De activiteit
7.9/10
Begeleiding/ Veiligheid
7.4/10

Breeuwsma

3 banen gehuurd op vrijdagavond voor een bedrijfsuitje. Prima geregeld, slim dat je met een code eten/drinken kunt bestellen voor die specifieke banen. Ook slim dat ze bij aanvang van de groep...

Goed om vooraf namen te vragen zodat jullie dit direct in kunnen vullen in de systemen van de banen.
Slim om met gebruik van een code voor de banen je direct eten/drinken kunt bestellen.

Er werd wel gezegd dat de banen zich aan een bepaalde zijde van het gebouw bevonden, maar vervolgens is daar niet duidelijk welke baan welk nummer heeft. Er zou dus een sticker of iets moeten zijn wat duidelijk aangeeft welk baannummer bij welke baan hoort. Nu moesten we alle schermen afgaan om te kijken waar onze naam bij stond.
Een keer moesten we op baan 11 lang wachten omdat er iets misging met het terugzetten van de kegels, hij bleef het maar opnieuw proberen en dit ging tot wel 6-7 keer fout. Zonde van de tijd (die strak bijgehouden wordt).

Beste Jesse,
Bedankt voor je reactie. We zullen je aandachtspunt intern gaan bespreken. Goed om te horen dat jullie een geslaagd uitje gehad hebben.
Tot de volgende keer.
Groet Team Powerzone

Activiteiten leuk, mooie locatie. Zeer ontevreden over het personeel

Verschillende activiteiten op een locatie. Goede arrangementen met drankjes etc. ook duidelijk vermeld op de site. Boeken is makkelijk

Zeer ontevreden over het personeel. Tijdens het lasergamen zou de ruimte met onze tassen met alle waardevolle spullen worden afgesloten, maar dit is niet gedaan. Ook geen duidelijke instructies gekregen. Begeleider bij het lasergamen was zeer chagrijnig. Ook de scores hebben we niet gekregen.

De horeca was ook heel slecht. Wij hadden een arrangement met 2 drankjes + borrelhapjes. We moesten zelf meermaals naar de bar lopen om te bestellen. Als gezegd werd we komen zo bij u gebeurde dit niet. Bij een kan water werden geen glazen gegeven. Na 4x vragen nog steeds geen glazen gekregen. Zeer slechte service.

Beste Irene,
Vervelend om te horen, bedankt voor je reactie. We proberen onze service altijd te verbeteren. Wij zullen dit dan ook intern gaan bespreken met onze collegas.
Groet team Powerzone

Leuke tent met veel activiteiten om te doen.

Goede muziek en snelle bediening.

Moesten erg snel wisselen met de bowling banen, en er waren weinig bowlingschoenen.

Beste Roos,
Het kan inderdaad wel eens voorkomen dat je even moet wachten op bowling schoenen, helaas hebben we niet zoveel schoenen in huis dat iedereen voor de wissel al schoenen in de juiste maat heeft gevonden.
We hopen dat jullie een hele avond gehad hebben en jullie snel weer te zien bij de Powerzone!

Powerzone an sich is ontzettend rumoerig. Kinderen en vrijgezellen... Pfff
De activiteit was wel aardig. Ook daar weer heel veel kabaal.
De bediening aan de bar duurde lang. Onderbezet.

Zag er wel leuk uit die minigolf

Wellicht wat dempende muren om het geluid te dempen.

Beste Hairco,
In het weekend hebben we inderdaad een variatie aan gasten tegelijk bij ons binnen. Echter kunnen wij daar weinig aan veranderen.
In de avonduren zijn er weinig tot geen kids aanwezig. Door dat wij een grote ruimte tot onze beschikking hebben kan het soms rumoerig zijn, maar wij zijn tenslotte disco bowling.

We hopen jullie weer eens te zien bij de powerzone.

JH Helder

Verjaardagfeestje van onze zoon gevierd bij de Power Zone. Een populaire plek voor verjaardagsfeestjes en dat is ook niet gek aangezien de locatie kindvriendelijk is. Het feestje verliep helemaal...

Service medewerkers zijn vriendelijk en behulpzaam.

Vond de toiletten rond 15:30 smerig. Dat is ook niet gek met de hoeveelheid kids / persoen die er rondlopen. Extra aandacht om die schoon te houden kan geen kwaad.

Simon Anink

Voor mijn verjaardag had ik 2 potjes lasergamen gepland. Ik heb toen ik nog klein ook bij powerzone gelasergamed en vond het GEWELDIG. Dus besloot ik om het opnieuw hier te doen. Ik en mijn vrienden...

De lasergame ruimte is groot, veilig en heeft leuke attributen.
De pauze tussen de potjes was erg fijn.

Het enige wat ik kan bedenken was dat je bij het lasergamen niet weet of er andere mensen ook meedoen. Ik snap natuurlijk dat als je niet met veel mensen er andere mensen bij kunnen komen. Maar toch zou het fijn zijn als je weet of er andere mensen ook meedoen voordat je begint.

Beste Simon,
We hebben 20 lasergame pakken tot onze beschikking, het is helaas niet altijd mogelijk om alleen met je eigen groep een spel te spelen. Dit staat ook op de website aangegeven. Echter is het wel van belang dat er gekeken wordt met wat voor groep er met jullie mee speelt, maar door de drukte is het niet altijd mogelijk om veel te schuiven met de groepen.
We hopen jullie snel weer te zien.
Groet Team powerzone

Roxanne Dinkgreve

Druk maar gezellig centrum. Drank en eten mag beter, is nu erg laagdrempelig.

De wijn vonden wij niet zo lekker, ook kon de bittergranituur en de pizza’s veel beter.

Beste Roxanne,
We horen weinig klachten over de produkten die wij serveren maar we zulen dit intern gaan bespreken.
We hopen jullie snel weer te zien bij de powerzone!

Top

Aardig personeel, handige bestelfunctie voor drankjes en hapjes.

Je moet op de site te veel doorklikken voordat je kunt zien hoeveel bowlen zonder arragement kost

Beste Priscilla,
Bedankt voor je reactie, we zijn erg blij met onze tabletmenu kaarten. Zo kan iedereen gelijk zijn drankjes of hapjes bestellen.
We hopen jullie snel weer te zien bij de Powerzone

Sfeer is goed
Hygiëne wc kan beter

Locatie, sfeer

Uitleg hoe het werkt
Hygiëne toilet

Beste gast,
Onze medewerkers contoleren en maken ieder uur onze toiletten schoon, wij proberen altijd extra op de hygiene te letten. We zullen uw feedback meenemen in onze volgende bespreking.
We hopen jullie snel weer te zien bij de powerzone!

Leen

Heel vriendelijk personeel. Naast onze bowlingbaan was een bowlingbaan met erg hard schreeuwende kinderen. Iemand van het personeel heeft toen op eigen initiatief een andere baan aangeboden.

Het systeem voor het bestellen van consumpties was niet helemaal duidelijk en het afrekenen van de consumpties ook niet. Ook moesten we behoorlijk lang naar de juiste schoenenmaat zoeken.

Beste Leen,
Het kan inderdaad wat druk zijn met kinderen als ze op de baan naast je zitten. Gelukkig is het goed opgelost!
We hopen jullie snel weer te zien bij de Powerzone!