Prescan.nl

Prescan.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Prescan.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1544
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Prescan.nl met 9.4/10. Gebaseerd op 1544 ervaringen.

drs. E. Bruins
drs. E. Bruins

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Afspraken worden stipt nagekomen; laborant en (Duitse) radioloog zijn heel duidelijk; ook de administratieve kant is prima; je wordt hier als klant behandeld (en dat is elders wel eens anders...)

Zou u Prescan aanbevelen?Ja

Ik ben zéér tevreden over prescan.

Boon Jpm
Boon Jpm

professioneel

Prima.

Bram
Bram

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Be voor de derde keer naar Prescan geweest voor een totale bodyscan. Hoorde in mijn omgeving veel negatieve opmerkingen. Het is zonde van je geld en waarom wil je dit weten.
Ik wil het dus wel weten.
Bij mijn laatste bezoek werd geconstateerd dat mijn linker nier een kiste had die verontrustende randen vertoonde. Nader onderzoek na drie maanden werd aanbevolen.
Met deze gegevens na 7 maanden naar de huisarts die na aandringen mij door verwees naar de uroloog.
Na een CTscan met contrast vloeistof bleek dat mijn linker nier gecompliceerde afwijkingen vertoonde die gekwalificeerd werden met het cijfer 3. Kwalificatie verloopt van 1 tot en met 5. Kwalificatie 3 houd in dat de nier waarschijnlijk voor 55 procent kwaadaardige tumoren bevat. Bij mijn vraag hoe ik hier zonder Prescan was achter gekomen, was het antwoord, NIET. Ja pas als het te laat is. Mijn nier wordt nu verwijdert omdat het risico te groot is om te wachten op de diagnose kwaadaardig. En dan is het te laat.
O wat ben ik blij met PRESCAN. Wel een nier minder maar nu ben ik hierna weer gezond zonder verdere tumoren laat staan uitzaaiingen.

Zou u Prescan aanbevelen?Ja

O wat ben ik blij met prescan.

Phillip
Onvoldoende (4/10)
Phillip

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Wilde achteraf nog eens een uitleg van de resultaten maar daarmee werd ik helaas niet goed geholpen. Ik begreep de medische termen die in het rapport gebruikt werden niet en wilde graag een toelichting. Het was op de dag van de scan vrij snel gegaan dus ben ik achteraf het rapport gaan nalezen. Voelde me na het telefoongesprek met de behandelend arts echt een debiel. Weet het nu nog steeds niet maar durf ook niet nog een keer te bellen.

Reactie Prescan.nl:

Geachte heer/mevrouw,

Wij willen graag nogmaals met u de rapportage bespreken. We willen u vragen om contact met ons op te nemen via 074 - 255 9 255. U kunt dan vragen naar de afdeling nazorg.

Wij hopen snel van u te horen.

Prescan

Kees Hanegraaf
Zeer goed (9/10)
Kees Hanegraaf

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Mijn ervaringen zijn in feite simpel. Ik doe dit nu voor de 4e keer. Iedere 2 jaar laat ik mij controleren omdat je beter er te vroeg bij kunt zijn dan te laat. Ik weet nu dat een van de belangrijke slagaders dunner is geworden en dat ik daar op moet letten. Mijn gewicht is te hoog als gevolg van een (2maal) mislukte heupoperatie en als gevolg daarvan te weinig bewegen. ik moet dus snel afvallen en meer gaan bewegen op iedere manier die nog kan.

Score voor Prescan.nl:4.5/5
Zou u Prescan aanbevelen?Ja

2-jaarlijkse controle geeft je overzicht.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Prima, efficiente, professionele en nuttige ervaring in een vriendelijke omgeving.

Prima!.

Prima!.

Anke van As
Anke van As

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Ik ben 67 en werk nog steeds. Soms heel hard, soms wat minder. Ik eet bewust, let op mijn gewicht, beweeg, neem op tijd rust, kortom ik zorg goed voor mijn lichaam. Ik geloof ook in preventieve zorg. Om de paar jaar controleren of alles nog goed is en niet wachten totdat er klachten zijn. Daarom ga ik naar Prescan. Beginnende gezondheidsproblemen zijn over het algemeen nog wel op te lossen maar als je wacht tot er klachten zijn kan het of veel lastiger worden, veel ingrijpender of zelfs onmogelijk. Er is bij de laatste scan een kleine hernia geconstateerd. Dat betekent dus niet meer zwaar tillen, spieren proberen te verstevigen en letten op mijn houding. Grote kans dat ik daardoor een operatie kan voorkomen.

Gezond en tevreden.

Joke Block
Joke Block

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Vanaf de eerste (telefonisch intake) dag tot en met de laatste dag (de dag van alle MRI-scans), goed en professioneel ontvangen en behandeld. Hier kan menig kliniek/ziekenhuis en voorbeeld aan nemen (denk ik).

Top ervaring!.

Bedrijfsinformatie

Prescan is marktleider op het gebied van preventief medisch onderzoek en vooral bekend door de Total Body Scan, de APK voor het lichaam.
Adres
Amarilstraat 20