De activiteit
Offerte/ Email
7.9/10
Begeleiding/ Veiligheid
7.4/10

Voetbal bowlen was leuk. Jammer dat nergens aangegeven is dat je een stuk moet omlopen vanaf de parkeergarage. Ook was de keuken niet open dus rond lunch tijd niets te bestellen. We wilden nog...

Beste Powerzone Gast,

U reactie hebben wij met grote interesse gelezen en wij zullen per email contact met u opnemen om wat toelichting te vragen over u ervaring bij ons met betrekking tot de gesloten keuken.

Voor de bereikbaarheid is het inderdaad best lastig momenteel. Daar kunnen wij helaas geen verandering in brengen. Wel vermelden wij dat op onze website om zo te proberen om het onze gasten zo makkelijk mogelijk te maken. Helaas is dit in u geval niet gelukt. https://www.powerzone.amsterdam/acties/bereikbaarheid-powerzone/

Hopelijk geeft u ons wel nog een kans om onze activiteiten en diensten zoals het hoort te tonen.

Het Powerzone Team

Prima locatie, matig/slecht personeel. Service vreselijk

NVT

De bediening was benedenmaats. Ondanks alles simpel via een tablet te bestellen is, laat de bestelling daarna lang op zich wachten. Vooral met de combinatiedeals.

Meerdere malen combi-deals besteld;
1ste keer: de bitterballen kwamen wel, de pitcher bier niet. Gevraagd aan de serveerder of de pitcher er aan kwam en die reageerde met "Weet ik niet. Vast wel" Paar minuten later maar naar de bar gegaan om aan te geven bij andere dame dat de snacks wel gekomen waren, maar de pitcher niet. Gelukkig hielp zij toen direct en kregen we alsnog de pitcher.

2e keer: Om 00:15 deden wij nog een bestelling. 12 mix snacks en wederom een combideal bitterballen met pitcher.
Dat duurde ook heel lang. Bleek dat de frituurpan al uitstond. (We waren niet de enige groep die nog besteld hadden) Raar dat er nergens stond dat niet meer besteld kon worden, maar de frituurpan moest dus weer aan. Nja, kan gebeuren. het werd opgelost in ieder geval.
Mijn maat die ging vervolgens naar de bar, of we dan wel alvast de pitcher konden krijgen die wij besteld hadden.
Nou, dat bleek lastig, maar we kregen (om 1 of andere reden) wel 2 biertjes voor het wachten. Dat is natuurlijk aardig, maar we waren met zijn 6en. Dus wij dachten, de pitcher komt er dan ook aan.
Toen er na 5 minuten nog geen pitcher was ben ik naar de bar gelopen en vroeg aan die jongen of we nu dan alvast de pitcher konden krijgen. Zijn reactie: "Je vriend komt net hetzelfde vragen, en je geeft ons niet eens de tijd om het te fiksen" (Nou geloof mij, de tent was bijna leeg, en als je 2 bier kan tappen, kan je ook een pitcher tappen) Dus ik zei: nou ik had wel gedacht dat je hem al klaar had (met een lach en knipoog). "Ik heb hem net 2 gratis biertjes gegeven" zegt ie. Dus ik zeg: "Ja, wat heb ik daar aan?" Toen was zijn reactie: "Nou ik kan ze ook op je rekening zetten." Dus mijn reactie: "Nja daar gaat het niet om, dat vind ik er vriendelijk, maar de rest heeft nu niks te drinken." "Ja, dat zei je niet" zei die.
En toen ging ie de pitcher tappen.

Heel vreemd allemaal.

Ik heb eerder wel positieve ervaringen hier gehad, dus ik zie het meer als incident (hoop ik), maar rest vond het dramatisch en gaat volgende keer zeker naar concurrent.

Beste Powerzone Gast,

Allereerst willen wij u onze excuses aanbieden. Deze standaard van bediening is niet waarnaar wij streven en wij zijn in deze instantie ver onder de norm gebleven.

Er kan in de horeca natuurlijk altijd iets gebeuren - het gaat over hoe men het dan behandeld. Dat is deze keer niet gebeurd zoals wij dat normaal doen.

Wij zullen u nog een persoonlijke mail sturen om een beetje toelichting te vragen over u avond.

Met vriendelijk groet,
Het Powerzone Team

We hadden gereserveerd op het footbal bowlen, dit was 1 grote flop. Bediening/personeel ging hier wel goed mee om en we mochten omboeken naar wat anders zonder problemen

Geachte Powerzone Gast,

Dank voor u positieve reactie. U heeft ons inderdaad in de hele vroege fase van het voetbal bowlen bezocht toen er nog wat probleempjes opdoken die in de test fase niet boven water waren gekomen. Daar werken wij dag en nacht aan om het zo snel mogelijk te optimaliseren. Gelukkig konden wij die dag u activiteit snel omboeken zodat u toch heeft genoten.

Hopelijk tot gauw weerzien bij Powerzone.

Met vriendelijke groeten,

Sam Schuitemaker

Leuke accommodatie. Eten was koud

Eten warm serveren. Bittergarnituur en tosti waren allebei koud.

Beste Sam,

Bedankt voor u reactie en het spijt ons zeer dat het eten koud bij u terecht is gekomen. Had u ons die dag nog verteld hadden wij het nog snel kunnen goed maken.

