Prima service

Ruime keuze

De keuze voor Praxis, ondanks de hogere prijs dan andere aanbieders, was het op kunnen geven van een voorkeur. Wat een deceptie was dit, er wordt werkelijk niets gedaan met de voorkeuren zowel bij... De keuze voor Praxis, ondanks de hogere prijs dan andere aanbieders, was het op kunnen geven van een voorkeur. Wat een deceptie was dit, er wordt werkelijk niets gedaan met de voorkeuren zowel bij het brengen als bij het ophalen. Gevolg was container plaatsen een halve dag later dan gepland waardoor ingehuurde hovenier niet door kon gaan en wij extra kosten hadden. Ophalen container was 4 dagen later dan de voorkeur en 1 dag later dan bevestig waardoor er afval in de container was gedumpt die wij separaat hebben moeten afvoeren om niet met nog meer extra kosten geconfronteerd te worden. Dat de container niet op de bevestigde dag zou worden opgehaald is niet aan ons bericht. Hierdoor heeft een van de huisgenoten onnodig een vrije dag opgenomen om een oogje in het zeil te houden.
Ook werden wij een dag van te voren via een e-mail geconfronteerd met eisen die gesteld werden aan het plaatsen van de container die niet vermeld stonden in de spelregels waarmee akkoord was gegaan ten tijde van de bestelling. Dit is in feite contractbreuk. Omdat er al betaald is sta je hier als klant machteloos.

Bestellen van de container op de website. Verder absoluut geen enkel sterk punt te bedenken.

Klanten in de huidige maatschappij hebben vaak een zeer strakke planning. Als u aanbied dat mensen voorkeur kunnen opgeven verwachten klanten dat deze gehonoreerd worden zodat de planning van de... Klanten in de huidige maatschappij hebben vaak een zeer strakke planning. Als u aanbied dat mensen voorkeur kunnen opgeven verwachten klanten dat deze gehonoreerd worden zodat de planning van de container past in de planning van deze klant.

Goed geĆÆnformeerd

Wanneer de container niet op de gewenste dag kan worden opgehaald of worden geleverd, dit direct zo aangeven. Niet een half uur na de keuze de datum wijzigen.

wilko in 't anker

Ideaal voor de grote schoonmaak, alles in 1 keer geregeld

Eenvoudig te regelen, fijne service

Iets meer detail geven over tijdstip levering en ophalen. Was bij levering extreem vroeg (uur of 7) zonder melding vooraf en ophalen een dag later zonder melding

Bulent Aktepe

Snel en de prijzen zijn degelijk

Ik had gevraagd of ze mij half uur voor het leveren van de container wilden bellen maar dat gebeurde niet wat toch wel heel belangrijk is
Daar kunnen ze misschien wat meer aandacht aan...
Daar kunnen ze misschien wat meer aandacht aan geven

Op tijd geleverd

Misschien iets erbij leveren zodat het niet uit de container waait.

G.J. Venstra

Bijna uitstekend. Heb een 10 cuper besteld voor grofvuil, prijs afgesproken, container geleverd, gevuld en weer gebeld om op te halen. Nu komt het, gevraagd of er bankkussens bij mogen, ja hoor,... Bijna uitstekend. Heb een 10 cuper besteld voor grofvuil, prijs afgesproken, container geleverd, gevuld en weer gebeld om op te halen. Nu komt het, gevraagd of er bankkussens bij mogen, ja hoor, voor 15 euro extra..... Nu gaat het niet om die 15 euro, heb ik betaald, maar bankkussens zijn toch grofvuil?? Tenminste dat dacht ik.
Vandaar de 3 sterren..... verder zeer tevreden met de service en levering. Im zal zeker mensen aanbevelen voor praxis container

De service

Duidelijke afspraken betreffende e.v.t. meerprijs

Goede service, snelle levering en ophalen

Service en klantvriendelijk

Geen tips, duidelijke tips hoe en wat.
Alleen ik kon de foto's niet uploaden

Kerim Kes

Top