1926 beoordelingen

1926 Reviews

Jen

Kon niet pinnen die dag van de behandeling

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Zijn er meer mensen die dit hebben gehad ik kon die dag niet pinnen in duistland door slecht bereik maar heb niks meer gehoord zou rekening krijgen

Astrid

MRI scan aderen en longen.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Goed georganiseerd, alleen een hoop gedoe rondom de rekening we kregen diverse keren dezelfde rekening vanuit het zkh in Duitsland toegestuurd terwijl de rekening allang voldaan was.

J Gao

Tevredenheid

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

afspraak, snel, onderzoek is wel netje gegaan, uitslag is duidelijk, als later nog keer scan ,zeker terug

Glenn

Geruststelling

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Na al 2 maanden vage klachten te hebben gehad, mezelf aangemeld voor prescan, binnen een week kon ik terecht, want de wachttijd voor een MDL arts was ondertussen al opgelopen tot 150 dagen. Niks... Na al 2 maanden vage klachten te hebben gehad, mezelf aangemeld voor prescan, binnen een week kon ik terecht, want de wachttijd voor een MDL arts was ondertussen al opgelopen tot 150 dagen. Niks kunnen vinden, zag er allemaal goed uit. Het was het geld waard voor alleen al de mentale geruststelling. Helaas nog wel vage klachten maar we kunnen de erge dingen iig uitsluiten.

Bedankt prescan

Luna

Ontevreden

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Ik kreeg goed nieuws na het onderzoek dus daar was ik blij mee, maar van de service tijdens de scan was ik niet te spreken.
Terwijl ik in de MRI lag zag ik de mannen in de kamer achter me...
Terwijl ik in de MRI lag zag ik de mannen in de kamer achter me herhaaldelijk naar mijn resultaten kijken en samen lachen, ik zal het niet persoonlijk opnemen maar erg professioneel stond het niet.
De radioloog Rietveld die me na de scan de uitslag gaf, was ook niet erg beleefd. ‘Articuleren meisje’ slingerde deze arts herhaaldelijk naar mijn hoofd, op een toon waar ik nogal verbaasd van was. Vervelend dat hij me niet kon verstaan, maar er zijn toch andere manieren om dat tot uiting te brengen. Ook al was er een groot leeftijdsverschil, het is niet mijn schoolmeester en een vorm van fatsoen zou ik toch waarderen. Je betaalt prescan een aardige som voor de geruststelling die het je kan geven, en dat kan het misschien wel waard zijn, maar als de radioloog je vraag of alles dus helemaal goed is met een spottende: “Nou het goede nieuws is... je hebt hersenen!” beantwoordt en daarmee uitgesproken is, zou ik toch aanraden je geld ergens anders uit te geven.
De receptioniste was wel erg vriendelijk!

Reactie Prescan.nl:

Beste Luna, wat vervelend dat je ervaring bij Prescan niet geweest is zoals gewenst.
Graag verzoek ik om persoonlijk contact met ons op te nemen door te bellen naar 074-2559255.
hartelijk...
hartelijk dank!
kwaliteitsmanager

Bettie

Kwaliteit is top!

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Nav. landurige en zeer vervelende klachten werd ik doorverwezen naar een mdl arts. Wegens corona zijn de wachttijden lang voor een gesprek, laat staan voor de onderzoeken. Na lang wachten voor een... Nav. landurige en zeer vervelende klachten werd ik doorverwezen naar een mdl arts. Wegens corona zijn de wachttijden lang voor een gesprek, laat staan voor de onderzoeken. Na lang wachten voor een doorverwijzing en het gesprek bij een mdl arts moest ik nog lang wachten op de onderzoeken. Hierdoor voelde ik mij ook niet gehoord. Ik ben via het internet bij dit bedrijf terecht gekomen. Ik ben ontzettend snel ingepland en ik ben zeer tevreden over de verloop van de maag/darm onderzoeken. Tevens is er echt de tijd genomen om naar mij te luisteren om mij een duidelijke antwoord te geven over de klachten en het vervolg. Dit heeft mij geholpen om het dagelijks leven snel weer op te pakken na lang wachten en aanmodderen met onduidelijkheid. Het heeft een prijskaartje maar je krijgt er een zeer kwalitatief en efficient onderzoek waarbij de tijd genomen wordt voor al je vragen. In dit geval was het niet preventief maar noodzakelijk. Zeer tevreden!

