1911 beoordelingen

1911 Reviews

Fijn en mooi ontvangst. Mooi gebouw en interieur. Erg fijn ingericht met bankjes voor privacy.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Fijn en warm ontvangst. Iedereen was erg vriendelijk. Duidelijk wat er van je verwacht wordt. Professionele begeleiding. Aangezien ik nog best jong ben, wordt er niet raar opgekeken dat je een scan... Fijn en warm ontvangst. Iedereen was erg vriendelijk. Duidelijk wat er van je verwacht wordt. Professionele begeleiding. Aangezien ik nog best jong ben, wordt er niet raar opgekeken dat je een scan wil laten doen.

Grace Marlin

Een dagje Baarn. Ik kon de weg wel moeilijk vinden want, ik was met het openbaar vervoer, dus een taxi genomen.Toen ik daar aan kwam was ik sprakeloos mooi gebouw, schoon en vriendelijk personeel,... Een dagje Baarn. Ik kon de weg wel moeilijk vinden want, ik was met het openbaar vervoer, dus een taxi genomen.Toen ik daar aan kwam was ik sprakeloos mooi gebouw, schoon en vriendelijk personeel, voelde me meteen op mijn gemak.

Staat boven beschreven.

I. v. Rooijen

Positief

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Professionele organisatie, prettige persoonlijke begeleiding en betrokkenheid.
Professionele organisatie, prettige persoonlijke begeleiding en betrokkenheid.
Strakke planning van de afspraken achter elkaar. Prettige, luxueuze wachtruimte en keukentje met ruime keuze uit diverse voedingswaren en koffie en thee. Zeer prettig om (daar) een hapje eten te kunnen krijgen na het bloed prikken !

C. Jansen

Een goed gevoel bij Prescan

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Je voelt je niet goed en bent al maanden aan het dokteren. Om onzekerheden weg te nemen hebben we besloten via prescan eventuele onzekerheden weg te nemen of zeker te krijgen. In ons geval is dat... Je voelt je niet goed en bent al maanden aan het dokteren. Om onzekerheden weg te nemen hebben we besloten via prescan eventuele onzekerheden weg te nemen of zeker te krijgen. In ons geval is dat 100% gelukt, we zijn zeer tevreden.

P.J.M. Knippen

Geruststelling.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Nu voor de 4e of 5e keer een scan laten maken om daarmee enige zekerheid te krijgen dat er, zo te zien, geen tumoren, vernauwingen of andere afwijkingen zichtbaar zijn. Ook deze keer de mededeling... Nu voor de 4e of 5e keer een scan laten maken om daarmee enige zekerheid te krijgen dat er, zo te zien, geen tumoren, vernauwingen of andere afwijkingen zichtbaar zijn. Ook deze keer de mededeling gekregen dat er niets afwijkends zichtbaar was. De goede ontvangst, de aangename opvanglocatie en het vriendelijke personeel maken dit tot een gebeurtenis die voor herhaling vatbaar is.

I. Hermans

Zinvol

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Preventief een totale bodyscan laten doen en ben er achteraf blij om daar er iets ontdekt is dat later ernstige problemen kan geven, ondanks dat ik geen klachten had. Alles is duidelijk en rustig... Preventief een totale bodyscan laten doen en ben er achteraf blij om daar er iets ontdekt is dat later ernstige problemen kan geven, ondanks dat ik geen klachten had. Alles is duidelijk en rustig besproken en er was alle tijd voor vragen.

Twijfel

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Bij twijfel aan het oordeel van internist. Heeft Prescan en de radioloog voor ons een duidelijk beeld gegeven en de twijfel was gegrond . Nu kunnen wij naar een gespecialiseerd ziekenhuis en... Bij twijfel aan het oordeel van internist. Heeft Prescan en de radioloog voor ons een duidelijk beeld gegeven en de twijfel was gegrond . Nu kunnen wij naar een gespecialiseerd ziekenhuis en geholpen worden .

Corry Aarsen

APK.

Heb ik al gedaan.

Corry Aarsen

Een zinnige Zaterdag in Baarn.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Alles klopte. Arts cardio was vriendelijk en duidelijk. Zo ook de scanbegeleider. We moesten nuchter zijn voor bloedprikken, er was van alles te eten en te drinken daarna en de koffie is lekker ! Al... Alles klopte. Arts cardio was vriendelijk en duidelijk. Zo ook de scanbegeleider. We moesten nuchter zijn voor bloedprikken, er was van alles te eten en te drinken daarna en de koffie is lekker ! Al met al een goed gevoel !

Jan Fonhof

Prima product

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Onlangs voor de tweede keer in drie jaar een preventieve MRI Total Body Scan laten uitvoeren. Zoals al gezegd, een prima product en het geeft je een goed gevoel. Zeker als blijkt dat er geen... Onlangs voor de tweede keer in drie jaar een preventieve MRI Total Body Scan laten uitvoeren. Zoals al gezegd, een prima product en het geeft je een goed gevoel. Zeker als blijkt dat er geen bijzonderheden zijn waargenomen.
En was dat onverhoopt wel het geval geweest, dan ben je waarschijnlijk nog "op tijd" aangezien ik geen klachten heb.
Echt aan te bevelen !