Debora de Koning

Ze wist precies wat er met mijn handen aan de hand was en kon het beter behandelen als de artsen in het ziekenhuis!

h.a rotteveel

Ze is kundig, luistert goed naar de klacht, en is blij als er vooruitgang is.

Emily

Ze nam mij serieus, was altijd aardig en professioneel en ze luisterde altijd goed. Ze wist ook altijd waar ik het over had als ik terug kwam op iets wat ik een paar weken eerder gezegd had.

Britt

Ik vind mijn fysiotherapeut een prettig persoon. Ze is duidelijk in wat ze doet en gaat doen en wat ze verwacht dat ik thuis zelf doe om de klachten te verminderen. Leuke vrolijke meid en kundig!

Mevrouw Krins van vliet

Omdat ze heel kundig is en gelijk wist de bepaalde spieren die ze ging behandelen en mij serieus nam gelijk al van de eerste behandeling , en dan komt er ook nog bij dat het gelijk vertrouwd was met... Omdat ze heel kundig is en gelijk wist de bepaalde spieren die ze ging behandelen en mij serieus nam gelijk al van de eerste behandeling , en dan komt er ook nog bij dat het gelijk vertrouwd was met Jolanda en gezellig??

E Buijserd

De klachten zijn nagenoeg verdwenen. vriendelijkheid en opgewektheid en begrip in de gesprekken bij de behandeling. afspraaktijden goed nagekomen. kortom, als de klachten onverhoopt zouden... De klachten zijn nagenoeg verdwenen. vriendelijkheid en opgewektheid en begrip in de gesprekken bij de behandeling. afspraaktijden goed nagekomen. kortom, als de klachten onverhoopt zouden terugkeren ga ik zeer zeker weer hier naar toe.

Tom de Haan

Ik heb een hoop botten en spieren horen kraken en voel me er goed bij. Een 10 kan je nooit geven, omdat er altijd wat te verbeteren valt. Bijvoorbeeld een automatische e-mail wanneer je afpsraak is... Ik heb een hoop botten en spieren horen kraken en voel me er goed bij. Een 10 kan je nooit geven, omdat er altijd wat te verbeteren valt. Bijvoorbeeld een automatische e-mail wanneer je afpsraak is gemaakt en dat deze dan in je digitale agenda wordt gezet. Zou in mijn optiek een verbetering zijn.

n.v.t.

Openheid in de gesprekken die we tijdens de behandelingen hadden op de vragen een duidelijk antwoord . Kortom een zeer goede Fysio