Paul Mulder

Ik ben gewoon goed behandeld met kennis van zaken en deskundig met goede uitleg over de behandeling. De behandeling van mijn rugklachten heeft een aantal weken geduurd maar zijn inmiddels conform de... Ik ben gewoon goed behandeld met kennis van zaken en deskundig met goede uitleg over de behandeling. De behandeling van mijn rugklachten heeft een aantal weken geduurd maar zijn inmiddels conform de verwachting geheel verdwenen en kan ik weer gewoon bewegen en ook weer golf spelen.

Lydia van der Hoeven

Omdat ze goed door had dat er meer speelde en me doorgestuurd heeft naar Cynthia ivm stress klachten en Cynthia heeft ook de ergotherapeut erbij betrokken !

Irma

Ik kwam na het consult thuis met het gevoel goede geinformeerd te zijn, precies wetend wat er aan de hand was met een positief gevoel, een traject waarin ook vermeld werd dat niet alles te verhelpen... Ik kwam na het consult thuis met het gevoel goede geinformeerd te zijn, precies wetend wat er aan de hand was met een positief gevoel, een traject waarin ook vermeld werd dat niet alles te verhelpen is maar er genoeg handvaten zijn om mee verder te kunnen.

P

Uitstekende en heldere uitleg; concrete aanwijzingen.

Eva

De dame die mij heeft geholpen is erg vriendelijk, heeft altijd goed naar mij geluisterd, ze heeft iedere keer weer nieuwe oefeningen aangedragen om mijn situatie te verbeteren en ze heeft er alles... De dame die mij heeft geholpen is erg vriendelijk, heeft altijd goed naar mij geluisterd, ze heeft iedere keer weer nieuwe oefeningen aangedragen om mijn situatie te verbeteren en ze heeft er alles aan gedaan mijn herstel te bevorderen.

Jaap de Witt

Hij was vriendelijk, duidelijk en deskundig.

ronald van wichen

Combinatie van goed luisteren naar wat oorzaak van klachten is en daarop de therapie afstemmen

MCT

Ik werd serieus genomen, maar ik vond de therapeut wel enigszins afstandelijk.

ej zuidema

Zij doen hun best het mogelijke te houden / met oefeningen thuis

Angelique

Je merkte dat ze goed weet waar ze het over heeft