Positief. Goede bezorging en fijn ophalen. Was makkelijk te regelen

Tops

Bezorging en ophalen was bij ons erg krap. Maar personeel nam de tijd en deden niet moeilijk. Hierdoor was het voor mij een heel stuk minder stressen als dan ik had gedacht.

Geen echt top

A urschi

Zeerk vriedelijke. Hadden mij snel geholpen met wat dat ik nodig had. Bij de plaating is er wel iets misgelopen toe de chaffwur de container plaatste zijn er 4 stenen voor het huis van onze klant... Zeerk vriedelijke. Hadden mij snel geholpen met wat dat ik nodig had. Bij de plaating is er wel iets misgelopen toe de chaffwur de container plaatste zijn er 4 stenen voor het huis van onze klant kapot gegaan

Leverde optijd en in overleg geplaatst

c Polman

Heel goed en klantvriendelijk

Ashley de Ruiter

Container werd niet geleverd op de afgesproken dag. Er werd vaag gedaan over wanneer de bezorging wel zou plaatsvinden. En ook op de uiteindelijke leverdag was de tijd onbekend waardoor ik meerdere... Container werd niet geleverd op de afgesproken dag. Er werd vaag gedaan over wanneer de bezorging wel zou plaatsvinden. En ook op de uiteindelijke leverdag was de tijd onbekend waardoor ik meerdere dagen onnodig vanaf 6 uur gereed zat voor ontvangst. Mededeling van personeel gekregen dat ik maar gewoon de hele dag thuis moest zijn op een "mogelijke" bezorgdag. Nadat ik hier een klacht over heb ingediend kreeg ik 0 reactie. Ik heb ook gewoon een baan. Ook de afhaal datum was cryptisch.

Tops

Container was prima. Mijn afval is weg. Man die de container plaatste was vriendelijk en dacht mee.

Tips

Zorg dat de klant op de hoogte is van de planning.

Reactie Praxis-kluscontainer.nl:

Goedemiddag,
Goedemiddag,
We kunnen niet altijd garanderen dat alle bestellingen die in het weekend binnen komen op maandag uitgeleverd worden. We hebben ook te maken met de planning van leveranciers, vandaar dat uw in het weekend per sms geïnformeerd hebben.
Op maandag ochtend is er een mail gestuurd dat de planning helaas al vol zat. Dus we hebben u zo goed mogelijk op de hoogte gehouden.
Als u van te voren een plek reserveert voor de container, kan de chauffeur hem altijd zelf neerzetten en weer weg rijden.
Hopelijk bent u zo voldoende geïnformeerd.
Praxis-kluscontainer.nl

Qua levering en klantenservice echt top. Snel gereageerd toen ik nog een container nodig had om de klus af te maken.

Tops

Echt super geregeld. Snel neergezet en een extra container geplaatst toen het nodig bleek te zijn

Tips

Het ophaalproces had beter gemoeten. Na het aanmelden via het klantenportaal meermaals moeten bellen om de containers opgehaald te krijgen

Zeer klant vriendelijk en goed geholpen

Hele ervaring

Tips

2x Verzetten van ophaaldag. Voor het ophalen moest er 2 parkeerplaatsen geblokkeerd worden

Frency van Veghel

Container was prima.

Tops

Ik heb 2 containers besteld, veel mis gegaan, uiteindelijk opgelost. Chauffeur die de laatste keer bij ons was voor de levering heeft wel veel goed gemaakt, complimenten aan hem voor de service!

-bellen voor levering
-tijdsvak op de dag zelf of een tijd dat je komt.
-ik had een klacht maar deze is inmiddels opgelost.