1927 beoordelingen

1927 Reviews

Simon Bijman

Professioneel onderzoek

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Zeer positieve ervaring met Prescan.
Ervaren en prettig personeel.
In Oberhausen en Rheine zeer goed geholpen.
Met Nederlandse begeleiding.
Keurig geregeld.

Jack Bond

Prescan Oberhausen en Gronau d.d. 25-26/02-2019

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Zeer nette klinieken, prima ontvangst, vriendelijk en kundig personeel. Zeer duidelijke uitleg over de onderzoeken, vooraf en na afloop. Goede broodjes en lekkere koffie. Duidelijke vertaling van... Zeer nette klinieken, prima ontvangst, vriendelijk en kundig personeel. Zeer duidelijke uitleg over de onderzoeken, vooraf en na afloop. Goede broodjes en lekkere koffie. Duidelijke vertaling van Duits naar Nederlands indien nodig. Kortom, een tevreden klant.

Dorothea Vermeulen

Zeer goede ervaringen Prescan in Rheine.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Het Prescan onderzoek ging deze keer weer zeer professioneel met alle aandacht van artsen, medewerkers en begeleiding. Wij kiezen om het jaar voor een Prescan onderzoek in Rheine vanwege de prettige... Het Prescan onderzoek ging deze keer weer zeer professioneel met alle aandacht van artsen, medewerkers en begeleiding. Wij kiezen om het jaar voor een Prescan onderzoek in Rheine vanwege de prettige en rustige sfeer in de kliniek.

Prescan Hengelo/Rheine

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Ben erg blij dat ik een Prescan heb laten doen. Zeer netjes en correct in alles behandeld. Het enige minpunt vond ik wel, dat er voor een Nederlands verslag moest worden betaald, aangezien e.e.a. in... Ben erg blij dat ik een Prescan heb laten doen. Zeer netjes en correct in alles behandeld. Het enige minpunt vond ik wel, dat er voor een Nederlands verslag moest worden betaald, aangezien e.e.a. in Hengelo (Nederland) wordt geboekt en geregeld.

Prescan Rheine

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Mijn man en ik zijn voor het eerst voor de prescan geweest. En dat is goed bevallen, vriendelijk ontvangst, goede begeleiding. Alles in een dag, super gewoon. Alleen zouden ze hun bevindingen in het... Mijn man en ik zijn voor het eerst voor de prescan geweest. En dat is goed bevallen, vriendelijk ontvangst, goede begeleiding. Alles in een dag, super gewoon. Alleen zouden ze hun bevindingen in het Nederlands moeten aanleveren, zonder verdere kosten.

H.H. Spijkerman

Pre-scan Rheine

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Mijn man en ik hebben een goede ervaring in Rheine, dit was voor ons de 2e keer, en er is een goede ontvangst, duidelijke begeleiding van- en bij de onderzoeken en nabespreking van de foto's. Alles... Mijn man en ik hebben een goede ervaring in Rheine, dit was voor ons de 2e keer, en er is een goede ontvangst, duidelijke begeleiding van- en bij de onderzoeken en nabespreking van de foto's. Alles was naar wens die dag.

Nick Florijn

Goed en snel en vooral vriendelijk

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Heel goed en snel direct uitslag na scan en geen stress
Goed personeel en vriendelijk kunnen ze in Nederland wat van leren
En bottrop is zo ver niet
Volgende keer weer duitsland

Anne Dorlandt

Het gemak van Prescan

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Na toevallige ontdekking via bevolkingsonderzoek DCIS geconstateerd, toen wilde ik ook de rest weten. Wachten en nog eens wachten op een afspraak in het ziekenhuis, wie wil dat nu?
Ik heb...
Ik heb Prescan gebeld en werd direct geholpen. direct zekerheid, beter voor je gemoedstoestand. Duidelijke uitslagen, daar kun je iets mee.
Werd zeer voorkomend ontvangen en behandeld, ik kan het iedereen van harte aanbevelen.

Anna

Derde keer Pre scan

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Dit maal in Dusseldorf,erg goed bevallen. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Dit maal in Dusseldorf,erg goed bevallen. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Alles liep soepel in elkaar over. Zou alleen bij de rontgeloog iets meer tijd uitrekken om bijzonderheden rustig uit te leggen.
Het overvalt je als er iets gebleken is,en je een dag later met allerlei vragen zit.Verder prima ,over 2 jaar weer.

Frans Swart

Goede ervaring

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Ik ben uiterst tevreden over de gang van zaken, van ontvangst t/m het gesprek met de radioloog. Ik vind de dvd met foto's moeilijk te doorlopen.