1990 beoordelingen

1990 Reviews

Anke Verschueren/ECCO Leather

Rommelig en slecht georganiseerd

de bowling banen werkte

De voetbalbaan was een ramp, werkte niet en werd niets aan gedaan. We hebben niet eens een korting oid ontvangen. Hierdoor heeft een deel van onze groep alleen maar toe mogen kijken hoe de andere aan het bowlen waren. De namen stonden niet in het systeem toen we begonnen met bowlen vanwege de drukte aan de receptie, de Ipads om te bestellen werkten nog niet omdat de order van de vorige groep nog openstond...Al met al voor ons een erg rommelige en tegenvallende ervaring.

Slecht!!!!!!!!!!!

helemaal niets

betere service!
telefoon opnemen!!!!!!!
football bowling werkt helemaal niet. Moest de ballen zelf gaan halen. Zoveel geld uitgegeven voor niets!!!

Reactie Powerzone:

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw feedback, graag verzoeken wij u een email te sturen naar info@powerzone.amsterdam om uw ervaring met ons te delen.

Team Powerzone

rene

Luidruchtig, maar erg goed georganiseerd.

De service is uitstekend. Goed informatief en vriendelijke medewerkers. Erg hoge fun factor zo midden in de stad

Voor de medewerkers zal het geluidsniveau lager mogen. Wellicht via op maat gemaakte gehoorbescherming, want dat verdienden ze

Judith

Behoorlijke Tegenvaller....

Het aanbieden van meerdere activiteiten en het gebruik van de besteltablet.

De bowlingbanen zijn echt kwalitatief slecht vergeleken bij andere bowlingbanen. Smaller, stroeve banen. Veiligheid laat echt te wensen over. Wij hadden baan nr 3 naast het voetbowlen. Levensgevaarlijk. Als volwassenen een aantal keren een net niet ongeluk gehad omdat er ineens een ukkie de baan op kwam rennen achter een voetbal aan. Geen enkel zicht vanuit de organisatie. (ouders wel op aangesproken). Indeling bij het lasergamen was ook vreemd. Wij hadden twee games, waarbij 1 wij ingedeeld waren als vier volwassenen bij 8 kinderen. Drie teams, totaal oneerlijk en uiteindelijk een teleurstelling voor de kids omdat we behoorlijk domineerden met uitslagen. Dat kan echt niet. Ik snap dat jullie praktisch denken maar dit doet enorme afbreuk aan onze ervaring en aan die van anderen. De receptie was echt veel te druk. Letterlijk werd ons gezegd dat ze hoopten onze namen op tijd te hebben ingevoerd voor het bowlen. Als het later werd, ging dat van onze tijd af (!!) want ze zaten zo strak in de planning. Aan de gezichten van de dames te zien, was het ook niet te doen voor de dames. We kregen vervolgens allemaal zaken berekend die niet van ons waren (na flink aandringen wel aangepast). En geen uitleg gekregen over de bittergarnituur die bij het arrangement inzat, met als gevolg dat we bittergarnituur kregen terwijl we deze al besteld hadden (en wel mochten betalen uiteraard. Kortom een dikke tegenvaller en in onze ogen onprofessionele organisatie. Het aanbieden van meerdere activiteiten is leuk, maar op deze manier gaan we liever naar twee afzonderlijke locaties die de boel wel onder controle hebben. Erg jammer.

Koen

Veel te weinig holes bij het glow in the dark minigolf. Als je met z'n 2en bent ben je binnen een half uur klaar.

Drinken mee naar binnen

Meer holes of in ieder geval op de sites benoemen dat het er 12 zijn. Ik had in mijn hoofd dat het een activiteit van minstens een uur zou zijn. Was nog maar net een half uur

Nicole

Ronduit slecht!!!
Footballbowling, ouderwets systeem wat continue blijft hangen. Ballen blijven hangen, punten worden niet geteld.
De vloer was plakkerig en vuil.
Koffie automaat was...
Ronduit slecht!!!
De vloer was plakkerig en vuil.
Koffie automaat was stuk, toilet buiten gebruik.
Medewerker in de bediening ontzettend onvriendelijk!
Schandalig om 41 euro per uur te vragen.
Eens maar nooit meer!!

Personeel, schoonmaak, systeem vd bowling, prijs, locatie

Chris&Jael

Super leuk

Leuk om te doen

Ooit meerdere banen

Footbowling

Heel leuke activiteit, zeker een aanrader

Een stok voor de bal, want die zat vaak vast op de baan

Helen

Het was heel leuk en gezellig

top service

ik had een online resevering gedaan met bittergranituur, maar tijdens het spelen kwam de bittergranituur super laat en ik moest er zelfs 4x achter aan gaan.

anonymous

Samen met mijn collega's friday pizza bowlen gedaan, was een gezellige en leuke ervaring!

Ipad voor drankjes is erg fijn!

Misschien wat kluisjes voor je tas/jas.