Reviews

7.3 / 10
2052 beoordelingen
Schrijf beoordeling

79% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

De activiteit
7.9/10
Reactiesnelheid
8.1/10
Service
7/10
Informatie op de website
7.7/10
Funfactor
7.9/10
Offerte/ Email
7.9/10
Begeleiding/ Veiligheid
7.3/10

2052 Reviews

Anoniem

6/10

Niet tevreden, door een foutje van medewerker is ons feestje niet geweest zoals besproken en betaald

Sterke punten

De BBQ was uitstekend

Verbeterpunten of tips

Geen wijzigingen aanbrengen in boekingen

Reactie Powerzone:

Geachte mevrouw, Bedankt voor uw feedback en wat vervelend dat uw ervaring niet is verlopen zoals dat normaliteit hoort te zijn. Wij verzoeken u om contact met ons op te nemen via... Geachte mevrouw, Bedankt voor uw feedback en wat vervelend dat uw ervaring niet is verlopen zoals dat normaliteit hoort te zijn. Wij verzoeken u om contact met ons op te nemen via info@powerzone.amsterdam om uw ervaring nog eens toe te lichten. Met vriendelijke groet, Team Powerzone


Chanel

1/10

We hadden een uurtje football bowlen, elke keer bleven de ballen hangen. Is 5/6 keer iemand gekomen om het spel weer te laten werken. Dus van het uur hebben we in totaal zo 15/20 minuten bij elkaar... We hadden een uurtje football bowlen, elke keer bleven de ballen hangen. Is 5/6 keer iemand gekomen om het spel weer te laten werken. Dus van het uur hebben we in totaal zo 15/20 minuten bij elkaar niet kunnen spelen omdat we steeds moesten wachten.

Sterke punten

Leuke lampen

Verbeterpunten of tips

Het spel echt laten werken zodat als je voor een uur betaalt ook echt een uur kan spelen

Reactie Powerzone:

Beste Chanel, Bedankt voor uw feedback, wij zullen intern bespreken hoe uw ervaring zo is verlopen. Wij streven er altijd naar om continu onze services en activiteiten te verbeteren en zullen uw... Beste Chanel, Bedankt voor uw feedback, wij zullen intern bespreken hoe uw ervaring zo is verlopen. Wij streven er altijd naar om continu onze services en activiteiten te verbeteren en zullen uw feedback ten harte nemen. Met vriendelijke groet, Team Powerzone


M Loomans

6/10

Rommelig feestje

Sterke punten

mooie ruimte met veel activiteiten mogelijkheden

Verbeterpunten of tips

- teveel groepen lopen en rennen door elkaar / veel te druk en onrustig
- de afgesproken tijden van eten en lasergamen graag zoals aangegeven in de offerte. nu kregen we heel laat ons eten en...
- teveel groepen lopen en rennen door elkaar / veel te druk en onrustig
- de afgesproken tijden van eten en lasergamen graag zoals aangegeven in de offerte. nu kregen we heel laat ons eten en voor het lasergamen kwamen ze al een half uur voor de aangegeven offerte tijd ons halen. Dit gaf veel stress bij de kinderen en bij ons.
- de bowlingbaan die wij hadden is 3 keer vastgelopen in het uurtje dat wij aan het bowlen waren, heel vervelend voor de kinderen om steeds te moeten wachten totdat de storing opgelost was.
- het eten dat we besteld hadden voor de begeleiders werd al gebracht tijdens het bowlen, terwijl we hadden aangegeven dat we dit tijdens de lunch samen met de kinderen wilde eten.

al met al vond ik het een hele rommelige ervaring. helaas niet voor herhaling vatbaar

Reactie Powerzone:

Beste Mascha, Bedankt voor uw feedback, wij zullen dit ten harte nemen en intern bespreken hoe uw ervaring zo is verlopen. Wij willen graag onze excuses aanbieden en hopen dat u toch nog een keer... Beste Mascha, Bedankt voor uw feedback, wij zullen dit ten harte nemen en intern bespreken hoe uw ervaring zo is verlopen. Wij willen graag onze excuses aanbieden en hopen dat u toch nog een keer bij ons wilt komen om te laten zien dat uw ervaring helaas niet is zoals het normaal gesproken hoort te zijn. Met vriendelijke groet, Team Powerzone


Anoniem

9/10

Gezellig en leuk

Sterke punten

aardige personeel en heel meedenkend

Verbeterpunten of tips

voorgaande pogingen om telefonisch te reserveren heeft mij veel tijd gekost. Ik heb 2 dagen een half uur lang gewacht zonder dat iemand opnam. Bij de 3e dag een derde poging ging dit wel gelukkig... voorgaande pogingen om telefonisch te reserveren heeft mij veel tijd gekost. Ik heb 2 dagen een half uur lang gewacht zonder dat iemand opnam. Bij de 3e dag een derde poging ging dit wel gelukkig snel en goed


Spotzer Media Group

8/10

Geweldig team uitje, precies lang genoeg en met de juiste elementen

Sterke punten

Duidelijke instructies, ook in het Engels (want we waren met een internationaal gezelschap).

