Prescan.nl

Prescan.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Prescan.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1461
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Prescan.nl met 9.4/10. Gebaseerd op 1461 ervaringen.

B.P.H. Janse
B.P.H. Janse

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

snel en op tijd geholpen. Je moet wel zelf sterk in je schoenen staan. Er is altijd wel wat te zien wat je bespreekt met de radioloog. Men zou daar dan misschien te snel ongerust van worden.

Zou u Prescan aanbevelen?Ja

Een prima bedrijf, deskundig en keurige behandeling. vriendelijk en gastvrij.

Snelle uitslag.geen wachttijden

Goede begeleiding.

Anthonetta Jolles
Anthonetta Jolles

Fantastisch!

Zou u Prescan aanbevelen?Ja

De (voor)zorg van de toekomst.

Zeer goed (9/10)

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Makkelijk te vinden, goede begeleiding, goede verzorging, en heel goede uitleg van de artsen, nemen alle tijd voor je, en na paar dagen keurig rapportje.

Score voor Prescan.nl:4.5/5
Zou u Prescan aanbevelen?Ja

Alles tot in de puntjes geregeld.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Mijn ervaring was zeer goed,vooral de opvang en de gesprekken in nederlands.Ik zou het iedereen aanbevelen.
vr.groeten S.M.Bruijn van Keulen

Zou u Prescan aanbevelen?Ja

Wat bedoelt u met titel.

Anke Rood
Anke Rood

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Er is veel gebeurd in mijn leven en veel mis gegaan met operaties waar zenuwen beschadigd werden en littekenweefsel wat voor mij betekent alle dagen pijn waar ik goed mee om probeer te gaan.
Pijnpoli behandeling heeft niet geholpen omdat niet op de juiste plek iets ingespoten werd waar ik niets van merkte .
Van uw radioloog heb ik een adres gehad voor goede pijnpoli.
Enkele jaren terug viel ik zomaar 15 kilo af en woog 50 kilo waar de omgeving ongerust over maakte.
Bij bloedonderzoek was niets te vinden en werd verder er niet meer naar gekeken wat de oorzaak was.
Nu was op de Prescan te zien dat er een uitstulping zat op de schildklier en werd mij gevraagd of ik wel eens vooronderzoek was geweest.
In verleden wel onderzoek gehad ,werkte wat te snel maar werd later afgedaan dat er niets was.
Hierdoor ben ik onzeker geworden met het gevoel dat je niet geloofd wordt als je met een klacht naar de dokter gaat.
Deze Prescan heeft mij geholpen dat het niet tussen mijn oren zit en dit nu mee te nemen als ik weer bij neuroloog voor controle moet voor mijn hoofd dat uit de scan ook iets naar voren is gekomen wat nog nooit denk ik gezien is of niet genoemd wat misschien toch iets is wat te maken heeft met het af en toe kortsluiting in mijn hoofd waardoor ik problemen heb met praten geen woorden kan vinden door mijn benen zak.
Dit alles geeft voor mij een stukje duidelijkheid met deze Prescan waar je een eerlijk antwoord krijg en eventueel goede raad.
Dit was mijn ervaring met Prescan die ik graag wil aanbevelen voor iedereen die zeker wil zijn over hun eigen lichaam.

Ankie R.

De duidelijkheid.

Maja Moses
Maja Moses

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Het is een geweldig onderzoek. Mocht je ergens b.v een tumor hebben en je hebt er geen ;ast van, zonder onderzoek komt het er nooit uit en door PRESCAN wel.

Voor herhaling vatbaar.

Onderzoek.

Henk Kerkmeester
Goed (8/10)
Henk Kerkmeester

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

In een paar uur klaar met het onderzoek, alles binnen de vooraf gestelde tijd. In ons reguliere systeem praktisch onmogelijk.

Score voor Prescan.nl:4/5

Verbazing.

Ingrid huitema
Ingrid huitema

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Aangezien ik al heel lang 20 sigaretten per dag rook en hartziekte in mijn familie veelvuldig voorkomt, vond ik het tijd, om even te kijken, wat de stand van zaken is.
Natuurlijk was ik wat nerveus. Maar in Rheine werden mijn man en ik vriendelijken proffesioneel ontvangen. Na binnenste buiten gekeerd te zijn, bleek onze uitslag zeer positief. Wel werd mij aangeraden elk jaar mijn longen te laten bekijken. Logisch natuurlijk. Al met al een positieve ervaring.
Wel zou ik alle uitslagen volgende keer liever direct in het Nederlands ontvangen.

Zou u Prescan aanbevelen?Ja

En gezond weer naar huis.

Paul
Goed (8/10)
Paul

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

In 2014 voor het eerst bij Prescan in Duitsland geweest. Erg prettig en professioneel. Onderzoeksresultaten worden grondig geanalyseerd en doorgesproken. Dit jaar wederom voor een check-up geweest, dit keer in Baarn
Ook hier zeer professioneel personeel en in een zeer gemoedelijke sfeer wordt je helemaal doorgelicht. Geen garantie natuurlijk, het is een moment opname maar door de resultaten van 2014 met nu te vergelijken krijg je toch een beter beeld van je gestel.

Score voor Prescan.nl:4/5

Goede apk.

Bedrijfsinformatie

Prescan is marktleider op het gebied van preventief medisch onderzoek en vooral bekend door de Total Body Scan, de APK voor het lichaam.
Adres
Amarilstraat 20