1924 beoordelingen

1924 Reviews

J Gao

Tevredenheid

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

afspraak, snel, onderzoek is wel netje gegaan, uitslag is duidelijk, als later nog keer scan ,zeker terug

Glenn

Geruststelling

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Na al 2 maanden vage klachten te hebben gehad, mezelf aangemeld voor prescan, binnen een week kon ik terecht, want de wachttijd voor een MDL arts was ondertussen al opgelopen tot 150 dagen. Niks... Na al 2 maanden vage klachten te hebben gehad, mezelf aangemeld voor prescan, binnen een week kon ik terecht, want de wachttijd voor een MDL arts was ondertussen al opgelopen tot 150 dagen. Niks kunnen vinden, zag er allemaal goed uit. Het was het geld waard voor alleen al de mentale geruststelling. Helaas nog wel vage klachten maar we kunnen de erge dingen iig uitsluiten.

Bedankt prescan

Luna

Ontevreden

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Ik kreeg goed nieuws na het onderzoek dus daar was ik blij mee, maar van de service tijdens de scan was ik niet te spreken.
Terwijl ik in de MRI lag zag ik de mannen in de kamer achter me...
Terwijl ik in de MRI lag zag ik de mannen in de kamer achter me herhaaldelijk naar mijn resultaten kijken en samen lachen, ik zal het niet persoonlijk opnemen maar erg professioneel stond het niet.
De radioloog Rietveld die me na de scan de uitslag gaf, was ook niet erg beleefd. ‘Articuleren meisje’ slingerde deze arts herhaaldelijk naar mijn hoofd, op een toon waar ik nogal verbaasd van was. Vervelend dat hij me niet kon verstaan, maar er zijn toch andere manieren om dat tot uiting te brengen. Ook al was er een groot leeftijdsverschil, het is niet mijn schoolmeester en een vorm van fatsoen zou ik toch waarderen. Je betaalt prescan een aardige som voor de geruststelling die het je kan geven, en dat kan het misschien wel waard zijn, maar als de radioloog je vraag of alles dus helemaal goed is met een spottende: “Nou het goede nieuws is... je hebt hersenen!” beantwoordt en daarmee uitgesproken is, zou ik toch aanraden je geld ergens anders uit te geven.
De receptioniste was wel erg vriendelijk!

Reactie Prescan.nl:

Beste Luna, wat vervelend dat je ervaring bij Prescan niet geweest is zoals gewenst.
Graag verzoek ik om persoonlijk contact met ons op te nemen door te bellen naar 074-2559255.
hartelijk...
hartelijk dank!
kwaliteitsmanager

Bettie

Kwaliteit is top!

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Nav. landurige en zeer vervelende klachten werd ik doorverwezen naar een mdl arts. Wegens corona zijn de wachttijden lang voor een gesprek, laat staan voor de onderzoeken. Na lang wachten voor een... Nav. landurige en zeer vervelende klachten werd ik doorverwezen naar een mdl arts. Wegens corona zijn de wachttijden lang voor een gesprek, laat staan voor de onderzoeken. Na lang wachten voor een doorverwijzing en het gesprek bij een mdl arts moest ik nog lang wachten op de onderzoeken. Hierdoor voelde ik mij ook niet gehoord. Ik ben via het internet bij dit bedrijf terecht gekomen. Ik ben ontzettend snel ingepland en ik ben zeer tevreden over de verloop van de maag/darm onderzoeken. Tevens is er echt de tijd genomen om naar mij te luisteren om mij een duidelijke antwoord te geven over de klachten en het vervolg. Dit heeft mij geholpen om het dagelijks leven snel weer op te pakken na lang wachten en aanmodderen met onduidelijkheid. Het heeft een prijskaartje maar je krijgt er een zeer kwalitatief en efficient onderzoek waarbij de tijd genomen wordt voor al je vragen. In dit geval was het niet preventief maar noodzakelijk. Zeer tevreden!

