ICON

Jan Mulder

Positief en zeer vriendelijke en betrokken medewerkers

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

De uitleg van de studie en de handelingen zijn goed en zorgvuldig uitgelegd. Het was voor mij een overzichtelijk geheel en prettig om eraan te hebben deelgenomen. Ook de momenten van ontspanning... De uitleg van de studie en de handelingen zijn goed en zorgvuldig uitgelegd. Het was voor mij een overzichtelijk geheel en prettig om eraan te hebben deelgenomen. Ook de momenten van ontspanning waren goed in te passen. De eetmomenten eveneens. Tevens vond ik zeer aangenaam ook nog een wandeling met de groep te kunnen maken

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Ik heb geen verdere aanvulling van verbetering

Reactie ICON:

Beste Jan, bedankt voor de mooie beoordeling van 4 sterren! Groeten, Vera van ICON

Petra Graanstra

Geweldig leuke tijd gehad, de 19 dagen waren zovoorbij.

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Erg gezellig met zijn drieën op de slaapzaal. Gelachen yoga gedaan spelletjes Netflix. Kortom genieten.

Het was goed.

Reactie ICON:

Beste Petra, wat fijn dat je deelname zo goed is bevallen. Bedankt voor de mooie beoordeling en je bijdrage aan onderzoek naar nieuwe geneesmiddelen! Groeten, Vera van ICON

Laura

Prettig weekje

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Ik heb verbleven op de 3de verdieping en heb het hier 8 dagen prima naar mijn zin gehad. Het eten was even wennen, omdat je van de luxe moet afstappen dit altijd zelf te mogen bepalen, maar na even... Ik heb verbleven op de 3de verdieping en heb het hier 8 dagen prima naar mijn zin gehad. Het eten was even wennen, omdat je van de luxe moet afstappen dit altijd zelf te mogen bepalen, maar na even wennen zit dat goed. Ik kreeg goede uitleg over wat ik tijdens mijn verblijf kon verwachten. Ik heb genoten van de goede hygiëne, in de douches en wc’s. En heb bijzonder genoten van het personeel, een leuk jong team, die mij erg op mijn gemak heeft gesteld. Ik zou alleen graag de mogelijkheid hebben gehad om op eigen houtje even naar buiten te kunnen, zoals een balkon, maar dit is helaas niet mogelijk op de derde verdieping dus hoop dat ik dit geluk krijg bij mijn volgende onderzoek. Ik doe namelijk graag weer mee.

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Meer mogelijkheid om even zelfstandig naar buiten te kunnen zoals een balkon.

Reactie ICON:

Beste Laura, wat fijn om te lezen dat je deelname bij ons zo goed is bevallen. Bedankt voor je mooie beoordeling van 5 sterren! Groeten, Vera van ICON

Alie Oldenburger/Schipper

Super!

Zeer prettig en correct.

Geen idee.

Reactie ICON:

Beste Alie, Bedankt voor je positieve review! We zijn blij dat je het als prettig hebt ervaren en we werwelkomen je graag een volgende keer! Groeten, Astrid van ICON

M

René Timmer

Prettig

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Vriendelijke rustige mensen die je goed begeleiden

Niets

Reactie ICON:

Beste René, bedankt voor je positieve review. Fijn om te horen dat je het als prettig hebt ervaren bij ons! Groeten, Astrid van ICON

Armando Scheffer

Goed georganiseerd en goed sfeer.

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Vanaf de eerste dag goed opgevangen. Duidelijke instructies en goede dagschema. Alles werd netjes verzorgd.

Beste Armando,
Dat is fijn om te horen, bedankt voor je review! We verwelkomen je graag een volgende keer in ons onderzoekscentrum :)
Groeten, Astrid van ICON

De Maeyer Rose

Fantastisch

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Zeer vriendelijk personeel, goede bedden alles verloopt vlekkeloos.ik was er 19 dagen en heb mij geen moment verveeld

Wat zou je bij je volgende deelname bij ICON graag anders willen zien?

Ik was een zeer tevreden persoon

Reactie ICON:

Bedankt voor je deelname en voor je review! Fijn om te horen dat je het naar je zin gehad hebt bij ons. :) We verwelkomen je graag een volgende keer in ons onderzoekscentrum!
Groeten, Astrid van...

Nic

Johnson Massanga

Super-top!!

Geef een uitgebreidere omschrijving van je ervaring

Je wordt heel goed vanaf het eerste telefoontje klaargestoomd alvorens de verpleegtechnische handelingen uitgevoerd worden. Bij vragen tijdens het onderzoek staan de verplegers altijd keurig voor je... Je wordt heel goed vanaf het eerste telefoontje klaargestoomd alvorens de verpleegtechnische handelingen uitgevoerd worden. Bij vragen tijdens het onderzoek staan de verplegers altijd keurig voor je klaar voor tekst en uitleg.
Ik doe dit al jaren, tot op heden heb ik nooit klachten zoals bijwerkingen gehad (uiteraard verschilt dat per persoon).

NVT!

Reactie ICON:

Beste Johnson, wat fijn om te lezen dat deelname aan geneesmiddelenonderzoek bij ICON zo goed bevalt. We zijn natuurlijk heel blij met deelnemers zoals jij en blijven je graag verwelkomen in ons... Beste Johnson, wat fijn om te lezen dat deelname aan geneesmiddelenonderzoek bij ICON zo goed bevalt. We zijn natuurlijk heel blij met deelnemers zoals jij en blijven je graag verwelkomen in ons onderzoekscentrum! Bedankt voor de mooie beoordeling.
Groeten, Vera van ICON