1909 beoordelingen

1909 Reviews

Cindy

Onbetrouwbaar en onzorgvuldig

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Dubbele tarief voor zelfde onderzoek. Geen goede verklaring. Klachtafhandeling slecht. Geloofwaardigheid weg.

JMH Thijs

Prescan Aken

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Deze review gaat over prescan Aken. Prescan NL heeft n.a.v. deze review contact opgenomen en uitgebreid uitleg gegeven over de gemaakte scan.

scan laten maken in aken. alleen in...

scan laten maken in aken. alleen in supersnel duits uitleg gehad. gevraagd of dit ook in Nederlands kan (zoals in brochure stond). ik zou hiervoor de andere dag teruggebeld worden, is niet gedaan. ook geen reactie gekregen op 2 mails. 2 uur heen rijden en 2 uur terug. nog geen koffie of broodje gekregen. wel direct afrekenen graag

JMH THijs

Prescan aken

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

prescan in aken laten maken. enkel uitleg gehad in heel snel duits. gevraagd om nederlandse uitleg. zou hiervoor andere dag worden teruggebeld. is niet gebeurd. ook geen reactie gekregen op 2... prescan in aken laten maken. enkel uitleg gehad in heel snel duits. gevraagd om nederlandse uitleg. zou hiervoor andere dag worden teruggebeld. is niet gebeurd. ook geen reactie gekregen op 2 mails. we moesten 2 uur heen en 2 uur terug. nog geen koffie of broodje gehad. wel direct afrekenen

Kenny

Uitstekende service en nazorg

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Erg blij met deze preventieve scan van Prescan. Ook de nazorg is uitmuntend te noemen. Diverse adviezen ontvangen die ik zal moeten opvolgen. Aanrader.

Paul

Accuraat

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Prettige ontvangst, goede begeleiding. Afsluitende uitleg was prima!

Simone

Heel goed!

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Afspraak maken was makkelijk. Onderzoeksdag verliep vlot. Fijne mensen. Fijne omgeving, je voelt je er meteen op je gemak.

Smirk

Achteruit

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Nette behandeling in de avonduren. Kwam aan tegen etenstijd, broodjes waren op en verder veel lege schaaltjes, bij eerdere bezoeken was dit beter geregeld. De arts is erg snel in zijn uitleg van de... Nette behandeling in de avonduren. Kwam aan tegen etenstijd, broodjes waren op en verder veel lege schaaltjes, bij eerdere bezoeken was dit beter geregeld. De arts is erg snel in zijn uitleg van de foto"s en iid als anderen noemden wat zelf ingenomenen. Vroeger ging dit via Duitsland met Video verbinding stuk rustiger. De apparatuur doet z’n werk maar is het nog up to date?

E.

Bij twijfel: doen!

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

De communicatie met Prescan vond ik prettig verlopen. Er werd voor mijn gevoel voldoende de tijd genomen voor het eerste telefonische contact en uitleg gegeven over de werkwijze. De organisatie... De communicatie met Prescan vond ik prettig verlopen. Er werd voor mijn gevoel voldoende de tijd genomen voor het eerste telefonische contact en uitleg gegeven over de werkwijze. De organisatie rondom mijn afspraak vond ik ook erg prettig: tijdig kreeg ik alle benodigde informatie per email en een herinnering per sms en na afloop wederom alle benodigde informatie (zoals beeldopnames van mijn mri-scan).

De afspraak zelf vond plaats in Den Bosch. Ik werd vriendelijk ontvangen en vrij snel volgens afspraak geholpen. De mri-scan vond ik erg spannend (want wat als er nu plots iets echt ernstigs gezien wordt of wat als ik in paniek raak van het 'opgesloten' zitten...?), maar het viel me erg mee. Een correcte, vriendelijke dame stelde me gerust en 'ademde' mij er doorheen. Ik heb mijn ogen gesloten, met muziek op via de koptelefoon en zo ben ik erin gegleden en ik heb mijn ogen pas geopend toen ik er weer uit was (tip...!).

De radioloog was ook rustig en vriendelijk en (gelukkig!) is er niets echt ernstigs gevonden. Een zorg is wel van mijn schouders gegleden...Wel heb ik nog altijd dezelfde klachten en waar komen die dan vandaan? Hiervoor kreeg ik een tip/doorverwijzing.

Gezondheid is zo niet vanzelfsprekend. Zorg voor je lijf door gezond te leven in alle opzichten, maar dit kan ook erg fijn zijn voor duidelijkheid of als een soort 0-meting...'Beter op tijd erbij' denk ik maar. Het kost je misschien wat, maar je bent dit waard!

A.Brons

Wij komen niet meer terug!

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

We kwamen hier voor 5de keer. De laatste 3 keer zeer slechte planning.Deze keer alleen MRI en lab.Iedereen ging voor.Duurde 4 1/2 uur na gesprek met erg zelf ingenomen arts.De uitslagen werden niet... We kwamen hier voor 5de keer. De laatste 3 keer zeer slechte planning.Deze keer alleen MRI en lab.Iedereen ging voor.Duurde 4 1/2 uur na gesprek met erg zelf ingenomen arts.De uitslagen werden niet per mail opgestuurd, omdat mijn man en ik zelfde mail-adres hebben.(al 40 jr.).Na 4 wkn.is er nog steeds geen verslag van MRI, ondanks dat er forse afwijking is gevonden. Wij komen niet meer terug!

Alexandra

Erg tevreden

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Erg tevreden, op korte termijn aan de beurt geen lange wachttijden . Personeel erg vriendelijk behulpzaam, en verstand van hun vak . In Duitsland kan je zowel een Nederlandse of Duitse uitleg... Erg tevreden, op korte termijn aan de beurt geen lange wachttijden . Personeel erg vriendelijk behulpzaam, en verstand van hun vak . In Duitsland kan je zowel een Nederlandse of Duitse uitleg krijgen van het resultaat van jou scan. Duidelijke uitleg! Ik zou het iedereen aanraden, het geeft je gelijk zoveel duidelijkheid.