Nora

Door de Mindfulness training van Remy heb ik ontzettend veel geleerd. Remy is een fijne, rustige trainer die weet waar hij het over heeft. Je merkt dat hij ervaren in het leven staat en weet wat... Door de Mindfulness training van Remy heb ik ontzettend veel geleerd. Remy is een fijne, rustige trainer die weet waar hij het over heeft. Je merkt dat hij ervaren in het leven staat en weet wat belangrijk is in het leven: onder meer loslaten, accepteren, vertrouwen, geduld opbrengen, niet oordelen, niet streven en het hebben van een beginnersmind. Remy kan je goed begeleiden met het leren van mindfulness.
De training is zeer goed opgebouwd, het werkboek is nuttig en makkelijk begrijpbaar en zijn eigen geluidsbestanden met oefeningen zijn erg prettig. Er is tijdens de training genoeg ruimte voor persoonlijke adviezen en ook leer je veel van de ervaringen van anderen uit de groep.
Door de training leef ik nu met meer aandacht, ben ik me meer bewust wat er allemaal gebeurt, ervaar ik meer de echte werkelijkheid en kan ik meer genieten van het leven.
Indien u ook meer in het hier en nu wilt leven, kan ik u deze training zeer aanbevelen!

Reactie praesence:

Beste Nora, hartelijk dank voor je fijne review! ;)

anonymous

Mindfulness heeft me veel meer gebracht dat ik van te voren had gedacht. Daarnaast is de trainer, Remy, buitengewoon vaardig zonder je een specifieke wijze op te leggen, rustig zonder zweverig en... Mindfulness heeft me veel meer gebracht dat ik van te voren had gedacht. Daarnaast is de trainer, Remy, buitengewoon vaardig zonder je een specifieke wijze op te leggen, rustig zonder zweverig en hij heeft veel kennis van zaken.

Reactie praesence:

Hartelijk dank voor deze fijne review!

Peter van Noort

Heb het als zeer prettig ervaren en heeft me meer rust in m’n leven gegeven!

Reactie praesence:

Dank voor je fijne review Peter!

Eva Hilbrink

Ik had me aangemeld voor de mindfulnesstraining bij Remy op aanraden van goede vrienden die de training ook al hadden gevolgd. Nu, na afloop van de cursus, begrijp ik waarom. Ik heb veel handvatten... Ik had me aangemeld voor de mindfulnesstraining bij Remy op aanraden van goede vrienden die de training ook al hadden gevolgd. Nu, na afloop van de cursus, begrijp ik waarom. Ik heb veel handvatten gekregen om anders om te gaan met dingen waar ik steeds opnieuw tegen aanliep; verder komen door juist een stap terug te doen. Dat het effect daarvan thuis en op mijn werk al zo snel merkbaar was had ik niet verwacht.
Remy is een heel plezierige docent, die in zijn trainingen een sfeer van ruimte en rust creëert. Verder heeft hij een ontzettend prettig stemgeluid, waardoor ook de geleide meditaties die bij de training horen heel fijn om te doen zijn.
Ik had al een beetje ervaring opgedaan met een meditatie-app en was aanvankelijk een beetje huiverig voor het trainen in groepsverband, maar ik heb gemerkt dat je van andermans ervaringen enorm veel kunt leren, en dat het ook fijn is om te weten dat je niet de enige bent die soms aan het klungelen is. Echt aan te bevelen!

Reactie praesence:

Dank voor je fijne review Eva! ;)

Marco

Net de cursus bij Rémy van Gelder gevolgd en deze als heel prettig ervaren. Rémy is een rustige en prettige trainer, die een open en veilige atmosfeer en omgeving creëert waarbij ik mijn ervaringen... Net de cursus bij Rémy van Gelder gevolgd en deze als heel prettig ervaren. Rémy is een rustige en prettige trainer, die een open en veilige atmosfeer en omgeving creëert waarbij ik mijn ervaringen kon delen.
Ga zeker verder op het pad van de mindfulness dankzij Rémy en zijn enthousiasme. Rémy, dank voor je fijne lessen!

Wendel Parlevliet-Iwema

Ik heb veel gehad aan de training van Remy. Door zijn rust en door zijn vragen heb ik veel inzicht gekregen en heb ik merkbaar minder klachten die ontstaan door stress. Een cursus die ik iedereen... Ik heb veel gehad aan de training van Remy. Door zijn rust en door zijn vragen heb ik veel inzicht gekregen en heb ik merkbaar minder klachten die ontstaan door stress. Een cursus die ik iedereen kan aanbevelen.

Micheline

Remy geeft een hele goede en prettig mindfulnesstraining.
Remy geeft een hele goede en prettig mindfulnesstraining.
Zijn training heeft mij enorm geholpen beter naar mijn lichaam te luisteren, meer in het moment te zijn en veel beter om te gaan met stress.
Door middel van een goede afwisseling van praktijkoefeningen en theorie krijg je goede tools om zelf aan de slag te gaan.
Tijdens de wekelijks cursus is er genoeg aandacht voor iedereen en ruimte om te lachen.
Ik raad deze cursus bij Praesence ZEKER aan.

Denice

Ik vond het een fijne cursus en ik heb er een hoop geleerd.
Ik vind het ook fijn hoe Remy les geeft, hij laat jou in je waarde en geef jezelf de ruimte om het mindfulness te ontdekken.

Een hele fijne cursus die mij erg veel heeft geholpen bij het omgaan met de stress van het dagelijks leven. Remy van Gelder was bovendien ook een zeer prettige coach om mindfulness van te leren!

Nanne

Ik heb de afgelopen weken als ontzettend prettig ervaren. Remy creëerde een hele veilige en rustige omgeving, waarbij ik mijn eerste en onwennige ervaringen met mindfulness zonder moeite durfde te... Ik heb de afgelopen weken als ontzettend prettig ervaren. Remy creëerde een hele veilige en rustige omgeving, waarbij ik mijn eerste en onwennige ervaringen met mindfulness zonder moeite durfde te delen met de groep. Hij maakte de concepten en thema's binnen de training heel tastbaar en concreet (met duidelijke voorbeelden, en met een vrolijke portie humor!), zonder dat hij het voor je in een vorm giet of voorkauwt. Hij laat je daarin je eigen stijl zoeken, want die is voor iedereen heel anders. Het mediteren, de theorie erachter, het toepassen in je dagelijkse privé- en werkleven, alles komt aan bod, en ook nog eens in een goede verhouding. Ik heb veel ontdekt en gevonden in de training, en ik denk dat er voor mij een goede startpositie is gecreëerd om vanaf nu uit te gaan zoeken welke rol mindfulness in mijn leven kan spelen en welke fijne invloed dat kan hebben.