Ashley

Zeer prettig en ontspannen. Ik heb de online cursus gedaan ivm coronatijd. Ik heb dit als zeer prettig ervaren. Remy is een rustige en lieve begeleider en geen vraag is teveel! Je kunt hem altijd... Zeer prettig en ontspannen. Ik heb de online cursus gedaan ivm coronatijd. Ik heb dit als zeer prettig ervaren. Remy is een rustige en lieve begeleider en geen vraag is teveel! Je kunt hem altijd contacten als je tegen bepaalde dingen aanloopt. Ik ga zeker door pakken met deze leerzame lessen en het heeft op vele vlakken mijn ogen geopend.

Reactie praesence:

Hartelijk dank voor je fijne review Ashley en heel fijn dat je erbij was.

Annemarie

Omdat het niet mogelijk was door de carona maatregelen om bij elkaar te komen, heb ik de mindfulness cursus online gevolgd. Super dat dit kon! De mindfulness cursus heeft me een stukje rust en... Omdat het niet mogelijk was door de carona maatregelen om bij elkaar te komen, heb ik de mindfulness cursus online gevolgd. Super dat dit kon! De mindfulness cursus heeft me een stukje rust en balans gebracht. Door de oefeningen en de feedback van Remy sta ik bewuster in het leven en is er meer verbinding tussen hoofd en hart. Zeer waardevol om deze cursus te kunnen doen. Ook de mogelijkheid om online de cursus te volgen is een aanrader!

Reactie praesence:

Hartelijk dank voor je fijne reactie! En goed dat je erbij was Annemarie.

Caroline

Ik volgde de training middenin de corona-crisis. Ondanks de beperking van digitale communicatie heeft Remy de training zeer goed aangeboden. Met zijn warme persoonlijkheid creëert hij snel... Ik volgde de training middenin de corona-crisis. Ondanks de beperking van digitale communicatie heeft Remy de training zeer goed aangeboden. Met zijn warme persoonlijkheid creëert hij snel veiligheid, waardoor je als groep alle ruimte krijgt om te oefenen, te leren, te falen en kwetsbaar te zijn. Een training waar ik mijn leven lang plezier van ga hebben!

Reactie praesence:

Hartelijk dank Caroline! En fijn dat je mee hebt gedaan.

Ilse

Een inspirerende reis van 8 weken Mindfulness met als mooiste cadeau bewustwording van het accepteren waardoor er ruimte ontstaat voor verandering. Een natuurlijke vaardigheid dat verslavend werkt... Een inspirerende reis van 8 weken Mindfulness met als mooiste cadeau bewustwording van het accepteren waardoor er ruimte ontstaat voor verandering. Een natuurlijke vaardigheid dat verslavend werkt om al het goeds wat het je brengt. Mijn positieve ervaring zat niet enkel in de methodiek, maar zeker ook in de trainer Remy. Met bezieling en passie heeft hij een training van zingeving aan de hand van Mindfulness neergezet.
Met dankbaarheid,
Ilse

Nora

Door de Mindfulness training van Remy heb ik ontzettend veel geleerd. Remy is een fijne, rustige trainer die weet waar hij het over heeft. Je merkt dat hij ervaren in het leven staat en weet wat... Door de Mindfulness training van Remy heb ik ontzettend veel geleerd. Remy is een fijne, rustige trainer die weet waar hij het over heeft. Je merkt dat hij ervaren in het leven staat en weet wat belangrijk is in het leven: onder meer loslaten, accepteren, vertrouwen, geduld opbrengen, niet oordelen, niet streven en het hebben van een beginnersmind. Remy kan je goed begeleiden met het leren van mindfulness.
De training is zeer goed opgebouwd, het werkboek is nuttig en makkelijk begrijpbaar en zijn eigen geluidsbestanden met oefeningen zijn erg prettig. Er is tijdens de training genoeg ruimte voor persoonlijke adviezen en ook leer je veel van de ervaringen van anderen uit de groep.
Door de training leef ik nu met meer aandacht, ben ik me meer bewust wat er allemaal gebeurt, ervaar ik meer de echte werkelijkheid en kan ik meer genieten van het leven.
Indien u ook meer in het hier en nu wilt leven, kan ik u deze training zeer aanbevelen!

Reactie praesence:

Beste Nora, hartelijk dank voor je fijne review! ;)

Mindfulness heeft me veel meer gebracht dat ik van te voren had gedacht. Daarnaast is de trainer, Remy, buitengewoon vaardig zonder je een specifieke wijze op te leggen, rustig zonder zweverig en... Mindfulness heeft me veel meer gebracht dat ik van te voren had gedacht. Daarnaast is de trainer, Remy, buitengewoon vaardig zonder je een specifieke wijze op te leggen, rustig zonder zweverig en hij heeft veel kennis van zaken.

Reactie praesence:

Hartelijk dank voor deze fijne review!

Peter van Noort

Heb het als zeer prettig ervaren en heeft me meer rust in m’n leven gegeven!

Reactie praesence:

Dank voor je fijne review Peter!

Eva Hilbrink

Ik had me aangemeld voor de mindfulnesstraining bij Remy op aanraden van goede vrienden die de training ook al hadden gevolgd. Nu, na afloop van de cursus, begrijp ik waarom. Ik heb veel handvatten... Ik had me aangemeld voor de mindfulnesstraining bij Remy op aanraden van goede vrienden die de training ook al hadden gevolgd. Nu, na afloop van de cursus, begrijp ik waarom. Ik heb veel handvatten gekregen om anders om te gaan met dingen waar ik steeds opnieuw tegen aanliep; verder komen door juist een stap terug te doen. Dat het effect daarvan thuis en op mijn werk al zo snel merkbaar was had ik niet verwacht.
Remy is een heel plezierige docent, die in zijn trainingen een sfeer van ruimte en rust creëert. Verder heeft hij een ontzettend prettig stemgeluid, waardoor ook de geleide meditaties die bij de training horen heel fijn om te doen zijn.
Ik had al een beetje ervaring opgedaan met een meditatie-app en was aanvankelijk een beetje huiverig voor het trainen in groepsverband, maar ik heb gemerkt dat je van andermans ervaringen enorm veel kunt leren, en dat het ook fijn is om te weten dat je niet de enige bent die soms aan het klungelen is. Echt aan te bevelen!

Reactie praesence:

Dank voor je fijne review Eva! ;)

Marco

Net de cursus bij Rémy van Gelder gevolgd en deze als heel prettig ervaren. Rémy is een rustige en prettige trainer, die een open en veilige atmosfeer en omgeving creëert waarbij ik mijn ervaringen... Net de cursus bij Rémy van Gelder gevolgd en deze als heel prettig ervaren. Rémy is een rustige en prettige trainer, die een open en veilige atmosfeer en omgeving creëert waarbij ik mijn ervaringen kon delen.
Ga zeker verder op het pad van de mindfulness dankzij Rémy en zijn enthousiasme. Rémy, dank voor je fijne lessen!

Wendel Parlevliet-Iwema

Ik heb veel gehad aan de training van Remy. Door zijn rust en door zijn vragen heb ik veel inzicht gekregen en heb ik merkbaar minder klachten die ontstaan door stress. Een cursus die ik iedereen... Ik heb veel gehad aan de training van Remy. Door zijn rust en door zijn vragen heb ik veel inzicht gekregen en heb ik merkbaar minder klachten die ontstaan door stress. Een cursus die ik iedereen kan aanbevelen.