Antonis59

Het kan altijd beter, maar ik ben ruim tevreden.

J. Schilt

Indien mijn klacht over het teruggeven van mijn duimbrace serieus was opgepakt en behandeld zoals dat hoort, was de eindscore uiteraard hoger. De beslisser om de brace terug te nemen heeft zelf... Indien mijn klacht over het teruggeven van mijn duimbrace serieus was opgepakt en behandeld zoals dat hoort, was de eindscore uiteraard hoger. De beslisser om de brace terug te nemen heeft zelf niets van zich laten horen alleen via via laten bellen. Deze dame is geen beslissings bevoegde.
Via een mail kon ik een verzoek indienen of Dhr Joosten mij wil bellen

A.J.W. van Sluijs

Grote aandacht voor mijn klacht en prima begeleiding.

Linda

Weinig doorvragen en begeleiding bij niet afslaan van behandeling

Alone

Heel kundig, snel terecht kunnen. Luistert goed naar wat jij wil.

Thijs

Omdat Daan me heeft geholpen om van mijn last af te komen. Hij was geduldig, gaf goede instructie voor oefeningen, vertelde wat hij ging doen en deed dat ook.
Daarnaast heeft hij in geval van...
Daarnaast heeft hij in geval van twijfel een collega ingezet, wat op mij sterk over kwam. Ieder zijn talent en kennis, gebruik elkaar. Ik hield er een goed gevoel aan over.

P.L.M. IJpelaar

Er is goed naar mij geluisterd door Linda en heeft de juiste instructies meegegeven. Thuis heb ik via de computer nog instructies gehad en nageleefd. Ik heb nu totaal geen last meer van het euvel.