De activiteit
7.9/10
Begeleiding/ Veiligheid
7.4/10

Lydia Draer / WSS

Bowlen met groep is leuk, maar Powerzone zou hier een leukere ervaring van kunnen maken door juiste service de verlenen

Meer personeel inzetten tijdens "spits"uren. De dames en heren van bedienend personeel deden hun uiterste best maar konden absoluut niet bijhouden. Alle pijlen waren gericht op een grote groep personen die een diner nuttigden en de bowlingbanen werden hierdoor "verwaarloosd" Drie kwartier gewacht op borrelgarnituren en zelf op een gegeven moment maar de gewenste drankjes van personen in onze groep (22 mensen) genoteerd en afgeleverd aan de bar.

Reactie Powerzone:

Bedankt voor uw bezoek en reactie. Wij hebben een nieuw bestelsysteem aangeschaft, waarmee wij onze service gaan verbeteren. Graag tot ziens bij Powerzone!

Gezellig

goede service

de muziek !
keiharde house afgewisseld met hardrock....
dat was wat minder geslaagd ...

Reactie Powerzone:

Bedankt voor uw bezoek en reactie. De muziek is een onderdeel van ons concept, u kunt altijd vragen om andere muziek. Wij zijn u graag van dienst. Tot ziens!

Deasy Christanty

Het was een gezellige avond geweest. Het barbecue gedeelte is niet helemaal goed gegaan. Na het bowlen, werden wij naar onze tafels (4 tafels) gestuurd. Een medewerker deelde mee dat hij straks met...

Goeie locatie en goeie muziek

Bij grote groepen meer medewerkers inzetten voor uitleg. Dus als eentje WEIGERT om een uitleg te geven, dan kan een collega dat wel doen. Wel klantvriendelijk op deze manier.

Beste Gast,

Hartelijk dank voor uw bezoek en review. Met betrokken medewerker is gesproken en maatregelen genomen. Hopelijk zien we u nog eens terug. Team Powerzone

Goed en goed georganiseerd

Vlotte overgang van bowlen naar pizza

Het was in begin niet duidelijk of we zelf drankjes bij de bar moesten bestellen of dat iemand langs zou komen. Daardoor kwam het bowlen iets minder vlot op gang, de bowlers wilden graag eerst drinken bestellen. De service/bediening zelf was overigens prima.

Reactie Powerzone:

Bedankt voor uw bezoek en reactie. Wij hebben inmiddels een bestel systeem aangeschaft om u sneller en beter van dienst te kunnen zijn. Graag tot ziens! Team Powerzone

Patty

Erg jammer dat de football bowlen baan gesloten waren , dit hadden ze graag willen doen , verder hebben ze zich goed vermaakt

Beste Patty,

hartelijk dank voor uw bezoek en reactie. Graag tot ziens bij Powerzone. Wij zijn nog bezig om het Football bowlen te herintroduceren, u ontvangt onze nieuwsbrief met de ontwikkelingen. Team Powerzone

Christiaan

Was zeer geslaagd, attente bediening, fijne ontvangst!

Reactie Powerzone:

Bedankt voor uw bezoek en reactie! Graag tot ziens bij Powerzone.

Geachte Heer. Mevrouw,

We hadden 2 verjaardagen te vieren, en het leek ons leuk om bij jullie te doen! Normaal gesproken gaan we altijd bij Knijn!
De families kwamen uit Alkmaar...

Meer personeel in het werken!

Geachte Gast,

dank voor uw bezoek en review. Helaas hadden wij met diverse technische problemen te kampen, die niet op te lossen waren op dat moment. Overmacht, waarvan u de dupe bent geworden. Wij zullen u, zoals beloofd nog persoonlijk contacten. Team Powerzone

Linda

Het was helaas geen geslaagd uitje. We hadden een uur footbowling gereserveerd maar de baan werkte nagenoeg niet. De bal liep constant vast, de dame van de Powerzone heeft er zeker 30min een helse...

Oja vanaf binnenkomst zeer plakkerige zolen, een dweil zou geen kwaad kunnen.

Beste Linda,

dank voor uw bezoek en reactie. Ondanks alle inspanningen, hebben wij u niet kunnen bieden, waar wij voor gaan, dat is een goede beleving. Dat vinden wij bijzonder vervelend! Wij zullen u persoonlijk contacten. Team Powerzone

Wát een leuke ervaring voor de kids dit. En wát een waardering voor het personeel hebben we gekregen.

Ondanks alle hectiek vriendelijk personeel.

De telefonische bereikbaarheid kon beter. Heb 2 dagen geprobeerd om telefonisch contact op te nemen voordat het uiteindelijk lukte. Maar gezien de drukte die we zagen zondag heel begrijpelijk.

Geachte Gast,

goed om te lezen dat jullie een leuke dag hebben gehad. Graag tot ziens bij Powerzone!

Leuk en gezellig

Reactie Powerzone:

Bedankt voor uw bezoek en reactie. Graag zien wij u nog eens terug! Team Powerzone