De activiteit
7.4/10

Katherine

Fun group activity!

Beste Katherine,

Dank je wel voor de positieve reactie.
Hopelijk zien wij u spoedig weer bij de Powerzone.

Het Powerzone Team

Behoorlijk druk en ietwat chaotisch op de dag dat wij er waren maar de dames achter de balie waren erg klantvriendelijk.

Betere communicatie naar klant toe over activiteit als deze wijzigt of anders verloopt dan gepland.

Geachte gast,

Dank u wel voor u feedback. Wij hebben het intern besproken en al proberen wij zoveel mogelijk iedereen bij te staan en goed te begeleiden kan dit op sommige dagen in de praktijk iets moeilijker uitvallen dan gehoopt. Zo schijnt het dat dit inderdaad bij u gezelschap gebeurd is. Onze excuses hiervoor.

Hopelijk mogen wij u desondanks binnenkort weer welkom heten bij ons.

Kimberley

Het was super gezellig! De mevrouw achter de balie was heel aardig en vrolijk! Legde het goed uit!

Beste Kimberley,

Hartelijk dank voor de positieve reactie!
Hopelijk mogen wij u spoedig weer welkom heten.

Het Powerzone Team

Leuke bowling baan, sommige personeelsleden mogen wel beter hun best doen om de plek tot zijn recht te laten komen.

De receptie en medewerker van het restaurant waren super vriendelijk. Zeker de receptie is een leuke binnenkomer.

Bij de bar stonden 5/6 jongens bij elkaar en niet perse de vriendelijkste.
De gene die de drankjes bracht kwam geen lach vanaf en ook een van de serveerders in het restaurant kwam geĆÆrriteerd over.

Reactie Powerzone:

Dank voor je reactie. U feedback is gedeeld met het team en wij hebben vooral erop gewezen dat een glimlach goud waard is. Net als u feedback - hopelijk kunnen wij als team ons verbeteren naar aanleiding van u reactie.
Wij wensen u een fijn weekend en hopen u spoedig weer terug te zien - met een gimlach natuurlijk.
Het Powerzone Team

Leuk en de moeite waard, niks op aan te merken.

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor de positieve reactie.
Hopelijk zien wij u gauw weer.

Kinderfeestje, met 11 kinderen ca. 9 jaar oud

Vriendelijk personeel in de receptie en bediening

Arrangementen zijn te kort en aan de dure kant voor een all inclusive kinderfeestje. Vandaar dat ik het zelf timen van de verschillende activiteiten aanbeveel.

Geachte gast,

Dank voor u reactie online. Wij hebben het met grote interesse gelezen; vooral waar u schrijft dat de arrangementen te kort en aan de dure kant zijn.

Wij zijn in de markt juist een van de beter geprijsde evenementen centra als u in acht neemt dat wij in hartje Amsterdam zitten. Dit betekent niet dat wij er niet nog eens naar kunnen kijken en dat zullen wij ook zeker doen.

Wij rekenen de volgende tijden in onze arrangementen;

Bowling - 1 uur
Minigolf - 1/2 uur
1x Laser - 1/4 uur + 1/4 uur bij praten als het klaar is
2x Laser - 1 uur
Eten - 1/2 uur

Dit kan altijd een beetje uit of inlopen - afhangend van de grote en leeftijd van de groep kinderen. Maar zo zijn de arrangementen getimed.

Hopelijk was alles toch leuk genoeg dat het voor herhaling vatbaar is. Wij hopen u in ieder geval gauw weer te zien!

Het Powerzone Team

Alhoewel ik mindere punten in de regel weg kan strepen tegen positieve punten waardoor ik geen noodzaak ervaar deze te delen, wil ik in dit geval toch een kanttekening plaatsen bij ons bezoek. De...

Geen, met uitzondering van communicatie via mail

Zie bovenstaande

Meneer Bavinck,
Wij hebben u persoonlijk een mail gestuurd om te achterhalen waar het precies is misgelopen.
Mvg, Powerzone Team

Goed bereikbaar vanaf centraal,
prettige ontvangst
gezellige avond gehad,

het is fijn dat er via en tablet besteld kan worden, is heel efficient
personeel is vriendelijk en behulpzaam
we hebben een gezellig avond gehad

toiletrollen in de gaten houden, nu waren beide toiletten niet voor zien van toiletpapier er werd gebruik gemaakt van de handdoekjes, is ook een idee

Geachte gast,

Dank voor u positieve reactie. Het vreugd ons dat jullie genoten hebben van jullie avond uit.

Met betrekking tot de papier rollen op de WC's - dit is iets waar wij ons bewust van zijn en wij zijn bezig hier oplossingen voor te vinden die op lang termijn goed zijn.

Nogmaals dank voor het tijd nemen om u feedback te geven en hopelijk zien wij u gauw weer!

Het Powerzone Team

Personeel super vriendelijk en erg behulpzaam en flexibel

Super vriendelijk personeel

Geachte gast,

Hartelijk dank voor u positieve commentaar online.
Het geeft een goed gevoel bij ons als alles zo goed en soepel is gelopen!

Hopelijk mogen wij u gauw weer welkom heten bij Powerzone.

Het Powerzone Team

Wij hebben gebruik gemaakt van het bowlen.

De nummers bij de banen ontbreken. De tablet bij de baan was niet actief, maar na navraag, bleek dat je ook op een andere tablet drinken konden bestellen, dit was niet van te voren aangegeven.

Bedankt voor u feedback.
Vooral u feedback m.b.t. de tablets zal met het team gedeeld worden om zo in toekomst beter de verwachtingen van de gast tegenmoet te komen.
Dank nogmaals voor de tip en hopelijk mogen wij u binnenkort weer verwelkomen.
Je Powerzone Team