1927 beoordelingen

1927 Reviews

Linda grotjohann

Mijn ervaring met de bodyscan

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Mijn ervaring is ontzettend goed! Een heel vriendelijke gastvrouw . Ze stelt je echt gerust. En de arts die ik daarna sprak voor de uitslag was ontzettend vriendelijk en nam de tijd! Echt heel fijn... Mijn ervaring is ontzettend goed! Een heel vriendelijke gastvrouw . Ze stelt je echt gerust. En de arts die ik daarna sprak voor de uitslag was ontzettend vriendelijk en nam de tijd! Echt heel fijn om mee te maken want het is best heel spannend allemaal.

Josinus van der wel

Balie medewerkers

Beste Prescan ,

Ik zou graag bij jullie verschijnen maar kom gewoon niet door de afspraak balie .

Als bij jullie ben dan wordt ik altijd top behandeld maar om bij jullie te...
Beste Prescan ,

Als bij jullie ben dan wordt ik altijd top behandeld maar om bij jullie te komen is gewoon slecht.

Dit is nu de tweede keer dat ik iemand van de afspraken balie spreek en dat er echt niks kan en terwijl als ik eenmaal bij jullie ben alles kan.

De eerst keer had ik een algemene checkup en had twee vragen .
1. Of ze bij me bloedtest ook PSA konden testen .
Nee dat ging niet ( en toen ik bij jullie was een supper aardige vrouw zij , nee hoor meneer dat is geen probleem).
2 Toen ik vertelde dat ik een beetje claustrofobisch was en dat ik van me maat gehoord had dat er iedere keer na 10 of 20 min even eruit ging en dan opnieuw er weer in .
Ik vond dat wel fijn om even adem te halen en weer terug erin . Nee kon niet je ging er 35 min in aan een stuk . Ik zeg , hoor van me maat dat je om de zoveel min even een paar sec eruit en dan weer erin . Is niet mogelijk. ( was ook echt steng en onvriendelijk)
Heb echt goed over na gedacht en toch besloten het te doen . En het viel heel erg mee en ben in die tijd dat ik in de scan lag ook een paar keer een paar sec naar buiten gekomen .

Vorige week weer opnieuw ik wilde een afspraak maken via website voor een afspraak voor een algemene bloedtest voor me zoon en mij.
Ik werd teruggebeld Door een hele aardige dokter en vertelde hem wat ik wilde en kreeg de indruk dat het geen probleem was. Hij zij ik laat je terug bellen voor een afspraak.
Vrijdag werd ik terug gebeld door een Mv van de afspraak Balie. Die volgens mij er al niet zo veel zin in had. Ik vertelde dat ik niet hier woonde maar in Spanje en dat ik een half jaar geleden ook daar een algemene bloedtest had gedaan voor me zoon en mij. En dat ik eigenlijk een algemene bloedtest wilde Kijken of er geen verhoogde kankermarken waren . Dat was niet mogelijk allen psa want Jullie doen dit niet testen . Oké ik zeg ik heb ook een test van Spanje en misschien kan ik met de dokter dan kijken of er wat veranderd is de afgelopen 6 maanden . Dat doe de dokter niet ik wilde nog wat vragen maar kwam er niet eens meer tussen . De reden dat ik wilde vergelijken had ik al tegen de aardige dokter gezegd in het eerste gesprek ( omdat me zoon een anabole gebruik) maar niks was mogelijk alleen een algemene bloedtest.

Jullie blijven me nu e-mails sturen en dat is best goed natuurlijk maar als je nu echt je klanten goed wil bedien dan moeten er een paar managers gaan Laten bellen naar jullie afspraken balie om te kijken hoe jullie personeel tegen jullie klanten doen . Ik kan je vertellen dat is niet echt klantgericht.
Ik ben zelf zakenman en als dit soort mensen in dienst had dan gooide ik ze gelijk eruit.
(Dat geld niet voor het personeel dat bij jullie werk wat je opvang en bloedprik of dokters , dat zijn echt hele professionele mensen en echt heel aardig).

Voor mij geen probleem want ik kan nog meer bedrijven die een bloedtest doen maar vind dat jullie die moeten weten dat deze mensen een niet echt klantgericht zijn .

Josinus van der Wel

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Op 22 dec. 2020 om 11:03 heeft Prescan het volgende geschreven:

?

We wensen u een gezond 2021 toe en staan voor u klaar. Samen houden we grip op onze gezondheid.
Deze e-mail in uw browser bekijken.

Reserveer dit jaar nog uw onderzoek met voordeel.
Beste heer/mevrouw van der Wel,

Gezondheid is belangrijker dan ooit. Onze klinieken zijn met aangepaste maatregelen nog steeds open en het nieuwe jaar is alweer bijna begonnen. Het moment voor goede voornemens. Door middel van onze preventieve health checks, maar ook via gerichte MRI-scans in geval van klachten, proberen wij u inzicht te geven in uw gezondheid. Een goed begin van 2021! We helpen u graag, want we weten – juist nu – hoe belangrijk gezondheid voor ons is.