Verbeterpunten of tips

De website kan zeker beter worden ingedeeld. Er is een overdaad aan informatie die beter gefilterd moet kunnen worden, zodat de bezoeker niet overladen wordt met teveel keuzes en daardoor wegklikt... De website kan zeker beter worden ingedeeld. Er is een overdaad aan informatie die beter gefilterd moet kunnen worden, zodat de bezoeker niet overladen wordt met teveel keuzes en daardoor wegklikt (Maar, wij zijn een bedrijf dat zich specialiseert in digitale communicatie, dus wij kijken er anders tegenaan dan de gemiddelde gebruiker). We hadden geboekt op de vrijdagavond, dat bleek ook een avond te zijn waarop er standaard borrels worden georganiseerd. Dit resulteerde erin dat het erg druk was bij de bar en we elkaar lastig konden verstaan of bereiken, en lang moesten wachten op ons drinken en snacks. Aangezien dit een borrel is die iedere vrijdagavond wordt gehouden, zou ik verwachten dat dit in een aparte zaal kan gebeuren, zodat de bezoekers die komen lasergamen etc. er minder last van hebben.


Sergej

10/10

Cool

Sterke punten

Vriendelijk

Verbeterpunten of tips

Nvt


Chantal

10/10

Erg gezellig!

Sterke punten

Leuk vóór kids

Verbeterpunten of tips

Geen


Twan Groeneveld

4/10

Leuk idee, slecht uitgewerkt

Sterke punten

Leuk spel/idee

Verbeterpunten of tips

Ballen kwamen niet terug/bleven liggen op de baan waardoor we telkens zelf de baan op moesten om verder te kunnen gaan. Dit kostte én veel tijd en telkens een 0 score wanneer we de baan op gingen.


NLEx

2/10

Een heel goededag!

Helaas moet ik bekennen dat onze ervaring bijzonder tegenviel.
Het was een drukke chaotische avond. Achter de bar stond te weinig, en niet erg (klant)vriendelijk...
Een heel goededag!

Helaas moet ik bekennen dat onze ervaring bijzonder tegenviel.
Het was een drukke chaotische avond. Achter de bar stond te weinig, en niet erg (klant)vriendelijk personeel, met als gevolg dat iedereen lang moest wachten op zijn of haar drankje. Toen wij om half 9 uit de glow golf kwamen en aan tafel gingen bleken de pizza's verbrand of koud te zijn. Tevens zat er in een van de pizza's een stuk ijzerdraad (ik heb dit bij de manager aangegeven) Ook rond dit tijdstip was het nog bijzonder lastig om drankjes aan de bar te bestellen. Er was wel iemand die bij onze tafel liep, maar deze persoon was bezig met drankjes opnemen die nog binnen ons arrangement vielen. Dit klopte niet, want dat arrangement hadden we op een paar drankjes na al opgedronken. Als we niet hadden ingegrepen (de goede man zei dat er pas voor €12,50 was gedronken) was dit doorgegaan en hadden we met de gehele groep nog een algemene rekening gekregen. U zult begrijpen dat een afrekening met 43 man vrij lastig is.
Ik heb vervolgens weer mijn beklag gedaan, daarop kregen we een gratis rondje van de zaak aangeboden. Erg netjes!
Echter was na 15 minuten pas de helft van dit rondje uitgedeeld. Toen ik dit ging melden, ontstond er een discussie waarin werd aangegeven dat alles was uitgedeeld. Dit was niet het geval. Hierop hebben we besloten de tent te verlaten.
Als klap op de vuurpijl kregen we nog een rekening met daarop een bedrag van €12,50 administratie kosten. Dit terwijl wij keurig een aanbetaling hadden gedaan waar was aangegeven dat wij deze admin kosten niet hoefden te betalen. De dame (manager) die deze admin kosten moest verwijderen deed dit met veel pijn en moeite...

Sint zou zeggen:

Kun je dit soort grote groepen niet verwerken
Hou de aantallen dan binnen de perken
Kun je zoveel mensen tegelijk niet aan?
Laat ze dan niet tegelijk naar binnen gaan
Ze verlaten dan ontevreden de tent
Daarmee raak je niet op een goeie manier bekend
Ken je sterkte, maar vooral je zwakte
Want het is wel duidelijk dat jullie er niet veel van bakte(n)

Sterke punten

Locatie leent zich goed voor uitjes met collega's.

Verbeterpunten of tips

Zie verhaal bij 'mijn ervaring'


Linsey

7/10

Leuke avond gehad

Sterke punten

Leuke baan goede locatie

Verbeterpunten of tips

Niet heel erg klantvriendelijk

Reactie Powerzone:

Beste Linsey,

Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groet,

Team Powerzone