Hopelijk geeft u ons die kans tijden een ander bezoek in de toekomst...

Marit Glasz-Terpstra

Staat onderstaand al aangegeven bij de andere vragen.

Toevallig ging het brandalarm af omdat iemand aan de handmelder had gezeten. Dame van de bediening kwam snel iedereen vertellen dat het vals alarm was.

Vraag bij het reserveren voor bowlen of diegene in het Black of White gedeelte wil zitten.
Wij waren in de veronderstelling in het donkere gedeelte te gaan. Kids vonden dat ook vet cool want ze hadden 't al gezien tijdens 't glow golfen. En bleek er alleen plek te zijn in het White gedeelte. Opzich niet erg en hebben ons vermaakt. Maar voor een volgende x zou ik het van te voren al aangeven. Handig dus voor nieuwe bezoekers om het telefonisch gewoon alvast te vragen wat de voorkeur heeft.
Vooral als er geboekt wordt via ticketveiling, want daar lijkt het alsof er enkel een donker gedeelte is. En je boekt ook voor led bowlen. Dusss verwacht wel wat meer als wat je ziet bij het White gedeelte.

Beste Marit,

Hartelijk dank voor u reactie online.
Wij hebben u feedback met grote interesse gelezen en hebben het intern gedeeld en besproken om te zien hoe wij de verwachtingen van black & white bowling zoals door u beschreven is beter kunnen anticiperen.

Hopelijk mogen wij ondanks dit detail u toch in de nabije toekomst weer welkom heten.

Met vriendelijk groet,
Het Powerzone Team

Was een hele gezellige bezigheid de glow golf

nee

nee

Beste Powerzone Gast,

Dank voor u positieve reactie.
Hopelijk mogen wij u gauw weer welkom heten.

Het Powerzone Team

Powerzone heeft aardige medewerkers die graag hielpen om ons een leuke avond met lasergamen te geven. Ik had wel het idee dat ze niet berekend waren op een grote groep die meerdere keren de arena in...

Alles werkte netjes bij de lasergame en de arena was leuk en groot genoeg.

Vroeg op de avond begonnen we al een kwartier later dan gereserveerd, waardoor de opvolgende potjes nog meer uitliepen. Het werd daardoor al snel chaos met andere groepen die ook kwamen spelen en zich niet bewust waren dat zij ook min een kwartier moesten wachten. Daarnaast was de uitloop niet handig met een grote groep tieners die op gezette tijden door hun ouders werden opgehaald. Ik denk dat als het personeel nog wat beter getraind wordt op tijdsmanagement het al veel scheelt.

Geachte Gast,

Dank voor u reactie.
Het vreugd ons dat u toch een fijne avond belevenis heeft gehad bij ons.

Wat betreft het management van de tijd bij de laser arena. Dit kan op drukke dagen inderdaad wat uitlopen. Er zijn altijd wat groepen die langer nodig hebben om klaar te worden of ietsjes later arriveren; vooral op top drukte dagen is dit het geval.

Wat wij intern doen om dit te verhelpen is elke 1.5-2 uur een kwartier afblokken. Dit geeft ons de kans om de uitloop weer in te halen.

Desondanks dit verbeterpunt dat u heeft aangegeven hopen wij u toch spoedig weer welkom te mogen heten.

Het Powerzone Team

Best ok, Jamer dat hij de competitie midden in een spel afbrak en dat de score niet uit te pringen was

aardig en niet te duur

Niet stoppen midden in een spel

Geachte gast,

Dank voor u reactie.

Wij wouden graag even toelichten over het sluiten van het spel middenin. Wij verhuren onze banen per uur en dat is altijd een vol uur beginnend op het uur. Sommige centra doen het per spel - dan zou u dat niet gebeuren. Het nadeel is wel dat 1 spel minder dan een uur duurt. Dat is de keuze per gast en evenementen centrum.

Met betrekking tot het printen van de scoren kunnen wij u meedelen dat dit gecorrigeerd is en nu wel kan. Er was een storing met de printer in die dagen maar dat is nu verholpen.

Hopelijk komt u gauw weer!

Het Powerzone Team

Mijn vriend en ik hebben gevoetbal bowld. De ballen kwamen helaas vaak vast te zitten achter de kegels waardoor er weer personeel bij geroepen moest worden. We hebben van het uur zo'n 20 minuten op...

Een sterk punt was zeker dat er gelijk naar een passende oplossing werdt gezocht!

Geen, vond jullie erg vriendelijk.

Beste Gast,

Dank voor u reactie. Er waren in de begin fase inderdaad nog wat probleempjes met het voetbal bowlen die in de test fase niet boven water waren gekomen. Daar werken wij heel hard aan om het zo snel mogelijk te optimaliseren.
Gelukkig konden wij in u geval snel omboeken en zo u belevenis weer goed maken.

Wij hopen u spoedig weer welkom te heten in de Powerzone.

Muziek zachter. En niet de deur op slot doen als er nog klanten zijn

Muziek zachter. En niet de deur op slot doen als er nog klanten zijn

Geachte gast,

Dank voor u reactie op onze website. Wij hebben u feedback gedeeld zodat het team hier beter op let.

Dank nogmaals en hopelijk tot een gauw weerzien.