1990 beoordelingen

1990 Reviews

Leuk

Positiever personeel

Swapfiets

Mijn ervaring was goed. Het personeel was professioneel, het was wel even zoeken want we waren met een grote groep, hoe we het logistiek handig konden aanpakken. Dit lag zeker ook aan de uitgelaten... Mijn ervaring was goed. Het personeel was professioneel, het was wel even zoeken want we waren met een grote groep, hoe we het logistiek handig konden aanpakken. Dit lag zeker ook aan de uitgelaten sfeer die in de groep heerste die ervoor zorgde dat iedereen steeds alle kanten op uitwaaierde.

We mochten een extra rondje. Ondanks dat de groep dus vrij onoverzichtelijk was bleef het personeel vriendelijk en geduldig.

Ik was dus verantwoordelijk voor de logistiek, maar ik had geen idee wat iedereen het beste kon doen met z’n has of tas, waar ze konden zitten, hoe ze wisten wanneer ze aan de beurt waren. Al met al is het helemaal goed gegaan overigens.

Heel vriendelijk personeel!

Fatiha

Verjaardag van mijn zoontje die 9 jaar werd. Was voor hem de leukste verjaardag ever! Hij had ongelooflijk veel lol! Een paar vriendjes durfden niet mee te gaan lasergamen, werd een alternatief voor... Verjaardag van mijn zoontje die 9 jaar werd. Was voor hem de leukste verjaardag ever! Hij had ongelooflijk veel lol! Een paar vriendjes durfden niet mee te gaan lasergamen, werd een alternatief voor geboden, erg fijn.
Wel stress om op de locatie te komen gezien de bouwtoestand.

Klantgericht, behulpzaam en alternatief geboden voor de kinderen die lasergamen toch te eng vonden. Heel fijn!!

Bij aanmelden erg druk bij de balie. Dame achter de balie moest en de gasten ontvangen en uitleg geven en de namen voor het bowlen invoeren. Dit wekte Irritatie op bij zowel mij als andere gasten in de rij terwijl zij eigenlijk gewoon hulp nodig had.
Informatie op de website over parkeren of de bouwtoestand was wel handig geweest.

Fatiha

Wel stress om op de locatie te komen gezien de bouwtoestand.

Reactie Powerzone:

Beste Fatiha, Bedankt voor deze mooie recensie en hopelijk tot de volgende keer! Onze excuses voor de bouwwerkzaamheden, wij hebben hier ook helaas geen toezicht op. Met vriendelijke... Beste Fatiha, Bedankt voor deze mooie recensie en hopelijk tot de volgende keer! Onze excuses voor de bouwwerkzaamheden, wij hebben hier ook helaas geen toezicht op. Met vriendelijke groet, Team Powerzone

We hadden arrangement met bowlen

nee

Wij hadden een arrangement incl 4 drankjes, wijn, fris. plus een bbq, op de website stond incl vis, vlees en vega. Tijdens de bbq was er geen vega. Ik had het vooraf aan moeten geven... Kreeg het later wel, maar toen zat ik al vol. De wijn stond toch op de rekening: was niet uitgelegd dat drankjes met een ster apart afgerekend moesten worden. Gelukkig is dat wel van de rekening gegaan. De bbq: te lawaaig, oud vet, we wilden snel weg.

Reactie Powerzone:

Geachte heer/mevrouw, Vriendelijk bedankt voor de feedback op uw bezoek bij ons. Wij waarderen dit ten harte en zullen dit in ons overleg bespreken. Onze excuses dat uw bezoek niet naar wens is... Geachte heer/mevrouw, Vriendelijk bedankt voor de feedback op uw bezoek bij ons. Wij waarderen dit ten harte en zullen dit in ons overleg bespreken. Onze excuses dat uw bezoek niet naar wens is verlopen. Vegetarisch is zeker een optie, alleen is dat inderdaad nodig om vooraf aan te geven, zodat wij het ook op dezelfde tijd als het vlees kunnen presenteren. Toch hopen wij u een volgende keer weer mogen te verwelkomen! Met vriendelijke groet, Team Powerzone

We hebben een leuke middag gehad.
We hebben een leuke middag gehad.
De deur na het terras zou op een andere manier georganiseerd moeten worden. Je zit er behoorlijk op de tocht als je bij de tafels bij het raam zit. Daarnaast heb je veel hinder van de rook lucht die vanaf buiten komt.

Tablet werkt ideaal.

Alleen als je over gaat naar de st tafels zou het handig zijn dat je een gezamenlijke rekening krijgt. Hierdoor heb ik de hele middag 3 verschillende bonnetjes.

De service heeft slecht gescoord. Omdat er een medewerker met een pin automaat zat te wachten tot de bowling sessie was afgesloten. Ik kan begrijpen dat er mensen weg lopen zonder dat er betaald wordt en dat jullie dit voor willen zijn.
Dit heeft mij persoonlijk gestoord. Dit had ook op een andere manier gekund d.m.v. een pas die je na afloop weer moet inleveren. Waarbij je legitimatie laat zien of achterlaat zodat de kosten altijd achterhaald kunnen worden.

Hier is zekers nog winst te behalen.

Prima.

De activiteit zelf

De service, drukke gehaaste medewerkers niet erg servicegericht

Reactie Powerzone:

Beste Sabine, Bedankt voor uw feedback op de activiteit, wij betreuren het dat de service niet aan u verwachting heeft gedaan. Wij zullen intern gaan onderzoeken hoe dit heeft plaatsgevonden,... Beste Sabine, Bedankt voor uw feedback op de activiteit, wij betreuren het dat de service niet aan u verwachting heeft gedaan. Wij zullen intern gaan onderzoeken hoe dit heeft plaatsgevonden, aangezien wij altijd naar een vlotte en vriendelijke service streven. Toch hopen wij u een volgende keer te kunnen verwelkomen en kunt u van ons de service verwachten die u ook hoort te krijgen. Met vriendelijke groet, Team Powerzone

Weinig vlees bij de grill en bij voetbal bowlen liep de be band continue vast

De activiteit is leuk

Zorg dat de band die de ballen terug geeft werkt.