De activiteit
Offerte/ Email
7.9/10
Begeleiding/ Veiligheid
7.4/10

We vonden het glow-midgetgolfen heel leuk om te doen. De ruimte is super leuk ingericht! Het was er ook niet te druk binnen. De communicatie was prima. Snel en accuraat.

De communicatie m.b.t. de reservering was keurig. Ook de melding over de bereikbaarheid van de parkeergarage wegens werkzaamheden.

Riebel

Leuk en vriendelijk personeel. Leuke lasergame area. Wat krappe bowlingbanen. Maar zeker erg leuk.

De vriendelijkheid van het personeel.

Iets meer ruimte bij de bowlingbanen

Minigolf was heel leuk! Leuke baan!

Leuke baan!

Super ranzige wc’s...

corrie

Teleurstellende ervaring. Hoewel ik (van andere mensen) begrepen had dat de goten konden worden afgesloten (met hekjes???), was dat maar gedeeltelijk het geval. Of meerdere plaatsen ging de bal...

Geachte mevrouw, meneer,

er zijn wel degelijk hekjes die wij per persoon aan en uit kunnen zetten, vreemd dat de ballen dan toch niet op de baan bleven. Schoenen zijn er voldoende, echter is het soms zo dat deze aan 1 kant staan en dan lijkt het dat deze niet aanwezig zijn. Wat betreft de ballen, er zijn speciale kinderballen. BLijkbaar heeft u deze niet gekregen. Team Powerzone

We zijn bij Powerzone geweest voor de kerstborrel: Bowlen en eten.
Ik vond er niet een erge kerstsfeer hangen, dat was wel jammer.
De jongens van de bediening waren erg aardig maar ik...

De bediening was erg aardig

We vonden de muziek vrij hard staan bij de bowlingbanen
De bediening zou sneller kunnen, het kwam wat chaotisch over maar misschien kwam dat ook omdat het rond de kerstperiode was en daardoor misschien wat drukker

Reactie Powerzone:

Bedankt voor uw bezoek en review. Wij nemen uw tips mee om te verbeteren.
Graag zien wij u nog eens terug. Team Powerzone

Top medewerkers

Medewerkers bleven respectvol tegen over onbeleefde klanten, goeie playlist en bleven altijd id buurt voor als we vragne hadden

Reactie Powerzone:

Bedankt voor uw bezoek en heel graag tot ziens!

Gezellig

Reactie Powerzone:

Bedankt en graag tot ziens!

Britt

Heel erg slecht. Zeker geen aanrader om terug te komen of voor te dragen aan anderen. HEEL ERG SLECHTE SERVICE. En dan word het afgeschoven op een jongen die er net werkt.. nie netjes. Staan 3...

Geen een!!

Het personeel! Schaamteloos! (En dan niet de nieuwe!)

Reactie Powerzone:

Beste Gast, wij zullen u persoonlijk contacten over uw bezoek. Wij betreuren de gang van zaken. Wij streven ernaar een goed product neer te zetten.

Team Powerzone

Leuk afwisselend feestje, wel erg lawaaierig, vooral bij de bowlingbaan. Vrij krap rondom de tafels waaraan wordt gegeten.

Fijn dat er steeds iemand was bij de balie die snel inspeelde op vragen.

Wat meer ruimte rond de tafels. Het was ons niet duidelijk dat we toch iets eerder dan twaalf uur naar binnen konden. Op de site staat als openingstijd vanaf twaalf uur. Daardoor begonnen we wat later met bowlen. Dit was jammer.

Reactie Powerzone:

Bedankt voor uw bezoek aan Powerzone. Wij zullen vanaf heden om 11.45 de deur open doen voor U! Graag Tot ziens.

Germain

Zie verbeteringspunten.

Het is een duidelijke website, prijzen zijn scherp en een mooie locatie. Wij hebben het lasergamen erg leuk gevonden.

Gastheerschap, management en service waren erg slecht. Bij binnenkomst hebben wij lang moeten wachten voordat we konden zitten in de eetzaal en moest ik direct zelf onze pizzakeuze bij mijn vrienden afnemen. Onze vooraf afgesproken planning kon niet doorgaan, omdat de planning niet klopte. Toen wij terugkwamen van het lasergamen stonden de pizza's op tafel, die inmiddels koud waren geworden en daarna moesten we zelf een medewerker zoeken om iets te drinken te krijgen. Na de laatste ronde lasergamen was onze spelleider verdwenen en hebben wij in de kleedruimte zeker 5 minuten moeten wachten tot hij terug kwam voor de uitslag. Het team werkt erg hard, maar ze missen structuur, orde en weten niet hoe ze hun klanten een welkom of speciaal gevoel kunnen geven. Wij hebben dit erg jammer gevonden.

Beste Germain,

ik zal contact met u opnemen om tot een oplossing te komen.
Team Powerzone