De activiteit
7.9/10
Begeleiding/ Veiligheid
7.4/10

Gert Battenberg

Op zich hebben we genoten, wel wil ik aangeven het volgende.
Met de reservering is het niet helemaal goed gegaan, echter er is met een mooie oplossing gekomen.
We kregen gratis glow...

Poging van het personeel om toch de uiterste best te doen, terwijl men de "chaos" zag.

Beter plannen, behoud overzicht

Mannenkoor Manoeuvre

Bijzonder leuke avond. Jullie collega's waren allemaal super vriendelijk, snel en alert. Gaat allemaal heel efficient, de dame die drankjes bracht was bijzonder vriendelijk en snel. Leuk een DJ in...

Iets meer schoenen en iets meer ruimte om bij de schoenen te kunnen is het enige minpuntje.

Paar x eerder geweest, vriendelijk personeel!
Ookal was het druk werden wij goed geholpen en Zonder te hoeven wachten voorzien van drankjes.

Het personeel

Wouter

Fantastische locatie bij CS Amsterdam. Gezellige sfeer en behulpzaam personeel. Alleen de bowlingballen op baan 2 lopen steeds vast dit moet gerepareerd worden! Ook een rekje om de ballen vanaf te...

Lasergamen was supet gaaf! Het eten kan beter en hygienischer.

Een betet afzuigsysteem tijdens het grillen. En het vlees en sausjes eerder bijvullen. Was nu veel leeg koude satesaus en saus zat door alle bakje heen.

7 volwassenen & 2 kids op 1e kerstdag

Wij zullen hier niet zo snel meer heen gaan.
7 Volwassenen & 2 kids

- Kop koffie werd geserveert met de helft vd
koffie op het schoteltje en moest zelf om
...

Kon zoveel eten als je wilt...
Meeste personeelsleden werkte hard en deden
hun best.
Werd naar een oplossing/tegemoetkoming
gezocht.

Betere organisatie en vooraf een briefing aan al
het personeel zal een hoop irritaties bij klant en
personeel wegnemen.

Marco

Aanrader

Bediening

Hatice

Ik ga zeker nog meerdere keren komen.. top personeels onwijs vriendelijke en Gast welkom.. Bouchra en de man van instructie ( begeleider van lasergame) heel vriendelijk.. top plek echt een aanrader

Vriendelijk
Gast welkom
Samen werken
Duidelijke uitleg
Sfeervol
Kwaliteit

Helemaal geen verbeter punten

We hadden twee banen gereserveerd ( 1e Kerstdag). We konden pas 10 minuten later beginnen dan gepland. Echter moesten wel stoppen op geplande tijd. Dus i.p.v. een uur hebben we maar 50 minuten...

Zeer prettige eerste kennismaking met powerzone. Mooie schone vriendelijke omgeving. Met leuk en vriendelijk personeel