Je aankoop wordt beschermd

P Lugtenburg

Prettig

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Op 2 locaties geweest (Octrup en Rheine).
Allemaal heel prettig verlopen.
Vooral de begeleiding was uitstekend. Hoewel wij redelijk Duits spreken leverde de begeleiding zeker toegevoegde waarde.

Bad service

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Did a MRI-Scan and it was an awful experience

Reactie Prescan.nl:

Dear Sir/Madam,

We regret that you have experienced the MRI-scan as awful and like to take that feeling away from you.

Would you like to contact us?
You can reach us by telephone 0031 74 255 9 255 or by email info@prescan.nl.

Kind regards,

Prescan

Ron Traarbavh

Professioneel

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Wordt goed begeleid door professioneel personeel alleen jammer dat er geen Nederlandse artsen zijn

Good service

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Did a MRI-Scan and it was an amazing experience

Eric Vos

Geen waar voor uw geld! We raden niet aan.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Ik en mijn partner hebben een jaar geleden een dienst van Prescan gekocht. (een laboratoriumonderzoek)
maar we waren niet zo blij met de hele ervaring met PreScan (van het begin tot het einde van de dienst)
De diensten waren duur, dus het is normaal om het beste te krijgen.
We hadden veel hogere verwachtingen (we verwachtten een luxe kliniek en goed opgeleide werknemers), maar helaas was dat niet zo. Het is een luchtspiegeling; en misschien marketing en reclame.
De vrouw die bloed van ons afnam, was een heel oude gepensioneerde vrouw die ook geen goed engels kon spreken.
Het duurt een lange periode om de resultaten van het laboratorium te krijgen en vervolgens geeft niemand uitleg.
We moesten opnieuw contact opnemen met iemand van de prescan om uitleg te vragen voor laboratoriumtests!
Maar die persoon aan de telefoon was geïnteresseerd in de verkoop van vitamines en andere van deze soort. (een jonge stem die ons de indruk gaf dat hij een amateur was...en met een gebrek aan kennis)
De laboratoriumtest was gewoon basic, maar ontbrak onderzoek van mineralen en belangrijke vitamines uit het bloed. Ik was erg teleurgesteld om dit te zien.

D van gaalen

Gezond blijven

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

makkelijk te vinden goede ervaringen van vrienden en of familie zeer direct en duidelijk en je kan snel geholpen worden

dick vink

Spannend

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Zal ik weer een body check bij Prescan laten doen? De vorige is alweer 5 jaar geleden. Toen kreeg ik de boodschap : ga terug naar je cardioloog want je hebt ernstige verkalkingen rond je hart. Drie jaar later heb ik een hartoperatie met 4 omleidingen gehad. Nu sport ik weer minstens drie keer per week waaronder twee keer een uur hartlopen. Ik heb dus zeer positieve ervaringen met Prescan.

Joke Dijkshoorn

Heel tevreden

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Zeer tevreden over de ontvangst waar een aparte ruimte van Prescan is met Nederlandse Dames die je overal mee begeleiden en uitleg gaven over de gang van zaken. De M.R.I. ook heel prettig ervaren en uitleg. En de locatie ook zeer aan te bevelen.

Tevreden

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Goed georganiseerd en adequaat afgehandeld

Goede service

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Bottrop is makkelijk bereikbaar, paar km vanaf de snelweg , Gereserveerde gratis parkeerplaats bijna voor de ingang.
Goede NL begeleiding, de MRI apparatuur is wel verouderd (volledig gesloten en niet half open). Helaas wel een vertraging van een uur. Lunchbon bij vertrek voor in het ziekenhuis cafetaria.