Je aankoop wordt beschermd

Jan v Woudenberg

To support your hold

Ben heel tevreden!
Pirma behandeling en ervaren personeel.

Gerard

Prescan

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Afgelopen week een total body scan gedaan bij Prescan. Een zeer kundige onderneming, je wordt prettig ontvangen, goed geinformeerd en snel en adequaat onderzocht. Alles is goed op elkaar afgestemd en werkt goed samen. Een prettige ervaring

Jaap Jan van den Hof

Prescan , geruststellend!

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Heel fijn dat de mogelijkheid geboden wordt om op regelmatige basis een lichamelijke check te mogen doen. De integere manier waarmee Prescan dit uitvoert en begeleid is geweldig. Ook het persoonlijke eindgesprek met de radioloog heb ik als zeer waardevol ervaren.
Altijd weer spannend maar meer dan de moeite waard. Hartelijk dank.

Casper Jansen

Snel en vakkundig

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Een komplete checkout van je lichaam gebeurt snel en vakkundig zonder wachttijden. Het is niet eng of vervelend, je wordt als koning klant opgevangen en gecontroleerd. Een aanrader als je zekerheid wilt hebben of rust in je hoofd.

Ton Meijers

Preventie door herhaling

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

In 2005, 2008, 2012 en nu 2018 voor de vierde maal de Total Body Scan gedaan. Dit keer kreeg ik wat minder goede berichten, een tumor in mijn nier. Volgens de arts had ik een prima investering in mijn gezondheid gedaan. Zijn conclusie, wij zijn er snel bij, dan kunnen ze snel met de behandeling beginnen. Wij hebben afgesproken dat wij elkaar weer over een jaar of drie zouden terugzien.

Wetting

Keurig

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Goed geregeld kon snel terecht... Je word snel geholpen hoeft nergens op te wachten...je weet meteen waar je aan toe bent...

Tweede prettige ervaring met Prescan.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Vriendelijke dames bij ontvangst, waarbij ik me direct op mijn gemak voelde.
Goede en vriendelijk uitleg tijdens de onderzoeken.
Rustige en goede uitleg van de onderzoeksresultaten.
Goede investering in mijn lichaam.

André Rijnders

Reis door je eigen lichaam

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Met Prescan heb ik een reis door mijn eigen lichaam gemaakt. Met veel plezier heb ik dit ervaren. Met goede begeleiding zijn de onderzoeken probleemloos verlopen. Uitslagen - positief en negatief - zijn direct besproken.

Totaal bodyscan

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Vriendelijk en deskundige ondersteuning tijdens de behandeling

Goede ervaringen met Prescan

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Mijn reden om een total body scan te laten maken was dat ik zekerheid wilde omtrent mijn lichaam en meer kennis van eventuele gebreken, zodat ik met de huisarts gerichter kan communiceren.