1915 beoordelingen

Martin

Lang wachten op uitslag

Volledig onderzoek gehad bij
Volledig onderzoek gehad bij
Prescan. MRI, hartonderzoek, etc. Gaat snel qua uitslag. Bloed, urine, ontlasting onderzoek na 2 weken nog niks gehoord, in tegenstelling tot de 10 dagen op de site vermeld en ook reeds telefoontje gepleegd.
Service op locatie is verder wel goed en slagvaardig maar opvolging daarna is gewoon niet goed.

Reactie Prescan.nl:

Goedemorgen Martin, het spijt mij te lezen dat uw ervaring bij Prescan niet geweest is zoals gewenst. Uw onderzoeksrapportage ontvangt u uiterlijk(!) 15 dagen na onderzoek. Mocht u deze onverhoopt... Goedemorgen Martin, het spijt mij te lezen dat uw ervaring bij Prescan niet geweest is zoals gewenst. Uw onderzoeksrapportage ontvangt u uiterlijk(!) 15 dagen na onderzoek. Mocht u deze onverhoopt nog niet hebben ontvangen verzoek ik u contact met ons op te nemen via 074-2559255.
hartelijke groet, Team Prescan

Edwin

Edwin

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Ik lees dat veel mensen een total body scan een hoop geld vinden? Als ik kijk naar wat ze gedaan hebben dan valt mij dat reuze mee. Total body scan laten doen in Ahaus waar ik keurig ontvangen ben.... Ik lees dat veel mensen een total body scan een hoop geld vinden? Als ik kijk naar wat ze gedaan hebben dan valt mij dat reuze mee. Total body scan laten doen in Ahaus waar ik keurig ontvangen ben. Ik kan me prima redden met Duits maar goed om te weten voor wie geen Duits spreekt dat er gewoon een Nederlands sprekende dame aanwezig is die kan helpen met vertalen. Alle rapporten worden keurig besproken behalve het lab onderzoek wat even meer tijd nodig heeft. Dat krijg je vrij snel daarna via je account in het Duits. Naar mijn menig geen probleem aangezien het voornamelijk om waardes gaat en iedereen dat volgens mij moet kunnen lezen. Maar wat schepte mijn verbazing? Vandaag belde Prescan op om door de waardes heen te lopen en of alles duidelijk was. Kortom ik ben zeer tevreden over de uitslag én over Prescan en kom over twee jaar weer.

Robert Smit

Minder warm gevoel dan vorige keer maar vakkundigheid is top.

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Kwam om 07.15 binnen, zonder koffie, of even bijkomen cq zitten etc binnen 5 minuten uitleg ( met mijn jas nog aan! ) van de dag en binnen 10 minuten bloed afgenomen. Zat om 07.25 bij de kleedkamer... Kwam om 07.15 binnen, zonder koffie, of even bijkomen cq zitten etc binnen 5 minuten uitleg ( met mijn jas nog aan! ) van de dag en binnen 10 minuten bloed afgenomen. Zat om 07.25 bij de kleedkamer maar op mijn iPad de krant te lezen. Zelf maar om 07.50 op onderzoek uit en een kleine pantry gevonden waar niemand was. Zelf maar koffie gepakt. Had het idee dat ze erg onder-bemand waren de eerste uren.
Vanaf 08.00 tot 08.40 hart onderzoek met goede, kundige en empatisch assistent ??, van 09.00 tot 10.00 MRI zeer netjes uitgelegd hoe alles ging en op gemak gesteld door laborant en zeer kundige uitleg door Radiologe ??. Ook dermatoloog is ervaren en kundig.
Om 11.10 reed ik weer weg naar huis pakket was Total Body Scan Excellent.

Tweede keer voor mij, maar de beneden verdieping in Baarn ( boven is veel beter en huiselijker en minder steriel ) in combinatie met de zeer snelle ontvangst en uiterst snelle uitleg vond ik deze ervaring minder. Deskundigheid is wel echt goed maar of het hiermee het geld waard is? Ik heb de eerste twee keer zelf maar mijn koffie gepakt en maar een krentenbol uit een koelkast gepakt niemand die aangaf dat dit kon ......

