1911 beoordelingen

1911 Reviews

Zeer slechte planning

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Zeer slechte planning, terwijl dit vooraf Voor de tweede keer naar prescan! Afspraak om 11.00 in Duitsland ruim 2 uur rijden. Aangekomen maar nog vele mensen voor ons. Zonde van onze tijd!
Zeer slechte planning, terwijl dit vooraf
Zo duidelijk was doorgesproken!

Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Geachte heer/mevrouw,
Hartelijk dank voor uw reactie.
We betreuren het te moeten vernemen dat u niet tevreden bent over de gang van zaken. Zou u hierover contact met ons op willen nemen? U kunt ons bereiken op telefoonnummer (074) 255 9 255.
Kwaliteitsmedewerker en Klachtenfunctionaris

jaap vlaming

Vertaling erg duur

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Ik vind het zeer vreemd en ongepast dat er voor de vertaling betaald moet worden.
De dokter legt de uitslag snel uit in het duits!
En de ,,begeleider,, snapte er ook weinig van medisch...
De dokter legt de uitslag snel uit in het duits!
En de ,,begeleider,, snapte er ook weinig van medisch gezien!
Wel en Nederlandse site maar geen Nederlandse taal .
komt idd erg commercieel over.

Geachte heer Vlaming,
We betreuren het te moeten vernemen dat u niet tevreden bent over de kosten die u moet betalen voor een vertaling.
Zou u hierover contact met ons op willen nemen?...
Geachte heer Vlaming,
Zou u hierover contact met ons op willen nemen?
Kwaliteitsmedewerker en Klachtenfunctionaris

Yerun

Prijs !

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Ik heb zoon prescan gedaan voor eenderde van de prijs weliswaar in een ander land (Colombia) en voor het geld wat je hier kwijt bent heb je daar gelijk een zeer mooie vakantie er bij. Kortom hier... Ik heb zoon prescan gedaan voor eenderde van de prijs weliswaar in een ander land (Colombia) en voor het geld wat je hier kwijt bent heb je daar gelijk een zeer mooie vakantie er bij. Kortom hier veel te duur jammer dat er zo veel winst op gemaakt moet worden.

W.J. van der Stoel

Dit bedrijf heeft mijn leven gered.
Door regelmatig (eens in de 3 jaar)een algeheel onderzoek te doen vond men een kanker tumor in mijn long
Ben met spoed geopereerd en alles onder...
Dit bedrijf heeft mijn leven gered.
Ben met spoed geopereerd en alles onder controle geen aanvullende behandelingen IK WAS OP TIJD

Ga er heen bespaar niet op je gezondheid

Matig

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Slecht begeleid door de dokters moest allemaal snel en spreken geen Nederlands en geen Nederlandse omschrijving van uitslag kost extra geld, Nederlandse site maar daarna niet meer nederlands. Jammer... Slecht begeleid door de dokters moest allemaal snel en spreken geen Nederlands en geen Nederlandse omschrijving van uitslag kost extra geld, Nederlandse site maar daarna niet meer nederlands. Jammer voor zoveel geld.

Geachte heer/mevrouw,
Wij betreuren het te moeten vernemen dat u niet tevreden bent.
Geachte heer/mevrouw,
Wij betreuren het te moeten vernemen dat u niet tevreden bent.
Zou u contact met ons op willen nemen, zodat we samen tot een passende oplossing kunnen komen? U kunt ons bereiken op telefoonnummer (074) 255 9 255.
Prescan

Marie-Anne Kuiper

Prescan heeft geen zin, is momentopname.......

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Meldde mij aan voor een herhaalscan. Gedaan en alles was goed. Een maand later lag ik met een niersteen in het ziekenhuis in quarantaine, ben in totaal twee keer opgenomen geweest. Steen was erg... Meldde mij aan voor een herhaalscan. Gedaan en alles was goed. Een maand later lag ik met een niersteen in het ziekenhuis in quarantaine, ben in totaal twee keer opgenomen geweest. Steen was erg groot en kon onmogelijk in de korte periode tussen Prescan en moment van ziekte aangemaakt worden zegt de behandelend uroloog, steen te groot en zat vast in urethra. Prescan geeft niet thuis. Is dus een moment opname. Heeft geen zin om dit te doen, kan een maand later compleet anders zijn................ Heeft bij elkaar ruim twee twee maanden gekost om weer wat beter te worden, daar ging mijn zomer en alle vluchten zijn gecancelled.

