De activiteit
7.9/10
Begeleiding/ Veiligheid
7.4/10

Brantano team

Super moment avec les copines, le laser game est très bien, bon plan pour se défouler

Reactie Powerzone:

See you next time at the Powerzone!

Dicht bij amsterdam centraal = top, echter is er met het bowlen geen baancomputer waardoor alles per papiertje moet worden doorgegeven aan de balie. Dit is vooral erg hinderlijk als je naam er voor...

Beste Boris,
Vervelend dat er een naam van iemand uit jou team verkeerd geschreven was. Het is soms dan ook erg moeilijk te lezen wat er op de bowlingkaartjes wordt ingevuld.
We hopen dat jullie het gezellig gehad hebben, en jullie snel weer een keer te zien bij de Powerzone.

Wij hebben met onze groep een hele leuke avond gehad!

NVT

Het bowlen met de pinnen aan de touwtjes vind ik persoonlijk een rotsysteem.

Reactie Powerzone:

Fijn om te horen dat jullie een leuke avond gehad hebben.

Goed, leuk

alles netjes geregeld, reserveren is makkelijk. leuke sfeer.

muziek stond veel te hard, kon niet goed praten met elkaar.

Beste Koen,

Bedankt voor je reactie. We hopen jullie snel weer te zien bij de Powerzone!

Leuke avond gehad, ondanks een verkeerd opgemaakte offerte en de daarop volgende discussie met een medewerker achter de balie. Manager reageerde gelukkig snel en heel vriendelijk!

WC's heel vies en ook de tafels waren niet schoongemaakt en zaten onder de saus van een vorige groep

Beste Noel,

Bedankt voor je reactie, we nemen de reacties van onze gasten altijd serieus. We zullen dit dan ook intern gaan bespreken met onze collegas.
We hopen jullie snel weer te zien bij de Powerzone!

Tijdens het eten hebben we zelf drankjes gehaald bij de bar., omdat er niemand langs kwam.

Beste gast,

Wat vervelend dat jullie naar de bar moesten lopen om drinken te halen, wij zullen dit intern gaan bespreken met onze collegas.
We hopen jullie snel nog een keer te zien bij de powerzone.
Groet team Powerzone

We hopen jullie snel weer te zien bij de Powerzone!

Tafels waren erg vies en er was bij de aangrenzende groep bier om gegaan en de tafel werd niet schoongemaakt. Geen plek om jas op te hangen

Snel geholpen, handig om per tablet drinken te kunnen bestellen

Heel leuk

Top

Reactie Powerzone:

Tot de volgende keer bij de powerzone!

Debora D van der veen

Ik vond het personeel erg leuk vrolijk en was goed georganiseerd alleen hebben ze dubbel afgerekent met een bitter garnituur die we niet eens gegeten hadden maar wouden wisselen voor een ander bakje...

Beter opletten qua aanslaan van producten