Je aankoop wordt beschermd

Klaasje Buss-Kamst

X

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Heb het contact met Prescan als prettig ervaren.

Paula Kobayashi-van Luit

APK voor jouw lichaam

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Ik ben zeer tevreden omdat ik nu weet hoe het gaat met mijn lichaam. Ik weet nu dat ik geen enge ziekten heb, Ik wacht nog wel op laboratorium onderzoek

Paula Kobayashi-van Luit

Een APK voor jouw eigen lichaam is echt een noodzaak. Ik had veel twijfels over mijn lichaam en nu weet ik wat er aan de hand is.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Ik ben blij met de Prescan omdat ik nu weet hoe mijn lichaam is tevens ben ik blij te horen dat ik geen enge ziektes heb.Tot nu toe want ik heb het laboratorium onderzoek nog niet ontvangen. Jammer dat dit niet in Nederland kan. Echt jammer want veel mensen kunnen baat hebben bij zo een onderzoek. Ik ben zeer tevreden.

Juiste waardering

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Vriendelijk en duidelijk met ook goede en waardevolle tips voor de toekomst

W.L.L. Schrijen

Ik ben zeer tevreden over het onderzoek wat ik heb laten doen. Geeft toch een fijn gevoel even alles laten checken . Een aanrader!!! Mvg Willy Schrijen uit Sittard

Marieke

Total Body Scan Prescan

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Wij zijn door Prescan gastvrij ontvangen in het ziekenhuis in Duitsland. Er was geen taalbarriere. Er werd efficient gepland waardoor je niet lang hoeft te wachten. We sloten de ochtend af met een goede lunch die we konden nuttigen in de kantine van het ziekenhuis.

Mijn APK station

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

De diverse specialisten geven duidelijke uitleg over de onder zoeken en de beelden die je ziet. Wat ze wel of niet kunnen zien, en nemen de tijd om je vragen te beantwoorden. Je krijgt een goed beeld van de sterke en zwakke punten van je lichaam. Ik ben bijna 65 en had wat slijtage verschijnselen onder in de ruggengraat. Maar in het dagelijkse leven heb ik geen klachten. Een reden te meer om regelmatig mijn buik en rugspieren te blijven trainen.

Periodieke statuscheck lichaam

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Een zeer professionele organisatie die in staat is om je goed inzicht te geven in de status van je lichaam

rudolf van den berg

Een professionele en gedegen aanpak met een menselijke maat.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Uiterst klantvriendelijk ontvangen en begeleid met stap voor stap heldere informatieverstrekking. Een goedlopend en goed georganiseerde 'machine' met nauwelijks wachttijden én direct uitslag over de gevonden bevindingen. Niets dan lof!

Gerrit de vries

Ervaring van prescan

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

alles is prima ver lopen