De activiteit
7.9/10
Begeleiding/ Veiligheid
7.4/10

Mirjam steensma

Leuke ambiance en ongedwongen sfeer.
Minpunt: arrangement geboekt. Bittergarnituur komt 10 minuten voor einde huur baan. Moesten er zelf om vragen? Was niet bekend?

Zie bovenstaand.

Attitude personeelslid achter Bali. Op mijn klacht dat bittergarnituur nog steeds niet is gearriveerd komt het volgende antwoord: het komt er toch aan? Arrogantie is leuk maar niet tegen klanten. De serveerster reageerde daarentegen erg aardig en beleefd.

Het was een kleine ruimte met luide muziek die niet in de smaak viel. De teksten in de muziek waren ook niet echt voor kinderen terwijl er toch veel van waren. Pizza aan het einde was al afgekoeld...

Let op de rekening!
restaurant personeel onbeschoft
Wc vies
De enige reden dat ze een ster krijgen is omdat er nog medewerkers waren die de avond dragelijk maakte

Sommige personeelsleden waren zeer onbeschoft vooral de blonde dame in het restaurant die dag

Beter personeel !!!

MYPUP

n

Ja, m.b.t het bowlen. De muziek staat te hard en daarnaast heb je het gevoel alsof je op een lopende band staat in een fabriek. echt er op er af en weer de volgende. Er was niet eens tijd om de tafels schoon te maken etc. Dit mag echt beter.

Lazergamen was top.

Geachte Gast,

dank u voor uw review en reactie.
De muziek is onderdeel van onze beleving, die uiteraard niet te hard mag staan. Wij zullen hier beter op toezien, evenals de schoonmaak tussentijds.
Team Powerzone

Wij hebben een erg leuke avond gehad bij de Powerzone.
Bowlen was goed geregeld.

De bowling baan was netjes en de apparatuur werkte prima.

Wij vonden het personeel over het algemeen niet erg vriendelijk, de drankjes duurde erg lang en het personeel achter de bar leek ongeïnteresseerd.

Reactie Powerzone:

Bedankt voor uw bezoek en reactie. Helaas door te kort aan medewerkers, hebben wij uitzendkrachten moeten inhuren, wat niet altijd tot het gewenste effect heeft geleid.
Wij hebben ondertussen stappen ondernomen en hopen u nog eens terug te mogen zien.
Team Powerzone

Bij aankomst werd informatie gegeven over de baan en de Ipad waarop drankjes zouden worden kunnen besteld. Dit werd enkel benoemd bij de balie en verdere service werd niet verleend. Bij aankomst...

Totaal geen sterke punten

Vreschrikkelijke service. Geen aandacht om klachten op te kossen

Geachte Gast,

het systeem van de tablets is nieuw en had idd nog wat kinderziektes bleek nadat wij het hadden getest. Heel vervelend, wij hebben het daarom ook tijdelijk buiten gebruik gesteld.
De bowlingbanen starten op tijd, u moet dan zeker naar de juiste baan worden verwezen. Zo ook de uitvraag van uw bittergarnituur. Wij snappen dat u een andere beleving had verwacht en ook mogen verwachten. Wij zullen u hiervoor compenseren. Met vriendelijke groet,

team Powerzone

Twee stellen met kinderen

Reserveren via de website ging perfect, we hebben heerlijk gebowld! Het enige wat ik graag anders zou zien is de muziek: die stond echt te hard. Net een paar tandjes zachter zou fijn zijn.

Leuke plek

Muziek wat zachter zetten, het deed ons echt pijn aan de oren

Het was een leuke avond!

Stella

Kinderverjaardag hier gevierd op woensdagmiddag. Hele relaxte leuke mooie plek. Flexibele organisatie.

Flexibiliteit vriendelijkheid organisatie

Het stinkt er, alle bowling schoenen zijn oud versleten en stuk. Wc mega smerig! Alle drankjes worden geserveerd met een rietje.. voor kinderen prima maar voor ouderen, nee..
2 banen voor...