De activiteit
Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid
7.3/10

Heel lawaaierig

Leuk voor kinderen en pubers

Wij waren net familie; Te veel lawaai en lichten voor baby en opa en oma van 80

Het was gezellig maar het bowlen liep te vaak vast waardoor je langer moest wachten. En 2x hebben de medewerkers achter de gordijnen moeten kijken.

Gezellig

Het bowlen liep erg vaak vast.

Snel service

Misschien kunnen jullie 10 minuten houden tussen 2 groepen.

Heel leuk

Ik was gaan bowlen met 9 andere mensen voor de verjaardag voor mijn vriend. Was een leuke gezellig dat maar ik denkt dat er ongeveer 5-10 minuten pauzen moet zijn tussen bowling groepjes. Wij waren... Ik was gaan bowlen met 9 andere mensen voor de verjaardag voor mijn vriend. Was een leuke gezellig dat maar ik denkt dat er ongeveer 5-10 minuten pauzen moet zijn tussen bowling groepjes. Wij waren daar op tijd gekomen en het was best druk in het rij, en het duurde ook een tijdje voor dat onze naam op de scherm kwam. Door dit was het bowling tijd maar iets van 45-50 ipv de betaalde uurtijd. Terwijl wij bezig waren met het verlaten was er een andere groep die gelijk achter ons aan het wachten waren. Snap wel dat het druk was maar misschien kan het iets beter organiseert worden. Dit zal ons zeker niet tegen houden om nog een keertje terug te komen.

Goede arrangement van drinken en eten opties, en aardig staff.

- wat meer tijd tussenin bowling groepjes.
- wat aangebeden service als een groep wat later kan beginnen dan verwacht.

Joy

Erg leuk! Zeker voor kinderen.

Ziet er leuk uit, glow in the dark.

Geen.

Op het stukje reserve na een geweldige ervaring.

Meedenken van het personeel ter plaatse.

* Bij aflopen lasergame iets betere begeleiding of uitleg hoe de uitgang te vinden.
* Reserveren verliep iets wat stroef.

Geachte heer,
Bedankt voor deze review en wij hopen u de volgende keer weer te zien!
Team Powerzone

Het was een leuk plek voor een kinderpartijtje

De activiteiten, bowlen en midgetgolfen waren erg leuk! Verder was ook de lunch voor de kinderen erg goed georganiseerd.

De bereikbaarheid per telefoon. Na meer dan een half uur in de wacht de haak er op gelegd. Erg slecht en dat heeft ook invloed op de algehele review. Verder kwamen wij op zondagochtend en aan en was... De bereikbaarheid per telefoon. Na meer dan een half uur in de wacht de haak er op gelegd. Erg slecht en dat heeft ook invloed op de algehele review. Verder kwamen wij op zondagochtend en aan en was het terras echt heel smerig, met peuken en glas ( lege flesjes drank) op de grond.

Geachte heer,
Bedankt voor uw feedback, wij zullen dit ten harte nemen om continu onze service te blijven verbeteren.
Wij hopen dat we u in de toekomst weer mogen verwelkomen!
Met...
Geachte heer,
Wij hopen dat we u in de toekomst weer mogen verwelkomen!
Team Powerzone

Bumpers deden het niet en muziek staat ook smiddags loeihard. Niet echt geschikt voor kinderen.

Goede baan

Service als er een storing is, muziek mag (veel) minder hard

Geachte heer,
Bedankt voor uw feedback en onze excuses dat uw ervaring niet naar wens is geweest.
Geachte heer,
Wij zullen er extra opletten hoe de kwaliteit en volume van de muziek staat, vooral op de dag is dat niet de bedoeling.
Toch hopen wij dat wij u de volgende keer weer mogen verwelkomen!

OK, maar beetje weinig BBQ voor een BBQ arangement

lekker centraal gelegen. Er zijn enthousiaste medewerkers. Hou die vast en laat ze de minder enthousiaste medewerkers trainen, dan komt het vast goed. Drinken bestellen met een tablet werkt prima.

onze activiteit begon later doordat de vorige groep later was gestart, maar moesten we zelf achter komen er was weinig begeleiding. Weinig vlees voor een BBQ event. vorige groep had een paar... onze activiteit begon later doordat de vorige groep later was gestart, maar moesten we zelf achter komen er was weinig begeleiding. Weinig vlees voor een BBQ event. vorige groep had een paar biertjes omgegooid op de bowlingbaan, ondanks verschillende vragen van ons om het op te ruimen is dat niet gebeurd. Binnenkomst en registratie was rommelig, ik denk een nieuwe medewerker (is dat handig op een drukke avond?) De DJ heeft een beetje eentonige smaak, kan best wat gevarieerder.

Beste Frank,
Beste Frank,
Bedankt voor uw feedback, wij zullen dit ten harte nemen en intern bespreken om te kijken wat wij kunnen verbeteren. Toch hopen wij u de volgende keer weer te mogen verwelkomen.