Plan uw eigen onderzoek
Prescan is continu bezig om nog beter aan uw behoeften te voldoen. Daarom blijven wij investeren in de kwaliteit van onze dienstverlening. Zo hebben we een nieuwe selfservice voor u ontwikkeld. Hiermee kunt u altijd en overal zelf uw Total Body Scan inplannen. Reserveer uw Total Body Scan Plus, Excellent of Premium en ontvang kosteloos een COVID-19 antistoffentest. Plan nu uw onderzoek via onze selfservice zonder intakekosten. Dit aanbod geldt ook voor familie, vrienden en kennissen die nog geen cliënt bij ons zijn. Dit aanbod is geldig tot en met 31 december 2020.
PLAN ONDERZOEK
Opnieuw uitbreiding MRI-scanners
Bij Prescan werken we met de nieuwste apparatuur. Naast de nieuwe MRI-scanners in Ahaus en Baarn die dit jaar zijn geplaatst, investeert Prescan ook in een nieuwe 3Tesla MRI-scanner voor de kliniek in Baarn. Prescan is hierdoor in staat om naast haar reguliere scans ook zeer specialistische scans te maken. Begin 2021 zal Prescan gaan samenwerken met een aantal academische en specialistische ziekenhuizen in Nederland.

Wij wensen u een gezond 2021 toe en staan voor u klaar. Samen houden we grip op onze gezondheid.

Team Prescan

Wat vindt u van deze e-mail?
Positief
Negatief

HANDIGE LINKS

Contact met Prescan

Total Body Scan

Afmelden voor deze e-mails

Volg ons voor het laatste nieuws.

Prescan B.V., Amarilstraat 20, 7554 TV Hengelo, Netherlands

Reactie Prescan.nl:

Beste Josinus, we vinden het erg vervelend dat uw ervaring bij Prescan niet geweest is zoals gewenst. Zou u hierover persoonlijk contact met ons op willen nemen? u kunt ons bereiken op 074 255 9... Beste Josinus, we vinden het erg vervelend dat uw ervaring bij Prescan niet geweest is zoals gewenst. Zou u hierover persoonlijk contact met ons op willen nemen? u kunt ons bereiken op 074 255 9 255.
hartelijke groet,
Malou Basse

Martin

Lang wachten op uitslag

Volledig onderzoek gehad bij
Volledig onderzoek gehad bij
Prescan. MRI, hartonderzoek, etc. Gaat snel qua uitslag. Bloed, urine, ontlasting onderzoek na 2 weken nog niks gehoord, in tegenstelling tot de 10 dagen op de site vermeld en ook reeds telefoontje gepleegd.
Service op locatie is verder wel goed en slagvaardig maar opvolging daarna is gewoon niet goed.

Reactie Prescan.nl:

Goedemorgen Martin, het spijt mij te lezen dat uw ervaring bij Prescan niet geweest is zoals gewenst. Uw onderzoeksrapportage ontvangt u uiterlijk(!) 15 dagen na onderzoek. Mocht u deze onverhoopt... Goedemorgen Martin, het spijt mij te lezen dat uw ervaring bij Prescan niet geweest is zoals gewenst. Uw onderzoeksrapportage ontvangt u uiterlijk(!) 15 dagen na onderzoek. Mocht u deze onverhoopt nog niet hebben ontvangen verzoek ik u contact met ons op te nemen via 074-2559255.
hartelijke groet, Team Prescan

Edwin

Edwin

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Ik lees dat veel mensen een total body scan een hoop geld vinden? Als ik kijk naar wat ze gedaan hebben dan valt mij dat reuze mee. Total body scan laten doen in Ahaus waar ik keurig ontvangen ben.... Ik lees dat veel mensen een total body scan een hoop geld vinden? Als ik kijk naar wat ze gedaan hebben dan valt mij dat reuze mee. Total body scan laten doen in Ahaus waar ik keurig ontvangen ben. Ik kan me prima redden met Duits maar goed om te weten voor wie geen Duits spreekt dat er gewoon een Nederlands sprekende dame aanwezig is die kan helpen met vertalen. Alle rapporten worden keurig besproken behalve het lab onderzoek wat even meer tijd nodig heeft. Dat krijg je vrij snel daarna via je account in het Duits. Naar mijn menig geen probleem aangezien het voornamelijk om waardes gaat en iedereen dat volgens mij moet kunnen lezen. Maar wat schepte mijn verbazing? Vandaag belde Prescan op om door de waardes heen te lopen en of alles duidelijk was. Kortom ik ben zeer tevreden over de uitslag én over Prescan en kom over twee jaar weer.