L

Prescan Baarn

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Prettig dat we vroeg in de ochtend terecht konden. Een heel fijn en ontspannen ontvangst. Aardige medewerkster welke je gerust stelt en goed bloed af kan nemen (ik ben lastig te prikken) Verder het... Prettig dat we vroeg in de ochtend terecht konden. Een heel fijn en ontspannen ontvangst. Aardige medewerkster welke je gerust stelt en goed bloed af kan nemen (ik ben lastig te prikken) Verder het cardio-en MRI scan onderzoek lekker vlot achter elkaar en tussendoor tijd voor een kopje koffie of thee en wat lekkers. Nieuwe afdeling beneden ziet er goed uit. Nieuwe MRI Scans zijn echt heel goed.

Monique verleijsen

Goede fijne behandeling nazorg minder goed

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Mijn man en ik zijn samen in ahaus geweest voor scan ,hart onderzoek en uitgebreid lab
Werd fijn verwelkomd aardige Bali medewerkster voor de behandeling ook erg aardige Nederlands sprekende mensen
Radioloog en cardioloog ook erg aardig en Nederlands sprekend
Tot mijn verbazing kregen wij echter lab uitslagen in Duits en Nederlands maar de scan in Duits
Contact gezocht met klantenservice pre scan voor 60 euro kan het voor je vertaald worden !!!! Ik dacht eerst dat ze een grapje maakte
Van begin weten jullie dat we Nederlanders zijn , ook in voor onderzoek aangegeven
We betalen 3000,euro met zijn 2 en dan mag je toch wel een Nederlands vertaald verslag voor verwachten lijkt mij !! Waardeloos !!
Domper op het wel fijn ervaren onderzoek

Goedemorgen mevrouw Verleijsen,
Hartelijk voor uw feedback.
We betreuren het dat u niet tevreden bent over de kosten voor vertaling.
Zou u contact met ons op willen nemen door te bellen...
Goedemorgen mevrouw Verleijsen,
Hartelijk voor uw feedback.
We betreuren het dat u niet tevreden bent over de kosten voor vertaling.
Zou u contact met ons op willen nemen door te bellen naar 0742559255?
Hartelijke groet,

bats.p

Als echtgenoot een afknapper

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

2 voordeuren prescan en bergman daarachter 1grote wachtruimte met koffie wel voor de klant echter niet als echtgenoot kon 2 uur in de garage wachten tevens na scan zou het fijn zijn samen de... 2 voordeuren prescan en bergman daarachter 1grote wachtruimte met koffie wel voor de klant echter niet als echtgenoot kon 2 uur in de garage wachten tevens na scan zou het fijn zijn samen de bevindingen te horen niet in de garage alleen hierom heb ik al spijt dat ik voor mijn vrouw dit geregeld heb en corana regels bij bergman was het een kippenhok kon niet eens fatsoenlijk aan de balie aanmelden bij prescan weet u wel in die ene ruimte waar voor mij geen plaats was .
over de scan zelf zal ik geen oordeel geven

Goedemiddag meneer,
Wij betreuren dat uw ervaring bij Prescan niet geweest is zoals gewenst.
Goedemiddag meneer,
Wij betreuren dat uw ervaring bij Prescan niet geweest is zoals gewenst.
Prescan hanteert een streng Corona beleid om de veiligheid van onze bezoekers en medewerkers te kunnen garanderen. Helaas betekent dit ook dat we bezoekers (tijdelijk) niet in onze kliniek kunnen ontvangen. We communiceren dit voortijdig bij intake als op de website om teleurstellingen te voorkomen.
Mocht u nog vragen hebben verzoek ik u contact met ons op te nemen door te bellen naar 074 2559255. hartelijk dank!
Hartelijke groet,

Linda grotjohann

Mijn ervaring met de bodyscan

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Mijn ervaring is ontzettend goed! Een heel vriendelijke gastvrouw . Ze stelt je echt gerust. En de arts die ik daarna sprak voor de uitslag was ontzettend vriendelijk en nam de tijd! Echt heel fijn... Mijn ervaring is ontzettend goed! Een heel vriendelijke gastvrouw . Ze stelt je echt gerust. En de arts die ik daarna sprak voor de uitslag was ontzettend vriendelijk en nam de tijd! Echt heel fijn om mee te maken want het is best heel spannend allemaal.