Je aankoop wordt beschermd

Dolly Muller

Mijn bezoek aan prescan

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Een prettige ervaring van begin tot eind.
Toch altijd een beetje spannend zo ‘n eindgesprek.
Gelukkig was alles goed?

Ons bezoek aan Prescan

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Mijn vrouw en ik hebben afgelopen maandag een onderzoeksdag gehad bij Prescan in Bottrop. we zijn daar prima ontvangen en op al onze vragen werd naar tevredenheid geantwoord.

Heleen Harsveld

Super ervaring

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Ik was erg nerveus, vooral omdat ik claustrofobie heb. Ik werd door mijn begeleidster direct op mijn gemak gesteld. Het feit dat je een vaste begeleidster hebt die je overal begeleid en bijstaat is al super en heel geruststellend. Hierdoor is de hele ervaring 90% minder eng geweest als ik verwacht had. En toen nog de mogelijkheid om een lunch te nuttigen voor de terugreis, dat was de kers op de taart. Dus het was een hele prettige ervaring ondanks mijn angst voor de uitslag.

Prima Organisatie

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Mijn ervaring was alleen maar positief. Iedereen is met jou begaan . Je krijgt alle aandacht . Vooral de gastvrouw was super begaan met iedereen. Zij weet pas wat klantvriendelijkheid inhoud. En de artsen waren ook heel duidelijk en vriendelijk. Na de uitslag van de Prescan had ik gelijk wat meer gemoedsrust.

Igor

Prima persoonlijke begeleiding

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Ongeveer een maand geleden heb ik een Total body scan, laboratoriumonderzoek en cardiologisch onderzoek laten doen via Prescan. Ik ben prettig verbaasd door professionaliteit en persoonlijke begeleiding door personeel en onderzoekende arts. Ik vind het een sterk punt van Prescan dat er voldoende tijd genomen wordt voor uitgebreid uitleg en geruststelling. Een top concept, ga zo door!

Diana van Eldik

Een positieve screening......fijn om te weten !

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Makkelijk bereikbaar, vriendelijk personeel, goede begeleiding. Je wordt overal mee geholpen en dat voelt goed. Tijdens het eindgesprek wordt alles heel duidelijk uitgelegd aan de hand van de beelden die zijn gemaakt. Een prettige ervaring en het geeft een goed gevoel om te weten dat je gezond bent.

Doorpakken.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Mijn onderzoek bij Prescan is is goed verlopen, ik heb de bloeduitslagen nog niet binnen, maar de onderzoeken zijn verder op een deskundige manier uitgevoerd. De begleiding was zeer warm en professioneel.

Uitstekend

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Snelle response, snelle datum van afspraak, vriendelijke medewerkers en duidelijk in de uitleg

Super. 10

Super. 10