1990 beoordelingen

7.9/10
Begeleiding/ Veiligheid
7.3/10

1990 Reviews

Het was een leuk concept.

De ballen kwamen regelmatig vast te zitten, en de goot laag op sommige plaatsen hoger dan de baan. Om dit beter te maken mag er op de baan kunstgras komen te liggen en in plaats van het lage netje over het begin van de baan zou ik een net van 2m hoog over de hele baan spannen, en het gat waar de kegels staan vergroten.

Reactie Powerzone:

Beset Dennis, Bedankt voor uw feedback en suggesties. Wij zullen dit ten harte nemen en in onze overleg opnemen, aangezien wij altijd streven naar een betere ervaring. Hopelijk tot een... Beset Dennis, Bedankt voor uw feedback en suggesties. Wij zullen dit ten harte nemen en in onze overleg opnemen, aangezien wij altijd streven naar een betere ervaring. Hopelijk tot een volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Team Powerzone

Ik was met m'n zoons wezen voetbowlen. Leuke ervaring echter schortte het aan van alles. Ballen kwamen niet terug... Bumpers bleven niet omhoog.. Ondanks meerdere keren melden niks veranderd. Heeft... Ik was met m'n zoons wezen voetbowlen. Leuke ervaring echter schortte het aan van alles. Ballen kwamen niet terug... Bumpers bleven niet omhoog.. Ondanks meerdere keren melden niks veranderd. Heeft ons heel veel speeltijd en plezier gekost. Leuk spel maar graag nog even fine tunen dus.

Reactie Powerzone:

Beset Joey, Bedankt voor uw feedback, wij zullen uw ervaring intern met onze personeel bespreken en wij streven er zeker naar om het systeem en de service soepel te laten verlopen. Hopelijk tot... Beset Joey, Bedankt voor uw feedback, wij zullen uw ervaring intern met onze personeel bespreken en wij streven er zeker naar om het systeem en de service soepel te laten verlopen. Hopelijk tot een volgende keer, waar u wel een betere ervaring mag verwachten bij ons. Met vriendelijke groet, Team Powerzone

Lasergamen superleuk, het liep wel heel erg uit doordat het personeel wachtte op andere groepen die te laat waren.

Lasergamen

Uur vertraging opgelopen.

Reactie Powerzone:

Beste Ewa, Bedankt voor de review! Excuses dat het lasergame voor jullie is uitgelopen, wij streven er altijd naar iedereen tijdig te laten beginnen, helaas zijn er vaak mensen laat of niet... Beste Ewa, Bedankt voor de review! Excuses dat het lasergame voor jullie is uitgelopen, wij streven er altijd naar iedereen tijdig te laten beginnen, helaas zijn er vaak mensen laat of niet compleet en moeten wij een hoop schuiven zodat iedereen nog kan spelen. Desondanks horen de mensen die op tijd zijn wel op tijd te moeten beginnen en wat u heeft ervaren had niet zo moeten verlopen, onze excuses! Met vriendelijke groet, Team Powerzone

Kyara

Het was leuk om hier snel een potje te bowlen. De sfeer is gezellig en we hebben een leuke avond gehad! Helaas deed de tablet voor het bestellen van de drankjes het niet. We moesten de drankjes bij... Het was leuk om hier snel een potje te bowlen. De sfeer is gezellig en we hebben een leuke avond gehad! Helaas deed de tablet voor het bestellen van de drankjes het niet. We moesten de drankjes bij een medewerker bestellen en zo is onze laatste bestelling nooit doorgekomen en hebben we geen drankjes gehad voordat we weggingen.

Sfeer

De service was niet voldoende bij een kapotte tablet.

Reactie Powerzone:

Beste Kyara, Bedankt voor deze review en mooi om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. Bij een kapotte tablet hoort ook een goede service, onze excuses dat u dat niet heeft... Beste Kyara, Bedankt voor deze review en mooi om te horen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. Bij een kapotte tablet hoort ook een goede service, onze excuses dat u dat niet heeft gekregen. Wij zullen dit intern gaan uitzoeken. Met vriendelijke groet, Team Powerzone

Leuke gezellige disco-achtige sfeer

flexibel in aanpassen namen op scorebord
goed aanbod van drankjes, verse muntthee

Het scorebord geeft na een game van 10x heel kort een eindscore zien. Als je even niet oplet heb je het gemist en begint de puntentelling opnieuw. Dit momentje om te vieren wil je toch niet missen en is dus echt een minpuntje aan de funfactor.
Het is ook wel jammer dat het niet mogelijk is een optie op verlengen van de baan te nemen. Begrijpelijk dat de kassamedewerker niet van haar plek kan om even te polsen of er nog interesse voor is, maar er lopen toch ook mensen rond voor de veiligheid en de drankjes.

