De activiteit
7.9/10
Begeleiding/ Veiligheid
7.4/10

Debbie Lang

Het begon vreselijk. De medewerkster (met lange zwarte krullen) bij de deur was heel onaardig. Omdat ik een coffer to go bekertje had wil zij niet met mij praten. Ik uitlegde dat wij 50 minuten...

Behalve die rare mevrouw, waren de medewerkers heel vriendelijk en behulpzaam.

We zitten twee keer (één om taart te eten en twee voor de snacks), maar bij de tweede keer was de tafel niet schoongemaakt.

Geachte mevrouw Lang,

Dank u wel voor u reactie. Wij nemen u feedback heel serieus en zullen het intern bespreken... zoals u namelijk bij aankomst welkom geheten bent hoort niet.

Gelukkig hebben onze medewerkers het enigszins kunnen recht trekken - behalve de vieze tafel dan. Onze excuses hiervoor.

Toch hopen wij u spoedig weer welkom te mogen heten.

Het Powerzone Team

Met een groep arrangement geboekt, bowlen en eten. Helaas liep de bowlingbaan vaak vast waardoor we veel tijd verloren en de spanning uit het spel raakte. Daarnaast werden de drankjes niet goed...

geen sterke punten aanwezig

doe iets aan jullie service, dat scheelt al de helft in onkunde/onervarenheid

Geachte Gast,

Ons management zal u schrijven voor wat toelichting over u bezoek.

Randstad

Een leuke ervaring wanneer je een teamuitje hebt. Alleen de service laat nog wel te wensen over. Er wordt weinig gecommuniceerd onder de medewerkers, waardoor niet alle medewerkers op de hoogte zijn...

De receptie is heel behulpzaam bij binnenkomst! Er zaten 2 dames, waaronder Boucchra (uit mijn hoofd zeggend) die heel aardig was en snel een oplossend vermogen had. De rest van de collega's kwamen een beetje gehaast over en konden niet alle informatie bieden die nodig was.

Als er afspraken zijn gemaakt bij de reservering, zorg dat alle collega's op de hoogte zijn van de afspraken desnoods in een goed werkend systeem. De bar en het restaurant mogen veel meer communiceren met de receptie als er iets niet duidelijk is of op moment van aankomst dat iedere medewerker de reservering te zien krijgt waardoor het makkelijker verloopt.

Geachte Gast,

Dank u wel voor de constructieve reactie. Wij gaan het deze week intern bespreken om te kijken wat bij u is misgelopen en om te zien hoe wij het dan kunnen verbeteren.

Ook is u positieve commentaar over Bouchra gedeeld op ons personeelsbord. Wij delen positiviteit.

Hopelijk zien wij u spoedig terug en dank nogmaals.

Bob

Geen prettige ervaring. Erg druk, chaotisch. Veel semi dronken toeristen. Te weinig personeel dus lang wachten om iets te vragen. Geen aanrader voor een kinderfeestje.

Personeel wat er is doet alles naar hun kunnen., maar vanwege onderbezetting niet toereikend.

Geachte Gast,

Bedankt voor u reactie online. Helaas lijkt het erop dat wij bij u gezelschap niet helemaal het service niveau hebben bereikt waarnaar wij streven. Hierover zal ons management contact met u opnemen.
Wel willen wij toelichten dat wij juist vanwege de overlast kinderfeestjes alleen overdag tot 17:00 aannemen... het lijkt erop dat desbetreffende overlast op deze dag wat eerder begon.
Je Powerzone Team

Zeer goed

Reactie Powerzone:

Bedankt voor de beoordeling!

Het Powerzone Team

Helaas vond ik de service erg slecht. Bij binnenkomst moesten wij alles zelf uitzoeken en vragen. Dit voelde als genegeerd worden en personeel toonde weinig interesse.

Betere service

Beste Gast,

U reactie wordt zeer gewaardeerd en u zult binnenkort van ons management horen voor een toelichting over u ervaring bij ons.

Je Powerzone Team

Leuk spel, voetbalbowlen. De uitvoering is alleen niet helemaal goed.

Leuke activiteit

Het bezorgen van de drankjes duurde vrij lang. Ook kwamen de ballen steeds stil te liggen bij de kegels, waardoor we steeds moesten wachten. Dit nam veel tijd in beslag.
De banden aan de zijkant van de baan lagen niet gelijk met de grond en het poortje waar onderdoorgeschoten moet worden zou eigenlijk iets hoger moeten, omdat de bal vrij licht is en snel de hoogte in gaat.

De ervaring was leuk, maar de uitvoering van het spel kan beter.

Geachte gast,

BEdankt voor u reactie online. Het voetbowling systeem is inderdaad nog erg nieuw en wij hebben hier nog met wat kinderziektes te maken.

Wij werken hard met de leverancier en onze technische adviseurs om deze zo snel mogelijk te verhelpen. Gelukkig komen wij steeds dichter op de ideale oplossing.

Hopelijk is alles bij een volgend bezoek verholpen.

Goed geholpen, vriendelijk personeel

Reactie Powerzone:

Dank je wel voor de goede beoordeling.

Leuk concept

- Voorkomen vastlopen baan
- Check op rekening voor brengen (klopte niet)

Dank voor u reactie!

Het voetbowlen is nog heel erg nieuw en daardoor zijn er zeker nog wat kinderziektes met het systeem. Daar werken wij hard met onze partners aan om dit zo spoedig mogelijk te verhelpen.

Hopelijk is alles opgelost als u nogmaals op bezoek komt.
Wij kijken erna uit!

Perfect bedrijfsuitje of verjaardagsfeestje

Leuke ruimte, vriendelijk en behulpzaam personeel, perfecte ligging

Meerdere keren akkoord moeten geven op dezelfde offerte, apart betalen was moeilijk en tijdschema (verzamel tijd, begin tijd, wanneer drankjes etc) was niet duidelijk

Geachte gast,

Dank voor u reactie online en voor het delen van u ervaring bij ons. Wij gaan vooral kijken waar het met de offerte mis is gelopen. Ook hebben wij intern een discussie gehad hoe wij beter onze gasten kunnen begeleiden om zulke onduidelijkheid zoals bij u te vermeiden.

Dank nogmaals en hopelijk ziet u bij een volgend bezoek een verbetering.
Met vriendelijke groeten,