1911 beoordelingen

1911 Reviews

A.Brons

Wij komen niet meer terug!

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

We kwamen hier voor 5de keer. De laatste 3 keer zeer slechte planning.Deze keer alleen MRI en lab.Iedereen ging voor.Duurde 4 1/2 uur na gesprek met erg zelf ingenomen arts.De uitslagen werden niet... We kwamen hier voor 5de keer. De laatste 3 keer zeer slechte planning.Deze keer alleen MRI en lab.Iedereen ging voor.Duurde 4 1/2 uur na gesprek met erg zelf ingenomen arts.De uitslagen werden niet per mail opgestuurd, omdat mijn man en ik zelfde mail-adres hebben.(al 40 jr.).Na 4 wkn.is er nog steeds geen verslag van MRI, ondanks dat er forse afwijking is gevonden. Wij komen niet meer terug!

Alexandra

Erg tevreden

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Erg tevreden, op korte termijn aan de beurt geen lange wachttijden . Personeel erg vriendelijk behulpzaam, en verstand van hun vak . In Duitsland kan je zowel een Nederlandse of Duitse uitleg... Erg tevreden, op korte termijn aan de beurt geen lange wachttijden . Personeel erg vriendelijk behulpzaam, en verstand van hun vak . In Duitsland kan je zowel een Nederlandse of Duitse uitleg krijgen van het resultaat van jou scan. Duidelijke uitleg! Ik zou het iedereen aanraden, het geeft je gelijk zoveel duidelijkheid.

ruben

Een heerlijk gevoel

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

geruststellende, duidelijke, inzichtelijke top ervaring

Eric

Top

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Kon op redelijk korte termijn terecht, natuurlijk is het commercieel maar kan me niet vinden in de mening van anderen die daar wel erg op doorhameren. Duidelijke uitleg in Duitsland, ook in het... Kon op redelijk korte termijn terecht, natuurlijk is het commercieel maar kan me niet vinden in de mening van anderen die daar wel erg op doorhameren. Duidelijke uitleg in Duitsland, ook in het Nederlands en ook in Baarn ging alles vlot en was het duidelijk. Ik kom graag over 2 jaar terug.

Maurice Kouprie

Perfecte Med check

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Heb de volle Pre-Scan nu 3 maal gedaan en altijd perfect geholpen, geen wacht tijden en goede service.

Afgepoeierd

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Alles is vol, verpleegkundige had geen zin om te helpen zoeken naar een beschikbare plek

Reactie Prescan.nl:

Geacht heer/mevrouw,
We betreuren het te moeten vernemen dat u niet tevreden bent.
Zou u contact met ons op willen nemen? U kunt ons bereiken op telefoonnummer
074 255 9 255.
We...
Geacht heer/mevrouw,
We betreuren het te moeten vernemen dat u niet tevreden bent.
Zou u contact met ons op willen nemen? U kunt ons bereiken op telefoonnummer
074 255 9 255.
We horen graag van u.
Annuska Mulhof
Klachtenfunctionaris Prescan

Ervaring

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Op bezoek geweest in Baarn, wat een prima kliniek ....en wat een uitstraling. Dit is waarom je naar een kliniek gaat, echt heel gastvrij!

Fantastisch bedrijf

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Al vele malen een preventief onderzoek laten doen.
Vanaf het begin tot het eind een prima begeleiding gehad.
Fijn personeel en specialisten die alle tijd voor je nemen.

Slechte communicatie

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Via mijn werkgever deelgenomen aan het onderzoek door Prescan. Daarbij werd een ernstige afwijking aan een van de bloedvaten vastgesteld die potentieel levensbedreigend kan zijn. Voor de cardioloog... Via mijn werkgever deelgenomen aan het onderzoek door Prescan. Daarbij werd een ernstige afwijking aan een van de bloedvaten vastgesteld die potentieel levensbedreigend kan zijn. Voor de cardioloog die het exitgesprek deed was dit echter geen reden om er veel woorden aan vuil te maken. De - voor mij geheel onverwachte en schokkende - diagnose werd op een manier van ‘ oh ja en trouwens we hebben ook dit en dat bij u gezien’ meegedeeld waarna het gesprek binnen 30 seconden werd afgrond. Pijnlijk slechte communicatie en al ueberhaupt geen advies over prognose, lire style of vervolgtraject. Ik hoef meneer niet nog eens te ontmoeten.

Reactie Prescan.nl:

Geachte heer/mevrouw,
We betreuren het te moeten vernemen dat uw eindgesprek met de arts niet na tevredenheid is verlopen.
Zou u hierover persoonlijk contact met ons op willen nemen?...
Geachte heer/mevrouw,
Zou u hierover persoonlijk contact met ons op willen nemen?
U kunt ons bereiken op telefoonnummer (074) 255 9 255 of email klachten@prescan.nl.
A. Mulhof
Kwaliteitsmedewerker en Klachtenfunctionaris Prescan

Kees Burger

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

al 2x eerder in Duitsland geweest en ben zeer tevreden men nam voldoende tijd en duidelijke uitleg.