M.

Goede ervaring in Baarn.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Prettige ervaring in Baarn.
Keurig geholpen ondanks laat op de avond. Alleen mri-apparaat mag wat groter. Beetje krap.

Man, 72 jaar, gezond.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Prettig contact zowel telefonisch als ook in Baarn zelf. Mooie locatie, gemakkelijk bereikbaar.Deskundige behandelaars.
Alleen geweest voor MRI en hartonderzoek, redelijk geprijsd.
Dient eigenlijk te worden vergoed door verzekeraar. Dit voorkomt veel zorg en geld in de toekomst.
Goede uitleg na afloop en uitgebreid verslag nagestuurd.
Dit was de derde keer, over 3 jaar weer.
MRI levert geen of noemenswaardige claustrofobische problemen op.

J BLOM

Uitstekend

snel en goed

Rogier Peeters

Total Body Scan

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

goede begeleiding, duidelijke uitleg van de resultaten.

Mijn ervaring met Prescan.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Zeer ter zake kundig personeel met goed empathisch vermogen. Verlenen kwalitatief goede service.
Voor de info die je verkrijgt ook redelijk aan de prijs.
Heb al vele vele jaren een een goede indruk van Prescan , met name de nazorg.

Peter Lems

Al meer dan 25 jaar laat ik elke 2 jaar bij Prescan' een preventief onderzoek doen. Tot volle tevredenheid. Nu was er echter ineens iets nieuws: 'mijn Prescan'. Een nieuwe vorm van...

Total body scan

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Zorgzame mensen, duidelijk uitleg over de resultaten. Je krijgt een cd-ROM mee maar deze is bedoeld voor eventueel de huisarts en niet voor thuisgebruik zoals sommige denken! Heel fijn dat als er iets is de huisarts inzage krijgt in het onderzoek. Ik vond het erg eng om een Total bodyscan te ondergaan, maar uiteindelijk ben ik ontzettend blij dat ik heb doorgezet. Over 3 jaar ga ik weer!

Jane

Zeer goed

👍goede service

Mevrouw Hordijk

Spijt dat ik niet eerder gegaan ben

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Alles keurig en netjes en vlot, vriendelijke medewerkers die echt naar je luisteren ipv de desinteresse via de reguliere weg. Vorig jaar in het ziekenhuis een MRI gehad van de rug, ik kreeg niet eens een koptelefoon op om het lawaai te dempen en nu bij Prescan wel, wat is de kleine moeite (in mijn ogen) om dit aan te bieden? Bij Prescan voel je je tenminste gehoord en je krijgt direct na de scan uitleg van wat er wel en niet gezien is en vallen er een aantal dingen op zijn plek. Beeldmateriaal zegt meer dan woorden. Ik had niks ernstigs verwacht en toch was het een opluchting dat er inderdaad niks bijzonders aan de hand is dit geeft een heel erg rustig gevoel van ik kan weer door ondanks mijn klachten. Ik heb voor mijzelf al besloten als ik ergens aan twijfel ik direct naar Prescan ga ipv weken of maanden het reguliere traject in te moeten.

Commandeur Peter C.G.

Traceerbaar

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Bij diverse risicovolle avontuurlijke reizen wilde ik graag een “nul” meting. Gezond opweg maar hoe kom ik terug?
Onverwachte gebeurtenissen hebben op termijn mogelijk gevolgen. Om het verschil bij vertrek en terugkomst in beeld te brengen doe ik weer een prescan.
Zo sluit ik waarneembare verschillen grotendeels uit of neem maatregelen om gevolgen te beperken.