Reviews

9.3 / 10
1934 beoordelingen
Schrijf beoordeling

98% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

1934 Reviews

Edwin Noordman

2/10

Slecht geen tijd nemen voor cliënt en geen lichaamlijk onderzoek en dat dit wel vermeld staat bij prescan.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Ik was zeker 20 minuten later aan de beurt is oke! als daar door de radioloog de beelden met mij bespreekt en zecht ik heb geen tijd meer na max 3 minuten.
En vooraf hat zij belooft wat ik mee...
Ik was zeker 20 minuten later aan de beurt is oke! als daar door de radioloog de beelden met mij bespreekt en zecht ik heb geen tijd meer na max 3 minuten.
En vooraf hat zij belooft wat ik mee genomen had 3 operatie verslagen met mri scan te bekijken als ik in de scan lag maar ik vroeg er na ,en ze zij ik heb daar niet in gekeken niets mee gedaan. En dan had ik nog wel verwacht een lichamelijke onderzoek staat ook bij prescan dat ze dat doen en ik had nog wel aangegeven dat bij op de rugligging ik mijn been maar 20 cm omhoog kan heffen.
Slecht slecht maar als ik heb afgesproken dat ik er pin betaal terplekke. En daar na vraag aan de balie weten ze niet !!! Maar ik rij naar huis 90min rijden en wort onderweg al op gebeld dat ik niet betaald had en heb het uit gelecht dat ik thuis over ga maken de zelfde dag ,ik was er woensdag 29 september 2021in Amsterdam om 11.00 uur
Alles bij elkaar voeld totaal niet goed . Groet Edwin


Edwin Noordman

2/10

Geen lichaamlijk onderzoek gehad en had wel dingen aan gegeven dat ik mijn been maar klein stukje kan heffen,geen testen gedaan prescan geeft wel aan dat ze lichaamlijke onderzoek doen ook, ik was... Geen lichaamlijk onderzoek gehad en had wel dingen aan gegeven dat ik mijn been maar klein stukje kan heffen,geen testen gedaan prescan geeft wel aan dat ze lichaamlijke onderzoek doen ook, ik was beetje overdonderd ze had haast en zij ik heb geen tijd meer ik heb maximaal 3 minuten uitleg gekregen na de mri scan lwk met contrast, en voor af had ik oude mri bij mij en verslagen van 3 operatie ze zij ga ik naar kijken als jij in de mri ligt later zij ze ik heb het niet bekeken .

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Nam geen tijd ,ik was ook later aan de beurt maar dat mag geen gevolgen hebben om onderzoek tijd in te korten


verweij

1/10

Slecht

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

ik had een afspraak in Den Bosch
Toen ik daar aankwam na 1.5 uur in de auto te hebben gezeten waren ze mij vergeten in te plannen .
De balie medewerker was heel aardig maar moest bellen...
ik had een afspraak in Den Bosch
Toen ik daar aankwam na 1.5 uur in de auto te hebben gezeten waren ze mij vergeten in te plannen .
De balie medewerker was heel aardig maar moest bellen met degene van de planning .Ik kreeg die ook aan de telefoon en ze kon niets voor mij doen moest maar nieuwe afspraak maken .Zo kan je niet met mensen omgaan .Nu moet ik ook nog achter hun aan om mijn geld terug te krijgen .Schandalig .

Reactie Prescan.nl:

Goedemorgen mevrouw Verweij,
We vinden het erg vervelend dat het door uw gewenste onderzoek niet heeft kunnen plaats vinden. Graag denken we met u mee om een zo goed mogelijke oplossing te...
Goedemorgen mevrouw Verweij,
We vinden het erg vervelend dat het door uw gewenste onderzoek niet heeft kunnen plaats vinden. Graag denken we met u mee om een zo goed mogelijke oplossing te kunnen bieden, onze excuses voor het ervaren ongemak!
Team Prescan


Jolanda

9/10

Fijne ervaring

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Bij binnenkomst geen receptie maar werd als snel aangesproken. Medewerksters zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het ging allemaal enorm voorspoedig en snel, misschien iets té snel. De cardioloog... Bij binnenkomst geen receptie maar werd als snel aangesproken. Medewerksters zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Het ging allemaal enorm voorspoedig en snel, misschien iets té snel. De cardioloog die op de klok keek tijdens het gesprek omdat de volgende al klaar stond. En kon geen uitslag geven omdat de MRI al klaar stond, dus na de MRI meteen door naar cardioloog. Deze gaf duidelijke informatie en advies, kreeg wel de indruk dat de werkdruk wat hoog lag waardoor de persoonlijke touch niet aanwezig was. De meiden die alles tussendoor verzorgen liep ook veel heen en weer en waren erg doenig. De MRI begeleider was super chill en legde alles prima uit, en de radioloog was ook echt erg vriendelijk en liet alles duidelijk zien. Goede ervaring gehad, thuis aangekomen even alles laten passeren want het is best indrukwekkend allemaal. Prachtig pand, mooie wachtruimtes, kleedkamers, en prima keukentje voor kleine versnaperingen. Ik zou het alleen aanraden bij mensen met klachten. Want je gaat toch spoken in je hoofd. Het is zeker voor herhaling vatbaar en ik kan nu met een extra back up terug naar de huisarts om aan te tonen dat ik wél wat heb....

