De activiteit
Offerte/ Email
7.9/10
Begeleiding/ Veiligheid
7.4/10

Erg drukke locatie. Maar 1 iemand achter de receptie. Namen werden door de medewerker fout in het systeem gezet en dan heb ik het niet over 1 typefout. Er werden hele andere namen van gemaakt! Zo...

Nee er was niets wat er bovenuit stak.,

Meer mensen bij de ontvangstbalie. Meer ruimte op de banen.
Zelf namen in laten voeren of iemand die wel kan typen. Wij dachten eerst op de verkeerde baan te zitten omdat de namen totaal niet klopten.

Reactie Powerzone:

Wij willen u bedanken voor deze reactie, wij vinden het erg jammer dat u uw bezoek aan de powerzone zo heeft ervaren. Wij zullen dit intern met onze collegas gaan bespreken.

Roy Baltus

Niet al te best. Vond het veel te kort voor het bedrag wat ik heb betaald. (Midgetgolf)

Glow in the dark

Muziek stond erg hard en het was erg druk. Ook weinig tafels om je drankje op te zetten en weinig banen voor de midgetgolf.

Reactie Powerzone:

Wat jammer dat u de glowgolf arena zo hebt ervaren. We zijn altijd erg blij met de reactie die wij ontvangen. We zullen dit dan ook intern gaan bespreken.
Groet Team Powerzone

Was leuk en gezellig alleen bij het inchecken deed het wel een tijdje voordat ik kon beginnen

Alles werd duidelijk uitgelegd

Snellere service bij de Bali

Bedankt voor je reactie.
We hopen jullie snel weer te zien bij de Powerzone!

Matig, goed gemaakt door personeel.

Personeel was vriendelijk en correct.

1 uur bowlen, waarbij de eerste 5-10 minuten verloren gaan met het vertrek van de vorige groep. De nieuwe groep staat vervolgens al te dringen 10 minuten voor einde van mijn uur. Daarbij is het nog eens erg krap bij baan 5/6 direct aan bij de schoenen silo, zeker voor een groep met kinderen en buggy.. Doorloopsnelheid en productiviteit is mooi, maar moet dit ten koste gaan van mijn beleving?

Beste Arno,
Bedankt voor je feedback, we zullen dit intern gaan bespreken.

Very good

Reactie Powerzone:

See you next time at the Powerzone!

Gezellig gebowld met pizza achteraf. Drankjes bestellen met een tablet lijkt handig, maar duurde erg lang.

Dame aan de servicebalie was er kortaf, gehaast. Weinig klantgericht. Zowel bij het starten als op het einde. Het was erg druk, maar dat zou niet voor een slechte service mogen zorgen. Bestelling van de drankjes duurde erg lang.

Beste Iris,
Bedankt voor je reactie, we werken er altijd hard aan om onze service te verbeteren. Wij zullen dit ook intern gaan bespreken met onze medewerkers

Mijn hele indruk was chaos toen ik gisterenmiddag binnenkwam. Daardoor hebben we maar 3 kwartier gebowld. Veel te lang bij inchecken moeten wachten. Personeel was zeer aardig, maar heb het idee dat...

Structuur en leiding zou heel veel schelen.

Beste Hetty,
Bedankt voor uw reactie, we zullen dit intern gaan bespreken met de desbetreffende collegas die deze dag aan het werk waren.
We hopen jullie snel nog eens te zien bij de Powerzone!

Prima naar m'n zin gehad, maar wel wat verbeterpunten.

Erg druk bij binnenkomst, minimaal 10 minuten wachten. Tablet om te bestellen deed het niet. Scores worden niet goed bijgehouden, waardoor het spelplezier minder wordt.

Beste Steven,
Wat vervelend dat de ipad het niet deed tijdens jullie game. We zijn vorige week gestart met de tabletmenu kaart, het was misschien even wennen. Onze banen worden regelmatig onderhouden dus dit zal ik bij de volgende controle meenemen.
We hopen jullie snel nog een keer te zien bij de Powerzone!

Tamara

Ik had per ongeluk een week later gereserveerd dan dat eigenlijk de bedoeling was, dus stonden we als verrassing voor de deur om te lasergamen. Dit was helemaal geen probleem. We konden even...

Reactie Powerzone:

Bedankt voor je reactie. Gelukkig was het allemaal goed gekomen met jullie kinderfeestje!

Tot snel bij de Powerzone

Delainy

Leuke ambiance. Service bij de check in was slecht. Het was teveel werk voor 1 persoon. Service achter de bar mag ook een tikkeltje sneller. Voorderest zeker je geld waard.

Iets meer ruimte voor drinken en spulletjes bij het glow golf gedeelte. Er mag ook iets duidelijker worden weergeven hoe de deur naar de glow golf open gaat.

Reactie Powerzone:

Bedankt voor je reactie, helaas is het inderdaad soms erg druk bij de bar en bij de receptie, wij proberen hier altijd zo snel mogelijk op in te spelen.