1911 beoordelingen

1911 Reviews

tom smolenaers

Zou ik iedereen aanbevelen
Was dit allang van plan maar dat dat het wat omslachtiger was

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Wist niet dat het allemaal zo eenvoudig ging verlopen

Doen!

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Vaak uitgesteld omdat er een serieus prijskaartje aan hangt.
Met de gedachte, we geven overal geld aan uit maar niet aan onze gezondheid toch een afspraak gemaakt.
Wat ben ik blij dat ik...
Vaak uitgesteld omdat er een serieus prijskaartje aan hangt.
Wat ben ik blij dat ik dit gedaan heb.
Kan nu verdere stappen ondernemen. Prescan bedankt!!

Gemoedelijke sfeer

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Vriendelijke gastvrouw, die ons in het nederlands ontving. Goede begeleiding en alles werd goed uitgelegd.

Top!

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Strak programma, professionele artsen / begeleiding. Geen lange wachttijden en verschillende onderzoeken kort achter elkaar gepland.

Bart van Eeuwijk

Zeer tevreden, korter kan niet

A van der List

Zeer tevreden

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Voor ons eerste keer Prescan vanaf het eerste contact alles zeer correct verlopen goede uitleg gekregen via de telefoon ,en later in de kliniek was het fijn dat je door Nederlandse gastvrouwen werd... Voor ons eerste keer Prescan vanaf het eerste contact alles zeer correct verlopen goede uitleg gekregen via de telefoon ,en later in de kliniek was het fijn dat je door Nederlandse gastvrouwen werd ontvangen .Onderzoeken waren ook goed op elkaar gepland dus nergens geen lange wachttijden . Als alles zo goed gepland is en de vriendelijke ontvangst neemt ook al een stukje spanning weg die je hebt bij de eerste keer van zo`n onderzoek

Patrick H.

Super tevreden !!!

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Vanaf intake tot onderzoek, van ontvangst tot uitleg; alles klopt. Het gemiddelde cijfer van 9.3 is écht verdiend en geeft een goede weergave van de werkelijke Prescan-service

Prescan , een aanrader!

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Voor de 4 keer een bezoek aan Prescan gebracht voor onze gemoedsrust.
Vanaf heet eerste telefoontje tot en met alle controles uitstekende service, vriendelijk personeel en prima uitleg.

Personal Budget Gym Patrick Sinke

Beste Body Check die ik ken is Prescan tot nu toe

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Zeer goede ervaring. Ontvangst in ziekenhuis op een aparte afdeling. Correct, snel en lopen lekker door zonder lange wachttijden(zoals elke ziekenhuis) Correcte vakkundige artsen die de tijd voor je... Zeer goede ervaring. Ontvangst in ziekenhuis op een aparte afdeling. Correct, snel en lopen lekker door zonder lange wachttijden(zoals elke ziekenhuis) Correcte vakkundige artsen die de tijd voor je nemen(vergelijk het met Personal Training). Persoonlijke aandacht, attent, duidelijke uitleg en instructie. Zeer netjes de lunchbon met gratis uitrijkaart. Tegenwoordig een nederlands sprekend persoon aanwezig zodat bij onduidelijkheid deze persoon uitleg kan geven of de volledige vertaling, zodat men de juiste exacte info krijgt. Waren uur eerder aanwezig doordat het verkeer meezat, maar toch al 45 min eerder in de onderzoeken beland. Binnen 3,5 uur kregen we de totale uitslag dus korte tijd kwijt voor zeer uitgebreid onderzoek. Alles wordt gezien! Elke oneffenheid of afwijking. Persoonlijk ervaren door mij en een klant die met mij mee was voor hetzelfde onderzoek. Naderhand alles netjes op cd rom en schriftelijk rapport wordt nagestuurd. Over 5 jaar zijn we er weer, Om de 5 jaar deze check zal levens redden en ziektes of afwijkingen worden eerder geconstateerd zodat je voorkomt dat je te laat bent! In vroege stadia is er vaak nog iets te doen. Op het moment dat men echt last krijgt ben je te laat! Ik zou dit een ieder aanraden. Waarom geld uitgeven hele jaar aan overmatig kleding, alcohol, roken, vuurwerk of een vakantie? Maar geen geld eenmalig per 5 jaar mbt je gezondheid. Dit is eigen een koopje. Ik heb een prescan premium gedaan aanvullend met bloed en cardiologisch onderzoek. 1399. Spreid dit over 5 jaar. Nog geen 300 euro per jaar aan preventief onderzoek. Ik ben Patrick van Personal Budget Gym Zoetermeer. Ik als Personal Trainer zou dit een ieder adviseren eenmaal per 5 jaar! Tussenliggende jaren werken aan je voeding en lifestyle. Voldoende beweging en juiste voeding en met dit onderzoek sluit je elke periode van 5 jaar af. Mijn ziekte beeld obv leeftijd, vetpercentage, bmi en cardiologisch onderzoek benadrukt dat mijn levensstijl op de juiste level zit gezond te blijven.
Alle artsen bedankt van Prescan!

Martijn Coppens

Super fijne ervaring

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Ik vond het tijd voor een APK van mijn eigen lichaam. Na een ontspannen en zeer vriendelijk ontvangst een uitgebreide intake gekregen met uitleg wat er ging gebeuren. Alles onderzoeken volgen... Ik vond het tijd voor een APK van mijn eigen lichaam. Na een ontspannen en zeer vriendelijk ontvangst een uitgebreide intake gekregen met uitleg wat er ging gebeuren. Alles onderzoeken volgen elkaar snel en flexibel op waardoor de gang er goed in blijft zitten. De uitslagen krijg je helder en duidelijk overgebracht.

Al met al een mooie ervaring en iedere euro waard. Periodiek zal ik zit seker blijven doen. Een aanrader!