1936 beoordelingen

1936 Reviews

Mijn ervaring met Prescan.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Zeer ter zake kundig personeel met goed empathisch vermogen. Verlenen kwalitatief goede service.
Voor de info die je verkrijgt ook redelijk aan de prijs.
Heb al vele vele jaren een...
Voor de info die je verkrijgt ook redelijk aan de prijs.
Heb al vele vele jaren een een goede indruk van Prescan , met name de nazorg.

Peter Lems

Al meer dan 25 jaar laat ik elke 2 jaar bij Prescan' een preventief onderzoek doen. Tot volle tevredenheid. Nu was er echter ineens iets nieuws: 'mijn Prescan'. Een nieuwe vorm van... Al meer dan 25 jaar laat ik elke 2 jaar bij Prescan' een preventief onderzoek doen. Tot volle tevredenheid. Nu was er echter ineens iets nieuws: 'mijn Prescan'. Een nieuwe vorm van serviceverbetering? Dat is dat maar de vraag...
Je krijgt per mail een 'afspraakbevestiging' Echter bevat die niet plaats en tijd. Nee, die moet u opzoeken in 'Mijn Prescan'. Je krijgt een aanmaning over een niet betaalde rekening. Die heb ik nooit gezien! . Die staat in ' Mijn Prescan'. Het onderzoeksrapport? Staat in 'Mijn Prescan' Alle vorige rapporten? Staan in 'Mijn Prescan' Het wachten is nu op een mail van de verzekeraar: 'Geachte heer, na analyse van alle onderzoeksrapporten van de afgelopen jaren blijkt u een vergroot risico te vormen en wordt uw premie verhoogd'

'Uw prescan': een extra service? In elk geval wel voor een slimme hacker, die al mijn medische gegevens op een presenteerblaadje krijgt aangereikt.
Prescan zal niet de eerste zijn, die zal zeggen, dat zoiets bij hen natuurlijk no-o-it kan gebeuren. Dat zeiden ze ook over de uitval van 112...

Eerlijkheidshalve moet ik zeggen, Prescan op verzoek wel alles mailt en Mijn Prescan leegmaakt
Maar waarom moet je daarom vragen?
Laten ze stoppen met dit privacyrisico.

Peter Lems
Nieuwerkerk a/ d IJssel

Total body scan

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Zorgzame mensen, duidelijk uitleg over de resultaten. Je krijgt een cd-ROM mee maar deze is bedoeld voor eventueel de huisarts en niet voor thuisgebruik zoals sommige denken! Heel fijn dat als er... Zorgzame mensen, duidelijk uitleg over de resultaten. Je krijgt een cd-ROM mee maar deze is bedoeld voor eventueel de huisarts en niet voor thuisgebruik zoals sommige denken! Heel fijn dat als er iets is de huisarts inzage krijgt in het onderzoek. Ik vond het erg eng om een Total bodyscan te ondergaan, maar uiteindelijk ben ik ontzettend blij dat ik heb doorgezet. Over 3 jaar ga ik weer!

Jane

Zeer goed

👍goede service

Mevrouw Hordijk

Spijt dat ik niet eerder gegaan ben

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Alles keurig en netjes en vlot, vriendelijke medewerkers die echt naar je luisteren ipv de desinteresse via de reguliere weg. Vorig jaar in het ziekenhuis een MRI gehad van de rug, ik kreeg niet... Alles keurig en netjes en vlot, vriendelijke medewerkers die echt naar je luisteren ipv de desinteresse via de reguliere weg. Vorig jaar in het ziekenhuis een MRI gehad van de rug, ik kreeg niet eens een koptelefoon op om het lawaai te dempen en nu bij Prescan wel, wat is de kleine moeite (in mijn ogen) om dit aan te bieden? Bij Prescan voel je je tenminste gehoord en je krijgt direct na de scan uitleg van wat er wel en niet gezien is en vallen er een aantal dingen op zijn plek. Beeldmateriaal zegt meer dan woorden. Ik had niks ernstigs verwacht en toch was het een opluchting dat er inderdaad niks bijzonders aan de hand is dit geeft een heel erg rustig gevoel van ik kan weer door ondanks mijn klachten. Ik heb voor mijzelf al besloten als ik ergens aan twijfel ik direct naar Prescan ga ipv weken of maanden het reguliere traject in te moeten.

Commandeur Peter C.G.

Traceerbaar

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Bij diverse risicovolle avontuurlijke reizen wilde ik graag een “nul” meting. Gezond opweg maar hoe kom ik terug?
Onverwachte gebeurtenissen hebben op termijn mogelijk gevolgen. Om het...
Onverwachte gebeurtenissen hebben op termijn mogelijk gevolgen. Om het verschil bij vertrek en terugkomst in beeld te brengen doe ik weer een prescan.
Zo sluit ik waarneembare verschillen grotendeels uit of neem maatregelen om gevolgen te beperken.

Buitengewone service.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Mijn moeder heeft gister een hersenscan laten maken. Via de reguliere weg moest ze zo lang wachten, dus besloten het via prescan te laten doen. Wat een buitengewoon vriendelijke medewerkers, zowel... Mijn moeder heeft gister een hersenscan laten maken. Via de reguliere weg moest ze zo lang wachten, dus besloten het via prescan te laten doen. Wat een buitengewoon vriendelijke medewerkers, zowel aan de telefoon, als bij de scan. De vrouw die de mri deed, was zo betrokken en behulpzaam. Mede dankzij haar werkwijze heeft mijn moeder ondanks extreme claustrofobie de scan volgehouden. Ook fijn is dat je meteen de uitslag krijgt. Ik zou iedereen aanraden om als je het zelf kan betalen, het dan via deze route te doen. De vriendelijkheid en service is iedere cent waard.

mmmmmmmmmmmm

Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

marijke wijnmaalen

Uiterst tevreden!

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Je kunt snel terecht. Uiterst tevreden. Vriendelijk. Ze denken met je mee.

J.N. Nagel

Het leven is eenmalig

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

geeft rust om juiste beslissingen te nemen over je eigen leven door goede begeleiding met de juiste kennis met technisch overzicht , heb je inzicht gekregen over je eigen lichaam
geeft rust om juiste beslissingen te nemen over je eigen leven

Prescan verdient alle complimenten. de regering , de politiek zou de opdracht moeten gevn om alle Nederlanders te sturen naar Prescan. denk hier over na wat voor een besparingen dat kan geven in onze maatschappij.