De activiteit
Offerte/ Email
Begeleiding/ Veiligheid
7.3/10

Anastasia Lynch

Fijn en warm ontvangst. De dames en haar waren zeer geduldig ondanks ik met 14 drukke kindjes stond. Fijne service dank jullie wel.

Begeleiding en geduld

Bijenkorf

Top! Goede service.

Flexibel

Er was onduidelijkheid over bierpitchers inclusief of niet maar is goed opgelost!

S

Slecht. Mijn vriend en ik hadden gereserveerd om 17:00 om een uurtje te bowlen. Wij waren er al om 16:50 om vervolgens te wachten tot 17:15 om pas te kunnen bowlen, terwijl de mensen op de banen... Slecht. Mijn vriend en ik hadden gereserveerd om 17:00 om een uurtje te bowlen. Wij waren er al om 16:50 om vervolgens te wachten tot 17:15 om pas te kunnen bowlen, terwijl de mensen op de banen naast ons al gelijk om 17:00 konden beginnen en zij ook nog eens later dan ons binnen kwamen. 2x naar de receptie gelopen om door te geven dat onze namen nog steeds niet op het scherm stonden. Uiteindelijk stonden onze namen dus pas rond 17:15 op het scherm en konden wij gaan bowlen, de vrouw achter de receptie gaf aan dat we alsnog een uur konden bowlen. Tijdens het bowlen 2 drankjes besteld. Komt de serveerder op gegeven moment met de bon waar 6 drankjes op stonden? Na aangeven dat we maar 2 drankjes hadden besteld ging hij overleggen en hoefden we alleen voor 2 te betalen. En je raad het al 18:00 naderde en ja hoor het scherm werd exact om 18:00 uitgezet en 2 andere gasten stonden al bij onze baan om het over te nemen. Heel slecht dit en ook de schoenen waren helemaal kapot aan alle kanten ze zagen er niet uit! Nooit meer voor ons.

Slecht

Slecht

Beste Saloua,

Wij hebben inmiddels contact met u opgenomen per email en u een aanbod gedaan als compensatie.

Team Powerzone

HK

Te duur voor wel heel kort spelletje glow in the dark minigolf

Makkelijke locatie

Goedkoper maken en uitbreiden en meer afscheiding tussen de banen, zodat mini golf nog wat verassend is. Nu is het gewoon een grote ruimte met wat banen met fluoriserende verf.

Beste HK,

Bedankt voor uw review, wij hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen!

Team Powerzone

Tegenvallen

Gezellige sfeer met muziek

Service vond ik tegenvallen. Van tevoren al bittergarnituur besteld en aangegeven dat het meteen mocht komen na 4x gevraagd kwam het pas nadat we al klaar waren met bowlen. Daarbij geen excuses en... Service vond ik tegenvallen. Van tevoren al bittergarnituur besteld en aangegeven dat het meteen mocht komen na 4x gevraagd kwam het pas nadat we al klaar waren met bowlen. Daarbij geen excuses en dat het druk was in de keuken, maar andere banen kregen wel. Erg jammer

Reactie Powerzone:

Geachte mevrouw, Bedankt voor de feedback op uw bezoek, het had inderdaad absoluut niet zo mogen zijn dat u uw bittergarnituur zo laat heeft ontvangen. Wij zullen onderzoeken hoe dit heeft... Geachte mevrouw, Bedankt voor de feedback op uw bezoek, het had inderdaad absoluut niet zo mogen zijn dat u uw bittergarnituur zo laat heeft ontvangen. Wij zullen onderzoeken hoe dit heeft plaatsgevonden op de dag dat u heeft gespeeld en zullen zorgen dat dit niet meer zal voorkomen! Met vriendelijke groet, Team Powerzone

Pepijn

Mijn jongens van 6 en 3 hebben voor het eerst gebowld en vonden het heel leuk, ondanks de herrie. Jammer dat bij bowlen altijd heel harde (en bonkige) muziek lijkt te moeten opstaan. De ballen,... Mijn jongens van 6 en 3 hebben voor het eerst gebowld en vonden het heel leuk, ondanks de herrie. Jammer dat bij bowlen altijd heel harde (en bonkige) muziek lijkt te moeten opstaan. De ballen, mensen en kegels maken al genoeg lawaai.

