1911 beoordelingen

1911 Reviews

Nick Florijn

Goed en snel en vooral vriendelijk

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Heel goed en snel direct uitslag na scan en geen stress
Goed personeel en vriendelijk kunnen ze in Nederland wat van leren
En bottrop is zo ver niet
Volgende keer weer duitsland

Anne Dorlandt

Het gemak van Prescan

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Na toevallige ontdekking via bevolkingsonderzoek DCIS geconstateerd, toen wilde ik ook de rest weten. Wachten en nog eens wachten op een afspraak in het ziekenhuis, wie wil dat nu?
Ik heb...
Ik heb Prescan gebeld en werd direct geholpen. direct zekerheid, beter voor je gemoedstoestand. Duidelijke uitslagen, daar kun je iets mee.
Werd zeer voorkomend ontvangen en behandeld, ik kan het iedereen van harte aanbevelen.

Anna

Derde keer Pre scan

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Dit maal in Dusseldorf,erg goed bevallen. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Dit maal in Dusseldorf,erg goed bevallen. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Alles liep soepel in elkaar over. Zou alleen bij de rontgeloog iets meer tijd uitrekken om bijzonderheden rustig uit te leggen.
Het overvalt je als er iets gebleken is,en je een dag later met allerlei vragen zit.Verder prima ,over 2 jaar weer.

Frans Swart

Goede ervaring

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Ik ben uiterst tevreden over de gang van zaken, van ontvangst t/m het gesprek met de radioloog. Ik vind de dvd met foto's moeilijk te doorlopen.

Gerda wijgergangs

Uitstekend adres!

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Het is telkens weer een warm bad waar je terecht komt in een sfeervolle omgeving.
Goed eten en drinken en uiterst deskundig lief en behulpzame medewerkers. Het is mijn vijfde keer en ik zal het zeker blijven herhalen.

Ben Zwaans

Uiterst tevreden over alles.

Neville Warmink

Even checken of alles nog okay is van binnen!!

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Sinds mijn 44ste ga ik naar Prescan. Intussen ben ik drie keer geweest. Gezien het feit dat ik over een paar maanden de 50 aan tik, heb ik besloten om een “Total Body Scan Premium” te doen. Ik zag... Sinds mijn 44ste ga ik naar Prescan. Intussen ben ik drie keer geweest. Gezien het feit dat ik over een paar maanden de 50 aan tik, heb ik besloten om een “Total Body Scan Premium” te doen. Ik zag erg op tegen het maag-en darmonderzoek, maar heb niets gemerkt van het gehele onderzoek i.v.m. roesje. Gelukkig heb ik het gedaan, want ik bleek een maagzweer te hebben. Voor de rest zijn alle resultaten goed en doe ik over twee jaar weer een “Total Boby Scan Plus” en over vier jaar weer een “Total Body Scan Premium”.

Carin

6tot8 wk wachten op MRI in Z-H 😳

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Na ct scan zien ze tumorgroei in alvleesklier , dan ga je googelen , en schrik je kapot, dan krijg je te horen dat t wel 6 wkn kan duren voordat je terecht kan voor MRI , onmenselijk , binnen 36 u... Na ct scan zien ze tumorgroei in alvleesklier , dan ga je googelen , en schrik je kapot, dan krijg je te horen dat t wel 6 wkn kan duren voordat je terecht kan voor MRI , onmenselijk , binnen 36 u kon ik naar prescan Duitsland , duidelijke uitleg van arts , operabel en aan de goeie kant in de staart en ingekapseld , dus weer hoop, cd ROM mee en op naar het Erasmus , 3 mnd Z-H ,nu jaar verder, en in mei controle MRI in R dam , hopen dat alles weer in orde is

Robbert de Vries

Vakkundig en snel

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Waren een uur te vroeg maar werden meteen geholpen, geen lange wachttijd tussen onderdelen. Vriendelijk personeel

Antonio van den Hengel

Prescan is een zeer professioneel bedrijf waarbij ik zakelijk en kundig ben geholpen met mijn persoonlijke APK keuring.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Vooraf worden veel en duidelijke vragen gesteld, zodat je ook tot een goede intake komt en ook zelf goed kan beslissen wat voor type scan je wilt op de onderzoeksdag. Op de dag zelf verloopt alles... Vooraf worden veel en duidelijke vragen gesteld, zodat je ook tot een goede intake komt en ook zelf goed kan beslissen wat voor type scan je wilt op de onderzoeksdag. Op de dag zelf verloopt alles heerlijk vlot en sluiten de afspraken perfect op elkaar aan. Super!