De activiteit

Top

alles ok

nee

Reactie Powerzone:

Hartstikke bedankt voor de perfecte reactie!!!
Deze wordt als schouderklop met het team gedeeld!
Bedankt nogmaals en hopelijk tot gauw ziens.
Je Powerzone Team!

Clarence

Het was een leuke ervaring. We werden vriendelijk ontvangen en kon meteen beginnen.

Meerdere activiteiten op één locatie.

Glow golf is erg klein en van korte duur.

Reactie Powerzone:

Bedankt voor jullie leuke feedback!
Wij hadden helaas geen ruimte meer op deze locatie om 18 holes te maken - hadden dat inderdaad heel graag gedaan.
Hopelijk zien wij jullie spoedig terug bij de Powerzone!

Leuk

Reactie Powerzone:

Dank voor jullie 8 score!! Zijn wij (bijna) tevreden mee! :-)
Je Powerzone Team

MS

Activiteiten leuk
Service door bepaald personeel heel slecht

Activiteiten gewoon prima
Alles makkelijk te vinden

Service en benadering van bepaald personeel

Reactie Powerzone:

Dank voor jullie reactie.
Graag vernemen wij een beetje meer over u feedback en zullen u een mailtje sturen.
Met vriendelijke groet, Powerzone!

Top service behoudens dat ze gewoon het spel uitzetten , midden in een spel

Gewoon klote dat jullie de tv uitzetten terwijl we n midden in een spel zitten

Tv niet uitzetten meteen

Reactie Powerzone:

Wij begrijpen heel goed u frustratie over de TV. Helaas is daar weinig aan te veranderen omdat na 1 uur bowlen de baan automatisch uit gaat; inkl TV. Zo kan de volgende ook beginnen op het tijdstip dat geboekt is. Volgende keer als u komt kunnen wij op verzoek 5 tot 10 minuten voor het einde waarschuwing geven als u wilt. Hopelijk zou dat helpen! In ieder geval hopen wij u spoedig weer te zien.

Ik vond de ontvangst prettig.
Alles verliep zeer ontspannen
personeel heeft een flexibele instelling

vooral veiligheid en ontspannen sfeer

Reactie Powerzone:

Dank voor jullie leuke feedback.
Wordt met het team gedeeld!
Mvg, Je Powerzone Team

It was really fun experiences.

Thank you

De vooruitbestelde bitterballen kwamen 5min voor eind tijd ( 2uur baan reservering ) en stonden vervolgens dubbel op de rekening omdat we er meerdere malen om hebben moeten vragen.

De...

Als er bitterballen vooruit besteld kunnen worden! regel dit! Val de gast niet lastig tijdens het spelen om de bon te betalen.....

Reactie Powerzone:

Dank voor jullie feedback en onze excuses dat wij deze keer niet het service niveau bereikt hebben waarna wij streven. Duidelijk is het dat er iets misgelopen is in de communicatie. Wij hebben op de bowlingbanen iPads staan waardoor men kan bestellen en het naar de baan gebracht wordt. Meestal gaat dit goed maar onze excuses dat het ditmaal niet het geval was. Hopelijk mogen wij u toch nog eens welkom heten bij de Powerzone.

Wij hadden een verjaardagsfeestje voor een 8 jarige. Het personeel was heel vriendelijk, powerzone is zeer geschikt voor feestjes en mijn zoontje vond zijn feestje heel leuk.

Bandjes naar de baan met bowlen, zo is bowlen leuk voor de kinderen

Wij hadden een verjaardagsarrangement. Personeel mag wel even een seintje geven als het eten klaar staat. Al bij al een goede ervaring bij powerzone.

Reactie Powerzone:

Bedankt voor jullie reactie en wat super dat je zoon het positief ervaren heeft.
Wij proberen altijd een belevenis ervan te maken.
Je feedback over het seintje wordt nog eens gecommuniceerd met het team want daar lijkt het een beetje misgelopen te zijn.
Hopelijk zien wij jullie weer voordat zoontje 9 wordt!
Mvg, Powerzone Team

Kinderen vond het helemaal prima

het eten in feestje pack kan beter worden

Reactie Powerzone:

Bedankt voor de feedback.
Wij gaan intern bespreken wat wij zouden kunnen doen om het eten voor de kinderfeestjes wat gezonder te maken. U bent niet de enige met deze suggestie.
Hopelijk zien wij jullie gauw weer.
Mvg, Je Powerzone Team!