Frits Kruijer

Professionele en klantvriendelijke aanpak Prescan onderzoek

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Na een een prettig ontvangst door de gastheer werden wij (man/vrouw/dochter) op ons gemak gesteld in een nette en
rustige omgeving. Ook de onderzoeken verliepen professioneel en relaxt, en wekte vertrouwen waardoor we ons
ontspannen bleven voelen. Tenslotte was er ook rekening gehouden met het feit dat wij nuchter moesten komen,
waarvoor er voldoende drinken en broodjes aanwezig waren. Ook kregen wij na afloop nog een prima lunch
aangeboden..kortom Prescan..onze complimenten en een absolute aanrader, wij komen over een paar jaar zeker terug.

Ron Wisselink

Voorkomen is beter dan genezen.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Goede voorlichting, prima ontvangst en begeleiding, professioneel onderzoek en een mooie positieve uitslag.

JP

Goede service en nette behandeling bij bodyscan onderzoek in Duitse Prescan kliniek.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Net kleinschalig ziekenhuis met keurig en vakkundig personeel en artsen
Weliswaar niet engelstalig maar duidelijk en efficient
Persoonlijk en geduldige behandeling

Marco

Zeer gastvrij!

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Prettige ontvangst. Je voelt je op je gemak. Professioneel.

R van veen

Goed bedrijf

Correcte en duidelijke afspraken

Anthoine Scheel

We werden erg netjes ontvangen als we naar een andere afdeling gingen goed begeleid met overleg met de arts werd alles vertaald ik vond het allemaal erg goed geregeld.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Van de dag van het maken van de afspraak tot en met het eind zeer goed begeleid .

Agnes de Vries

Preventief onderzoek bij Prescan

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Een zeer professionele aanpak en ontvangst, waarbij zowel overall als gericht gekeken wordt naar de zin en onzin van onderzoek. Snel een afspraak, goede informatie en voorbereiding, een prettige ontvangst en een zeer snelle en vakkundige afhandeling van de resultaten. Het is de moeite van een ritje Duitsland zeker waard.

G. Klaver

Tevreden klant

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Ik kom al jaren bij Prescan en ben erg tevreden over de geleverde service

Arie van Wouwe

Bij Prescan ben je in goede handen, en je ben geen nummer.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Hele goede ervaring, voor mij was dit de tweede keer.
En erg kundig personeel, ze geven je een goed gevoel.

riavan vroenhoven

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

lokatie ontvangst begeleiding is prima. De uitleg van de arts vond ik kort.