Pieter Engels

Goed, fijne service. Ik had een 4m2 container gehuurd met levering binnen 24 uur. Levering van dat type container lukte niet binnen 24 uur waarna ik een groter model geleverd kreeg.

Tops

Goed meegedacht, reden om jullie een volgende keer weer mee te nemen met voorkeur.

Simone Dijkman

Super vriendelijk bij levering en ophaling , en het was snel gepiept

Vriendelijk . Snel.

Tips

X

Dianne Huijs

Zeer positief. Fijn op afgesproken tijden netjes bezorgd en weer opgehaald

Pedro de Wildt

Had een container besteld, maar deze was niet verkrijgbaar. Middel telefonisch contact werd mij een 6 kubs container, miest wel wat bij betalen. Hierbij telefonisch contact gehad dat ik er alles in... Had een container besteld, maar deze was niet verkrijgbaar. Middel telefonisch contact werd mij een 6 kubs container, miest wel wat bij betalen. Hierbij telefonisch contact gehad dat ik er alles in mocht stoppen. Uiteindelijk was dat niet het geval en werd ik aangeslagen voor 190 euro nog meer bij te betalen.
Uiteindelijk betaald maar container werd niet opgehaald conform de beloofde datum. Service is zeer zeer slecht

Reactie Praxis-kluscontainer.nl:

Beste Klant,
Beste Klant,
U had een schone puin container besteld waar alleen stenen in mochten voor 180 euro. In de container zat vervolgens gemengd afval (bouwsloop afval). Dit kost normaal gesproken 390 euro om 6 kuub af te voeren, maar we hebben u 20 euro korting gegeven, zodat u geen 390 hoefde te betalen maar 370 (180+190 euro) totaal.
Een ophaling duurt altijd 1-3 werkdagen.
Alle spelregels staan op de website vermeld en per mail ontvangt u dit ook altijd nog.
U kunt ook altijd even telefonisch contact opnemen met ons.
Praxis-kluscontainer.nl

Mevr de Jong

Geweldig. Vandaag bellen en de volgende dag geplaatst. En zo ook opgehaald.

gerard Barendregt

Het is prima verlopen.
De container is netjes op de gevraagde leverdatum neergezet en na goedkeuring weer snel opgehaald.
Kan het een ieder aanraden.
Een grote pluim.

Tops

Mooie en nette levering en ophalen van de container.
Tevens een zeer duidelijke website.

A Verstappen

Netjes, op tijd en vriendelijk.

Snel geregeld en prima service

Tops

Niet aanwezig hoeven zijn bij ophalen