241 Reviews

C. (Kees) Hoogendoorn sr

10/10

Naast bijzonder goede behandeling, vooral in gezamenlijk overleg, waren de persoonlijke tijdens de therapie voor beide constructief en waardevol.

Ramona van As

9/10

Ik was onder behandeling van mevrouw Deus. En ik had eindelijk het gevoel dat iemand mijn klachten begreep. Dankzij haar ben ik nu op de juiste plaats in het ziekenhuis terecht gekomen voor verdere... Ik was onder behandeling van mevrouw Deus. En ik had eindelijk het gevoel dat iemand mijn klachten begreep. Dankzij haar ben ik nu op de juiste plaats in het ziekenhuis terecht gekomen voor verdere behandeling.

Debora de Koning

8/10

Ze wist precies wat er met mijn handen aan de hand was en kon het beter behandelen als de artsen in het ziekenhuis!

h.a rotteveel

9/10

Ze is kundig, luistert goed naar de klacht, en is blij als er vooruitgang is.

Emily

10/10

Ze nam mij serieus, was altijd aardig en professioneel en ze luisterde altijd goed. Ze wist ook altijd waar ik het over had als ik terug kwam op iets wat ik een paar weken eerder gezegd had.

Britt

10/10

Ik vind mijn fysiotherapeut een prettig persoon. Ze is duidelijk in wat ze doet en gaat doen en wat ze verwacht dat ik thuis zelf doe om de klachten te verminderen. Leuke vrolijke meid en kundig!

Mevrouw Krins van vliet

10/10

Omdat ze heel kundig is en gelijk wist de bepaalde spieren die ze ging behandelen en mij serieus nam gelijk al van de eerste behandeling , en dan komt er ook nog bij dat het gelijk vertrouwd was met... Omdat ze heel kundig is en gelijk wist de bepaalde spieren die ze ging behandelen en mij serieus nam gelijk al van de eerste behandeling , en dan komt er ook nog bij dat het gelijk vertrouwd was met Jolanda en gezellig??

E Buijserd

10/10

De klachten zijn nagenoeg verdwenen. vriendelijkheid en opgewektheid en begrip in de gesprekken bij de behandeling. afspraaktijden goed nagekomen. kortom, als de klachten onverhoopt zouden... De klachten zijn nagenoeg verdwenen. vriendelijkheid en opgewektheid en begrip in de gesprekken bij de behandeling. afspraaktijden goed nagekomen. kortom, als de klachten onverhoopt zouden terugkeren ga ik zeer zeker weer hier naar toe.