. Over een paar jaar zeker herhalen.

APK voor je lichaam

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Prima uitleg, ontvangst en professioneel onderzoek. Wel behoorlijk prijzig. Zou het elke 2 of 3 jaar willen laten doen, maar financieel is dat wel een hobbel. Opluchting als het onderzoek laat zien... Prima uitleg, ontvangst en professioneel onderzoek. Wel behoorlijk prijzig. Zou het elke 2 of 3 jaar willen laten doen, maar financieel is dat wel een hobbel. Opluchting als het onderzoek laat zien dat je nog gezond bent.

F Hameleers

Dankzij j prescan achter gekomen dat ik MS heb.
Hele shock maar weet nu wat ik heb.
Inmiddels onder behandeling van neuroloog

Geweldig!

Gezondheidscheck

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Fijn om te weten hoe het met je gezondheid is gesteld en dat alles op een ochtend geregeld kan worden.
Je betaald hier wel voor, maar ik had voor dit bedrag wel iets meer service en comfort veracht in de kliniek. Niet helemaal zoals beschreven en te zien is op de website.
Maar alles gaat over je gezindheid en daarover geven ze heldere feedback en sturen ze je met een goed beeld weer naar huis.

Zeer vriendelijk professionele medewerkers, direct de uitslag.

Dit zou in de reguliere zorg ook mogelijk moeten zijn.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Weliswaar kostbaar, maar zeker de moeite waard.

Jan Pongers

Ik ben zeer tevreden met de snelheid vh onderzoek en de uitslag.
Moest mogelijk en vergoed worden voor ieder mens worden.

tom smolenaers

Zou ik iedereen aanbevelen
Was dit allang van plan maar dat dat het wat omslachtiger was

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Wist niet dat het allemaal zo eenvoudig ging verlopen

Doen!

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Vaak uitgesteld omdat er een serieus prijskaartje aan hangt.
Met de gedachte, we geven overal geld aan uit maar niet aan onze gezondheid toch een afspraak gemaakt.
Wat ben ik blij dat ik...
Vaak uitgesteld omdat er een serieus prijskaartje aan hangt.
Wat ben ik blij dat ik dit gedaan heb.
Kan nu verdere stappen ondernemen. Prescan bedankt!!

Gemoedelijke sfeer

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Vriendelijke gastvrouw, die ons in het nederlands ontving. Goede begeleiding en alles werd goed uitgelegd.

Top!

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Strak programma, professionele artsen / begeleiding. Geen lange wachttijden en verschillende onderzoeken kort achter elkaar gepland.