De activiteit
Begeleiding/ Veiligheid
7.4/10

Martijn Krediet

Lazergamen was geweldig!

We waren een trui kwijt en ik heb geprobeerd te bellen maar telefonische bereikbaarheid is bedroevend. Drie pogingen van minimaal kwartier gedaan voordat...

Telefonische bereikbaarheid

Beste Martijn,

Hartelijk dank voor jullie bezoek en review. Wij zijn blij om te horen dat iedereen zich heeft vermaakt tijdens jullie bezoek aan de Powerzone. Is de trui inmiddels terug gevonden?
Wij hopen jullie snel weer te moge verwelkomen.

Team Powerzone

De bediening was slecht. Moesten lang wachten op de drankjes. In het arrangement zat een bittergarnituur, deze stond er een kwartier eerder dan de drankjes. Is als zeer storend ervaren.

bediening.

Beste,

Hartelijk dank voor uw bericht en review. Wat vervelend om te vernemen dat uw bezoek niet naar tevredenheid is verlopen, wij zullen intern uitzoeken wat er precies mis is gegaan en dit bespreekbaar maken met het personeel.

Stinkt naar vis doe wat aan de afvoer

Doe wat aan de afvoer stinkt naar dooie vis binnen

Beste,

Hartelijk dank voor jullie bezoek en review. Wij zijn blij om te horen dat iedereen zich heeft vermaakt tijdens jullie bezoek aan de Powerzone, ondanks de onaangename geur. Er zijn wat technische problemen geweest welk deze inmiddels zijn verholpen.

Stinkt naar vis doe wat aan de afvoer

Doe wat aan de afvoer stinkt naar dooie vis binnen

Team Powerzone

De kinderen vonden het lasergamen erg leuk. Het personeel was vriendelijk. Het was een geslaagd kinderfeest!

De kinderen vonden het heel leuk en het begin heel spannend. In een ruimte en dan die video. Een meisje vroeg: is dit wel voor kinderen? Een patatje daarna is heel lekker! Het personeel was heel aardig. De ruimte waar ze op de bank zaten was mooi en feestelijk.

De ruimte waar ze konden wachten was rommelig en vies. Alles plakte en overal lagen lege bekertjes en kannen. De groene limonade vond iedereen vies. Te denken valt ook aan drinken zonder suiker en kleurstoffen. Het lasergamen liep uit waardoor de kinderen wel erg lang moesten wachten. Er was niemand die uitlegde hoe alles werkte aan de tafels, om de jarige job welkom te heten of te vertellen dat het lasergamen uitliep en of we bijv gehaald werden of zelf moesten informeren wanneer we aan de beurt waren. Zo ook bij het invullen van de eetlijst. Ik ging ervan uit dat de hoeveelheid saus ook de hoeveelheid patatjes inhield. Dat was niet zo waardoor er 2 patatjes te weinig waren. Er waren nl kinderen die geen saus wilde, dus de notering: geen saus betekende geen patatje. Dat had ook even nagevraagd kunnen worden. Eenmaal in de lasergame verliep het professioneel en voorspoedig. Bij het betalen wachtte ons een vervelende verrassing. Daar bleek dat we ook moesten betalen voor kinderen die op het laatste moment niet waren gekomen of ziek waren geworden. En dus hebben we 80 euro voor niets betaald. Dat had ondanks dat het ergens in de voorwaarden staat ook even extra genoemd kunnen worden. Ook de mededeling dat we beter voor minder kinderen hadden kunnen reserveren omdat een paar extra kinderen er altijd wel bij kunnen, had ik liever vooraf aan de telefoon gehoord dan nu pas bij het betalen. Ik heb best begrip voor eea en extra kosten kan best, maar 80 euro voor niets vind ik veel te veel geld. Ook voor 4 kinderen drinken en patat die niet zijn gekomen en die dus niet gemaakt zijn, betalen vind ik echt niet fair. Had dan nog 4 extra patat op tafel gezet. Had ik tot het betalen powerzone nog wel aanbevolen, na het betalen vd rekening zal ik dat zeker niet doen.

Beste mevrouw Ebbens,

Hartelijk dank voor jullie bezoek en review.

Wat fijn om te vernemen dat de kinderen genoten hebben van de activiteiten. Onze kinderlimonade bevat geen kleur en/of zoetstoffen, wellicht dat de smaak van de limonade net iets anders is, maar wel stukken gezonder.

