1936 beoordelingen

1936 Reviews

Marie-Anne Kuiper

Prescan heeft geen zin, is momentopname.......

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Meldde mij aan voor een herhaalscan. Gedaan en alles was goed. Een maand later lag ik met een niersteen in het ziekenhuis in quarantaine, ben in totaal twee keer opgenomen geweest. Steen was erg... Meldde mij aan voor een herhaalscan. Gedaan en alles was goed. Een maand later lag ik met een niersteen in het ziekenhuis in quarantaine, ben in totaal twee keer opgenomen geweest. Steen was erg groot en kon onmogelijk in de korte periode tussen Prescan en moment van ziekte aangemaakt worden zegt de behandelend uroloog, steen te groot en zat vast in urethra. Prescan geeft niet thuis. Is dus een moment opname. Heeft geen zin om dit te doen, kan een maand later compleet anders zijn................ Heeft bij elkaar ruim twee twee maanden gekost om weer wat beter te worden, daar ging mijn zomer en alle vluchten zijn gecancelled.

Reactie Prescan.nl:

Geachte mevrouw Kuiper,
Hartelijk dank voor uw feedback.
We betreuren het te moeten vernemen dat u niet tevreden bent over uw herhaalonderzoek.
In alle gevallen zal Prescan het...
Geachte mevrouw Kuiper,
Hartelijk dank voor uw feedback.
In alle gevallen zal Prescan het onderzoek opnieuw laten beoordelen (second opinion). Mocht u hier gebruik van willen maken, dan wil ik u verzoeken contact met ons op te nemen.
Prescan

Mijn ervaring met Prescan is slecht. Een wachttijd om een afspraak te maken van ca. 1 maand is niet ideaal. Kon wel binnen 1 week, maar dan met aanvulling cardio, hetgeen zéér commercieel overkomt.... Mijn ervaring met Prescan is slecht. Een wachttijd om een afspraak te maken van ca. 1 maand is niet ideaal. Kon wel binnen 1 week, maar dan met aanvulling cardio, hetgeen zéér commercieel overkomt. Nadat afspraak uiteindelijk is gepland krijg ik de verkeerde rekening, de toegezonden buisjes worden 2 x verstuurd, de chatfunctie werkt slecht (werd n.a.v. een mail reactie nooit teruggebeld), een opslag van 2% voor een creditcard met het toch wel hoge tarief komt niet prettig over, de zomerkorting van €.100 valt in het niet door €.60 in rekening gebrachte administratiekosten en de uiteindelijk (late) afspraak wordt door Prescan zelf bevestigd door een wederom latere afspraak van 10 dagen later op een vroege zaterdagochtend om, schrik niet, 7.30 uur. Toen heb ik maar besloten om de afspraak te cancelen. Qua organisatie een ramp !

Reactie Prescan.nl:

Geachte heer/mevrouw,
Wij betreuren het te moeten vernemen dat u niet tevreden bent over uw ervaring met Prescan.
Zou u hierover telefonisch contact met ons op willen nemen? U kunt ons...
Geachte heer/mevrouw,
Zou u hierover telefonisch contact met ons op willen nemen? U kunt ons bereiken op telefoonnummer (074) 255 9 255 of email klachten@prescan.nl.
Annuska Mulhof
Klachtenfunctionaris

Merel

Goede ervaring in het ziekenhuis van Rheine.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Van te voren allemaal best spannend omdat je geen idee hebt hoe alles gaat. Van af het begin in het ziekenhuis in Rheine tot aan het einde van de dag zeer prettig geholpen. Het drinken en eten is... Van te voren allemaal best spannend omdat je geen idee hebt hoe alles gaat. Van af het begin in het ziekenhuis in Rheine tot aan het einde van de dag zeer prettig geholpen. Het drinken en eten is prima verzorgd, de wachtruimte is niet zo steriel waardoor het allemaal wat vriendelijker lijkt. Ik voelde mij hier geen nummer; de artsen, de verpleegkundige nemen rustig de tijd. En een dik extra plus punt voor de Nederlandse begeleiding die er voor je zijn van af het begin tot eind als je dit wenst. Dit is heel fijn als je de Duitse taal niet kundig bent.
Mocht je tot de financiële middelen beschikken en je hebt klachten waar je in Nederland niet goed voor terecht kan, zou ik zeker dit aanrader.

Zeer tevreden

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Zeer tevreden over alle aspecten; intake via telefoon, flexibiliteit in programma, ontvangst en begeleiding ter plaatse en onderzoeken zelf plus de uitleg.
Eigenlijk geen suggesties voor...
Eigenlijk geen suggesties voor verbetering.

kitty

Zeer goede ervaring!

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Als je financiën het toelaten, prescan boeken als je in Nederland niet verder komt.

Prima geholpen in Rheine, aardige zusters en dokters. En plus punt de Nederlandse begeleiding die je van ontvangst tot einde begeleiden.

Karin

Perfect geholpen

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Goede ontvangst, perfecte begeleiding& duidelijke uitleg.

M.

Goede ervaring in Baarn.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Prettige ervaring in Baarn.
Keurig geholpen ondanks laat op de avond. Alleen mri-apparaat mag wat groter. Beetje krap.

Man, 72 jaar, gezond.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Alleen geweest voor MRI en hartonderzoek, redelijk geprijsd. Prettig contact zowel telefonisch als ook in Baarn zelf. Mooie locatie, gemakkelijk bereikbaar.Deskundige behandelaars.
Alleen geweest voor MRI en hartonderzoek, redelijk geprijsd.
Dient eigenlijk te worden vergoed door verzekeraar. Dit voorkomt veel zorg en geld in de toekomst.
Goede uitleg na afloop en uitgebreid verslag nagestuurd.
Dit was de derde keer, over 3 jaar weer.
MRI levert geen of noemenswaardige claustrofobische problemen op.

J BLOM

Uitstekend

snel en goed

Rogier Peeters

Total Body Scan

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

goede begeleiding, duidelijke uitleg van de resultaten.