1936 beoordelingen

1936 Reviews

Kenny

Uitstekende service en nazorg

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Erg blij met deze preventieve scan van Prescan. Ook de nazorg is uitmuntend te noemen. Diverse adviezen ontvangen die ik zal moeten opvolgen. Aanrader.

Paul

Accuraat

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Prettige ontvangst, goede begeleiding. Afsluitende uitleg was prima!

Simone

Heel goed!

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Afspraak maken was makkelijk. Onderzoeksdag verliep vlot. Fijne mensen. Fijne omgeving, je voelt je er meteen op je gemak.

Smirk

Achteruit

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Nette behandeling in de avonduren. Kwam aan tegen etenstijd, broodjes waren op en verder veel lege schaaltjes, bij eerdere bezoeken was dit beter geregeld. De arts is erg snel in zijn uitleg van de... Nette behandeling in de avonduren. Kwam aan tegen etenstijd, broodjes waren op en verder veel lege schaaltjes, bij eerdere bezoeken was dit beter geregeld. De arts is erg snel in zijn uitleg van de foto"s en iid als anderen noemden wat zelf ingenomenen. Vroeger ging dit via Duitsland met Video verbinding stuk rustiger. De apparatuur doet z’n werk maar is het nog up to date?

E.

Bij twijfel: doen!

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

De communicatie met Prescan vond ik prettig verlopen. Er werd voor mijn gevoel voldoende de tijd genomen voor het eerste telefonische contact en uitleg gegeven over de werkwijze. De organisatie... De communicatie met Prescan vond ik prettig verlopen. Er werd voor mijn gevoel voldoende de tijd genomen voor het eerste telefonische contact en uitleg gegeven over de werkwijze. De organisatie rondom mijn afspraak vond ik ook erg prettig: tijdig kreeg ik alle benodigde informatie per email en een herinnering per sms en na afloop wederom alle benodigde informatie (zoals beeldopnames van mijn mri-scan).

De afspraak zelf vond plaats in Den Bosch. Ik werd vriendelijk ontvangen en vrij snel volgens afspraak geholpen. De mri-scan vond ik erg spannend (want wat als er nu plots iets echt ernstigs gezien wordt of wat als ik in paniek raak van het 'opgesloten' zitten...?), maar het viel me erg mee. Een correcte, vriendelijke dame stelde me gerust en 'ademde' mij er doorheen. Ik heb mijn ogen gesloten, met muziek op via de koptelefoon en zo ben ik erin gegleden en ik heb mijn ogen pas geopend toen ik er weer uit was (tip...!).

De radioloog was ook rustig en vriendelijk en (gelukkig!) is er niets echt ernstigs gevonden. Een zorg is wel van mijn schouders gegleden...Wel heb ik nog altijd dezelfde klachten en waar komen die dan vandaan? Hiervoor kreeg ik een tip/doorverwijzing.

Gezondheid is zo niet vanzelfsprekend. Zorg voor je lijf door gezond te leven in alle opzichten, maar dit kan ook erg fijn zijn voor duidelijkheid of als een soort 0-meting...'Beter op tijd erbij' denk ik maar. Het kost je misschien wat, maar je bent dit waard!

A.Brons

Wij komen niet meer terug!

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

We kwamen hier voor 5de keer. De laatste 3 keer zeer slechte planning.Deze keer alleen MRI en lab.Iedereen ging voor.Duurde 4 1/2 uur na gesprek met erg zelf ingenomen arts.De uitslagen werden niet... We kwamen hier voor 5de keer. De laatste 3 keer zeer slechte planning.Deze keer alleen MRI en lab.Iedereen ging voor.Duurde 4 1/2 uur na gesprek met erg zelf ingenomen arts.De uitslagen werden niet per mail opgestuurd, omdat mijn man en ik zelfde mail-adres hebben.(al 40 jr.).Na 4 wkn.is er nog steeds geen verslag van MRI, ondanks dat er forse afwijking is gevonden. Wij komen niet meer terug!

Alexandra

Erg tevreden

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Erg tevreden, op korte termijn aan de beurt geen lange wachttijden . Personeel erg vriendelijk behulpzaam, en verstand van hun vak . In Duitsland kan je zowel een Nederlandse of Duitse uitleg... Erg tevreden, op korte termijn aan de beurt geen lange wachttijden . Personeel erg vriendelijk behulpzaam, en verstand van hun vak . In Duitsland kan je zowel een Nederlandse of Duitse uitleg krijgen van het resultaat van jou scan. Duidelijke uitleg! Ik zou het iedereen aanraden, het geeft je gelijk zoveel duidelijkheid.

ruben

Een heerlijk gevoel

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

geruststellende, duidelijke, inzichtelijke top ervaring

Eric

Top

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Kon op redelijk korte termijn terecht, natuurlijk is het commercieel maar kan me niet vinden in de mening van anderen die daar wel erg op doorhameren. Duidelijke uitleg in Duitsland, ook in het... Kon op redelijk korte termijn terecht, natuurlijk is het commercieel maar kan me niet vinden in de mening van anderen die daar wel erg op doorhameren. Duidelijke uitleg in Duitsland, ook in het Nederlands en ook in Baarn ging alles vlot en was het duidelijk. Ik kom graag over 2 jaar terug.

Maurice Kouprie

Perfecte Med check

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Heb de volle Pre-Scan nu 3 maal gedaan en altijd perfect geholpen, geen wacht tijden en goede service.