marijke wijnmaalen

Uiterst tevreden!

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Je kunt snel terecht. Uiterst tevreden. Vriendelijk. Ze denken met je mee.

J.N. Nagel

Het leven is eenmalig

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

door goede begeleiding met de juiste kennis met technisch overzicht , heb je inzicht gekregen over je eigen lichaam
geeft rust om juiste beslissingen te nemen over je eigen leven

Prescan verdient alle complimenten. de regering , de politiek zou de opdracht moeten gevn om alle Nederlanders te sturen naar Prescan. denk hier over na wat voor een besparingen dat kan geven in onze maatschappij.

Nada

Slecht ervaring en niet alle uitslagen ontvangen

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Krijg ik niet alle uitslagen bennen meerdere keren gebeld wordt beloofd on terug te bellen maar niet gebeurt , konden ze me niet prikken dus hadden ze weing bloed en alsnog kreeg ik een rare resultaat heb ik na een week bloed onderzoek bij testugezondheid.nl en totaal andere beeld! Mondeling bij borst onderzoek kreeg ik bepaalde informatie en op papier totale een andere verhaal erg slecht en slordig bedrijf na 7 keer brlen niet een keer terug gebled

Reactie Prescan.nl:

Geachte Nada,

Hartelijk dank voor uw reactie.
We betreuren uw review. Volgens onze gegevens zijn uw uitslagen verzonden en is er contact met u opgenomen.

Zou u contact met ons op willen nemen? U kunt ons bereiken op telefoonnummer (074) 255 9 255.

We horen graag van u.

Prescan

W.Avontuur

Goed geholpen.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Als aan vulling op mijn eerste beschrijving: Op 22-11-2013 ben ik in Bottrop bij Prescan in onderzoek geweest,daar heb ik toen een DVD mee gekregen die niet kan openen. Nu ben ik in Gronau geweest en overkomt mij het zelfde,ik kan de DVD niet afspelen,hij komt niet verder dan een juffrouw in een witte jas. Ik vind dit vervelend en verzoek mij een DVD te sturen die ik wel kan openen, zodat ik bij mijn medische gegevens kan. Dit bent u ook wettelijke verplicht. Mijn computer draait op het Windows 10 programma. Met Vriendelijke groet W.Avontuur.

Mark d'Angremond

Fantastische service en verzorging

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Je wordt fantastisch begeleid in het voor traject en gedurende de daadwerkelijke onderzoeken.

Sonja

Goede service

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Er was iets niet helemaal naar wens gegaan en dit is zeer keurig opgelost!

Ik heb eerder een negative beoordeling achter gelaten,maar dit is keurig netjes opgelost.
Ben erg tevereden met de aangeboden oplossing.

B. van der Meijden van Klooster

Total body scan

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Vanaf het moment van binnenkomst tot het weer weggaan, professioneel en vriendelijk begeleidt. Duidelijke uitleg van alle uitslagen. De verwachtingen zijn uitgekomen, ongeacht de uitslag.

Peter van der Slikke

Prescan, van harte aanbevolen

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Servicegericht, klantvriendelijk (soms zelfs iets te), zeer flexibel. Geweldig goed opgevangen en begeleid tijdens onderzoek in Duitsland. Sympathiek en professioneel medisch personeel. De meeste spraken verrassend goed Nederlands! Goede en complete analyse en uitleg. Ook de latere verslaglegging was helemaal oké. Niet goedkoop, maar toch het geld dubbel en dwars waard.

H. van der Bruggen

In alle opzichten uitstekend, met uitzondering van de uitvoering van het MRI onderzoek

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Organisatie, begeleiding, gastvrouwen, deskundigheid artsen uitstekend.
Uitvoering MRI onderzoek beneden peil : onvriendelijke, onfatsoenlijke behandeling door uitvoerende vrouwen.