Prescan.nl

Prescan.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Prescan.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1502
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Prescan.nl met 9.4/10. Gebaseerd op 1502 ervaringen.

Witmont
Witmont

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Wat een geweldige organisatie. Ik ben al bij verschillende ziekenhuizen geweest voor mijn klachten, maar werd vaak op basis van mijn leeftijd afgescheept of juist in een hokje geplaatst. Na het onderzoek bij Prescan is gebleken dat mijn klachten wel degelijk een oorzaak hebben en kunnen we hopelijk na al die jaren tot een oplossing komen.

Geweldig!.

van Oyen
van Oyen

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Ik werd door PRESCAN goed ontvangen en behandeld. Ik beveel PRESCAN graag aan! Dit geldt voor beiden, mijn vrouw en ik.

Goede onderzoeken.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Bij Prescan krijg je een totaal beeld over je gezondheid, waarna je een afwijking verder kan opvolgen. De onzekerheid over je gezondheid kan stress veroorzaken, wat weer slecht voor je is.

Totaal beeld.

Saleem
Saleem

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Een prescan kan ik iedereen aanbevelen. Je weet waar je aan toe bent. Het leeft wat luchtiger als je weet dat er geen rare afwijkingen gevonden zijn.

Onderzoek.

Littel
Littel

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Wij hebben dit bezoek als een openbaring ervaren. Goede en heldere, begrijpelijke informatie over de status van onze huidige gezondheidstoestand. Prescan, ontzettend dank daarvoor!

Ontzettend bedankt!.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

ik ben echt heel blij dat ik me heb laten testen; de resultaten waren niet goed, te hoge bloeddruk en een aneurysma i n mijn hoofd, maar nu kan ik in elk geval tijdig ingrijpen!

Blij!.

Lentze
Lentze

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

wij zijn onlangs voor de derde keer in zes jaar medisch onderzocht bij Prescan en hebben ervaren dat de professionaliteit nog steeds op een hoog peil staat.

Kwaliteit.

Moor-Haazer
Moor-Haazer

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Zeer tevreden met het onderzoek, vriendelijke medewerkers, goede voorlichting voor de onderzoeken, zeker een aanraden waard voor wie inzicht wil krijgen in zijn gezondheid.

Aanrader!.

van der Burg
van der Burg

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Hartelijk dank voor de vriendelijke ontvangst en begeleiding. Zeer tevreden over de uitleg van de diverse onderzoeken en over de toelichting op de uitkomsten.

Bedankt!.

Zutphen- de Roy
Zutphen- de Roy

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Als u snel en professioneel wenst te worden geholpen. Kies dan voor Prescan. Daarbij is de vriendelijkheid en de klantgerichtheid een voorbeeld voor een groot deel van de medische wereld in nederland.

Voorbeeld.

Bedrijfsinformatie

Prescan is marktleider op het gebied van preventief medisch onderzoek en vooral bekend door de Total Body Scan, de APK voor het lichaam.
Adres
Amarilstraat 20