De activiteit
7.9/10
Begeleiding/ Veiligheid
7.4/10

T.M.

Ik had een full kids party. Bij het reserveren van het arangement ben ik heel erg goed geholpen, ook toen ik 1 dag van te voren nog 2 kinderen wilde toevoegen. Op de dag zelf was ik op een verkeerde...

Reservering en begrip.

Ik had een kids party en had alle activiteiten in mijn pakket. Bij binnenkomst was het heel druk, bij de receptie hebben we snel alles doorgekomen. Wat ik jammer vondt is dat je geen programma krijgt met alle tijden en vondt ik dat je bij een kids party een begeleider toegewezen mag krijgen die je erop attendeert wanneer de volgenden activiteit is of wanneer de kinderen moeten eten. De kinderen moesten om 14:30 eten en hun eten kwam al om 14:00 waardoor wij een activiteit misten en toen ik dit bij de balie melde kregen zij en ik een discussie de tijden die zij heeft gemeld en de tijden die de collega’s aan mij doorgaven. Bij het eten was hadden we maar 4 stoelen en moesten zelf 8 ervan maken. Vervolgens zatten alle andere ouders van andere partijtjes en wij niet. Dit was stressvol!! Ik denk dat deze tent voor nu goed is voor volwassen maar nog niet erg kids party vriendelijk is.

Bedankt voor je reactie.
We nemen de feedback van onze gasten altijd erg serieus en werken er altijd aan om onze service te verbeteren. We zullen dit intern gaan bespreken.
Tot ziens bij de Powerzone!

De kinderen waren zeer tevreden

Ik niet

Lasergame had langer mogen duren (nu maar 15 minuten)

Reactie Powerzone:

Bedankt voor je reactie, goed om te horen dat de kinderen een leuk uitje hebben gehad.
We hopen jullie snel weer te zien bij de Powerzone!

Leuke ervaring, het om de beurt midgetgolfen was wel saai maar dat is persoonlijke voorkeur. Lasergamen was zeker leuk. begeleiding personeel ook prima.

toiletten waren erg vies

Bedankt voor je reactie,

Semih

Vriendelijk servis gericht ondanks dat het zo druk was.
Zelfs halal firikandel voor kinderen super lief.

Ik had mij vergist in hoeveel kinderen en wij werden zo goed geholpen dank jullie wel .
Servis gericht ondanks de drukte .

Semih

Vriendelijk servis gericht ondanks dat het zo druk was.
Zelfs halal firikandel voor kinderen super lief.

Servis gericht ondanks de drukte .

Reactie Powerzone:

Bedankt voor je bericht, goed om te horen dat jullie een leuk uitje gehad hebben.

Tot snel!
Groet Team Powerzone!

Hele leuke ervaring en enorm goed geholpen van te voren.

nee.

nee.

Reactie Powerzone:

Bedankt voor jullie bericht, goed om te horen dat jullie een leuk uitje gehad hebben en goed begeleid zijn.

Het was ok

Er was echt veel herrie
Toiletten waren vies
Puntenscore was niet goed te zien omdat er geen eindscore was te zien. De filmpjes tussendoor hadden niets met bowlen te maken

Beste Duncan,
Vervelend om te lezen dat de toiletten vies waren, wij maken ieder uur de toiletten schoon.
De totaal scores kunnen bij de receptie uitgeprint worden voor je.
Iedere vrijdag avond hebben we een dj, echter ook op de andere dagen hebben wij de muziek aanstaan. We zijn tenslotte disco bowling.

We hopen jullie snel weer te zien bij de Powerzone

Bowlen was leuk, hadden anderhalf uur gedaan. Dranken waren snel, digitaal bestellen werkt effectief maar wel erg onpersoonlijk. Ontvangst was wat gek, weinig aandacht. Baan 1,2,3, daar kan je...

Bowlen was leuk, Snelle drank service.

Veel geautomatiseerd, weinig contact met medewerkers.

Beste Ralph,
Bedankt voor je reactie. Een goede uitleg en contact met onze gasten vinden wij erg belangrijk, wij zullen dit dan ook intern gaan bespreken.
Tot ziens bij de Powerzone

Het was leuk en gezellig. Ook al waren we te laat, we konden alsnog bowlen.

Reactie Powerzone:

Bedankt voor je reactie, we hopen jullie snel weer te zien bij de Powerzone!

Jaap

Leuk, vriendelijk personeel die leuk/goed/geduldig met de kinderen omging.

Vriendelijk personeel

De lasergame zaal is lastig om strategisch te spelen, als zeer sporadische bezoeker

Beste Jaap,
We hopen jullie snel weer een keer te zien voor een potje lasergamen.
Groet Team Powerzone