De activiteit
7.9/10
Begeleiding/ Veiligheid
7.4/10

Oscar van Mourik

Bij aankomst moesten we zelf de tafel opruimen. Bestellingen via display kwamen niet aan en moesten we zelf bij bar (na 30 minuten wachten) ophalen en meenemen. Er werden wel drankjes bezorgd die...

Service van bijzonder ongastvrij niveau.

Beste Oscar,

Bedankt voor je reactie en je constructieve feedback. Wij gaan uitzoeken wat hier gebeurd is want zo hoort het niet. Tevens zult u van ons management horen met betrekking tot een toelichting over u bezoek.

Je Powerzone Team

Guy - Booking.com

A nice evening out for my company.

Service, customer orientation of the staff. A clear explanation of the game.

I would prefer to have a locker option to leave bags.

Dear Guy,

Thank you so much for your lovely review and positive words. We are pleased that you enjoyed your time with us. Hopefully we can welcome you back in the future sometime.

Best regards,
The Powerzone Team

Fun

Reactie Powerzone:

Bedankt voor de mooie beoordeling!

Ahmadi

Heerlijke locatie om in groepsverband lekker los te gaan. Schoon, gezellig en wie houdt er nou niet van een spelletje

Flexibiliteit personeel bij entree, denkt mee. Schakelt snel en geeft service op maat. Top

Bediening (Engels sprekende) was erg verwarrend. Via unieke inlogcode drankjes voor 15 mensen besteld. Toen de drankjes kwamen (voor 9 man) was slechts een deel goed. De uitgedraaide bon van de jongeman en wat we daadwerkelijk hadden ingevoerd kwam niet overeen. Dat was erg duidelijk toch was hij niet in staat dit snel te corrigeren. Dit leidde tot verwarring. Moest ik nog eens drankjes bestellen, geopende drankjes terugsturen en dit kostte zeker 10minuten van t speeltijd.

Geachte heer El Ahmadi,

Bedankt voor u reactie en de positieve woorden.
Helaas lijkt het alsof wij ook ergens niet helemaal gepresteerd hebben zoals het hoort.
Hier gaan wij naar kijken om zulke gebeurtenissen in toekomst te verminderen en hopelijk zelfs volledig te vermeiden.

Hopelijk tot een spoedig weerzien!
Met vriendelijke groeten,

Snel en gezellig!

Snelle service!

Reactie Powerzone:

SUPER BEDANKT VOOR DE PERFECTE 10!!!!

Het Powerzone Team

Midgetgolfbaam is erg klein en niet uitdagend. Meer iets voor hele kleine kinderen. Ik had 13 bitterballen besteld en kreeg we 6

Dank voor u reactie.

Wij vinden het jammer dat u niet zo te spreken bent over het Glow-in-the-Dark Minigolf. Het is iets waar wij wel trots op zijn. Helaas was er geen ruimte meer om een volle 18 baan spel op te zetten al was dat de wens.

Met betrekking tot de bitterballen - het spijt ons zeer dat hier iets is misgelopen. Was zeker een misverstandje - hadden wij nog snel kunnen corrigeren voor u. Hebben onze service medewerkers hier nog voor gezorgd door nog eens 6 te serveren?

Arrangement met "snack" hebben 1 stukje snack per person

Veel drinken in arrangement

Bijna geen snack in arrangement

Dank voor u reactie.

Het spijt ons zeer dat u maar 1 stukje snack pp heeft ontvangen. Daar is zeker iets misgelopen omdat normaal wordt in het arrangement 3 snacks pp berekend. Onze oprechte excuses hiervoor.

Het Powerzone Team

Bereikbaarheid was slecht zowel telefonisch als per mail. Footbowlen was wel leuk op zich maar in combinatie met de servicegerichtheid krijg je een slechte nasmaak en het gevoel dat je als klant...

Leuk concept

de servicegerichtheid was niet goed.

Geachte gast,

Dank u wel voor het nemen van de tijd om ons te laten weten waar het mis ging.

Met betrekking tot de bereikbaarheid kunnen wij alleen onze excuses aanbieden en u vertellen dat wij begin september meerdere nieuwe medewerkers verwachten die het team zullen versterken en zo ook het service niveau verbeteren.

Ook zal onze leidinggevende contact met u opnemen over wat er bij u gezelschap gebeurd is.

Het Powerzone Team

We hebben gezellig gebowld en gegeten

gezelligheid met het team

Het bowlen voelde erg gehaast, snacks die we wilden bestellen waren er niet, ruimte was erg donker

Geachte gast,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om even een paar woorden over u ervaring te delen.

Wij vinden het spijtig dat bij u het bowlen gehaast voelde. Wij boeken banen op het uur voor een uur.

Welke snacks wilde u bestellen? Waren die niet beschikbaar of zijn ze nooit bij u aangekomen?

Een kant is het bowling inderdaad donker - de andere kant is lichter. Wij noemen deze Black en White Bowling… mocht u liever in toekomst aan de lichte kant bowlen kunt u ons dat laten weten en dan zullen wij daar rekening mee houden.

Niet voor herhaling.

Zag er verzocht uit.

De eenzijdige urban hiphop muziek was enkel gericht op een publiek, erg luid wat voor ons storend was.
De bittergarnituur was erg duur! Voor die prijs mag je wat anders of meer verwachten.

Geachte gast,

Bedankt voor de feedback. De muziek wordt momenteel hard aan gewerkt. Wij hebben een week geleden een nieuw muziek systeem geïnstalleerd en daar zijn wij nog een beetje mee aan het experimenteren. Overdag en doordeweeks is het over het algemeen wel diverse muziek dat gespeeld wordt.

Vrijdag is onze Party Friday avond waar wij iets meer "trendy muziek" van deze tijd spelen. Dit valt helaas niet bij iedereen in de smaak. Als dit voor u ook het geval was dan onze excuses hiervoor.… wij zullen hier in toekomst ook wat meer op letten.