Bij het plaatsen van een boeking word u vooraf geïnformeerd en doorverwezen naar onze voorwaarden, op het moment dat er minder personen aanwezig zijn zijn wij genoodzaakt 100% annuleringskosten in rekening te brengen ivm beschikbaarheid. Bij het plaatsen van een boeking word er vooraf gevraagd om de boeking te controleren en vervolgens te accorderen. Voor wanneer er onduidelijkheden zijn en/of vragen zijn over de gemaakte boeking kunt u ten allen tijden contact opnemen met ons reserveringsteam.

Van den Hurk

1. We hadden voor een uur gereserveerd, om 20u, wij waren er zo rond 19.50u en waren aan het wachten (waren er nog nooit geweest), dus we dachten er komt iemand, we zagen iig niet een duidelijk...

Zorg dat de service verbetert, dat mensen het leuk vinden om daar te werken. En dat dit uitstraalt op de mensen die er komen en veel geld betalen voor de activiteiten, want jullie vragen meer dan bij een andere bowlingbaan, zorg er dan ook voor dat dat waard is.

Laat de medewerkers lachen, en als er misverstanden zijn los ze dan goed op. En laat mensen nooit eerder stoppen OF geef ze wat meer tijd als er problemen zijn geweest waar de klant niets aan kan doen.

Er waren na ons geen andere mensen die gereserveerd hadden, en al was dat wel zo, dan lopen dingen uit. Dat komt vaker voor.

A. Peereboom

De service was ronduit slecht te noemen. Allereerst hebben we meerdere malen moeten mailen voordat de offerte correct was. Pas na 20 minuten bowlen werd eindelijk de eerste bestelling opgenomen. En...

De activiteit was heel leuk, de fasciliteiten & service erom heen matig.

Drankjes bij de tafel gebracht, super!

1. De ballen waren heeeeel glibberig/plakkerig voelde als een combinatie van frituurvet & zweet. Heel viezig.
2. Zelf de schoenen pakken en 4 van ons hadden te grote schoenen aan/ geen juiste maat kunnen vinden. En lekker warm van de vorige gasten.
3. In de wc heb je mooie grote wasbakken. Maar een piepklein kraantje. Niet erg over nagedacht wanneer je je handen wilt wassen.

Beste Jaimy,

Hartelijk dank voor jullie bezoek en review.
Wij zijn blij om te horen dat iedereen zich heeft vermaakt tijdens jullie bezoek aan de Powerzone. Wij zullen jullie verbeterpunten mee nemen in ons wekelijks overleg. Wij hopen jullie snel weer te moge verwelkomen.

Team Powerzone

Leuk concept maar de service is echt slecht

Midgetgolfen glow in the dark is echt een aanrader!

Zelf uitzoeken waar je heen moet en hoe het werk als je met een groep van 20 personen bent is dit best lastig en onproffesioneel?
Zelf je drankjes op moeten nemen, moeten ophalen en weer moeten brengen naar je actitviteit omdat ze barman ze niet komt opnemen en komt brengen? dit werkt niet als je met een groep bent en juist met zijn alle een spel aan het uitoefenen bent. Ook 5 keer moeten vragen over de bittergarnituur die in je arrangement zit?
Het vlees wat je krijgt bij een arrangement is echt niet voldoende, weinig keuze. Het ijs wat wij als dessert kregen was over datum? jammer van zo een mooie tent als dit!

Beste,

Hartelijk dank voor jullie bezoek en review. Wat vervelend om te vernemen dat jullie bezoek niet geheel naar tevredenheid is verlopen. Wij zullen de verbeterpunten intern uitzoeken en bespreken met het personeel in ons wekelijks overleg. Wij danken jullie voor jullie bezoek en verbeterpunten.

Eigen Haard

Bij binnenkomst werden wij enthousiast begroet en er hing een goede sfeer. Alleen tijdens het eten hebben wij( en de rest van de bezoekers) een half uur op het brood moeten wachten en we 1...

de vriendelijkheid en enthousiasme van het personeel.

Dat er veel schoenen door elkaar heen staan, misschien kan er een sticker opkomen met de maat van de schoenen, dat geeft een overzicht van de maten en wat er nog is, nu was het veel zoeken en schoenen van de andere kant vandaan halen omdat er niet alle maten er waren.

Beste mevrouw Wilhelmina,,

Hartelijk dank voor jullie bezoek en leuke review. Wij zijn blij om te horen dat iedereen zich heeft vermaakt tijdens jullie activiteiten. Wij zullen intern uitzoeken wat er precies mis is gegaan en dit bespreekbaar maken met het personeel in ons wekelijks overleg.

Wij hopen jullie snel weer te moge verwelkomen.