Iris

Ze weet goed wat ze doet en verteld ook waarom ze het doet

Dennis

Ik heb drie verschillende therapeuten gehad, dus heb er verschillende meningen over. Desalniettemin geef ik de therapeuten een zeer ruime voldoende.

Dick gen Hertog

Ik heb een moeilijk te behandelen kwaal,het is maar de vraag of er een goed resultaat zal zijn. Desondanks vind ik,
voor zover ik dat kan beoordelen, dat ik goed en bekwaam behandeld wordt.

nadine

Omdat ze meteen doorhad wat er aan de hand was en ik me al na een paar behandelingen beter voelde en nu al helemaal.

Robert

De vaste therapeut is kundig. 2 eerdere vervangers voor een keer ivm afwezigheid vaste therapeut was zinloos. Geen goed idee van klacht en veel te zachte behandeling. Betere afstemming bij... De vaste therapeut is kundig. 2 eerdere vervangers voor een keer ivm afwezigheid vaste therapeut was zinloos. Geen goed idee van klacht en veel te zachte behandeling. Betere afstemming bij overdracht is wenselijk.

Tevreden

Deskundig , begrijpen waar voor je komt , aardig personeel. Het is een schone en opgeruimd praktijk.

Annemarie

Ik kan alles met haar bespreken en wordt serieus genomen. Op zijn tijd is ze wat "streng"maar dat is goed, af en toe heb je dat zetje even nodig.

Lennart

Professionele en deskundige therapeut die goed luistert naar mijn klachten. Samen werd er een behandelplan opgesteld. Hierbij rekening houdend met mijn wensen mbt sport. Duidelijk plan van aanpak... Professionele en deskundige therapeut die goed luistert naar mijn klachten. Samen werd er een behandelplan opgesteld. Hierbij rekening houdend met mijn wensen mbt sport. Duidelijk plan van aanpak met duidelijke instructies qua oefeningen. De therapeut was lijdend in de behandeling maar alles werd overlegd en nagevraagd. Kortom gewoon een 10

Frank Posthumus

Ik ben zeer tevreden over de behandeling en het bereikte resultaat.