De activiteit
Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid
7.3/10

Locatie

Kleinere groepen tegelijk laten spelen. We waren met bijna 20 mensen tegelijkertijd aan het spelen en het veel minder leuk dan ons tweede ronde met 8 mensen!

Top ervaring

Fijn dat we alleen met ons gezelschap konden lasergamen. Leuke en vriendelijke medewerkers

Niks

Disco bowlen

Hapjes en drank

Geen uitslag bowlen meegekregen

Kg

Slecht

Meer aandacht voor de gasten

Betete uitleg

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw review. Graag horen wat er precies is misgegaan met uw ervaring bij ons zodat wij dit intern kunnen bespreken. Zou u zo vriendelijk willen zijn uw ervaring met ons te delen via info@powerzone.amsterdam

Punt

Muziek te hard verder goed geholpen maar wel duur

Uitje voor het hele gezin

Muziek zachter meer onderhoud plegen

Geachte heer,
Vriendelijk bedankt voor uw feedback. Wij hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen!

Slechte serivce tot geen

Slechte en weinig schoenen

Nieuwe schoenen. Betere service. De baan gaat aan zonder dat je erbij zit.

Geachte mevrouw,
Bedankt voor uw review, wij nemen uw feedback ten harte en zullen intern bespreken hoe wij onze service kunnen verbeteren. Hopelijk tot de volgende keer weer!
Met...
Geachte mevrouw,

Bowlen

Serviceniveau van de horeca is dramatisch.

Geachte heer/mevrouw,
Vriendelijk bedankt voor uw feedback. Wij vinden het jammer dat uw ervaring niet naar wens is geweest en zullen intern bespreken hoe dat is verlopen.
Toch hopen wij u...
Geachte heer/mevrouw,
Toch hopen wij u de volgende keer weer te mogen verwelkomen.

Oke

Genoeg bowling ballen

Tafels worden niet leeggehaald. Er loopt genoeg personeel rond, maar lege glazen en flesjes blijven op tafel staan. Ook wordt se rommel van de groep die voor je op de baan was niet-moslims... Tafels worden niet leeggehaald. Er loopt genoeg personeel rond, maar lege glazen en flesjes blijven op tafel staan. Ook wordt se rommel van de groep die voor je op de baan was niet-moslims opgeruimd, erg gek

Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw review. Wij nemen uw feedback ten harte. Onderscheid maken in service tussen mensen hun geloof is natuurlijk erg verwijtend. Wij hebben zelf hier personeel rondlopen met allemaal andere geloven en afkomsten, dus uw opmerking dat wij hier onderscheid in maken is uit den boze.
Wellicht heeft u een slechte ervaring gehad, maar ik zou niet geloof of iemands afkomst erbij halen om de volgende keer een punt te maken.
Hopelijk tot de volgende keer!
Team Powerzone

Leuke activiteit voordat we gingen grillen

erg vriendelijke medewerkers en zeer attent

Tips: graag schaaltjes voor de sausjes bij de gril. Iets langere brandduur zou prettig zijn, laatste ronde (na bijna 2 uur) lukte niey goed meer.

Prima geregeld, genoeg eten en vriendelijk personeel

Prime bowlingbaan

Muziek stond voor ons iets te hard