P. van Wijk

Top

Service

Correct,

Snelle communicatie

Ervaring is op zich prima verlopen maar we moesten de container opnieuw laden omdat we achteraf hoorden dat de spullen maar 20cm boven de containerrand uit mogen komen. Dit stond natuurlijk in de... Ervaring is op zich prima verlopen maar we moesten de container opnieuw laden omdat we achteraf hoorden dat de spullen maar 20cm boven de containerrand uit mogen komen. Dit stond natuurlijk in de kleine lettertjes maar dit zou ik er in 't vervolg DUIDELIJKER:) bijzetten

Vriendelijke mensen aan de telefoon, vlotte levering

Zie hierboven bij ervaring

Matig

Wat moet ik hier schrijven heb ze niet ontdekt

Hal dat ding gewoon op als iemand daarom belt. Staat hier een week nog voor de deur pas als je dan bos wordt via mail kan dat ding gelijk opgehaald worden.

R v Dortmond

Snel en goed geregeld

snelle service

Prima. Vriendelijk behulpzaam, informatief.

Flexibel.

Prijs. Drie mails voor 3 containers en dat drie keer is overdadig.

Snel, eenvoudig en goed geregeld.

Snelle service en afspraken worden goed nagekomen. Er wordt meegedacht in het vinden van oplossingen, als er issues zijn.

Op de factuur wordt een andere container aangegeven dan degene die is besteld. Dit werkt verwarrend.

Very positive. Very Good Customer Service.

Customer Service.

None. All went very well.

Goede service snel maar ik ben zwaar teleurgesteld. Via Praxis kost de containerhuur bijna 400€ maar als ik deze rechtstreeks huur 160€ Ex btw. Wel een enorm verschil. Praxis heeft schaalvoordelen... Goede service snel maar ik ben zwaar teleurgesteld. Via Praxis kost de containerhuur bijna 400€ maar als ik deze rechtstreeks huur 160€ Ex btw. Wel een enorm verschil. Praxis heeft schaalvoordelen en kan dus goedkoper zijn.

Snelle levering goed informatie.

Prijs kost twee keer zoveel als dat zou hoeven. Eerlijke prijzen rekenen. Bv 220€ inl btw ipv 399,95€

Mohamed Bouguerrogh

Prima levering alleen moet meer duidelijkheid komen qua breng en ophaal tijden

Goede service

Meer duidelijkheid in de ophaal en breng tijden