Dhr. Kraska

Di is de eerste keer dat ik Praxis kluscontainer heb gehuurd. Zeker voor herhaling vaatbaar.

C v Est

Mag altijd goedkoper natuurlijk

Rogier de haan

De bak is nadat twee keer al gezegd is dat hij opgehaald zou worden nog steeds niet opgehaald.

Goede levering

Tips

Het ophalen ging slecht is nog steeds niet gebeurd

Reactie Praxis-kluscontainer.nl:

Beste Klant,
Beste Klant,
Onze leverancier heeft het rond de feestdagen erg druk gehad met het ophalen van containers. De planning is daarom wat uitgelopen en uw container staat ingepland om opgehaald te worden.
Praxis-Kluscontainer.nl

Akke Wassenaar

Ideaal geregeld, thuis geleverd en vol weer opgehaald

Tops

Wat een service en gemak

Bij het bestellen had ik nog even gebeld voor informatie, de plaats dag luisterde nogal nauw, ontzettend enthousiaste medewerkers heel goed geholpen.De container werd netjes op tijd door een... Bij het bestellen had ik nog even gebeld voor informatie, de plaats dag luisterde nogal nauw, ontzettend enthousiaste medewerkers heel goed geholpen.De container werd netjes op tijd door een deskundige chauffeur op een parkeervak gezet recht voor onze deur, ook het ophalen verliep zonder problemen. Omdat het parkeren best krap bij ons is had ik gevraagd of ik gebeld kon worden en onze eigen auto strategisch geplaatst. Dat is ook gebeurd maar was uiteindelijk allemaal niet nodig. Super!

Tops

Vriendelijke medewerkers, deskundige chauffeurs.

Tips

Een zeil (met elastieken en haken) bijleveren om de container af te dekken wanneer deze niet wordt gebruikt en een opschrift of iets dergelijks. zodat mensen er niet zo snel zooi in gooien. Dat is... Een zeil (met elastieken en haken) bijleveren om de container af te dekken wanneer deze niet wordt gebruikt en een opschrift of iets dergelijks. zodat mensen er niet zo snel zooi in gooien. Dat is de grootste zorg voor de huurder als de container voor de deur staat.

Stefan Klose

De container werd snel geleverd en op het juiste moment weer opgehaald.

Prima op tijd geregeld

Uitstekend, goed bereikbaar, vriendelijk en oplossingsgericht. Ik werd teruggebeld toen ik geen gehoor kreeg en had opgehangen.

Erik Groothuis

Mooie compacte container. Verder geen omkijken naar.

Duidelijk en professioneel

Geen tips

Algemeen okay. Alleen werd deze ruim buiten de aangekondigde time frame geleverd.

Tips

Probeer het time frame voor afleveren smaller en nauwkeuriger te maken