Perfect

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Zeer goede ervaring met Prescan.
Werdt vriendelijk ontvangen en geïnformeerd.
Heel erg goed geholpen en de uitslag werdt in duidelijke taal uitgelegd.
Zeer tevreden en absoluut een aanrader.

A B Bos

Plezierige ontvangst een uitstekende nabespreking en uitleg en een goeie verzorging.

l bakker

10 plus

hetwas zeer goed

Marjon

Fijne ervaring

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Goed ontvangen in de kliniek in Baarn. Personeel is vriendelijk en de ruimtes zijn netjes en schoon.
Van te voren veel getwijfeld of we dit moesten doen, maar toch erg blij dat we dit gedaan hebben. Uiteraard is het maar een momentopname, maar met de full body scan heb je toch een mooie apk van je lichaam. Het geeft je inzicht in de huidige staat van je lichaam.

Betty Rolf

Het is een goede complete enquête.
De enquête is duidelijk en goed in te vullen.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

De enquête was goed in te vullen.
Graag zou ik deze (ingevulde) enquête op de mail willen krijgen.
Jammer dat ik nog wel achter het onderzoeksrapport van 2015 aan moet. Maar ik vertrouw er op dat ook dat goed komt.

Een vriendelijke omgeving brengt een ontspannend gevoel voor de klant om het onderzoek te laten uitvoeren door professionele krachten

Zie hierboven

Arie K. Groeneveld

Arie

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Professionele werkwijze van artsen, radiologen en ondersteunend personeel. Bijzonder vriendelijke begeleiding en verzorging tijdens mijn gehele verblijf in Mathias Spital te Rheine. Zeer goede uitleg van de radioloog na het onderzoek waarbij eventuele vragen in alle rust kunnen worden besproken.

Prettige en duidelijke behandeling

G. van Laar

Het was weer fantastisch!

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

3 jaar terug ben ik naar Prescan geweest met een vriend naar Gronau voor onderzoek, mijn vrouw kreeg ik toen niet
enthousiast. Maar na mijn positieve beleving in Gronau was zij er nu klaar voor om mee te gaan naar Bottrop! Zij was na ons bezoek helemaal om ! Het eerste telefonische contact, eerste gesprek, ook niet onbelangrijk: hotel van der Valk, eerste gesprek in het ziekenhuis en de perfecte "hollandse" gastvrouw! En wat ook niet onbelangrijk is: De telefonische nazorg: helemaal perfect ! Kortom wij hoeven niet meer te twijfelen bij de volgende keer, wij halen gewoon weer een APK op !

J. van Ballegooijen

Preventief onderzoek door Prescan

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Het preventief onderzoek uitgevoerd door Prescan wordt snel en vakkundig uitgevoerd door vriendelijk personeel