Geachte mevrouw Kuiper,
Hartelijk dank voor uw feedback.
We betreuren het te moeten vernemen dat u niet tevreden bent over uw herhaalonderzoek.
In alle gevallen zal Prescan het...
Geachte mevrouw Kuiper,
Hartelijk dank voor uw feedback.
In alle gevallen zal Prescan het onderzoek opnieuw laten beoordelen (second opinion). Mocht u hier gebruik van willen maken, dan wil ik u verzoeken contact met ons op te nemen.
Prescan

Mijn ervaring met Prescan is slecht. Een wachttijd om een afspraak te maken van ca. 1 maand is niet ideaal. Kon wel binnen 1 week, maar dan met aanvulling cardio, hetgeen zéér commercieel overkomt.... Mijn ervaring met Prescan is slecht. Een wachttijd om een afspraak te maken van ca. 1 maand is niet ideaal. Kon wel binnen 1 week, maar dan met aanvulling cardio, hetgeen zéér commercieel overkomt. Nadat afspraak uiteindelijk is gepland krijg ik de verkeerde rekening, de toegezonden buisjes worden 2 x verstuurd, de chatfunctie werkt slecht (werd n.a.v. een mail reactie nooit teruggebeld), een opslag van 2% voor een creditcard met het toch wel hoge tarief komt niet prettig over, de zomerkorting van €.100 valt in het niet door €.60 in rekening gebrachte administratiekosten en de uiteindelijk (late) afspraak wordt door Prescan zelf bevestigd door een wederom latere afspraak van 10 dagen later op een vroege zaterdagochtend om, schrik niet, 7.30 uur. Toen heb ik maar besloten om de afspraak te cancelen. Qua organisatie een ramp !

Geachte heer/mevrouw,
Wij betreuren het te moeten vernemen dat u niet tevreden bent over uw ervaring met Prescan.
Zou u hierover telefonisch contact met ons op willen nemen? U kunt ons...
Geachte heer/mevrouw,
Zou u hierover telefonisch contact met ons op willen nemen? U kunt ons bereiken op telefoonnummer (074) 255 9 255 of email klachten@prescan.nl.
Klachtenfunctionaris

Merel

Goede ervaring in het ziekenhuis van Rheine.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Van te voren allemaal best spannend omdat je geen idee hebt hoe alles gaat. Van af het begin in het ziekenhuis in Rheine tot aan het einde van de dag zeer prettig geholpen. Het drinken en eten is... Van te voren allemaal best spannend omdat je geen idee hebt hoe alles gaat. Van af het begin in het ziekenhuis in Rheine tot aan het einde van de dag zeer prettig geholpen. Het drinken en eten is prima verzorgd, de wachtruimte is niet zo steriel waardoor het allemaal wat vriendelijker lijkt. Ik voelde mij hier geen nummer; de artsen, de verpleegkundige nemen rustig de tijd. En een dik extra plus punt voor de Nederlandse begeleiding die er voor je zijn van af het begin tot eind als je dit wenst. Dit is heel fijn als je de Duitse taal niet kundig bent.
Mocht je tot de financiële middelen beschikken en je hebt klachten waar je in Nederland niet goed voor terecht kan, zou ik zeker dit aanrader.

Zeer tevreden

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Zeer tevreden over alle aspecten; intake via telefoon, flexibiliteit in programma, ontvangst en begeleiding ter plaatse en onderzoeken zelf plus de uitleg.
Eigenlijk geen suggesties voor...
Eigenlijk geen suggesties voor verbetering.

kitty

Zeer goede ervaring!

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Als je financiën het toelaten, prescan boeken als je in Nederland niet verder komt.

Prima geholpen in Rheine, aardige zusters en dokters. En plus punt de Nederlandse begeleiding die je van ontvangst tot einde begeleiden.