Mijn fysiotherapeut nam mijn klachten serieus, vroeg altijd naar de voortgang en was prettig in de omgang. Ook vond ik het fijn om te weten hoeveel behandelingen er ongeveer nodig zouden zijn en... Mijn fysiotherapeut nam mijn klachten serieus, vroeg altijd naar de voortgang en was prettig in de omgang. Ook vond ik het fijn om te weten hoeveel behandelingen er ongeveer nodig zouden zijn en daar kon hij een goede schets van geven.

Tina Koekoek

Ik ben wel blij dat ik behandeld ben, het masseren heeft de pijn zeker een stuk minder gemaakt.

Alleen heeft niemand (en dat terwijl ik inmiddels wel iets van 5 verschillende therapeuten bij jullie heb gezien) de moeite gedaan om oorzaak te onderzoeken van de klachten. Er is niet de moeite gedaan om te kijken of ik oefeningen die ik krijg uberhaupt wel juist uit voer. Er is ook niet de moeite gedaan of ik de basis aan bewegingen wel goed doe.

Ik blijf telkens opnieuw klachten krijgen en ben nu over gegaan naar een meer gespecialiseerde fysio. Deze heeft al gelijk een diagnose kunnen maken. Me schouderbladen gaan zo'n beetje alle kanten op met de oefeningen, waardoor ik dus alleen maar meer last krijg van meer krachttraining ed. Inclusief de oefeningen die ik van jullie elke dag moest doen. De kleine spieren die stabiliseren lopen achter met ontwikkeling.

De behandelingen bij jullie zijn eigenlijk alleen behandeling van klachten (gevolgen van de oorzaak) geweest en niet behandeling van de oorzaak zelf en ook niks om te voorkomen dat ik er in de toekomst weer last van zou krijgen.

Dus nee ik kom zelf ook zeker niet meer terug, ook niet voor andere klachten in de toekomst.

Deskundigheid, meteen handvaten waar jezelf mee aan de slag kan. Vertrouwen is meteen aanwezig waardoor je makkelijk over ongemakkelijke onderwerpen gaat praten

Heldere uitleg, persoonlijke betrokkenheid. Geen 'nummertje' gevoel

Deskundig, zakelijk, besluitvaardig, vriendelijk.