Robert Smit

Minder warm gevoel dan vorige keer maar vakkundigheid is top.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Kwam om 07.15 binnen, zonder koffie, of even bijkomen cq zitten etc binnen 5 minuten uitleg ( met mijn jas nog aan! ) van de dag en binnen 10 minuten bloed afgenomen. Zat om 07.25 bij de kleedkamer... Kwam om 07.15 binnen, zonder koffie, of even bijkomen cq zitten etc binnen 5 minuten uitleg ( met mijn jas nog aan! ) van de dag en binnen 10 minuten bloed afgenomen. Zat om 07.25 bij de kleedkamer maar op mijn iPad de krant te lezen. Zelf maar om 07.50 op onderzoek uit en een kleine pantry gevonden waar niemand was. Zelf maar koffie gepakt. Had het idee dat ze erg onder-bemand waren de eerste uren.
Vanaf 08.00 tot 08.40 hart onderzoek met goede, kundige en empatisch assistent ??, van 09.00 tot 10.00 MRI zeer netjes uitgelegd hoe alles ging en op gemak gesteld door laborant en zeer kundige uitleg door Radiologe ??. Ook dermatoloog is ervaren en kundig.
Om 11.10 reed ik weer weg naar huis pakket was Total Body Scan Excellent.

Tweede keer voor mij, maar de beneden verdieping in Baarn ( boven is veel beter en huiselijker en minder steriel ) in combinatie met de zeer snelle ontvangst en uiterst snelle uitleg vond ik deze ervaring minder. Deskundigheid is wel echt goed maar of het hiermee het geld waard is? Ik heb de eerste twee keer zelf maar mijn koffie gepakt en maar een krentenbol uit een koelkast gepakt niemand die aangaf dat dit kon ......

Mijn tip , laat mensen eerst in de lobby bijkomen en biedt eerst koffie aan met een praatje pot, waar kom je vandaan etc. Dat zou toch wel kunnen voor dit geld?

Ahaus

Goed begeleid

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

De uitleg van de arts die de beelden heeft laten zien hoe het gesteld is met mij. Het is vertaald door een begeleider wat er aan de hand is. Wat ik wel mis juist waarvoor ik een scan wilde laten... De uitleg van de arts die de beelden heeft laten zien hoe het gesteld is met mij. Het is vertaald door een begeleider wat er aan de hand is. Wat ik wel mis juist waarvoor ik een scan wilde laten maken naast het geheel de pijn aan de rechterkant van mijn bovenbalk naar de rug daar is niets over gezegd. Ik zit met onvrede en onzekerheid wat daar misschien aan de hand is. Over mijn rug waaraan ik veel pijn heb vraag ik mij af of mijn rug ook goed in beeld is geweest. Over mijn blaas of daar wat gezien is b.v. dat die erg vol is omdat ik veel urine verlies . Steeds dat ik iedere keer pijn heb in mijn rug in de nier streek dat als ik tegen de rugleuning aan zit doet dat pijn. Ik blijf mij nu nog afvragen of daar niet wat in orde is en dat houd mij bezig dat er wat gemist is. Verder ben ik tevreden over de uitslag behoudens dat er in mijn hoofd met de bloedvaten en de bloedtoevoer naar de hersenen vertraagd is dat ik mij in verbinding moet stellen bij een Neuroloog en een Orthopedisch chirurg. Het is wel veel geld die je niet zomaar op kan hoesten maar als ik twijfel zou ik het zo weer zal laten doen als het geld er is. Ben blij dat ik het toch heb laten doen.

Ton

Heeft mij een hoop ellende bespaard

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Pre scan laten maken voordat ik met pensioen zo gaan (59 Jaar ).
Er werd blaas kanker ontdekt, een hele schok.
Had nergens last van. Doordat ik er vroeg bij was is het met een kleine...
Pre scan laten maken voordat ik met pensioen zo gaan (59 Jaar ).
Er werd blaas kanker ontdekt, een hele schok.
Had nergens last van. Doordat ik er vroeg bij was is het met een kleine ingreep weggehaald, ook hoefde ik geen chemo of spoeling.
Ik ben heel blij dat ik dit heb laten doen, kost een aardig bedrag maar het is het zeker waard.

Prescan Aken

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Efficiënte aanpak en grote betrokkenheid

Cindy

Onbetrouwbaar en onzorgvuldig

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Dubbele tarief voor zelfde onderzoek. Geen goede verklaring. Klachtafhandeling slecht. Geloofwaardigheid weg.

JMH Thijs

Prescan Aken

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Deze review gaat over prescan Aken. Prescan NL heeft n.a.v. deze review contact opgenomen en uitgebreid uitleg gegeven over de gemaakte scan.

scan laten maken in aken. alleen in...

scan laten maken in aken. alleen in supersnel duits uitleg gehad. gevraagd of dit ook in Nederlands kan (zoals in brochure stond). ik zou hiervoor de andere dag teruggebeld worden, is niet gedaan. ook geen reactie gekregen op 2 mails. 2 uur heen rijden en 2 uur terug. nog geen koffie of broodje gekregen. wel direct afrekenen graag