2052 beoordelingen

Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid
7.3/10

2052 Reviews

Het was een erg gezellig team uitje. Wel stond de muziek bij het bowlen vreselijk hard.

Vlotte bediening

Muziek bij grote groepen misschien iets zachter zodat je met elkaar kan communiceren zonder te schreeuwen

Tom

Met een groepje vrienden gingen wij een uurtje bowlen bij Powerzone. Nadat het een paar keer mislukt was met reserveren is er een foutje gemaakt (door ons). In plaats van reserveren om 16:00 hadden... Met een groepje vrienden gingen wij een uurtje bowlen bij Powerzone. Nadat het een paar keer mislukt was met reserveren is er een foutje gemaakt (door ons). In plaats van reserveren om 16:00 hadden wij om 12:00 gereserveerd. Dus wij kwamen daar aan om 16:00 en kregen toen te horen dat we eerder gereserveerd hadden en er om 16:00 geen banen meer vrij waren. Wij zijn toen heel erg goed geholpen en hebben banen gekregen om 17:00! Bedankt!

De service was erg goed

Nicole

Het was erg chaotisch maar dat is meestal denk ik als je heel veel kinderfeestjes tegelijk viert.

De activiteiten zijn geweldig.

Het eten was minder slappe frietjes en een beetje weinig vooral als je 9 jarige mee hebt in de groei.

Opzich leuk geregeld, alleen de service had wel iets beter gemogen. Wij hadden een arregement met 2 drankjes alleen moesten wij hier zelfs achter aan omdat het niet kwam.

Leuk geregeld, goeie locatie

Betere service kwa drinken & begeleiding naar het volgende onderdeel

Beste Kelly,

Bedankt voor uw feedback! Wij hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen.

Team Powerzone

Daniel

Onze middag was gezellig.

Goede sfeer en goede service.
Lekker bier en hapjes.

Baan is te stroef.

Te weinig schoenen in goede maat .
Schoenen niet fris.

Tafels en vooral toilet mag echt regelmatiger schoongemaakt worden.

Hapjes en...
Baan is te stroef.

Te weinig schoenen in goede maat .
Schoenen niet fris.

Tafels en vooral toilet mag echt regelmatiger schoongemaakt worden.

Hapjes en drankjes erg prijzig.

Reactie Powerzone:

Beste Daniel, Bedankt voor uw feedback, wij zullen dit ten harte nemen en streven ernaar onze service continu te verbeteren. Hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team... Beste Daniel, Bedankt voor uw feedback, wij zullen dit ten harte nemen en streven ernaar onze service continu te verbeteren. Hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Powerzone

Britt

Prima voor een avondje uit.

Bowlen was heel erg leuk, prima keuze uit drinken, bittergarnituur was ook prima

Het glow in the dark minigolf was echt vreselijk saai.

Beste Britt,

Bedankt voor deze review en hopelijk tot de volgende keer!

Team Powerzone

May

Fun

Fun

Niks

Erg gezellige avond gehad, leuke sfeer een goed aangekleed.

We werden snel geholpen bij de balie, alles was duidelijk en bestellen met de ipad ging erg makkelijk.

We hebben het erg leuk gehad!

de glow-golf is echt superleuk!

voor bowlen: tips voor welk balgewicht voor kinderen goed is, en iemand die af en toe een houding- of worp tip geeft zou handig zijn. Mijn zoontje raakte een beetje gedemotiveerd omdat zijn worpen... voor bowlen: tips voor welk balgewicht voor kinderen goed is, en iemand die af en toe een houding- of worp tip geeft zou handig zijn. Mijn zoontje raakte een beetje gedemotiveerd omdat zijn worpen niet echt gericht waren; dankzij de bumpers raakte hij wel van alles, maar hij had zelf ook dondersgoed door dat dat meer geluk dan kunde was. En ik ben ook niet echt een talent dus kon hem niet echt helpen. Bovendien neemt een knorrig kind sowieso niks aan van zijn moeder..

Goed georganiseerd.

Leuke gelegenheid, alles keurig netjes, vriendelijk personeel.