Ben Zwaans

Uiterst tevreden over alles.

Neville Warmink

Even checken of alles nog okay is van binnen!!

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Sinds mijn 44ste ga ik naar Prescan. Intussen ben ik drie keer geweest. Gezien het feit dat ik over een paar maanden de 50 aan tik, heb ik besloten om een “Total Body Scan Premium” te doen. Ik zag erg op tegen het maag-en darmonderzoek, maar heb niets gemerkt van het gehele onderzoek i.v.m. roesje. Gelukkig heb ik het gedaan, want ik bleek een maagzweer te hebben. Voor de rest zijn alle resultaten goed en doe ik over twee jaar weer een “Total Boby Scan Plus” en over vier jaar weer een “Total Body Scan Premium”.

Carin

6tot8 wk wachten op MRI in Z-H 😳

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Na ct scan zien ze tumorgroei in alvleesklier , dan ga je googelen , en schrik je kapot, dan krijg je te horen dat t wel 6 wkn kan duren voordat je terecht kan voor MRI , onmenselijk , binnen 36 u kon ik naar prescan Duitsland , duidelijke uitleg van arts , operabel en aan de goeie kant in de staart en ingekapseld , dus weer hoop, cd ROM mee en op naar het Erasmus , 3 mnd Z-H ,nu jaar verder, en in mei controle MRI in R dam , hopen dat alles weer in orde is

Robbert de Vries

Vakkundig en snel

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Waren een uur te vroeg maar werden meteen geholpen, geen lange wachttijd tussen onderdelen. Vriendelijk personeel

Antonio van den Hengel

Prescan is een zeer professioneel bedrijf waarbij ik zakelijk en kundig ben geholpen met mijn persoonlijke APK keuring.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Vooraf worden veel en duidelijke vragen gesteld, zodat je ook tot een goede intake komt en ook zelf goed kan beslissen wat voor type scan je wilt op de onderzoeksdag. Op de dag zelf verloopt alles heerlijk vlot en sluiten de afspraken perfect op elkaar aan. Super!

Vriendelijk en duidelijk

prettige en snelle behandeling
duidelijke uitleg, en advies vervolgstappen
zeker voor herhaling vatbaar

PvdL

Een APK voor je lichaam

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Mijn ervaring met Prescan is goed. Komt betrouwbaar en professioneel over. Het is fijn dat je in een korte tijd een volledige bodyscan kan doen en weet hoe je er lichamelijk er voor staat. Zeg maar een periodieke APK check. Gezondheid is tenslotte je grootste bezit ! Het heeft mij heel veel rust gegeven om te weten dat het goed is.

Frank

Een professionele instelling met over hey algemeen goede en ervaren medewerkers . 9+ organisatie !

Top

KvB

Vriendelijk & professioneel

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Het moment dat je binnen komt voel je een stuk rust en verdwijnen de zenuwen. Je wordt niet als een patiënt behandeld maar als een klant. Het personeel is ontzettend vriendelijk, professioneel en relaxed. Daarbij wordt alles voor je geregeld en hoef je je ook niet druk te maken over de planning. Hierdoor kun je je volledig focussen op de onderzoeken. Gelukkig is er ook niet veel wachttijd tussendoor, waardoor je niet de kans krijgt je heel druk te maken. Ikzelf was ontzettend zenuwachtig voor de MRI scan (eerste keer) echter werd ik zeer goed op gevangen en is dit zeer goed gegaan!

Arnoud Veldhuis

Een zeker gevoel.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Zeer professioneel en volledig traject (Kliniek Baarn) met zeer kundig personeel. Uitstekend uitleg en een heel fijn gevoel weer te weten dat ik op dit moment gezond ben wetende dat dit een momentopname is. Over een paar jaar zeker herhalen.