De activiteit
Offerte/ Email
7.9/10
Begeleiding/ Veiligheid
7.4/10

Was leuk, maar zie onderstaande

Medewerkers waren allemaal heel vriendelijk

We hadden voor 30 minuten gereserveerd maar uiteindelijk maar iets van 15 minuten gespeeld omdat het vorige spel was uitgelopen

Beste Annel,
1 spel lasergamen duurt altijd 15 minuten. Mochten jullie reserveren voor 2 rondes, duren deze altijd 15 minuten per spel, en er zit dan altijd een pauze van een kwartier tussen.

Tot snel bij de Powerzone!

Jessica

Het was leuk, maar de vorige X dat we gingen wedden we niet met andere mensen tijdens lassergamen gezet. Eerste ronde kwamen er 3 mensen bij en dat was geen probleem want toen waren we een groep van...

Beste gast,
We hebben voor 20 personen plek in onze lasergame arena, helaas heeft u niet het alleen recht als u met minder dan 20 personen reserveert. Dit staat ook aangegeven op onze website, Mocht de planning het toelaten op de dag van jullie bezoek dan kunt u altijd vragen of het mogelijk is dat jullie alleen spelen.
We hopen jullie snel weer te zien bij de Powerzone.
Groet team Powerzone

Superleuk!

erg leuk, goed parcours!

snelheid horeca tussendoor

Reactie Powerzone:

Bedankt voor jullie reactie!
We hopen jullie snel weer te zien bij de Powerzone!

Goede afhandeling van te voren

Pizza's kwamen 5 minuten voordat wij moesten bowlen op tafel, het was druk, dat is begrijpelijk, maar uitstellen van het bowlen kon niet.

Beste Tom,
Wat vervelend dat jullie pizzas net voordat jullie moesten gaan spelen op tafel gekomen zijn. U kunt er de volgende keer altijd voor kiezen om eerst een activiteit te gaan doen en daarna te gaan eten. We hopen dat jullie wel een leuke dag gehad hebben en jullie snel weer te zien.
Groet Team Powerzone

Geweldig!

Goede service, lekker eten!

nvt

Beste Christina,
Bedankt voor je reactie. Leuk om te horen dat jullie een geslaagd uitje gehad hebben.
We hopen jullie snel weer te zien bij de Powerzone!!

Het was heel leuk

Reactie Powerzone:

Bedankt voor je reactie, Tot een volgende keer bij de Powerzone

Annelies

We hebben een top bedrijfsuitje gehad! Leuke locatie en superleuk om te doen!

Superleuk gehad!

Zou bij de uitleg nog duidelijker vermelden dat je moet onthouden welk 'nummer' je had, handiger om achteraf naar de scores te kijken.

Beste Annelies,
Bedankt voor je reactie. Leuk om te horen dat jullie een geslaagd bedrijfsuitje hebben gehad.
We hopen jullie snel weer te zien bij de powerzone!

Bowling baan lag 5x stil in het uur dat we speelden
De bitterballen die ik bij de baan besteld had kwamen pas na nogmaals navragen
De bitterballen werden een mixed garnituur ipv bestelde...

Bowling baan lag 5x stil in het uur dat we speelden
De bitterballen die ik bij de baan besteld had kwamen pas na nogmaals navragen
De bitterballen werden een mixed garnituur ipv bestelde bitterballen

Beste Govert,
Wat vervelend dat de bowling baan niet naar behoren heeft gewerkt tijdens jullie bezoek. Dit zou niet mogen gebeuren, soms wordt er zo fanatiek gespeeld dat de kegels wel eens vast komen te liggen of in de knoop zijn.
We hopen jullie desondanks terug te zien bij de powerzone!

Ik was bij Powerzone voor de verjaardag van mijn zoon op zaterdag 23 maart. Op maandag 18 maart heb ik via de mail aangegeven dat ik met ipv 11 man met 9 man zou komen. Ik ontving hierover een...

- Service en Persoonlijke aandacht!
- Niet alles zo richten op verkoop, meer aandacht voor de klanten, het kan allemaal wat subtieler, het bedrijf ademt commercieel belang.
- Het karretje waar de patatjes mee worden gebracht is echt oorverdovend, een kind zei; het lijkt wel of we naast een achtbaan zitten te eten, niemand kon elkaar meer verstaan.
- Geef de groepen het idee dat het een feest is en dat je een beetje begeleid word, we werden buiten het meisje dat bestellingen nam bij het bowlen volledig aan ons lot overgelaten. Mijn zoon was jarig, maar er werd niks over gezegd verder.
- Tijdens onze MiniGolf was er een enorme groep aanwezig en nog een aantal losse groepjes, erg veel voor zo'n kleine ruimte met veel wachten als resultaat, kan echt beter gedoseerd worden.
- Van de 9 knijpballen die de kinderen meekregen als cadeau heeft geen een het overleefd, dat spul dat eruit kwam zat echt overal, wellicht iets duurzamers in vervolg.
- Ik vind het echt bizar hoe negatief ik achteraf was, ik voel me een enorm zeikwijf, maar ik kan er echt niks anders van maken. Ik geniet altijd enorm van de kinderfeestjes, maar dit was echt zo'n rot ervaring en dat voor zoveel geld. Echt heel teleurstellend.

We hebben afgelopen vrijdag met ons team ca. 80 mensen en top avond gehad!

mooie goede locatie dicht bij CS . De zwarte banen zijn perfect voor een team feest.

Nu even niet

Reactie Powerzone:

Jullie hadden een leuke groep bij jullie! Goed om te horen dat het uitje geslaagd was.

Tot de volgende keer.
Groet Team Powerzone