De activiteit
Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid
7.3/10

Mozhda

Hele goede service van mevrouw met donkere haren ❤️

Lasergamen

Tussen Filmpjes bij bowlen

Beste Mohzda,

Bedankt voor deze mooie review, wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen!

Team Powerzone

M. de Boer

Slecht, ruim een maand van tevoren op de website de reservering om te footbowlen. Dit blijkt bij aankomst uit het arrangement gehaald te zijn. Medewerkers vroeg twijfelachtig of een collega geen... Slecht, ruim een maand van tevoren op de website de reservering om te footbowlen. Dit blijkt bij aankomst uit het arrangement gehaald te zijn. Medewerkers vroeg twijfelachtig of een collega geen contact met ons had opgenomen. Geen telefoontje, mailtje of sms gekregen. Optie om geld ter plaatse terug te krijgen was er niet. Gekozen om te gaan bowlen. Bowling baan was gewoon een bowling baan met veel luidruchtige jongeren. Hiervoor hadden wij niet naar Amsterdam gehoeven. Bij het bericht om Powerzone te beoordelen vragen ze bij een negatieve feedback eerst de mogelijkheid te geven om dit nog te veranderen. Waar je dit bericht naar toe moet sturen staat er niet bij. Uiteindelijk gereageerd op mijn reservering. Nu 10 dagen later geen reactie gekregen.

Mijn ervaring met Powerzone is dat ze graag je geld aannemen maar er niks meer voor willen doen.

Medewerkers zijn heel goed in het niet door bellen van activiteiten die uit het arrangement zijn gehaald.

Omgaan met de gasten. Deze niet voor niets laten komen. Reservering die gemaakt zijn en niet door kunnen gaan afbellen!

Reactie Powerzone:

Beste Marco, Bedankt voor deze feedback! Wij willen u verzoeken om met ons contact op te nemen via info@powerzone.amsterdam zodat wij uw ervaring kunnen bespreken per mail en kijken of wij iets... Beste Marco, Bedankt voor deze feedback! Wij willen u verzoeken om met ons contact op te nemen via info@powerzone.amsterdam zodat wij uw ervaring kunnen bespreken per mail en kijken of wij iets voor u kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Team Powerzone

Eye

Goede sfeer

Meedenken, openheid en relaxheid

Communicatie, vaak dezelfde dingen moeten vragen of reminders gestuurd.

Beste Sylke,

Bedankt voor deze review en wij hopen jullie volgende keer weer te mogen verwelkomen!

Team Powerzone

Nvt

Uitleg over het spel

We konden pas 11.55 naar binnen dus werd haasten om op tijd te starten. Weinig lichte ballen voor kids dus lang wachten. Wc niet schoon. Niet duidelijk op website dat er een verschil is tussen glow... We konden pas 11.55 naar binnen dus werd haasten om op tijd te starten. Weinig lichte ballen voor kids dus lang wachten. Wc niet schoon. Niet duidelijk op website dat er een verschil is tussen glow in dark en gewoon. Ik dacht dus dat we gitd gingen doen, helaas. Jammer dat dat niet los boekbaar is alleen arrangement.

Bowlen is leuk

Ga eerder open op zondag
Zorg voor meer lichte ballen voor kids feestje
Laat namen al online invoeren, scheelt weer tijd aan de balie
Maak duidelijk dat niet alles glow in the dark...
Ga eerder open op zondag
Zorg voor meer lichte ballen voor kids feestje
Laat namen al online invoeren, scheelt weer tijd aan de balie
Maak duidelijk dat niet alles glow in the dark is
Maak de wc schoon
Doe iets aan de akoestiek in de lunch ruimte

lasergamen en bowlen is leuk

heel karig dat we nog 4 drankjes over hadden uit het arrangement, maar dat dit niet met onze fles water verrekend kon worden die we gekocht hadden. Heel ongastvrij.

Prima avond. We moesten ons inschrijven wat prima verliep. Maar geen uitleg verder bij de start van het spel. Bediening was ok. Bij afloop werd alles wel erg snel afgeruimd en verdwenen ook een paar... Prima avond. We moesten ons inschrijven wat prima verliep. Maar geen uitleg verder bij de start van het spel. Bediening was ok. Bij afloop werd alles wel erg snel afgeruimd en verdwenen ook een paar glazen die half en zelfs 3-kwart vol waren. Zelf nog snel 2 glazen weggepakt van het dienblad van jullie collega, maar vind het bijzonder onbeschoft.

Nette locatie

Muziek extreem hard, dus moeilijk elkaar te verstaan. Bediening mag iets vriendelijker/communicatiever

Bowlen

Snelle bezorging drankjes op de baan, aardig personeel bij receptie.

Achterstallig onderhoud van schoenen (kapot, te weinig ook), banken, verf, muziek op Partyfriday net iets te hard; namen niet zelf in kunnen vullen of wijzigen zeer onhandig (zeker als verkeerde... Achterstallig onderhoud van schoenen (kapot, te weinig ook), banken, verf, muziek op Partyfriday net iets te hard; namen niet zelf in kunnen vullen of wijzigen zeer onhandig (zeker als verkeerde namen worden ingevoerd waardoor we 10 minuten van het uur verloren).

We kwamen om 21:50 aan bij Powerzone, het was erg druk bij de check in. Dat kan nou eenmaal en is geen enkel probleem. Om 22:02 kregen we het kaartje voor de snacks en drankjes te bestellen en... We kwamen om 21:50 aan bij Powerzone, het was erg druk bij de check in. Dat kan nou eenmaal en is geen enkel probleem. Om 22:02 kregen we het kaartje voor de snacks en drankjes te bestellen en konden snel naar de baan gaan. We wisten dat deze om 22:00 begon te tellen zoals vermeld in de mail. Bij de baan aangekomen bleek deze nog bezet te zijn door andere mensen. We begonnen daardoor pas om 22:15. Om 23:00 stipt stopte de baan. Ik had gereserveerd voor een uur. Ik vind dit ontzettend zonde van mijn geld en het plezier. Omdat het niet loopt zoals het zou moeten word ik nu benadeeld. Dit vind ik zonde van mijn geld ondanks we het wel erg leuk gehad hebben.

Gezellig, leuke muziek

Zie opmerking