De activiteit
Offerte/ Email
7.9/10
Begeleiding/ Veiligheid
7.4/10

Kinderfeestje met bowlen en laser game

Beste heer Vanewijk,

Hartelijk dank voor jullie bezoek en leuke review.
Wij hopen jullie snel weer te moge verwelkomen.

Prima!

? Niet specifiek

Erg raar dat we vragen of er een baan vrij is, alles vol. Dan op internet wel kunnen boeken, en vervolgens ter plaatse zien dat er nog 3 banen onbezet zijn op die tijd?

Beste Ira,

Hartelijk dank voor jullie bezoek en review. Wat vreemd om te vernemen dat de beschikbaar van de banen onduidelijk is geweest, wij zullen dit intern oppakken en overleggen met het personeel in ons wekelijks overleg. Wij hopen dat jullie genoten hebben tijdens het bowlen en dat het vooralsnog een leuk uitje is geweest.

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Nvt

Nvt

Beste Risa,

Hartelijk dank voor jullie bezoek en leuke review. Wij zijn blij om te horen dat iedereen zich heeft vermaakt tijdens jullie bezoek aan de Powerzone. Wij hopen jullie snel weer te moge verwelkomen.

Team Powerzone

Met de activiteit zelf (lasergamen) waren we erg tevreden, en we hebben het naar ons zin gehad. De service achter de bar daarentegen was vrij teleurstellend. Eerst werden we heel lang genegeerd;...

Lasergamen was erg leuk, goede ruimte

Service wat vriendelijker

Beste Jasmijn,

Hartelijk dank voor jullie bezoek en de review.
Wat vervelend om te vernemen dat er onduidelijk ontstond bij de bar, wel zijn wij blij om te horen dat jullie je vermaakt hebben in onze underground laser arena.
Wij hopen jullie snel weer te moge verwelkomen.

Hartekampgroep

Gezellige activiteit , je wordt vanzelf fanatiek

Beste mevrouw van Oosten,

Team Powerzone

Ik ben hier geweest met mijn collegas om te bowlen en pizza te eten.

Alles werd voor ons ingevuld en we verloren geen tijd aan kleine onbenullige taakjes. De receptioniste was druk, maaar aardig op de dag zelf. De pizza was goed en goed geregeld.

Als aanspreekpunt voor een collega uitje werd ik continu door de serveerster weggehaald van de activiteit om dingetjes te regelen die allemaal ook gezamenlijk aan het einde konden. De reservering was heel slecht geregeld en moest een aantal keer bellen en mailen om te zeggen dat ze het aantal personen niet juist hadden of de pizza er niet bij hadden gedaan. Dit had allemaal voorkomen kunnen worden als de receptioniste geduldig was en goed had geluisterd. Er hing ook echt een niet gastvrije sfeer

Beste mevrouw Asif,

Hartelijk dank voor jullie bezoek en review.
Wat vervelend om te vernemen dat jullie reservering niet helemaal soepel verliep. Wel fijn om te horen dat jullie genoten hebben van de activiteiten en gesmuld van de pizza's.

Team Powerzone

Medewerkers in het restaurant en de receptie waren een beetje onwillig en niet medewerkzaam. Wij hadden een paar issues met een extra deelnemer en ik werd erop aangesproken met “wat is het probleem...

Beste mevrouw Kuzu,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Wat vervelend om te vernemen dat uw bezoek niet naar tevredenheid is verlopen, wij zullen intern uitzoeken wat er precies mis is gegaan en dit bespreekbaar maken met het personeel.
Wel leuk om te horen dat jullie je vermaakt hebben tijdens het bowlen.

Team Powerzone

We hebben een leuke avond gehad. Twee uurtjes bowlen was alleen net teveel en een uur bowlen over het algemeen net te kort, dus misschien dat jullie 1.5 uur bowlen in jullie schema kunnen...

Bediening

Ballen die de hele tijd vast liepen en geen (opfris) spray voor de bowlingschoenen

Beste Mevrouw Bafoe,

Hartelijk dank voor jullie bezoek en leuke review.

L.C. Timmermans

We hadden een gezellige tijd met 3 bowlingbanen. De gekozen muziek was goed, het geluid was echter heel slecht... Veel bas en slechte akoestiek. Met de flitslichten kwam dit heel onrustig over....

Goede banen en service.

Het geluid van de muziek vond ik echt waardeloos. Veel bas(?) en slechte akoestiek. Met de lichten kwam dit heel onrustig over. Vooral ouderen (senioren) hebben hier veel last van. Ook de filmpjes die getoond worden (missers en blunders) zijn soms heel gevaarlijk. Deze worden bij veel bowlingbanen getoond, ik vind dit met name voor kinderen niet geschikt. Ik miste voor de allerkleinsten nog een hulpmiddel (soort glijbaan) voor het gooien.

Beste mevrouw Timmermans,

Hartelijk dank voor jullie bezoek en review.
Wij zijn blij om te horen dat iedereen zich heeft vermaakt tijdens jullie bezoek aan de Powerzone. Wij vragen de volgende keer aan te geven bij een van onze medewerkers wanneer er muziekstijl of volume aangepast dient te worden, dit is namelijk geen enkel probleem. Wij hopen jullie snel weer te moge verwelkomen.

Cygnific KLM daughter

We had lots of fun however , the food wasn't enough for 7 people .

Nice lanes and space .

Only one plate of bitterballen with no option of vegetarian and also we had payed for 4 drinks each but we were facing difficulties even to be served with the 3rd drink. In addition the waitress could be more motivated , happier to assist well and be informed about the product.