Nee.

Het duurde even voordat de baan startte, terwijl de mensen voor ons ook al later vertrokken dan onze gereserveerde tijd. Ondertussen kwam er niemand langs en moesten we er zelf achteraan. Terwijl... Het duurde even voordat de baan startte, terwijl de mensen voor ons ook al later vertrokken dan onze gereserveerde tijd. Ondertussen kwam er niemand langs en moesten we er zelf achteraan. Terwijl het heel rustig was, donderdagmiddag 14 uur.

Reactie Powerzone:

Beste Pepijn, Bedankt voor uw review. Wij zullen er extra op letten dat het muziek niveau op de dag niet zo luid zal zijn als u bij uw bezoek heeft ervaren. Wij hopen u binnenkort weer te... Beste Pepijn, Bedankt voor uw review. Wij zullen er extra op letten dat het muziek niveau op de dag niet zo luid zal zijn als u bij uw bezoek heeft ervaren. Wij hopen u binnenkort weer te zien! Met vriendelijke groet, Team Powerzone

Positief

Het arrangement en service zijn goed

Betere organisatie tijdens drukte. Onze namen waren niet tijdig in het systeem doorgevoerd, waardoor wij later begonnen met bowlen. Hoewel het leek dat we gewoon een uur de tijd hadden, liep de... Betere organisatie tijdens drukte. Onze namen waren niet tijdig in het systeem doorgevoerd, waardoor wij later begonnen met bowlen. Hoewel het leek dat we gewoon een uur de tijd hadden, liep de timer zodanig af dat we op het geplande uur stopten, ipv 10 minuten later. Dat was jammer.

Reactie Powerzone:

Geachte heer/mevrouw, Vriendelijk bedankt voor uw feedback van uw bezoek, wij waarderen de punten die u aangeeft en proberen continu onze service te verbeteren. Wij hopen u binnenkort weer te... Geachte heer/mevrouw, Vriendelijk bedankt voor uw feedback van uw bezoek, wij waarderen de punten die u aangeeft en proberen continu onze service te verbeteren. Wij hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Team Powerzone

Kinderen vonden leuk, maar verveelden na 45 in al bij eerste activiteit...

oud studente aan werk, lekker clean, schoon

Iets meer persoonlijkere maken, zoals mijn 10-jarige iets meer pamperen, met haar naam of logo , iets meer aandacht voor haar.

J

Denzell was heel leuk met de kinderen

Vooral Denzell deed het leuk.

Ik vind het een erg dure activiteit gezien de korte duur. De mensen achter de bar waren niet heel vriendelijk.

Emma de Jong

De communicatie vooraf was perfect. Fijn mail contact. Ik ben een dag van tevoren langs geweest en toen heb ik aangegeven aan de donkere kant te willen bowlen met de 4 gereserveerde banen. Dat kon.... De communicatie vooraf was perfect. Fijn mail contact. Ik ben een dag van tevoren langs geweest en toen heb ik aangegeven aan de donkere kant te willen bowlen met de 4 gereserveerde banen. Dat kon. Maar op de dag zelf bleek ik 3 banen aan de andere kant te hebben.. foutje! Maar wel vervelend voor mij, want ik vierde mijn verjaardag met 16 vrienden. Na wat gepuzzel aan jullie kant is het toch gelukt om aan de donkere kant te bowlen, maar dit was geen leuke start van mijn verjaardag..

Snelle services van drankjes

Als ik 4 banen reserveer en op 1 tablet/1 code 16 drankjes bestel, vind ik het wel zo netjes dat jullie dat rondbrengen bij de 4 banen. En niet alle 16 drankjes op 1 tafeltje neerzetten.