De activiteit
7.9/10
Begeleiding/ Veiligheid
7.4/10

Joost

Het bowlen zelf was okee, maar we moesten wel eerst bij de buren geschikte bowlingballen ophalen (zowel lichte als zware). Verder vonden we de muziek wel erg luid in een matige akoestiek.

Drankservice vriendelijk en accuraat.

Muziek erg luid, akoestiek matig. Bowlingballen te makkelijk uitwisselbaar met andere banen. We moesten eerst her en der ballen vandaan halen. Baan 1 heeft een diepe gleuf tussen raam en werpplek. Kinderen kunnen hier in vallen.

Lieselot

De medewerkers waren erg vriendelijk, dat begon al bij het maken van de reservering. Het was wel erg druk, the place was packed, maar ging allemaal prima. Hele leuke avond gehad en vooral het pakket...

Er waren eigenlijk te weinig ballen in kleine maten (helemaal toen en twee groepen kids naast ons kwamen) dus aanschaf daarvan zou wel goed Zijn!

Beste Lieselot,

Hartelijk dank voor jullie bezoek en leuke review.
Wij zijn blij om te horen dat iedereen zich heeft vermaakt tijdens jullie bezoek aan de Powerzone.

Team Powerzone

Ontzettend leuke entourage bij het glowgolfen. Was echt heel leuk!

Beste mevrouw van der Linde,

Ton V.

Super leuk teamuitje gehad!!
Niet zo gek duur met 2 drankjes p.p. en een schaal met lekkere borrelhapjes en 3x lasergame voor nog geen 24 euro p.p.

Prima sfeer gecreëerd!!

Nee vooral zo door gaan!!

Beste heer Valkhof,

Hartelijk dank voor jullie bezoek en leuke review.
Wij zijn blij om te horen dat iedereen zich heeft vermaakt tijdens het lasergamen.

Team Powerzone

Top Lasergamen bij Powerzone!

Als je alleen wilt met je eigen groep zonder andere mensen erbij, wel even bellen of mailen om dat te checken.

Beste Pauline,

Hartelijk dank voor je leuke review.

Wat leuk om te horen dat jullie genoten hebben tijdens het lasergamen in onze underground Arena.

Wij hopen jullie weer snel te moge ontvangen!

Team Powerzone

Lasergamen en midgetgolf. Super leuke middag met ontzettend aardig personeel!

Personeel

Kinderfeestje met 10 over enthousiaste kids die heerlijk hebben gelasergamed en gegolfd. Alles verliep, ondanks de drukke zaterdag en vakantieperiode, als een zonnetje! Super geregeld, top team,...

Volgende keer gaan we alleen maar lasergamen :-D Dikke 10!

Zie hieronder

Super aardige dame achter de receptie die ons goed geholpen heeft op de avond zelf en op de mail.

De introductie van de avond was zeer slecht, het was moeilijk om een drankje te bestellen, het avondeten werd niet uitgelegd en was totaal anders dan verwacht, van matige kwaliteit en voor de vegetariërs onvoldoende.
Ook werden we door de avond heen slecht begeleid, ook daar bleef het lastig een drankje te bestellen.

Reactie Powerzone:

Bedankt voor uw bezoek en reactie. Met uw tips kunnen wij onze service verbeteren. Wij zullen dit intern bespreken. Graag tot ziens!

Edwin

Bowlen en lasergamen prima, jammer dat reserveren zo moeilijk gaat. Ik heb twee keer 20 minuten aan de telefoon gehangen voor er opgenomen werd, Dat ga je natuurlijk geen tweede keer doen .

Telefoon opnemen

Reactie Powerzone:

Bedankt voor uw reactie en bezoek! Wij nemen de telefoon zoveel mogelijk op, het is regelmatig druk aan de telefoon. Wij hebben op dit moment 1 persoon die de telefoon bemand, als deze persoon met een uitgebreide reservering bezig duurt het inderdaad lang. Wij zoeken naar een goede oplossing. Overigens is alles bij ons online direct in te boeken. Graag tot ziens.

Shirley Shaw

Powerzone is een hele leuke locatie waar je van alles kan doen, erg leuk!

Nvt

Ik vond de begeleider niet heel vriendelijk, en na het eerste spel was hij nergens te bekennen.

Reactie Powerzone:

Bedankt voor uw bezoek en reactie. Wij nemen uw tips mee om onze service te verbeteren. Graag zien wij u nog eens terug. Team Powerzone