L

Prescan Baarn

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Prettig dat we vroeg in de ochtend terecht konden. Een heel fijn en ontspannen ontvangst. Aardige medewerkster welke je gerust stelt en goed bloed af kan nemen (ik ben lastig te prikken) Verder het... Prettig dat we vroeg in de ochtend terecht konden. Een heel fijn en ontspannen ontvangst. Aardige medewerkster welke je gerust stelt en goed bloed af kan nemen (ik ben lastig te prikken) Verder het cardio-en MRI scan onderzoek lekker vlot achter elkaar en tussendoor tijd voor een kopje koffie of thee en wat lekkers. Nieuwe afdeling beneden ziet er goed uit. Nieuwe MRI Scans zijn echt heel goed.

Monique verleijsen

Goede fijne behandeling nazorg minder goed

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Mijn man en ik zijn samen in ahaus geweest voor scan ,hart onderzoek en uitgebreid lab
Werd fijn verwelkomd aardige Bali medewerkster voor de behandeling ook erg aardige Nederlands sprekende mensen
Radioloog en cardioloog ook erg aardig en Nederlands sprekend
Tot mijn verbazing kregen wij echter lab uitslagen in Duits en Nederlands maar de scan in Duits
Contact gezocht met klantenservice pre scan voor 60 euro kan het voor je vertaald worden !!!! Ik dacht eerst dat ze een grapje maakte
Van begin weten jullie dat we Nederlanders zijn , ook in voor onderzoek aangegeven
We betalen 3000,euro met zijn 2 en dan mag je toch wel een Nederlands vertaald verslag voor verwachten lijkt mij !! Waardeloos !!
Domper op het wel fijn ervaren onderzoek

Goedemorgen mevrouw Verleijsen,
Hartelijk voor uw feedback.
We betreuren het dat u niet tevreden bent over de kosten voor vertaling.
Zou u contact met ons op willen nemen door te bellen...
Goedemorgen mevrouw Verleijsen,
Hartelijk voor uw feedback.
We betreuren het dat u niet tevreden bent over de kosten voor vertaling.
Zou u contact met ons op willen nemen door te bellen naar 0742559255?
Hartelijke groet,

bats.p

Als echtgenoot een afknapper

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

2 voordeuren prescan en bergman daarachter 1grote wachtruimte met koffie wel voor de klant echter niet als echtgenoot kon 2 uur in de garage wachten tevens na scan zou het fijn zijn samen de... 2 voordeuren prescan en bergman daarachter 1grote wachtruimte met koffie wel voor de klant echter niet als echtgenoot kon 2 uur in de garage wachten tevens na scan zou het fijn zijn samen de bevindingen te horen niet in de garage alleen hierom heb ik al spijt dat ik voor mijn vrouw dit geregeld heb en corana regels bij bergman was het een kippenhok kon niet eens fatsoenlijk aan de balie aanmelden bij prescan weet u wel in die ene ruimte waar voor mij geen plaats was .
over de scan zelf zal ik geen oordeel geven

Goedemiddag meneer,
Wij betreuren dat uw ervaring bij Prescan niet geweest is zoals gewenst.
Goedemiddag meneer,
Wij betreuren dat uw ervaring bij Prescan niet geweest is zoals gewenst.
Prescan hanteert een streng Corona beleid om de veiligheid van onze bezoekers en medewerkers te kunnen garanderen. Helaas betekent dit ook dat we bezoekers (tijdelijk) niet in onze kliniek kunnen ontvangen. We communiceren dit voortijdig bij intake als op de website om teleurstellingen te voorkomen.
Mocht u nog vragen hebben verzoek ik u contact met ons op te nemen door te bellen naar 074 2559255. hartelijk dank!
Hartelijke groet,

Linda grotjohann

Mijn ervaring met de bodyscan

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Mijn ervaring is ontzettend goed! Een heel vriendelijke gastvrouw . Ze stelt je echt gerust. En de arts die ik daarna sprak voor de uitslag was ontzettend vriendelijk en nam de tijd! Echt heel fijn... Mijn ervaring is ontzettend goed! Een heel vriendelijke gastvrouw . Ze stelt je echt gerust. En de arts die ik daarna sprak voor de uitslag was ontzettend vriendelijk en nam de tijd! Echt heel fijn om mee te maken want het is best heel spannend allemaal.

