10/10

Geweldig

Personeel

Canisha

8/10

Ontzettend leuke avond gehad met al mijn familie en vrienden.

Snel antwoord op mijn mails. Duidelijk als het ging om beantwoorden van vragen. Gezellig personeel met een open houding. Een meisje achter de bar was heel vrolijk en gaf een goede energie, de heren op die avond helaas wat minder. Leek alsof ze er geen zin in hadden.

Om de zoveel tijd misschien een check up op de bowlingschoenen? Maat 36 en 37 waren nergens te vinden.

Jolanda

7/10

Voetbal bowlen gedaan zaterdag. Hartstikke leuk spel, service perfect met vooraf bestelling en bestellen op de baan via ipad. Enige jammere was dat het spel niet helemaal functioneerde maar hoop lol... Voetbal bowlen gedaan zaterdag. Hartstikke leuk spel, service perfect met vooraf bestelling en bestellen op de baan via ipad. Enige jammere was dat het spel niet helemaal functioneerde maar hoop lol gehad

Service, snelheid van afhandelen aankomst, activiteit

voetbal bowling spel super alleen ballen bleven steeds op de baan liggen

Boelo de Smit

2/10

Het voetbal bowlen viel erg tegen. De ballen kwamen steeds niet goed terug, en dus moest je deze zelf gaan halen. Daarnaast zijn de ballen niet zwaar genoeg om de pinnen om te schieten. Al met al... Het voetbal bowlen viel erg tegen. De ballen kwamen steeds niet goed terug, en dus moest je deze zelf gaan halen. Daarnaast zijn de ballen niet zwaar genoeg om de pinnen om te schieten. Al met al een erg teleurstellende ervaring.

Kelly Van Parera

3/10

Vreselijk. In het begin verliep alles prima. We waren iets eerder aangekomen, maar konden direct met het 1ste spel lasergamen beginnen. Omdat we iets eerder begonnen dan origineel geboekt (16:00),... Vreselijk. In het begin verliep alles prima. We waren iets eerder aangekomen, maar konden direct met het 1ste spel lasergamen beginnen. Omdat we iets eerder begonnen dan origineel geboekt (16:00), moeten we langer wachten op het 2e spel. Dit was alleen niet heel duidelijk, waardoor we lang hebben moeten wachten. Uiteindelijk kwam de leider van het lasergamen dit uiteindelijk wel aangeven. We besloten dan maar een drankje te doen. Alle tafels zaten vol, waardoor we of moesten staan of plaats moesten nemen aan de bar. Wij met een groep van 5 hebben toen plaats genomen aan de bar. Alhoewel we er al een tijd zaten, duurde het vrij lang voordat we de bestelling konden opnemen. Uiteindelijk kwam een man een bestelling opnemen, maar het leek niet of hij er echt zin in had. Betaling gedaan, niks aan de hand. Tot meneer ons verzocht een groot stuk op te schuiven, aangezien hij anders zijn bestellingen niet kon maken. Prima dat dit zo hoort, maar een beetje service hadden we wel verwacht. We konden namelijk nergens anders plaatsnemen en als jullie willen dat niemand daar komt zitten, moet je er ook geen stoelen neerzetten. Dit heb ik op een nette manier tegen meneer verteld waarnaar ik een behoorlijke snauw terugkreeg. Hoe bedoel je klantvriendelijk? Na de snauw werd er nogmaals verzocht ook al onze spullen ergens anders te droppen, want meer kon er nog steeds niet bij. Dit terwijl we al waren opgeschoven. Ik heb nog wat uit frustratie gezegd waarnaar meneer en continue op bleef doorgaan. Op een gegeven moment gingen we maar staan om te worden opgehaald voor de 2e game. 2e spel lasergamen. Dit keer met 3 groepjes ipv 2 zoals de eerste game. Gelukkig zaten wij met een aantal jongere meiden waarmee we het eerste spel ook al hadden ontmoet. Daarnaast was er nog een klein groepje met kinderen van buitenlandse afkomst. Ze waren (lees enorm) druk en luidruchtig in de uitlegruimte, waren alleen maar aan het schreven, over de grond heen rollen, elkaar gek maken etc, waarnaar 1 van de meiden vanuit het andere groepje hiervan iets heeft gezegd waarnaar ze werd uitgescholden. Uiteindelijk ging de deur open om de guns/harnassen aan te doen. Ik liep naar de deur, maar werd door 2 meiden van hetzelfde groepje geduwd waarnaar ik er wat van had gezegd. Toen was eerlijk gezegd wel de maat vol, ik heb er toen netjes wat van gezegd (iedereen kan dit bevestigen). Het meisje ging hier vol tegen in en bleef enorm bijdehand en respectloos te keer gaan. Iedereen ging hierdoor ook al grimmig het spel in. Tijdens het spel liep het uit de hand tussen de groepjes. Wij (als volwassene) bleven rustig en gingen hier totaal niet in mee en gingen met het spel door. Toen het spel was afgelopen barstte er een ruzie uit in de kleedruimte waarnaar de leider van het lasergamen (credits naar deze man voor het goed oplossen) er tussen in moest komen. Ik heb echt de eer aan mezelf moeten houden om er ook niet in mee te gaan. Je kan begrijpen dat dit een enorm vervelende situatie is geweest en wij totaal niet hebben genoten van het spelen. Later bleek ook nog de ouders van de andere 2 groepen schreeuwend met elkaar hebben lopen bekvechten. Ik bedoel maar. Ik had hier echt graag bij willen zijn om mijn verhaal te doen. Spel 3, midgetgolf. Opzich prima, maar veel te druk waardoor we lang moesten wachten om te kunnen beginnen.

Ik wil absoluut geen zeikerd zijn, maar wij vragen wel enige compensatie voor bovenstaande situatie. U kunt begrijpen dat mensen voor plezier komen, maar wij hebben alles behalve plezier gehad tijdens onze vriendenuitje. Service was slecht en wij hebben totaal niet genoten van de games, alleen complimenten naar de jongen van het lasergamen.

Nee.

1. We waren iets eerder dan 16:00 aangekomen, waardoor we meteen het eerste spel lasergamen konden doen. Hierdoor waren we eerder klaar en moesten we lang wachten +/- 30 min voor het volgende spel. Jullie kunnen de gasten ook van te voren laten wachten, waardoor er minder tussentijd tussen de spellen zit.
2. Wellicht leeftijdcategorie toevoegen? Zie klacht.

Merel

9/10