Mijn tip , laat mensen eerst in de lobby bijkomen en biedt eerst koffie aan met een praatje pot, waar kom je vandaan etc. Dat zou toch wel kunnen voor dit geld?

Ahaus

Goed begeleid

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

De uitleg van de arts die de beelden heeft laten zien hoe het gesteld is met mij. Het is vertaald door een begeleider wat er aan de hand is. Wat ik wel mis juist waarvoor ik een scan wilde laten... De uitleg van de arts die de beelden heeft laten zien hoe het gesteld is met mij. Het is vertaald door een begeleider wat er aan de hand is. Wat ik wel mis juist waarvoor ik een scan wilde laten maken naast het geheel de pijn aan de rechterkant van mijn bovenbalk naar de rug daar is niets over gezegd. Ik zit met onvrede en onzekerheid wat daar misschien aan de hand is. Over mijn rug waaraan ik veel pijn heb vraag ik mij af of mijn rug ook goed in beeld is geweest. Over mijn blaas of daar wat gezien is b.v. dat die erg vol is omdat ik veel urine verlies . Steeds dat ik iedere keer pijn heb in mijn rug in de nier streek dat als ik tegen de rugleuning aan zit doet dat pijn. Ik blijf mij nu nog afvragen of daar niet wat in orde is en dat houd mij bezig dat er wat gemist is. Verder ben ik tevreden over de uitslag behoudens dat er in mijn hoofd met de bloedvaten en de bloedtoevoer naar de hersenen vertraagd is dat ik mij in verbinding moet stellen bij een Neuroloog en een Orthopedisch chirurg. Het is wel veel geld die je niet zomaar op kan hoesten maar als ik twijfel zou ik het zo weer zal laten doen als het geld er is. Ben blij dat ik het toch heb laten doen.

Ton

Heeft mij een hoop ellende bespaard

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Pre scan laten maken voordat ik met pensioen zo gaan (59 Jaar ).
Er werd blaas kanker ontdekt, een hele schok.
Had nergens last van. Doordat ik er vroeg bij was is het met een kleine...
Pre scan laten maken voordat ik met pensioen zo gaan (59 Jaar ).
Er werd blaas kanker ontdekt, een hele schok.
Had nergens last van. Doordat ik er vroeg bij was is het met een kleine ingreep weggehaald, ook hoefde ik geen chemo of spoeling.
Ik ben heel blij dat ik dit heb laten doen, kost een aardig bedrag maar het is het zeker waard.

Prescan Aken

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Efficiënte aanpak en grote betrokkenheid

Cindy

Onbetrouwbaar en onzorgvuldig

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Dubbele tarief voor zelfde onderzoek. Geen goede verklaring. Klachtafhandeling slecht. Geloofwaardigheid weg.

JMH Thijs

Prescan Aken

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Deze review gaat over prescan Aken. Prescan NL heeft n.a.v. deze review contact opgenomen en uitgebreid uitleg gegeven over de gemaakte scan.

scan laten maken in aken. alleen in...

scan laten maken in aken. alleen in supersnel duits uitleg gehad. gevraagd of dit ook in Nederlands kan (zoals in brochure stond). ik zou hiervoor de andere dag teruggebeld worden, is niet gedaan. ook geen reactie gekregen op 2 mails. 2 uur heen rijden en 2 uur terug. nog geen koffie of broodje gekregen. wel direct afrekenen graag

JMH THijs

Prescan aken

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

prescan in aken laten maken. enkel uitleg gehad in heel snel duits. gevraagd om nederlandse uitleg. zou hiervoor andere dag worden teruggebeld. is niet gebeurd. ook geen reactie gekregen op 2... prescan in aken laten maken. enkel uitleg gehad in heel snel duits. gevraagd om nederlandse uitleg. zou hiervoor andere dag worden teruggebeld. is niet gebeurd. ook geen reactie gekregen op 2 mails. we moesten 2 uur heen en 2 uur terug. nog geen koffie of broodje gehad. wel direct afrekenen

Kenny

Uitstekende service en nazorg

Kunt u uw ervaring kort beschrijven?

Erg blij met deze preventieve scan van Prescan. Ook de nazorg is uitmuntend te noemen. Diverse adviezen ontvangen die ik zal moeten opvolgen. Aanrader.