1936 beoordelingen

1936 Reviews

Afgepoeierd

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Alles is vol, verpleegkundige had geen zin om te helpen zoeken naar een beschikbare plek

Geacht heer/mevrouw,
We betreuren het te moeten vernemen dat u niet tevreden bent.
Zou u contact met ons op willen nemen? U kunt ons bereiken op telefoonnummer
074 255 9 255.
We...
Geacht heer/mevrouw,
We betreuren het te moeten vernemen dat u niet tevreden bent.
Zou u contact met ons op willen nemen? U kunt ons bereiken op telefoonnummer
074 255 9 255.
We horen graag van u.
Klachtenfunctionaris Prescan

Ervaring

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Op bezoek geweest in Baarn, wat een prima kliniek ....en wat een uitstraling. Dit is waarom je naar een kliniek gaat, echt heel gastvrij!

Fantastisch bedrijf

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Al vele malen een preventief onderzoek laten doen.
Vanaf het begin tot het eind een prima begeleiding gehad.
Fijn personeel en specialisten die alle tijd voor je nemen.

Slechte communicatie

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Via mijn werkgever deelgenomen aan het onderzoek door Prescan. Daarbij werd een ernstige afwijking aan een van de bloedvaten vastgesteld die potentieel levensbedreigend kan zijn. Voor de cardioloog... Via mijn werkgever deelgenomen aan het onderzoek door Prescan. Daarbij werd een ernstige afwijking aan een van de bloedvaten vastgesteld die potentieel levensbedreigend kan zijn. Voor de cardioloog die het exitgesprek deed was dit echter geen reden om er veel woorden aan vuil te maken. De - voor mij geheel onverwachte en schokkende - diagnose werd op een manier van ‘ oh ja en trouwens we hebben ook dit en dat bij u gezien’ meegedeeld waarna het gesprek binnen 30 seconden werd afgrond. Pijnlijk slechte communicatie en al ueberhaupt geen advies over prognose, lire style of vervolgtraject. Ik hoef meneer niet nog eens te ontmoeten.

Geachte heer/mevrouw,
We betreuren het te moeten vernemen dat uw eindgesprek met de arts niet na tevredenheid is verlopen.
Zou u hierover persoonlijk contact met ons op willen nemen?...
Geachte heer/mevrouw,
Zou u hierover persoonlijk contact met ons op willen nemen?
U kunt ons bereiken op telefoonnummer (074) 255 9 255 of email klachten@prescan.nl.
A. Mulhof
Kwaliteitsmedewerker en Klachtenfunctionaris Prescan

Kees Burger

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

al 2x eerder in Duitsland geweest en ben zeer tevreden men nam voldoende tijd en duidelijke uitleg.

Zeer slechte planning

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Zeer slechte planning, terwijl dit vooraf Voor de tweede keer naar prescan! Afspraak om 11.00 in Duitsland ruim 2 uur rijden. Aangekomen maar nog vele mensen voor ons. Zonde van onze tijd!
Zeer slechte planning, terwijl dit vooraf
Zo duidelijk was doorgesproken!

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie.
We betreuren het te moeten vernemen dat u niet tevreden bent over de gang van zaken. Zou u hierover contact met ons op willen nemen? U kunt ons bereiken op telefoonnummer (074) 255 9 255.
Kwaliteitsmedewerker en Klachtenfunctionaris

jaap vlaming

Vertaling erg duur

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Ik vind het zeer vreemd en ongepast dat er voor de vertaling betaald moet worden.
De dokter legt de uitslag snel uit in het duits!
En de ,,begeleider,, snapte er ook weinig van medisch...
De dokter legt de uitslag snel uit in het duits!
En de ,,begeleider,, snapte er ook weinig van medisch gezien!
Wel en Nederlandse site maar geen Nederlandse taal .
komt idd erg commercieel over.

Geachte heer Vlaming,
We betreuren het te moeten vernemen dat u niet tevreden bent over de kosten die u moet betalen voor een vertaling.
Zou u hierover contact met ons op willen nemen?...
Geachte heer Vlaming,
Zou u hierover contact met ons op willen nemen?
Kwaliteitsmedewerker en Klachtenfunctionaris

Yerun

Prijs !

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Ik heb zoon prescan gedaan voor eenderde van de prijs weliswaar in een ander land (Colombia) en voor het geld wat je hier kwijt bent heb je daar gelijk een zeer mooie vakantie er bij. Kortom hier... Ik heb zoon prescan gedaan voor eenderde van de prijs weliswaar in een ander land (Colombia) en voor het geld wat je hier kwijt bent heb je daar gelijk een zeer mooie vakantie er bij. Kortom hier veel te duur jammer dat er zo veel winst op gemaakt moet worden.

W.J. van der Stoel

Dit bedrijf heeft mijn leven gered.
Door regelmatig (eens in de 3 jaar)een algeheel onderzoek te doen vond men een kanker tumor in mijn long
Ben met spoed geopereerd en alles onder...
Dit bedrijf heeft mijn leven gered.
Ben met spoed geopereerd en alles onder controle geen aanvullende behandelingen IK WAS OP TIJD

Ga er heen bespaar niet op je gezondheid

Matig

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Slecht begeleid door de dokters moest allemaal snel en spreken geen Nederlands en geen Nederlandse omschrijving van uitslag kost extra geld, Nederlandse site maar daarna niet meer nederlands. Jammer... Slecht begeleid door de dokters moest allemaal snel en spreken geen Nederlands en geen Nederlandse omschrijving van uitslag kost extra geld, Nederlandse site maar daarna niet meer nederlands. Jammer voor zoveel geld.

Geachte heer/mevrouw,
Wij betreuren het te moeten vernemen dat u niet tevreden bent.
Geachte heer/mevrouw,
Wij betreuren het te moeten vernemen dat u niet tevreden bent.
Zou u contact met ons op willen nemen, zodat we samen tot een passende oplossing kunnen komen? U kunt ons bereiken op telefoonnummer (074) 255 9 255.
Prescan