2052 beoordelingen

Begeleiding/ Veiligheid
7.3/10

2052 Reviews

Bowlen

Serviceniveau van de horeca is dramatisch.

Reactie Powerzone:

Geachte heer/mevrouw, Vriendelijk bedankt voor uw feedback. Wij vinden het jammer dat uw ervaring niet naar wens is geweest en zullen intern bespreken hoe dat is verlopen. Toch hopen wij u de... Geachte heer/mevrouw, Vriendelijk bedankt voor uw feedback. Wij vinden het jammer dat uw ervaring niet naar wens is geweest en zullen intern bespreken hoe dat is verlopen. Toch hopen wij u de volgende keer weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Powerzone

Oke

Genoeg bowling ballen

Tafels worden niet leeggehaald. Er loopt genoeg personeel rond, maar lege glazen en flesjes blijven op tafel staan. Ook wordt se rommel van de groep die voor je op de baan was niet-moslims... Tafels worden niet leeggehaald. Er loopt genoeg personeel rond, maar lege glazen en flesjes blijven op tafel staan. Ook wordt se rommel van de groep die voor je op de baan was niet-moslims opgeruimd, erg gek

Reactie Powerzone:

Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw review. Wij nemen uw feedback ten harte. Onderscheid maken in service tussen mensen hun geloof is natuurlijk erg verwijtend. Wij hebben zelf hier personeel... Geachte heer/mevrouw, Bedankt voor uw review. Wij nemen uw feedback ten harte. Onderscheid maken in service tussen mensen hun geloof is natuurlijk erg verwijtend. Wij hebben zelf hier personeel rondlopen met allemaal andere geloven en afkomsten, dus uw opmerking dat wij hier onderscheid in maken is uit den boze. Wellicht heeft u een slechte ervaring gehad, maar ik zou niet geloof of iemands afkomst erbij halen om de volgende keer een punt te maken. Hopelijk tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Powerzone

Leuke activiteit voordat we gingen grillen

erg vriendelijke medewerkers en zeer attent

Tips: graag schaaltjes voor de sausjes bij de gril. Iets langere brandduur zou prettig zijn, laatste ronde (na bijna 2 uur) lukte niey goed meer.

Prima geregeld, genoeg eten en vriendelijk personeel

Prime bowlingbaan

Muziek stond voor ons iets te hard

Edwin

Goede attente en vlotte bediening het ontbrak aan niets er werd adequaat gereageerd toen mijn kleindochter een klein ongelukje had.

Vlotte bediening

Iets te drinken kunne bestellen bij het glowgolf.

Starbucks

Leuk teamuitje gehad. Catering was helaas minder goed.

Alles was optijd, we hebben super teamuitje gehad.

2de rond drankje kwamen best laat. Helaas we hadden snacks in ons arrangement, die was meer dan 40 min vertraagd.

van Vliet

Het was een leuke dag. Wel wat rommelig.

Alles onder 1 dak.

We reserveerden voor bowlen om 12uur alleen ging de vestiging pas om 12:05 open waardoor we maar 46 minuten hebben gebowld ipv 60 minuten. Ook moest ik overal achteraan qua score kaarten.

Zie omschrijving hieronder

Zelf de keuze hoe te lasergamen, free for all, duo, of teams. goede begeleiding, namen bij het bowlen werden bij de balie al ingevuld, top! dit scheelt tijd en konden we meteen starten.
Zelf de keuze hoe te lasergamen, free for all, duo, of teams.
Bestellen via de code en via de tablet goed!

Bij het arrangement zat 2 drankje p.p inbegrepen en een riant bittergarnituur. Het Riante bittergarnituur viel wat tegen. Een aantal deelnemers hebben niks gehad, het was 1 klein mandje voor 12 pax.... Bij het arrangement zat 2 drankje p.p inbegrepen en een riant bittergarnituur. Het Riante bittergarnituur viel wat tegen. Een aantal deelnemers hebben niks gehad, het was 1 klein mandje voor 12 pax. Meneer gaf aan dat er 3 stukjes p.p zou moeten zijn, dus 36 in totaal. Dit leek niet zo, ter compensatie een biertje gehad. had liever gezien dat er nog wat bittergarniuur was geserveerd. Verder was de service goed en snel, er werd snel geschakeld, toen we tegen een groep kleine kinderen moesten lasergamen. Geadviseerd om een game later te doen, hierdoor moesten we wel meteen door naar het bowlen ipv even 15 min. pauze. Was verder prima. THNX

Bowling baan is wat kort, kleine aanloop.
De kranen bij de wc te dicht op de wasbak, moelijk om handen te wassen.

Jam visueel denken

Een drukke tent met veel muziek en actie en heel vriendelijk personeel. Wij hadden bedrijfsuitje en hebben ons heel goed vermaakt met alle spellen. Ook gegeten, is prima, niet echt sfeervol maar je... Een drukke tent met veel muziek en actie en heel vriendelijk personeel. Wij hadden bedrijfsuitje en hebben ons heel goed vermaakt met alle spellen. Ook gegeten, is prima, niet echt sfeervol maar je komt er voor de spelletjes en niet voor de restaurant beleving dus daar was eigenlijk precies zoals ik het verwacht had.

Alles onder 1 dak
Goede service
Vriendelijk personeel

De service tijdens het eten kan beter. Al is het concept natuurlijk wel self service maar iets meer aandacht of niet zelf van het restaurant naar de bar moeten lopen om drankjes op te halen zou ik... De service tijdens het eten kan beter. Al is het concept natuurlijk wel self service maar iets meer aandacht of niet zelf van het restaurant naar de bar moeten lopen om drankjes op te halen zou ik een verbeterpunt vinden.

Over het algemeen wel oké

Fijn ontvangst

Wij vonden het een beetje raar dat wij uit de zaal gehaald werden met de mededeling dat de tafel onruimd moest worden omdat het restaurant opgebouwd moest worden. Hierdoor konden wij het potje... Wij vonden het een beetje raar dat wij uit de zaal gehaald werden met de mededeling dat de tafel onruimd moest worden omdat het restaurant opgebouwd moest worden. Hierdoor konden wij het potje midgetgolf niet afmaken en konden de kinderen geen bekertje limonade meer drinken. Vrij abrupt einde dus.

Reactie Powerzone:

Beste Jessica, Bedankt voor uw review. Wij zullen uw feedback ten harte nemen en intern bespreken. Hopelijk mogen wij u de volgende keer weer verwelkomen bij de Powerzone! Met vriendelijke... Beste Jessica, Bedankt voor uw review. Wij zullen uw feedback ten harte nemen en intern bespreken. Hopelijk mogen wij u de volgende keer weer verwelkomen bij de Powerzone! Met vriendelijke groet, Team Powerzone