1911 beoordelingen

1911 Reviews

B. van der Meijden van Klooster

Total body scan

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Vanaf het moment van binnenkomst tot het weer weggaan, professioneel en vriendelijk begeleidt. Duidelijke uitleg van alle uitslagen. De verwachtingen zijn uitgekomen, ongeacht de uitslag.

Peter van der Slikke

Prescan, van harte aanbevolen

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Servicegericht, klantvriendelijk (soms zelfs iets te), zeer flexibel. Geweldig goed opgevangen en begeleid tijdens onderzoek in Duitsland. Sympathiek en professioneel medisch personeel. De meeste... Servicegericht, klantvriendelijk (soms zelfs iets te), zeer flexibel. Geweldig goed opgevangen en begeleid tijdens onderzoek in Duitsland. Sympathiek en professioneel medisch personeel. De meeste spraken verrassend goed Nederlands! Goede en complete analyse en uitleg. Ook de latere verslaglegging was helemaal oké. Niet goedkoop, maar toch het geld dubbel en dwars waard.

H. van der Bruggen

In alle opzichten uitstekend, met uitzondering van de uitvoering van het MRI onderzoek

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Organisatie, begeleiding, gastvrouwen, deskundigheid artsen uitstekend.
Uitvoering MRI onderzoek beneden peil : onvriendelijke, onfatsoenlijke behandeling door uitvoerende vrouwen.

A.Hoegen

Prescan helpt!

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Goede informatieve voorbereiding. Goede accommodatie en vriendelijke ontvangst, en begeleiding in Gronau.
Na afloop scan direct al heldere, eerste informatie t.a.v. bevindingen.
Kortom:...
Na afloop scan direct al heldere, eerste informatie t.a.v. bevindingen.
Kortom: gewoon goed.

Simon Bijman

Professioneel onderzoek

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Zeer positieve ervaring met Prescan.
Ervaren en prettig personeel.
In Oberhausen en Rheine zeer goed geholpen.
Met Nederlandse begeleiding.
Keurig geregeld.

Jack Bond

Prescan Oberhausen en Gronau d.d. 25-26/02-2019

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Zeer nette klinieken, prima ontvangst, vriendelijk en kundig personeel. Zeer duidelijke uitleg over de onderzoeken, vooraf en na afloop. Goede broodjes en lekkere koffie. Duidelijke vertaling van... Zeer nette klinieken, prima ontvangst, vriendelijk en kundig personeel. Zeer duidelijke uitleg over de onderzoeken, vooraf en na afloop. Goede broodjes en lekkere koffie. Duidelijke vertaling van Duits naar Nederlands indien nodig. Kortom, een tevreden klant.

Dorothea Vermeulen

Zeer goede ervaringen Prescan in Rheine.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Het Prescan onderzoek ging deze keer weer zeer professioneel met alle aandacht van artsen, medewerkers en begeleiding. Wij kiezen om het jaar voor een Prescan onderzoek in Rheine vanwege de prettige... Het Prescan onderzoek ging deze keer weer zeer professioneel met alle aandacht van artsen, medewerkers en begeleiding. Wij kiezen om het jaar voor een Prescan onderzoek in Rheine vanwege de prettige en rustige sfeer in de kliniek.

Prescan Hengelo/Rheine

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Ben erg blij dat ik een Prescan heb laten doen. Zeer netjes en correct in alles behandeld. Het enige minpunt vond ik wel, dat er voor een Nederlands verslag moest worden betaald, aangezien e.e.a. in... Ben erg blij dat ik een Prescan heb laten doen. Zeer netjes en correct in alles behandeld. Het enige minpunt vond ik wel, dat er voor een Nederlands verslag moest worden betaald, aangezien e.e.a. in Hengelo (Nederland) wordt geboekt en geregeld.

Prescan Rheine

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Mijn man en ik zijn voor het eerst voor de prescan geweest. En dat is goed bevallen, vriendelijk ontvangst, goede begeleiding. Alles in een dag, super gewoon. Alleen zouden ze hun bevindingen in het... Mijn man en ik zijn voor het eerst voor de prescan geweest. En dat is goed bevallen, vriendelijk ontvangst, goede begeleiding. Alles in een dag, super gewoon. Alleen zouden ze hun bevindingen in het Nederlands moeten aanleveren, zonder verdere kosten.

H.H. Spijkerman

Pre-scan Rheine

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Mijn man en ik hebben een goede ervaring in Rheine, dit was voor ons de 2e keer, en er is een goede ontvangst, duidelijke begeleiding van- en bij de onderzoeken en nabespreking van de foto's. Alles... Mijn man en ik hebben een goede ervaring in Rheine, dit was voor ons de 2e keer, en er is een goede ontvangst, duidelijke begeleiding van- en bij de onderzoeken en nabespreking van de foto's. Alles was naar wens die dag.