Paul van Aa

Na ervaring van andere praktijken, ervaar ik nu een heel andere benadering die naast de doelgerichte behandeling, ook stimulerend werkt. Je wordt echt geholpen met je vooruitgang ipv "uiteindelijk... Na ervaring van andere praktijken, ervaar ik nu een heel andere benadering die naast de doelgerichte behandeling, ook stimulerend werkt. Je wordt echt geholpen met je vooruitgang ipv "uiteindelijk moet je het zelf doen"

Dominique Vos

Vriendelijk, niet te formeel maar toch professioneel, gezellig en geïnteresseerd, gemotiveerd om je te helpen.

Rob Stolte

De fysiotherapeute maakte inzichtelijk welke oefeningen voor mij van belang zijn en hoe ik die in de toekomst thuis kan uitvoeren.

Albert Wassenberg

Ze geeft je alle aandacht ze egt ales goed uit en is erg vriendelijk

A. Cammeraat

Ze denken met je mee en geven je goeie adviezen.

C. (Kees) Hoogendoorn sr

Naast bijzonder goede behandeling, vooral in gezamenlijk overleg, waren de persoonlijke tijdens de therapie voor beide constructief en waardevol.

Ramona van As

Ik was onder behandeling van mevrouw Deus. En ik had eindelijk het gevoel dat iemand mijn klachten begreep. Dankzij haar ben ik nu op de juiste plaats in het ziekenhuis terecht gekomen voor verdere... Ik was onder behandeling van mevrouw Deus. En ik had eindelijk het gevoel dat iemand mijn klachten begreep. Dankzij haar ben ik nu op de juiste plaats in het ziekenhuis terecht gekomen voor verdere behandeling.