2052 beoordelingen

Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid
7.3/10

2052 Reviews

Met twee groepen hadden we een bedrijfsuitje. Door omstandigheden moest alles op korte termijn geregeld worden. Danielle heeft echt super mee gedacht en de mogelijkheden geopperd en zijn we tot een... Met twee groepen hadden we een bedrijfsuitje. Door omstandigheden moest alles op korte termijn geregeld worden. Danielle heeft echt super mee gedacht en de mogelijkheden geopperd en zijn we tot een supergezellig teamuitje gekomen. 1 avond lasergamen en 1 avond glow in the dark minigolf. Beiden met een grill erna. Topprijs en topavond.

Alles stond klaar voor het eten, bittergarnituur was ruimschoots voldoende, er liep iemand mee voor de drankjes..

Bij een vegetarische gast wellicht een aparte grill, nu lag vlees, vis en vegetarisch op 1. Verder top..

Kempenaar

Heel goed

Gastvrijheid

Nvt

Meyn

Het was een gezellige avond, alleen jammer dat de receptie onze kaartjes kwijt was en we de namen van de vorige spelers op het bord hadden.

Reservering is makkelijk via internet

Extra hulp bij de receptie

Erg goed ervaaring. Behulpzaam personeel

leuke activiteiten

nvt

Geachte heer,

Hartelijk dank voor deze review en hopelijk tot de volgende keer!

Lasergamen en Bowlen

N/A

N/A

Personeel loopt als een kip zonder kop. Vaak moeten vragen wanneer de bittergarnituur komt. Uiteindelijk na 1 uur gewacht te hebben en bijna klaar waren met het activiteit kwamen ze met het... Personeel loopt als een kip zonder kop. Vaak moeten vragen wanneer de bittergarnituur komt. Uiteindelijk na 1 uur gewacht te hebben en bijna klaar waren met het activiteit kwamen ze met het bittergarnituur.
Dus beter opleiding en wat betere service verlenen. Er loopt ook geen personeel naar de bowlingbaan (je plek) om eventuele informatie/aanwijzingen te geven. Je krijgt een blaadje met je baannummer en het nummer voor het bestellen van drankjes en je mag het zelf allemaal uitzoeken!
Enige bij lasergamen werd er service verleent.

Duidelijkheid en beter service verlenen! Beter personeel opleiden!

Reactie Powerzone:

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw feedback. Onze excuses dat uw ervaring niet naar wens is verlopen. Wij zullen met de desbetreffende medewerkers van de dag van uw bezoek bespreken wat er... Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw feedback. Onze excuses dat uw ervaring niet naar wens is verlopen. Wij zullen met de desbetreffende medewerkers van de dag van uw bezoek bespreken wat er precies heeft plaatsgevonden zodat wij onze service en activiteiten continu kunnen verbeteren. Hopelijk tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Powerzone

Die bediening was zo slecht. Die bedieners zijn niet klant vriendelijk en racist s

Die bediening moet aub verbeterde zijn.

Beter bediening

Reactie Powerzone:

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw feedback, graag verzoeken wij uw ervaring persoonlijk toe te lichten via info@powerzone.amsterdam zodat wij intern kunnen uitzoeken wat precies heeft... Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw feedback, graag verzoeken wij uw ervaring persoonlijk toe te lichten via info@powerzone.amsterdam zodat wij intern kunnen uitzoeken wat precies heeft plaatsgevonden. Met vriendelijke groet, Team Powerzone

Leuke dag wezen voetbal bowlen. Baan bleef wel vaak hangen en de ballen liepen niet lekker door waardoor er veel tijd verloren ging. Wel heeft een medewerker zich hiervoor uit de naad gewerkt om... Leuke dag wezen voetbal bowlen. Baan bleef wel vaak hangen en de ballen liepen niet lekker door waardoor er veel tijd verloren ging. Wel heeft een medewerker zich hiervoor uit de naad gewerkt om alle vastgelopen ballen etc handmatig van de baan te halen zodat wij door konden spelen!

Los daarvan een zeer leuke dag gehad, leuk ervaring voetbalbowlen!

Service

Betere doorloop van de ballen/ vast zitten van kegels

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor deze review en hopelijk tot de volgende keer weer!

Eggerding

Dd gelegenheid is afstandelijk. Er is geen sfeer van service. Het personeel dat er werkt staat vaak niet waar het moet staan en lijken vaak niet helemaal op de hoogte van wat er gebeurt. In het... Dd gelegenheid is afstandelijk. Er is geen sfeer van service. Het personeel dat er werkt staat vaak niet waar het moet staan en lijken vaak niet helemaal op de hoogte van wat er gebeurt. In het restaurant was het nog erger. Dat was een donker hol met tafels met naambordjes. Geen gastheer of vrouw enkel een snackbar gevoel.
Ik denk dat dit allemaal met een beetje extra energie zoveel beter kan.zonde

Makkelijk te reserveren. En centraal gelegen

Service. Gebouw. Sfeer!!!!

Reactie Powerzone:

Beste Mandy, Bedankt voor uw feedback, wat vervelend om te horen dat uw ervaring niet naar wens is geweest. Graag verzoeken wij uw ervaring nog eens toe te lichten via info@powerzone.amsterdam... Beste Mandy, Bedankt voor uw feedback, wat vervelend om te horen dat uw ervaring niet naar wens is geweest. Graag verzoeken wij uw ervaring nog eens toe te lichten via info@powerzone.amsterdam zodat wij met desbetreffende medewerkers uw bezoek kunnen bespreken om zo onze service te kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Powerzone

We enjoyed our evening

Staff was nice

Dear Harald,

Thank you for the kind review and we hope to see you again at the Powerzone!

With kind regards,