De activiteit
7.9/10
Begeleiding/ Veiligheid
7.4/10

Astrid

Was een moderne zaal en heel netjes. We hebben enorme genoten en komen beslist een volgende keer terug. Enkel betaald parkeren enorm duur.

Beste Astrid,
Bedankt voor je reactie. Goed om te lezen dat jullie een leuk uitje gehad hebben. Jullie zouden eventueel volgende keer met het openbaar vervoer kunnen komen, we zitten tenslotte dicht bij Amsterdam Centraal.

We gingen bowlen

De tablet werkte de hele tijd niet

Reactie Powerzone:

Bedankt voor uw reactie, wat vervelend dat de tablet niet werkte. We hopen dat jullie een leuk uitje gehad hebben.
Groet Team Powerzone

A Cox

We hebben een hele leuke middag gehad met ons bedrijfsuitje. We hadden pas twee dagen van tevoren geboekt en alles verliep super soepel - dat we zo laat boekten voor een groet groep was geen...

Service en flexibiliteit van het personeel.

Reactie Powerzone:

Dank je wel voor de leuke feedback! Het wordt gedeeld met het team!
Hopelijk mogen wij ook jullie volgende bedrijfsuitje weer hosten!!
Wij zijn er klaar voor...
Mvg, Je Powerzone Team

Prima kinderfeestje met bowlen en lasergamen. De organisatie was enigszins chaotisch. Het zou fijn zijn als er 1 aanspreekpunt was die het feestje begeleidde.

Personeel was zeer vriendelijk.

De tijden van het lasergamen werden niet aangehouden waardoor het feestje bijna een uur uitliep. Kreeg ook geen duidelijke uitleg hoe of wat.

Reactie Powerzone:

Bedankt voor jullie positieve reactie! Wij weten zo niet precies wat de oorzaak van het uitlopen van het feestje was. Lasergamen loopt inderdaad soms over maar daarvoor blokkeren wij sommige tijden door de dag om dat weer in te halen. Hopelijk zien wij jullie toch snel weer!

Kinderen blij ouders blij

Kind gericht
Behulpzame medewerkers

Volgens mij heeft de website geen vragen over wat de ouders zouden willen eten tijdens het kinderfeest.
Iets gezonds in het kinderpakket

Reactie Powerzone:

Bedankt voor jullie leuke feedback!! Wat betreft iets gezonds om te eten voor de kinderen - wij gaan dit najaar met een nieuw product beginnen...

Esther

Een leuke en fantastische ervaring met top service van iedereen

Het samen werken van het personeel

Bedankt voor je reactie!
We hopen jullie snel weer te zien bij de Powerzone!

Kinderen hebben veel lol gehad met lasergamen

Goede medewerker bij de balie

We moesten zelf vragen bij de bar wanneer we begonnen met lasergamen. Ze attendeerden ons niet op het feit dat we zo gingen lasergamen.

Reactie Powerzone:

Bedankt voor uw reactie. Het kan soms erg druk zijn bij het lasergamen met volwassenen en kinderen die in en uit lopen. Al onze collega`s houden het altijd goed in de gaten dat iedereen tijdig de lasergame arena in gaat.
We hopen jullie snel weer te zien bij de Powerzone!

De activiteit zelf is altijd leuk onder vrienden.
Als we echter vergelijken met andere organisaties kregen we hier bijzonder weinig uitleg of variatie in het spel. De vriendelijkheid van het...

De website is zeer overzichtelijk en makkelijk om te boeken.

Klantvriendelijkheid is een must!

Bedankt voor de review.
Maandelijks kijken wij naar mogelijke verbeter punten.
Uit u feedback is duidelijk dat wij verbeterpunten hebben.
U ontvangt binnenkort een persoonlijke email om wat meer hierover te vragen.
Hopelijk mogen wij u toch in toekomst nog eens welkom heten in de Powerzone!

Gwen

Heel erg tof! We waren met z’n 4tjes, eerst lekker bowlen, toen lasergamen en daarna BBQ (eten beter dan gedacht!). Erg leuk arrangement en een topavond uit! Aanrader. Lief en gezellig personeel en...

Reactie Powerzone:

Bedankt voor de leuke reactie. Ik zal het aan Yasmina en de receptie dame doorgeven.
Groet Team Powerzone!

Super leuk gehad, me zoontje ging huilend weg omdat hij het te kort vond

Goed om te horen!
We hopen jullie snel weer te zien bij de powerzone!!