De activiteit
Offerte/ Email
7.9/10
Begeleiding/ Veiligheid
7.4/10

Een goed ervaring. Jammer is dat wanneer je om 12:00 start met je lasergame, de zaak ook echt klokslag 12:00uur open gaat. Dit maakt dat je zeer gehaast naar de zaal moet rennen zonder eerst even...

De jongen die uitleg gaf deed echt zijn best de kinderen te enthousiasmeren.

Het zou leuk zijn wanneer de special features die op het scherm in de uitlegruimte werden verteld ook in het spel zouden worden geactiveerd. We hebben twee rondes gedaan en nooit werden deze 'perks' zichtbaar of konden ze ingezet worden

Reactie Powerzone:

Bedankt voor uw bezoek en reactie! Met uw tips kunnen wij onze service verbeteren. De lasergame features zijn er wel degelijk. Jammer, dat deze gemist zijn. Graag zien wij u eens terug.

De Brauw Blackstone Westbroek

De service, we waren met een grote groep en het verliep heel rommelig. Niemand nam initatief om bestelling op te nemen/ de groep te verdelen etc. Het lasergamen was leuk, maar de bediening was erg...

de service, we waren met een grote groep en het verliep heel rommelig. Niemand nam initatief om bestelling op te nemen/ de groep te verdelen etc. Het lasergamen was leuk, maar de bediening was erg ongeinteresseerd.

Geachte Gast,

Hartelijk dank voor uw bezoek en reactie. Wij hebben een nieuw bestelsysteem aangeschaft om onze service te kunnen verbeteren. Graag zien wij u nog eens terug. Team Powerzone

Leuk!! feestje was geslaagd, kinderen hebben het echt naar hun zin gehad. vriendelijk personeel 'Sarah en Kelly'

tip: wat ruimte voor uitloop. lasergame liep uit, waardoor we 10 min te laat waren voor bowlen. hebben dat bowlen niet kunnen afmaken, wel ter compensatie friet :-) aardig!!!

Reactie Powerzone:

Bedankt voor uw bezoek en reactie! Graag tot ziens bij Powerzone!

M Chalamcharla

Its awesome experience with my team and enjoyed a lot..!!

Reactie Powerzone:

Bedankt voor uw bezoek en graag tot ziens!

Een slechte ervaring

Service... Service... Service

Geachte Gast,

dank voor uw bezoek en uw reactie. Helaas heeft u geen goede beleving bij ons gehad. Ik zal u persoonlijk contacten voor verdere informatie. Team Powerzone

Bedrijfsuitje

We hebben een gezellig avond gehad.

We hebben een gezellig avond gehad. De muziek erbij was leuk en ook fijn dat het zachter kon toen we dat vroegen.

De communicatie vooraf liep niet helemaal soepel; gevraagd of het adres op de nota aangepast kon worden, inmiddels nog niet gebeurd. Ook werd er gister nog gebeld, terwijl wij alles al hadden herbevestigd per e-mail. Geen info over dat de bowling niet bereikbaar was vanaf de kant van Vapiano, waar we eerst met een groot deel gingen eten en dus later bij de bowling waren. Ook hebben we vooraf namen doorgegeven en moesten we dit bij aankomst nog een keer doen. We hebben van te voren gevraagd of 1,5 uur bowlen mogelijk was, dit was niet het geval, maar de mensen op de baan naast ons konden wel 75 minuten bowlen?

Reactie Powerzone:

Bedankt voor uw bezoek en reactie. Op onze website staat onze bereikbaarheid vermeld, wij zullen dit beter communiceren in het vervolg. Wij verhuren al onze banen alleen per uur, het is technisch niet mogelijk om dit voor een andere duur te doen. De facturatie is opgelost heb ik begrepen, waarvoor onze excuses. Graag tot ziens bij Powerzone

Geslaagd kinderfeestje! Reserveren ging super via mail! Min punt: afstand tussen de groepen bij de midgetgolf te klein en service daar slecht. Toiletten onder water, hal daar naar toe glad. Eerst...

Reservering van het kinderfeestje via mail ging super. Super service.
Bij de bowling goede service, leuk ook om de twee banen helemaal voor zichzelf te hebben. Bij het restaurant ook goede service.

Bij de glow in the dark midgetgolf slechte service: limonade kwam eerst toen we bijna klaar waren met spelen (zelf na twee keer daarom vragen) en dan ook met te weinig bekers. Op de plakkerige tafels stonden nog oude glazen en flessen.
En de afstand bij de midgetgolf tussen de verschillende groepen/kinderfeestjes is te klein, vooral als er groepen met kleine kinderen zijn. Achter ons was een groep met heel veel kleine kinderen die dan gewoon op alle banen en in de weg rond liepen. Dus bij een feestje met kinderen onder de 9 jaar is het misschien beter meer tijd voor en na het feestje op de midgetgolfbaan in te plannen, zodat andere er ook van kunnen genieten. De groep met de vele kleine kinderen had aan het einde ook een van onze midgetgolfballen, zodat we er helaas een minder konden inleveren bij de balie.
Het mannen-wc stond onder water, waardoor er kinderen gevallen zijn. Ook de hal naar de wc's toe was glad en nat. Dus misschien meer en vaker controle van de hal en wc ruimtes.
In het restaurant bij de patat en snack graag servetten. Nu misten we die.
Een medewerker had eerst alleen de jarige laten grabbelen, pas toen we een andere medewerker aanspraken mocht iedereen grabbelen. Dus hier moeten nog alle medewerkers een duidelijkere uitleg over krijgen.
Op de website staat dat elk kind een speeltje krijgt. Dat was nu niet zo. In de grabbelton zat alleen snoep. Verder was het wel een geslaagd feestje!

Reactie Powerzone:

Bedankt voor u bezoek en reactie! Wij proberen zo veel mogelijk rekening te houden met alle soorten gasten, het lukt helaas niet altijd om deze goed te scheiden. Wij zullen kijken hoe wij dat beter kunnen doen. Graag tot ziens bij Powerzone

Was leuk, muziek was te hard, bediening goed en snel.

Vriendelijk personeel.

Muziek zachter. Het voelde enorm chaotisch bij binnenkomst.

Reactie Powerzone:

Bedankt voor uw bezoek en reactie. Graag zien wij u nog eens terug! Team Powerzone

Esther

Het was voor mij echt een nare ervaring. Te korte, smalle banen om echt te bowlen. Muziek die heel hard staat. Ik was erg teleurgesteld, heb erg weinig geld.. dus ik vroeg of ik misschien mijn geld...

Beste Esther,

wij hebben standaard bowling banen. Ons concept is led bowlen met muziek. Wij vinden het spijtig, dat u het niet naar u zin heeft gehad. Geboekte activiteiten kunnen wij niet meer aan anderen verhuren, waardoor wij geen geld terug kunnen geven. Team Powerzone

M&B LORREZ

Leuk - goeie avond gehad met gezin. De service vond ik niet goed : 1) opleiding mensen kan beter vind ik 2) technologie Vedex faalde en het was moeilijk om te bestellen 3) levering van snacks aan...

Zie hierboven

Reactie Powerzone:

Bedankt voor uw bezoek en reactie. Wij hebben een nieuw bestel systeem aangeschaft, waarmee wij onze service kunnen en gaan verbeteren. Graag tot ziens bij Powerzone.