Reactie Powerzone:

Bedankt voor de feedback! U kunt altijd na het spelen nog bij de receptie u scores laten uitprinten dat u mooi een overzicht nog heeft van alle beurten en totaal standen. Met vriendelijke... Bedankt voor de feedback! U kunt altijd na het spelen nog bij de receptie u scores laten uitprinten dat u mooi een overzicht nog heeft van alle beurten en totaal standen. Met vriendelijke groet, Team Powerzone

Stefan

Alles was top geregeld, behalve de bowling baan. Er hangen touwtjes aan de paaltjes, die zorgen ervoor dat de paaltjes of anders of niet omvallen. Zorg svp voor een echte bowling baan. Het personeel... Alles was top geregeld, behalve de bowling baan. Er hangen touwtjes aan de paaltjes, die zorgen ervoor dat de paaltjes of anders of niet omvallen. Zorg svp voor een echte bowling baan. Het personeel was top, de sfeer ook. Het restaurant gedeelte ziet er troosteloos uit. Zorg svp voor wat meer sfeer.

The atmosphere was great, great staff. Diversity was great.

Bowling with strings on the poles is no fun. Please take care of a real bowling lane.
(er hangen touwtjes aan de bowling paaltjes. De paaltjes vallen daarom niet of anders om dan bij een profesionele bowling baan.)

Reactie Powerzone:

Bedankt voor deze review!

Slecht

Zorg dat als iemand voor een uur bowlen betaald hij of zij ook een uur bowlen krijgt, en niet zo lang moet wachten om te beginnen dat er 10 minuten afgehaald worden. Zorg er verder voor dat als iemand gaat lasergamen om 16:15 hij niet begint op de tijd dat hij eigenlijk zou moeten eindigen!

Reactie Powerzone:

Beste Maarten, Bedankt voor uw review. Wij betreuren het dat uw ervaring niet naar wens is geweest. Het is erg belangrijk dat de activiteiten tijdig van start gaan en uw ervaring is niet hoe dat... Beste Maarten, Bedankt voor uw review. Wij betreuren het dat uw ervaring niet naar wens is geweest. Het is erg belangrijk dat de activiteiten tijdig van start gaan en uw ervaring is niet hoe dat normaliteit zou moeten verlopen. Wij zullen desbetreffende personeel van die dag hierop aanspreken. Onze excuses voor deze ervaring en hopelijk toch tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Powerzone

Had gereserveerd voor mijn verjaardag, helaas was deze tijd onmogelijk te behalen door het verkeer en de verjaardagslunch. Ik belde 2 uur van te voren op 3 verschillende tijdstippen en heb zeker 45... Had gereserveerd voor mijn verjaardag, helaas was deze tijd onmogelijk te behalen door het verkeer en de verjaardagslunch. Ik belde 2 uur van te voren op 3 verschillende tijdstippen en heb zeker 45 min in de wacht gestaan. Toen ben ik maar van de lunch locatie gerend naar powerzone, om te verplaatsen en te vragen waarom er telefonisch geen bereik was. Ik kreeg hier een erg bitchy reactie op, waar ik zelf van schrok, ik dacht dat ik een normale vraag stelde. Nadat de vrouw boos op mij werd omdat ze 2 banen echt niet meer kon verkopen en mij erop wees dat ze mij net nog had gesproken. Ik gaf aan dat dit niet correct was, omdat ik nooit iemand had gesproken en een paar dagen van te voren had gereserveerd en betaald online, 1 baan 5 personen. Hier ging ze nog weer tegen in, pas na nogmaals een uitleg van mij kwam ze er achter dat ze zelf een fout had gemaakt en verplaatste de baan een uur later. Zonder ook maar excuses aan te bieden. Uiteindelijk was het bowlen leuk! Maar de ervaring met powerzone (voor de eerste keer) echt een teleurstelling.

Handig bestel systeem

Doe gewoon vriendelijk en kijk wat je voor elkaar kan betekenen

Reactie Powerzone:

Beste mevrouw van der Heide, Bedankt voor uw feedback, wij nemen dit ten harte en zullen dit intern bespreken hoe dit heeft gebeuren. Onze excuses voor het ongemak, gelukkig om te horen dat het... Beste mevrouw van der Heide, Bedankt voor uw feedback, wij nemen dit ten harte en zullen dit intern bespreken hoe dit heeft gebeuren. Onze excuses voor het ongemak, gelukkig om te horen dat het bowlen wel goed is bevallen! Met vriendelijke groet, Team Powerzone

Vriendelijk personeel. Overleggen met alles.

Hele gezellige avond gehad!

vriendelijk personeel

Het zou handig zijn als je bij de bowlingbaan een ruimte zou hebben voor alle jassen en tassen. Die lagen nu op de bank, waar je nu weinig ruimte had om te zitten.