Josinus van der wel

Balie medewerkers

Beste Prescan ,

Ik zou graag bij jullie verschijnen maar kom gewoon niet door de afspraak balie .

Als bij jullie ben dan wordt ik altijd top behandeld maar om bij jullie te...
Beste Prescan ,

Als bij jullie ben dan wordt ik altijd top behandeld maar om bij jullie te komen is gewoon slecht.

Dit is nu de tweede keer dat ik iemand van de afspraken balie spreek en dat er echt niks kan en terwijl als ik eenmaal bij jullie ben alles kan.

De eerst keer had ik een algemene checkup en had twee vragen .
1. Of ze bij me bloedtest ook PSA konden testen .
Nee dat ging niet ( en toen ik bij jullie was een supper aardige vrouw zij , nee hoor meneer dat is geen probleem).
2 Toen ik vertelde dat ik een beetje claustrofobisch was en dat ik van me maat gehoord had dat er iedere keer na 10 of 20 min even eruit ging en dan opnieuw er weer in .
Ik vond dat wel fijn om even adem te halen en weer terug erin . Nee kon niet je ging er 35 min in aan een stuk . Ik zeg , hoor van me maat dat je om de zoveel min even een paar sec eruit en dan weer erin . Is niet mogelijk. ( was ook echt steng en onvriendelijk)
Heb echt goed over na gedacht en toch besloten het te doen . En het viel heel erg mee en ben in die tijd dat ik in de scan lag ook een paar keer een paar sec naar buiten gekomen .

Vorige week weer opnieuw ik wilde een afspraak maken via website voor een afspraak voor een algemene bloedtest voor me zoon en mij.
Ik werd teruggebeld Door een hele aardige dokter en vertelde hem wat ik wilde en kreeg de indruk dat het geen probleem was. Hij zij ik laat je terug bellen voor een afspraak.
Vrijdag werd ik terug gebeld door een Mv van de afspraak Balie. Die volgens mij er al niet zo veel zin in had. Ik vertelde dat ik niet hier woonde maar in Spanje en dat ik een half jaar geleden ook daar een algemene bloedtest had gedaan voor me zoon en mij. En dat ik eigenlijk een algemene bloedtest wilde Kijken of er geen verhoogde kankermarken waren . Dat was niet mogelijk allen psa want Jullie doen dit niet testen . Oké ik zeg ik heb ook een test van Spanje en misschien kan ik met de dokter dan kijken of er wat veranderd is de afgelopen 6 maanden . Dat doe de dokter niet ik wilde nog wat vragen maar kwam er niet eens meer tussen . De reden dat ik wilde vergelijken had ik al tegen de aardige dokter gezegd in het eerste gesprek ( omdat me zoon een anabole gebruik) maar niks was mogelijk alleen een algemene bloedtest.

Jullie blijven me nu e-mails sturen en dat is best goed natuurlijk maar als je nu echt je klanten goed wil bedien dan moeten er een paar managers gaan Laten bellen naar jullie afspraken balie om te kijken hoe jullie personeel tegen jullie klanten doen . Ik kan je vertellen dat is niet echt klantgericht.
Ik ben zelf zakenman en als dit soort mensen in dienst had dan gooide ik ze gelijk eruit.
(Dat geld niet voor het personeel dat bij jullie werk wat je opvang en bloedprik of dokters , dat zijn echt hele professionele mensen en echt heel aardig).

Voor mij geen probleem want ik kan nog meer bedrijven die een bloedtest doen maar vind dat jullie die moeten weten dat deze mensen een niet echt klantgericht zijn .

Josinus van der Wel

Verstuurd vanaf mijn iPhone

Op 22 dec. 2020 om 11:03 heeft Prescan het volgende geschreven:

?

We wensen u een gezond 2021 toe en staan voor u klaar. Samen houden we grip op onze gezondheid.
Deze e-mail in uw browser bekijken.

