1911 beoordelingen

1911 Reviews

Vriendelijk en duidelijk

prettige en snelle behandeling
duidelijke uitleg, en advies vervolgstappen
zeker voor herhaling vatbaar

PvdL

Een APK voor je lichaam

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Mijn ervaring met Prescan is goed. Komt betrouwbaar en professioneel over. Het is fijn dat je in een korte tijd een volledige bodyscan kan doen en weet hoe je er lichamelijk er voor staat. Zeg... Mijn ervaring met Prescan is goed. Komt betrouwbaar en professioneel over. Het is fijn dat je in een korte tijd een volledige bodyscan kan doen en weet hoe je er lichamelijk er voor staat. Zeg maar een periodieke APK check. Gezondheid is tenslotte je grootste bezit ! Het heeft mij heel veel rust gegeven om te weten dat het goed is.

Frank

Een professionele instelling met over hey algemeen goede en ervaren medewerkers . 9+ organisatie !

Top

KvB

Vriendelijk & professioneel

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Het moment dat je binnen komt voel je een stuk rust en verdwijnen de zenuwen. Je wordt niet als een patiënt behandeld maar als een klant. Het personeel is ontzettend vriendelijk, professioneel en... Het moment dat je binnen komt voel je een stuk rust en verdwijnen de zenuwen. Je wordt niet als een patiënt behandeld maar als een klant. Het personeel is ontzettend vriendelijk, professioneel en relaxed. Daarbij wordt alles voor je geregeld en hoef je je ook niet druk te maken over de planning. Hierdoor kun je je volledig focussen op de onderzoeken. Gelukkig is er ook niet veel wachttijd tussendoor, waardoor je niet de kans krijgt je heel druk te maken. Ikzelf was ontzettend zenuwachtig voor de MRI scan (eerste keer) echter werd ik zeer goed op gevangen en is dit zeer goed gegaan!

Arnoud Veldhuis

Een zeker gevoel.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Zeer professioneel en volledig traject (Kliniek Baarn) met zeer kundig personeel. Uitstekend uitleg en een heel fijn gevoel weer te weten dat ik op dit moment gezond ben wetende dat dit een... Zeer professioneel en volledig traject (Kliniek Baarn) met zeer kundig personeel. Uitstekend uitleg en een heel fijn gevoel weer te weten dat ik op dit moment gezond ben wetende dat dit een momentopname is. Over een paar jaar zeker herhalen.

APK voor je lichaam

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Prima uitleg, ontvangst en professioneel onderzoek. Wel behoorlijk prijzig. Zou het elke 2 of 3 jaar willen laten doen, maar financieel is dat wel een hobbel. Opluchting als het onderzoek laat zien... Prima uitleg, ontvangst en professioneel onderzoek. Wel behoorlijk prijzig. Zou het elke 2 of 3 jaar willen laten doen, maar financieel is dat wel een hobbel. Opluchting als het onderzoek laat zien dat je nog gezond bent.

F Hameleers

Dankzij j prescan achter gekomen dat ik MS heb.
Hele shock maar weet nu wat ik heb.
Inmiddels onder behandeling van neuroloog

Geweldig!

Gezondheidscheck

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Fijn om te weten hoe het met je gezondheid is gesteld en dat alles op een ochtend geregeld kan worden.
Je betaald hier wel voor, maar ik had voor dit bedrag wel iets meer service en comfort veracht in de kliniek. Niet helemaal zoals beschreven en te zien is op de website.
Maar alles gaat over je gezindheid en daarover geven ze heldere feedback en sturen ze je met een goed beeld weer naar huis.

Zeer vriendelijk professionele medewerkers, direct de uitslag.

Dit zou in de reguliere zorg ook mogelijk moeten zijn.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Weliswaar kostbaar, maar zeker de moeite waard.

Jan Pongers

Ik ben zeer tevreden met de snelheid vh onderzoek en de uitslag.
Moest mogelijk en vergoed worden voor ieder mens worden.