Ik kreeg direct oefeningen, waardoor ik snel merkte dat het snel effect had. Daarnaast werd er tussendoor de status nagelopen, waar ik ook erg tevreden over ben.

Over het algemeen ben...

Over het algemeen ben ik er blij en tevreden met de manier waarop ik ben geholpen.

Zij proberen je echt te helpen en te luisteren naar je klachten

Daniëlle

Zeer deskundig op gebied van de fysiotherapie en behandeling, maar daarnaast ook goed oog voor de persoonlijke situatie. Dat gaf me het gevoel serieus genomen te worden en daarnaast een behandeling... Zeer deskundig op gebied van de fysiotherapie en behandeling, maar daarnaast ook goed oog voor de persoonlijke situatie. Dat gaf me het gevoel serieus genomen te worden en daarnaast een behandeling op maat, specifiek voor mijn individuele situatie te krijgen. Dat geeft vertrouwen.

Als iemand dezelfde klachten heeft tijdens/na de zwangerschap als die ik had/heb

Deskundigheid, vertrouwen wat ze uitstraalt. Ze weet waar ze het over heeft en neemt alle tijd voor je