Ze is deskundig, vriendelijk en neemt de tijd voor je

Ben uiterst tevreden. Ondanks dat de behandeling zelf best pijnlijk was, heb ik alle vertrouwen in de deskundigheid gehad, en dat is ook gebleken uit het resultaat.

Ferry

Goede behandeling, duidelijke uitleg. wat ook erg prettig is dat ze als persoon ook goed overkomt. is ook geïnteresseerd

Anja de Lavoir

Ik ben geweldig goed geholpen en met beter resultaten dan waar zowel de therapeut als ik zelf best tevreden over zijn.
We hebben er samen echt uitgehaald wat er te behalen was.
Dik...
We hebben er samen echt uitgehaald wat er te behalen was.
Dik compliment voor mijn behandelaar

Wist waarover hij sprak
Vertelde vaak wat hij deed en waarvoor.
Stelde mij op het gemak en vroeg ook door
Liet mij ook zelf meedenken
Opgerecht geintereseerd en maakte ook...
Wist waarover hij sprak
Vertelde vaak wat hij deed en waarvoor.
Stelde mij op het gemak en vroeg ook door
Liet mij ook zelf meedenken
Opgerecht geintereseerd en maakte ook tussendoor een praatje

Stephanie

Ze was aardig en nam me serieus. Hele fijne behandeling en ik ben goed geholpen

Uitleg, empathie en nakomen van afspraak.

Uitleg, empathie en nakomen van afspraak.

Vond het niet fijn dat de afspraak die ik had af moeten zeggen ivm familieomstandigheden niet door was gegeven aan mijn behandelende fysiotherapeut.

Anton Jacobsen

Goede behandeling aangezien mijn klachten (bijna) verdwenen zijn. Lastige start daar ik als patient overgenomen werd aangezien de eerste behandelend therapeut ziek werd. Die deed het overigens ook... Goede behandeling aangezien mijn klachten (bijna) verdwenen zijn. Lastige start daar ik als patient overgenomen werd aangezien de eerste behandelend therapeut ziek werd. Die deed het overigens ook uitstekend.