Simon V

Heel makkelijk geregeld. Brengen ging top, ophalen ook! Meedenkend in waar te plaatsen en hele aardige mensen.

Tops

Communicatie via whatsapp en de chauffeurs zijn aardig!

Tips

Informatie over puinzakken bij schoonpuin kreeg ik uiteindelijk via whatsapp, dat was top maar misschien iets voor op de site?

Adaeze

It was a good experience overall. The container was initially delivered to the wrong address but this was quickly solved the next day. I would definitely use them again and recommend

Brengen en halen ging goed. Wel jammer dat de container verplicht eerder opgehaald werd, zonder eventueel een extra optie te bieden.

Snel geregeld en geleverd

Tips

Beter communiceren en alternatief bieden wanneer jullie zelf zeggen dat de container eerder opgehaald moet worden

Goed, vriendelijk personeel. Afspraken die zijn geplaatst in de notities zijn waargenomen

Marcel Copper

Gewoon goed

Gewoon goed

Tips

Jammer dat het contant betalen niet meer mogelijk is terwijl het wel op de site staat

Tunc

Alles liep prima. De bak werd snel gelegd. Ophaalverziek ingediend en netjes weggehaald. Ondertussen ge-appt met medewerker. Heel snel gereageerd telkens. Super.

Appen ging super goed.

Tips

Info over wat er wel en niet in de bak mag wat duidelijker maken. En sneller bij die inffo komen.

Krista Van Poelgeest

Prima service

Bonny

Niet best. We hadden afgesproken dat de container dinsdag zou worden opgehaald maar ze hebben het zaterdag al gedaan.

Niets

Reactie Praxis-kluscontainer.nl:

Beste Klant,
Beste Klant,
Dit is inderdaad een foutje geweest van onze leverancier, die heeft zonder overleg de container opgehaald. Vervolgens hebben wij hier meteen op gereageerd, door met een oplossing te komen. Morgen komt de leverancier alsnog langs met een lege container zodat u de rest van de spullen erin kunt gooien.
Helaas is er een foutje gemaakt, excuses daarvoor. Hopelijk bent u wel tevreden met de snelle oplossing en service die wij als webshop geboden hebben.
Praxis-kluscontainer

Joey Scheeper

Super geregeld! Snelle levering en het laten ophalen ging ook vlekkeloos zonder al te veel geregel!

Levertijd en gemak