Je aankoop wordt beschermd

Preventief onderzoek naar wens

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

In Rheine, Mattias Spital voor de 3e keer gastvrij ontvangen en onder begeleiding van gastvrouw alle geboekte onderzoeken gedaan. Alles verliep naar wens, gelukkig ook de uitslag dit keer !

Beste keus

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

We werden vriendelijk ontvangen en hele dag super begeleid.
Vior ons was de uitslag wel heftig, maar wellicht wel levensreddend. Terwijl de huisarts de klachten van mijn man oploste door een neusspray voor te schrijven bleek het om een longtumor te gaan. Hadden we de scan niet laten maken, had mijn man wellicht nog weken/maanden rond blijven lopen.

Top Top Top

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Zeer professioneel, vriendelijk en patiëntgericht . Super aardige mensen die je geruststellen. Ik ben claustrofobisch en ze hebben mij fantastisch geholpen. Daarom ga ik zeker terug. Ik vind het meer dan de moeite waard.

Tonnie van den Biggelaar

Het belangrijkste in het leven: GEZONDHEID !!!

UITSTEKEND!!!

Dick ter steege

Een warm bad

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

De ontvangst en de bijzonder persoonlijke begeleiding tijdens de onderzoeken zijn een verademing ten opzichte van wat de gezondheidszorg in Nederland in zijn algemeenheid te bieden heeft.
De onderzoeken zijn efficiënt georganiseerd en de terugkoppeling van zowel de cardioloog als ook de radioloog zijn to-the-point en geven precies de soort informatie waar ik als klant naar op zoek ben: wat zijn risico factoren, waar hoef ik me geen zorgen over te maken en wat is de huidige stand van zaken van het lichaam op het moment van opname.

Bart Stuijvenberg

Klantvriendelijkheid is prettig bij dergelijke onderzoeken. Anders dan in nederland!

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

snelle doorlooptijd en niet lang wachten op eindresultaat onderzoek

Heel goed

Prima ervaring met Prescan

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Van begin tot eind goed geregeld.

H. Hoogenkamp

Proactive Lifestyle

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Voor eenieder die een proactieve healthy lifestyle ambieert is een regelmatige medische checkup noodzaak.
Meten is weten en PreScan is daarbij van grote waarde. Wij merken dat de professionalisering van PreScan steeds
verder optimaliseert terwijl de fijne human touch behouden blijft.

Zonder twijfel is mede-oprichter Jan Zantiger zijn met zijn visie de tijd ver vooruit geweest. PreScan en Proactive Lifestyle
zijn daarom synoniemen.

Henk & Irene Hoogenkamp