Reserveer dit jaar nog uw onderzoek met voordeel.
Beste heer/mevrouw van der Wel,

Gezondheid is belangrijker dan ooit. Onze klinieken zijn met aangepaste maatregelen nog steeds open en het nieuwe jaar is alweer bijna begonnen. Het moment voor goede voornemens. Door middel van onze preventieve health checks, maar ook via gerichte MRI-scans in geval van klachten, proberen wij u inzicht te geven in uw gezondheid. Een goed begin van 2021! We helpen u graag, want we weten – juist nu – hoe belangrijk gezondheid voor ons is.

Plan uw eigen onderzoek
Prescan is continu bezig om nog beter aan uw behoeften te voldoen. Daarom blijven wij investeren in de kwaliteit van onze dienstverlening. Zo hebben we een nieuwe selfservice voor u ontwikkeld. Hiermee kunt u altijd en overal zelf uw Total Body Scan inplannen. Reserveer uw Total Body Scan Plus, Excellent of Premium en ontvang kosteloos een COVID-19 antistoffentest. Plan nu uw onderzoek via onze selfservice zonder intakekosten. Dit aanbod geldt ook voor familie, vrienden en kennissen die nog geen cliënt bij ons zijn. Dit aanbod is geldig tot en met 31 december 2020.
PLAN ONDERZOEK
Opnieuw uitbreiding MRI-scanners
Bij Prescan werken we met de nieuwste apparatuur. Naast de nieuwe MRI-scanners in Ahaus en Baarn die dit jaar zijn geplaatst, investeert Prescan ook in een nieuwe 3Tesla MRI-scanner voor de kliniek in Baarn. Prescan is hierdoor in staat om naast haar reguliere scans ook zeer specialistische scans te maken. Begin 2021 zal Prescan gaan samenwerken met een aantal academische en specialistische ziekenhuizen in Nederland.

Wij wensen u een gezond 2021 toe en staan voor u klaar. Samen houden we grip op onze gezondheid.

Team Prescan

Wat vindt u van deze e-mail?
Positief
Negatief

HANDIGE LINKS

Contact met Prescan

Total Body Scan

Afmelden voor deze e-mails

Volg ons voor het laatste nieuws.

Prescan B.V., Amarilstraat 20, 7554 TV Hengelo, Netherlands

Reactie Prescan.nl:

Beste Josinus, we vinden het erg vervelend dat uw ervaring bij Prescan niet geweest is zoals gewenst. Zou u hierover persoonlijk contact met ons op willen nemen? u kunt ons bereiken op 074 255 9... Beste Josinus, we vinden het erg vervelend dat uw ervaring bij Prescan niet geweest is zoals gewenst. Zou u hierover persoonlijk contact met ons op willen nemen? u kunt ons bereiken op 074 255 9 255.
hartelijke groet,

Martin

Lang wachten op uitslag

Volledig onderzoek gehad bij
Volledig onderzoek gehad bij
Prescan. MRI, hartonderzoek, etc. Gaat snel qua uitslag. Bloed, urine, ontlasting onderzoek na 2 weken nog niks gehoord, in tegenstelling tot de 10 dagen op de site vermeld en ook reeds telefoontje gepleegd.
Service op locatie is verder wel goed en slagvaardig maar opvolging daarna is gewoon niet goed.

Reactie Prescan.nl:

Goedemorgen Martin, het spijt mij te lezen dat uw ervaring bij Prescan niet geweest is zoals gewenst. Uw onderzoeksrapportage ontvangt u uiterlijk(!) 15 dagen na onderzoek. Mocht u deze onverhoopt... Goedemorgen Martin, het spijt mij te lezen dat uw ervaring bij Prescan niet geweest is zoals gewenst. Uw onderzoeksrapportage ontvangt u uiterlijk(!) 15 dagen na onderzoek. Mocht u deze onverhoopt nog niet hebben ontvangen verzoek ik u contact met ons op te nemen via 074-2559255.
hartelijke groet, Team Prescan