Reactie Prescan.nl:

hartelijk dank voor het achterlaten van uw review! Wij nemen uw feedback graag ter harte en zijn blij te lezen dat u een goede ervaring heeft gehad in onze kliniek. Hartelijke groet, Malou


Alberto

10/10

Very positive experience

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Very professional and friendly service. I can just say positive comments about all aspects of my experience with them

Reactie Prescan.nl:

Thanks for the review! We work hard to meet expectations like yours, and we’re happy to hear we hit the mark for you. Thanks again!


Arie

2/10

Matig!!

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Bij binnenkomst geen receptie en niemand die naar je toe komt. Slechte begeleiding.
Op aanraden van radioloog een tweede scan laten doen maar na 2 weken nog steeds geen resultaat ontvangen....
Bij binnenkomst geen receptie en niemand die naar je toe komt. Slechte begeleiding.
Op aanraden van radioloog een tweede scan laten doen maar na 2 weken nog steeds geen resultaat ontvangen. Eens maar niet nogmaals helaas!

Reactie Prescan.nl:

Goedemorgen,
Hartelijk dank voor uw feedback. Natuurlijk betreuren we dat uw ervaring bij Prescan niet geweest is zoals gewenst. Graag wil ik u vragen contact op te nemen met onze afdeling...
Goedemorgen,
Hartelijk dank voor uw feedback. Natuurlijk betreuren we dat uw ervaring bij Prescan niet geweest is zoals gewenst. Graag wil ik u vragen contact op te nemen met onze afdeling 'rapportage' zodat wij voor u na kunnen gaan of de rapportage binnen is. U kunt ons bereiken op telefoonnummer 074-2559255.
Hartelijke groet,
Malou Basse


Slaapspecialist

9/10

Super bedrijf

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Super ontvangst en begeleiding


Frans Schraven

2/10

Slechte ervaring Bottrod

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Slechte ervaring met Prescan ,Gezien mijn klacht werd ik geadviseerd om naar Bottrod in Duitsland te gaan ..Er zou Nederland,s talige begeleiding bij zijn in het ziekenhuis .Artsen spreken Duits en... Slechte ervaring met Prescan ,Gezien mijn klacht werd ik geadviseerd om naar Bottrod in Duitsland te gaan ..Er zou Nederland,s talige begeleiding bij zijn in het ziekenhuis .Artsen spreken Duits en verder is er af en toe iemand aanwezig voor een uitleg ,al met al een heel gedoe .Verder is het ziekenhuis en de MRI scan sterk verouderd .
Factuur per direct betaald , en nogmaals 3 keer ontvangen tot vervelens toe ,is nu eindelijk bevestigd dat de betaling binnen is .Uitslag ontlasting nu nog steeds niet binnen ,nu na 6 weken ???????? Al met al een slechte ervaring, wat meer als 2000 euro gekost heeft , en ik ben er weinig mee op geschoten.
Geen aanrader dus




Reactie Prescan.nl:

Goedemorgen meneer Schraven,
We vinden het erg vervelend dat uw ervaring bij Prescan niet geweest is zoals gewenst. Zou u hierover persoonlijk contact met ons op willen nemen? u kunt ons...
Goedemorgen meneer Schraven,
We vinden het erg vervelend dat uw ervaring bij Prescan niet geweest is zoals gewenst. Zou u hierover persoonlijk contact met ons op willen nemen? u kunt ons bereiken op 074 255 9 255.
hartelijke groet,
Malou Basse


Jen

10/10

Kon niet pinnen die dag van de behandeling

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Zijn er meer mensen die dit hebben gehad ik kon die dag niet pinnen in duistland door slecht bereik maar heb niks meer gehoord zou rekening krijgen

Reactie Prescan.nl:

Goedemorgen Sabrina,
Wat vervelend dat het pinnen de dag van onderzoek niet lukte! het lijkt om storing te zijn gegaan.
Ik heb een van mijn collega's gevraagd even contact op te nemen zodat...
Goedemorgen Sabrina,
Wat vervelend dat het pinnen de dag van onderzoek niet lukte! het lijkt om storing te zijn gegaan.
Ik heb een van mijn collega's gevraagd even contact op te nemen zodat we je kunnen helpen.
hartelijke groet,
Malou Basse


Astrid

8/10

MRI scan aderen en longen.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Goed georganiseerd, alleen een hoop gedoe rondom de rekening we kregen diverse keren dezelfde rekening vanuit het zkh in Duitsland toegestuurd terwijl de rekening allang voldaan was.