ISX Beveiliging

Goede service, denken met je mee

Hallo ISX Beveiliging,
Bedankt voor de goede beoordeling.

Hallo,
Bedankt voor de mooie review.
Hallo,
Bedankt voor de mooie review.
Helaas zijn er zo veel verschillende soorten afvalstromen dat we niet alles kunnen benoemen op de site. Met glas is het ook nog eens de kwestie dat bepaald soort glas wel mag en anders glas weer niet. Ook de hoeveelheid glas die in een container mag verschilt per soort glas. Daarom hebben wij er voor gekozen om dit niet in de lijst te zetten, en dit dus onder het kopje "Staat je afval er niet tussen, bel ons!" te laten vallen.
Team Praxis-kluscontainer

Komt professioneel en accuraat over.

Hallo,
Bedankt voor de tips en tops.

E v Hoek

Hallo E v Hoek,
Bedankt voor de mooie 8 sterren!
We zouden graag van u horen wat we precies kunnen verbeteren/verduidelijken aan onze communicatie over het ophaal moment.
Team...
Hallo E v Hoek,
Bedankt voor de mooie 8 sterren!
Team Praxis-kluscontainer

Misschien een tweede kans waar maar eerst even vergeten...

Hallo,
We heb u proberen te bereiken met betrekking op uw review, maar helaas wilde u ons niet te woord staan.
Hallo,
We zijn benieuwd wat u precies bedoelt met uw verbeterpunt. Op alle berichten die we van u hebben terug kunnen vinden is gereageerd door een van mijn collega's.
We horen graag van u.
Mvg,
Team Praxis-kluscontainer

Erg positief, snel geregeld en vriendelijke chauffeur bij levering!

Hallo,
De chauffeur zal erg blij zijn met dit mooie compliment. Bedankt voor de top review : D

J Bijl

Goede afspraken kunnen maken

Hallo J Bijl,
Dankuwel voor de 8sterren beoordeling.

M.J. Klomp

Super goed

Hallo M.J. Klomp,
Bedankt voor de 10sterren en het mooie sterke punt.

Hallo,
Zulke vakkundige reviews zien we graag ; )
Dankjewel!

Seka Ujkanovic

Te veel regels,te duur ,

Hallo Seka,
Vervelend om te horen dat dit uw ervaring was. Het is natuurlijk nooit onze bedoeling om te veel regels te hebben waardoor het onduidelijk wordt voor onze klanten.
Helaas waren...
Hallo Seka,
Helaas waren er bij u wat misverstanden over wat u in een schoon puin container mocht stoppen. Gelukkig heeft u al het gips kunnen verwijderen zodat alleen de tegels overbleven.
Mocht u in de toekomst nogmaals willen bestellen neem dan telefonisch contact met ons op. Dan kunnen wij u direct de juiste container adviseren om misverstanden te voorkomen.