1911 beoordelingen

1911 Reviews

Commandeur Peter C.G.

Traceerbaar

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Bij diverse risicovolle avontuurlijke reizen wilde ik graag een “nul” meting. Gezond opweg maar hoe kom ik terug?
Onverwachte gebeurtenissen hebben op termijn mogelijk gevolgen. Om het...
Onverwachte gebeurtenissen hebben op termijn mogelijk gevolgen. Om het verschil bij vertrek en terugkomst in beeld te brengen doe ik weer een prescan.
Zo sluit ik waarneembare verschillen grotendeels uit of neem maatregelen om gevolgen te beperken.

Buitengewone service.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Mijn moeder heeft gister een hersenscan laten maken. Via de reguliere weg moest ze zo lang wachten, dus besloten het via prescan te laten doen. Wat een buitengewoon vriendelijke medewerkers, zowel... Mijn moeder heeft gister een hersenscan laten maken. Via de reguliere weg moest ze zo lang wachten, dus besloten het via prescan te laten doen. Wat een buitengewoon vriendelijke medewerkers, zowel aan de telefoon, als bij de scan. De vrouw die de mri deed, was zo betrokken en behulpzaam. Mede dankzij haar werkwijze heeft mijn moeder ondanks extreme claustrofobie de scan volgehouden. Ook fijn is dat je meteen de uitslag krijgt. Ik zou iedereen aanraden om als je het zelf kan betalen, het dan via deze route te doen. De vriendelijkheid en service is iedere cent waard.

mmmmmmmmmmmm

Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

marijke wijnmaalen

Uiterst tevreden!

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Je kunt snel terecht. Uiterst tevreden. Vriendelijk. Ze denken met je mee.

J.N. Nagel

Het leven is eenmalig

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

geeft rust om juiste beslissingen te nemen over je eigen leven door goede begeleiding met de juiste kennis met technisch overzicht , heb je inzicht gekregen over je eigen lichaam
geeft rust om juiste beslissingen te nemen over je eigen leven

Prescan verdient alle complimenten. de regering , de politiek zou de opdracht moeten gevn om alle Nederlanders te sturen naar Prescan. denk hier over na wat voor een besparingen dat kan geven in onze maatschappij.

Nada

Slecht ervaring en niet alle uitslagen ontvangen

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Krijg ik niet alle uitslagen bennen meerdere keren gebeld wordt beloofd on terug te bellen maar niet gebeurt , konden ze me niet prikken dus hadden ze weing bloed en alsnog kreeg ik een rare... Krijg ik niet alle uitslagen bennen meerdere keren gebeld wordt beloofd on terug te bellen maar niet gebeurt , konden ze me niet prikken dus hadden ze weing bloed en alsnog kreeg ik een rare resultaat heb ik na een week bloed onderzoek bij testugezondheid.nl en totaal andere beeld! Mondeling bij borst onderzoek kreeg ik bepaalde informatie en op papier totale een andere verhaal erg slecht en slordig bedrijf na 7 keer brlen niet een keer terug gebled

Reactie Prescan.nl:

Geachte Nada,
Hartelijk dank voor uw reactie.
We betreuren uw review. Volgens onze gegevens zijn uw uitslagen verzonden en is er contact met u opgenomen.
Zou u contact met ons op...
Geachte Nada,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Zou u contact met ons op willen nemen? U kunt ons bereiken op telefoonnummer (074) 255 9 255.
We horen graag van u.
Prescan

W.Avontuur

Goed geholpen.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Als aan vulling op mijn eerste beschrijving: Op 22-11-2013 ben ik in Bottrop bij Prescan in onderzoek geweest,daar heb ik toen een DVD mee gekregen die niet kan openen. Nu ben ik in Gronau geweest... Als aan vulling op mijn eerste beschrijving: Op 22-11-2013 ben ik in Bottrop bij Prescan in onderzoek geweest,daar heb ik toen een DVD mee gekregen die niet kan openen. Nu ben ik in Gronau geweest en overkomt mij het zelfde,ik kan de DVD niet afspelen,hij komt niet verder dan een juffrouw in een witte jas. Ik vind dit vervelend en verzoek mij een DVD te sturen die ik wel kan openen, zodat ik bij mijn medische gegevens kan. Dit bent u ook wettelijke verplicht. Mijn computer draait op het Windows 10 programma. Met Vriendelijke groet W.Avontuur.

Mark d'Angremond

Fantastische service en verzorging

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Je wordt fantastisch begeleid in het voor traject en gedurende de daadwerkelijke onderzoeken.

Sonja

Goede service

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Er was iets niet helemaal naar wens gegaan en dit is zeer keurig opgelost!

Ik heb eerder een negative beoordeling achter gelaten,maar dit is keurig netjes opgelost.
Ben erg tevereden met de aangeboden oplossing.